Jump to content

Dutch Thread Part 23


Starrats

Recommended Posts

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Misschien eens een optie om dat tegen hem te doen? Niet dat je het hier niet mag hé, maar denk dat het nu toch wel tijd is om er eens met hem over te praten? Niet? :boed:

 

(met de kans op ruzie en wie weet wat nog allemaal, maar zoals het nu gaat wordt er ook niemand gelukkig van ..)

 

Je hebt gelijk! Maar ik wil dat híj er over begint. niet ik. :blink: Nou sowieso dat ik er vandaag niet over begin! Dat verpest mijn dagje uit met vrienden, en dat wil ik niet! :mf_rosetinted:

 

zoiezo sneakers...maar of nou nike's/vans/creatives/allstars worden...? ik weet t nog niet, ik pas altijd 48paar schoenen voordat ik iets kies:naughty:

 

waar ga jij winkelen? en wat? :biggrn2:

 

Hehe ik ken dat! :mf_rosetinted:

 

In Utreg!

Cadeautje voor een vriend

 

en voor mezelf iets als dit! :bleh:

HPIM2358.jpg

 

156983128_89c2da86a4_o.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ow :blink::boxed:

Kan me wel voorstellen dat het niet leuk was :roftl:

 

Wat heb je gedroomd? :blink:

 

nou....:boxed:

 

Ik liep naar de efteling en toen liep jij achter me...

je zei niks...dus ik wist ook niet dat jij van de mfc was.

en toen zei je ineens 'Mika is zoooo dom' dus ik draai me om, stond jij daar met een foto (waarschijnlijk met mika d'r op...maar dat kon ik niet zien) en een aansteker...en toen stak je die foto in brand en je rende weg....

 

en toen was m'n droom voorbij...

je hebt je naam dus ook 0 x gezegd...maar tóch wist ik dat jij bienie was:naughty:

Link to comment
Share on other sites

nou....:boxed:

 

Ik liep naar de efteling en toen liep jij achter me...

je zei niks...dus ik wist ook niet dat jij van de mfc was.

en toen zei je ineens 'Mika is zoooo dom' dus ik draai me om, stond jij daar met een foto (waarschijnlijk met mika d'r op...maar dat kon ik niet zien) en een aansteker...en toen stak je die foto in brand en je rende weg....

 

en toen was m'n droom voorbij...

je hebt je naam dus ook 0 x gezegd...maar tóch wist ik dat jij bienie was:naughty:

 

:floor:

hoe typisch!! :lmao:

Link to comment
Share on other sites

Je hebt gelijk! Maar ik wil dat híj er over begint. niet ik. :blink: Nou sowieso dat ik er vandaag niet over begin! Dat verpest mijn dagje uit met vrienden, en dat wil ik niet! :mf_rosetinted

 

Hmmneen, snap het wel .. maar ik denk dat de kans dat hij erover begint ..

Naja, je moet zien wat jou het beste lijkt, ik ben er niet bij natuurlijk :wink2:

 

nou....:boxed:

 

Ik liep naar de efteling en toen liep jij achter me...

je zei niks...dus ik wist ook niet dat jij van de mfc was.

en toen zei je ineens 'Mika is zoooo dom' dus ik draai me om, stond jij daar met een foto (waarschijnlijk met mika d'r op...maar dat kon ik niet zien) en een aansteker...en toen stak je die foto in brand en je rende weg....

 

en toen was m'n droom voorbij...

je hebt je naam dus ook 0 x gezegd...maar tóch wist ik dat jij bienie was:naughty:

 

:shocked::tears:

Net alsof ik zoiets zou doen :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Hmmneen, snap het wel .. maar ik denk dat de kans dat hij erover begint ..

Naja, je moet zien wat jou het beste lijkt, ik ben er niet bij natuurlijk :wik2:

 

Tja... ik wacht het nog even af, en ik moet wat meer bewijs hebben! :wink2:

 

Hoezo typisch? :blink:

 

Ik weet niet, ik zie het je wel doen! :roftl:

 

Sorry! :bleh: alweer...

 

 

 

Ga nu even cadeautjes inpakken, oja, en nog ontbijten! :roftl: En dan naar Utreg! Tot morgen ofzo... :sad:

 

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

over fantastisch geweldig goed!!..:naughty

met jullie??..:wink2

 

Gaat wel.. de gesprekken van vanmorgen (naja, van tussen anderhalf uur geleden en nu) liggen op mijn maag .. :blink::roftl:

 

Tja... ik wacht het nog even af, en ik moet wat meer bewijs hebben! :wink2

 

 

 

Ik weet niet, ik zie het je wel doen! :roftl

 

Sorry! :bleh alweer...

 

 

 

Ga nu even cadeautjes inpakken, oja, en nog ontbijten! :roftl: En dan naar Utreg! Tot morgen ofzo... :sad

 

:huglove:

 

Succes ermee :wink2:

 

En dank je :tears:

 

Veel plezier!! Ik ga je missen.. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

:roftl:sorry! :huglove:??

 

Dat zou echt draaama worden, die meeting zondag... stel dat we elkaar helemaal niet mogen ofzo:naughty:

 

Ach, dat valt goed mee hoor :wink2:

Moet je geen schrik voor hebben ...

En er zal niemand een Mika-foto in brand gaan steken .. of ik toch zeker niet :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ga nu even cadeautjes inpakken, oja, en nog ontbijten! :roftl: En dan naar Utreg! Tot morgen ofzo... :sad:

 

:huglove:

veel plezier!!..

ByeBye..:huglove:

Gaat wel.. de gesprekken van vanmorgen (naja, van tussen anderhalf uur geleden en nu) liggen op mijn maag .. :blink::roftl:

 

 

welke gesprekken??..:boxed:

Link to comment
Share on other sites

LEUK! Ik ga zo ook shoppen! Weet je al welke schoenen?

 

 

 

Geeft niet, er valt ook niet zoveel over te zeggen! Ik wilde gewoon even mn gal spuwen! :blink:

thanks!

 

Sterkte meis...wat een gedoe weer *knuf*

Link to comment
Share on other sites

Misschien eens een optie om dat tegen hem te doen? Niet dat je het hier niet mag hé, maar denk dat het nu toch wel tijd is om er eens met hem over te praten? Niet? :boxed:

 

(met de kans op ruzie en wie weet wat nog allemaal, maar zoals het nu gaat wordt er ook niemand gelukkig van ..)

 

ben ik het eigenlijk wel mee eens. Als het zo opvalt dattie zijn telefoon beschermd, vind ik dat jij ook het recht wel hebt om er wat over te zeggen. En als hij zegt dat hij dat ding niet zo beschermd, kan je vragen of je er eens in mag kijken...

Link to comment
Share on other sites

Ach, dat valt goed mee hoor :wink2:

Moet je geen schrik voor hebben ...

En er zal niemand een Mika-foto in brand gaan steken .. of ik toch zeker niet :roftl:

 

ik ook niet hoor!:naughty:

Ik heb er echt zin in, helemaal om de mensen te ontmoeten waar je al maaaaaanden mee praat:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

welke gesprekken??..:boxed:

 

Nou .. uhm .. de woorden "mika" "jim" "douche" "banaan (of muz, het is maar wat je wil)" vatten het wel samen denk ik :blink::roftl:

 

ik ook niet hoor!:naughty:

Ik heb er echt zin in, helemaal om de mensen te ontmoeten waar je al maaaaaanden mee praat:thumb_yello:

 

Verschiet je maar niet :naughty:

Link to comment
Share on other sites

verschiet je maar niet? :blink:

 

ik snap niet doen ik?:blink:

 

Nou gewoon.. dat je niet al te hoge verwachtingen moet hebben ofzo, want dan kan het nog wel eens vies tegenvallen :roftl: Zo speciaal zijn we allemaal niet hoor (of ik toch niet :mf_rosetinted:) :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Nou gewoon.. dat je niet al te hoge verwachtingen moet hebben ofzo, want dan kan het nog wel eens vies tegenvallen :roftl: Zo speciaal zijn we allemaal niet hoor (of ik toch niet :mf_rosetinted:) :bleh:

 

 

Weet ik weet ik, maar toch... ik praat meer met mensen van de mfc dan veel mensen die ik écht ken op msn... :thumb_yello:

 

zoiezo dat ik onbeperkt over mika kan lullen...dat vind ik al géwéldíg:thumb_yello::naughty:

Link to comment
Share on other sites

als ik hierover nadenk..

euhm..:roftl:

tjah..heeft het iets met mijn waarschuwingen te maken??..:naughty:

 

Ik denk er liever niet over na moet ik zeggen :blink::roftl:

Waarschuwingen?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy