Jump to content

Dutch Thread Part 23


Starrats

Recommended Posts

Ja inderdaad, ik zit even nog wat anders binnen te halen maar die gaat er op zeker nog komen voor ik mn laptop uitzet. Jouwe was goed toch?

 

Mijne..? euh, ik heb er helaas zelf geen filmpje van, ik heb die van Sariflor! :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Willen we lachen?

 

 

Ik vind dit net online, ik ben die blonde muts met dat laaaange blonde haar dus:blush-anim-cl:

 

Kijk vooral hoe ik weg duik toen ie aan kwam...maar helaas...het mocht niet baten:roftl:

 

Dit is overigens in 2003, ben wel 20 kilo zwaarder dan toen:blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

ik zo ook moet er om 7am uit:shocked:

 

truste allemaal!

Slaap lekker Biekje! Sweet Mikadreams en tot morgen!!

:huglove:

 

Mijn god wat heb ik aangericht in de Mikagasmics! :shocked::roftl:

Ach, het zijn ook altijd dezelfden joh....Kan ons het schelen? We hebben de naam toch al:naughty::mf_rosetinted: Zolang je tegenover jezelf maar vol kunt houden dat je 'braaf' bent zit het helemaal snor:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ik zou moeten gaan slapen, maar ik kan me niet van mn latopje losscheuren....:blink:

 

En oja, ik was een afspeellijst voor mn mp3 aan t maken, met alleen maar leuke liedjes die ik niet vaak genoeg kan horen erin. Hoe frustrerend dat mn U2-mp3 speler thuis ligt....op deze heb ik alleen Achtung Baby, The Joshua Tree, Pop en Zooropa staan:thumbdown: En een bootleg van t concert van 15 juli 2005:wub2::wub2::wub2:

Maar dus geen Electric Co, An Cat Dubh, Bad, The Unforgettable Fire.....:boxed:

Link to comment
Share on other sites

Ach, het zijn ook altijd dezelfden joh....Kan ons het schelen? We hebben de naam toch al:naughty::mf_rosetinted: Zolang je tegenover jezelf maar vol kunt houden dat je 'braaf' bent zit het helemaal snor:mf_rosetinted:

 

Haha true! Maar het mooie is dat ik het nu echt niet zo bedoelde, maar het is gewoon toevallig het enige Turkse woord (nouja ongeveer dan) dat ik ken! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Willen we lachen?

 

 

Ik vind dit net online, ik ben die blonde muts met dat laaaange blonde haar dus:blush-anim-cl:

 

Kijk vooral hoe ik weg duik toen ie aan kwam...maar helaas...het mocht niet baten:roftl:

 

Dit is overigens in 2003, ben wel 20 kilo zwaarder dan toen:blush-anim-cl:

 

:lmfao::lmfao:

Link to comment
Share on other sites

Haha true! Maar het mooie is dat ik het nu echt niet zo bedoelde, maar het is gewoon toevallig het enige Turkse woord (nouja ongeveer dan) dat ik ken! :naughty:

 

Ik heb me kapot gelachen, was weer een ouderwets avondje mikagasmics :bow:

Link to comment
Share on other sites

Ik zou moeten gaan slapen, maar ik kan me niet van mn latopje losscheuren....:blik:

 

En oja, ik was een afspeellijst voor mn mp3 aan t maken, met alleen maar leuke liedjes die ik niet vaak genoeg kan horen erin. Hoe frustrerend dat mn U2-mp3 speler thuis ligt....op deze heb ik alleen Achtung Baby, The Joshua Tree, Pop en Zooropa staan:thumbdown: En een bootleg van t concert van 15 juli 2005:wub2::wub2::wb2:

Maar dus geen Electric Co, An Cat Dubh, Bad, The Unforgettable Fire.....:boxed:

 

Ik ken dat probleem! :naughty:

 

 

hmmm, downloaden dan maar? Of vragen of iemand je mp3 speler meeneemt natuurlijk! :bleh:

 

 

@ Biekje: WTF, ik heb nu geen geluid maar euh... ziet er gezellig uit ja! :aah:

Link to comment
Share on other sites

Slaap lekker Biekje! Sweet Mikadreams en tot morgen!!

:huglove:

 

 

Ach, het zijn ook altijd dezelfden joh....Kan ons het schelen? We hebben de naam toch al:naughty::mf_rosetinted: Zolang je tegenover jezelf maar vol kunt houden dat je 'braaf' bent zit het helemaal snor:mf_rosetinted:

 

Truste!

zorg jij dat je beter wordt!!

Tot morgen!

Link to comment
Share on other sites

Yah probably, maar mn vriend probeert te slapen en ik maak al te veel geluid dankzij de Mikagasmics! :lmfao:

*shame on me*

 

tstaat nu ook op mijn hyves, echt later kijken :P

 

anyway moet nu echt slapen!

Truste ladies!!

Link to comment
Share on other sites

Yah probably, maar mn vriend probeert te slapen en ik maak al te veel geluid dankzij de Mikagasmics! :lmfao:

*shame on me*

 

Nee nee, lachen is gezond. Hoe harder hoe beter :naughty:

(Maar dat vond m'n vriend net ook niet :blink:)

Link to comment
Share on other sites

tstaat nu ook op mijn hyves, echt later kijken :P

 

anyway moet nu echt slapen!

Truste ladies!!

 

Is goe! :thumb_yello:

 

Weltrusten!

:huglove:

 

Nee nee, lachen is gezond. Hoe harder hoe beter :naughty:

(Maar dat vond m'n vriend net ook niet :blink:)

 

Haha, ben gelukkig niet de enige in die situatie! :bleh: Hoe erg zijn wij? Heel erg! :lmfao:

Link to comment
Share on other sites

Truste!

zorg jij dat je beter wordt!!

Tot morgen!

Ik doe mn best! Maar reken er niet op dat ik morgen genezen verklaard ben hoor:roftl:

Slaap lekker!!

:huglove:

Haha, ben gelukkig niet de enige in die situatie! :bleh: Hoe erg zijn wij? Heel erg! :lmfao:

 

Hier geen boos kijkende vriend (helaas) hier alleen snurkende oude taarten die zich gelukkig geen moer aantrekken van mijn internetgedrag. Bovendien, ik kom toch niet boven dat gesnurk uit:boxed:

Link to comment
Share on other sites

Hier geen boos kijkende vriend (helaas) hier alleen snurkende oude taarten die zich gelukkig geen moer aantrekken van mijn internetgedrag. Bovendien, ik kom toch niet boven dat gesnurk uit:boxed:

 

Hmm, misschien is dat maar goed ook? :naughty:

 

 

Ik ga nu echt slapen! :blush-anim-cl:

Tot snel!! (sterkte vannacht Anouk!)

:huglove:

 

 

 

 

banana_dance.gif

Link to comment
Share on other sites

Hmm, misschien is dat maar goed ook? :naughty:

 

 

Ik ga nu echt slapen! :blush-anim-cl:

Tot snel!! (sterkte vannacht Anouk!)

:huglove:

 

 

 

 

banana_dance.gif

 

Welterusten José. Ik duik er zelf ook maar in geloof ik.

Sterkte Anouk, hoop je morgen weer te spreken :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Hmm, misschien is dat maar goed ook? :naughty:

 

 

Ik ga nu echt slapen! :blush-anim-cl:

Tot snel!! (sterkte vannacht Anouk!)

:huglove:

 

 

 

 

banana_dance.gif

Ik ga ook slapen, althans, proberen te slapen...of het gaat lukken is een tweede maar dat zien we vanzelf wel.

Slaap lekker meis, was weer ouderwets leuk en gezellig vanavond!!

 

Sweet dreams en tot morgen! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy