Jump to content

Dutch Thread Part 23


Starrats

Recommended Posts

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemiddag lieve kijkbuiskindertjes, hoe staat het leven hier?:mf_rosetinted

NOUKIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!..:woot_jump:

Ja, blijkbaar .. en je hebt niet bijgelezen? :blink :roftl

 

Ik vind jou lief :wub2:

:roftl:

 

Misschien wat voor jou: http://www.mikafanclub.com/forums/showthread.php?t=16106

Zéér actief .. :roftl:

 

ik vind jou ook lief..:wub2:denk ik..:naughty:

je hebt geluk dat ik dan vandaag fantastisch actief ben.. -_- ..:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Noukje! :boing: :boing: :boing:

 

Stilletjes .. zeer stilletjes :boxed:

Bij jou?

Slecht. Kan eigenlijk niet anders zeggen. De dag begon redelijk tot goed, zat om half zeven al huiswerk te maken (je moet toch wát om die dagen hier door te komen) maar na mn ontbijt ging ik me steeds rotter voelen. Toen ik ging douchen werd het helemaal erg, duizelig, heel kortademig, hartkloppingen...echt gewoon kut even grof gezegd. Na t douchen ben ik gaan slapen, dan merk je tenminste niet dat je leeft, maar ik werd om een uur of elf verhuisd naar een andere kamer. Toen mocht ik net ik weer bijna sliep tot mijn grote verrassing naar de Röntgen voor een X-sinus en dat heeft me helemaal gesloopt. Voel me zoooo waardeloos, en de grootste grap is nog wel dat ze niet weten wat er aan de hand is, ze kunnen eigenlijk aan de hand van de foto's niet met zekerheid zeggen dat t wel echt een pneumonie is. Het voelt wel zo voor mij, maar het zou niet voor het eerst zijn dat het dan toch iets anders is....Wie weet is die sarcoïdose wel weer totaal ontspoord, zou ook zomaar kunnen.....Ik maak me best wel zorgen eigenlijk, hoe moet dit nu weer verder? Dacht net een beetje er bovenop te komen.....

 

NOUKIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!..:woot_jump:

Haai :mf_rosetinted:

Alles goed met jou? Had je eigenlijk nog een leuke verjaardag gehad verder?

Link to comment
Share on other sites

Slecht. Kan eigenlijk niet anders zeggen. De dag begon redelijk tot goed, zat om half zeven al huiswerk te maken (je moet toch wát om die dagen hier door te komen) maar na mn ontbijt ging ik me steeds rotter voelen. Toen ik ging douchen werd het helemaal erg, duizelig, heel kortademig, hartkloppingen...echt gewoon kut even grof gezegd. Na t douchen ben ik gaan slapen, dan merk je tenminste niet dat je leeft, maar ik werd om een uur of elf verhuisd naar een andere kamer. Toen mocht ik net ik weer bijna sliep tot mijn grote verrassing naar de Röntgen voor een X-sinus en dat heeft me helemaal gesloopt. Voel me zoooo waardeloos, en de grootste grap is nog wel dat ze niet weten wat er aan de hand is, ze kunnen eigenlijk aan de hand van de foto's niet met zekerheid zeggen dat t wel echt een pneumonie is. Het voelt wel zo voor mij, maar het zou niet voor het eerst zijn dat het dan toch iets anders is....Wie weet is die sarcoïdose wel weer totaal ontspoord, zou ook zomaar kunnen.....Ik maak me best wel zorgen eigenlijk, hoe moet dit nu weer verder? Dacht net een beetje er bovenop te komen.....

 

:tears::huglove:

Hoop dat ze zo snel mogelijk toch met zekerheid kunnen zeggen wat het is, het niet weten is helemaal niks denk ik.. :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Slecht. Kan eigenlijk niet anders zeggen. De dag begon redelijk tot goed, zat om half zeven al huiswerk te maken (je moet toch wát om die dagen hier door te komen) maar na mn ontbijt ging ik me steeds rotter voelen. Toen ik ging douchen werd het helemaal erg, duizelig, heel kortademig, hartkloppingen...echt gewoon kut even grof gezegd. Na t douchen ben ik gaan slapen, dan merk je tenminste niet dat je leeft, maar ik werd om een uur of elf verhuisd naar een andere kamer. Toen mocht ik net ik weer bijna sliep tot mijn grote verrassing naar de Röntgen voor een X-sinus en dat heeft me helemaal gesloopt. Voel me zoooo waardeloos, en de grootste grap is nog wel dat ze niet weten wat er aan de hand is, ze kunnen eigenlijk aan de hand van de foto's niet met zekerheid zeggen dat t wel echt een pneumonie is. Het voelt wel zo voor mij, maar het zou niet voor het eerst zijn dat het dan toch iets anders is....Wie weet is die sarcoïdose wel weer totaal ontspoord, zou ook zomaar kunnen.....Ik maak me best wel zorgen eigenlijk, hoe moet dit nu weer verder? Dacht net een beetje er bovenop te komen.....

 

 

Haai :mf_rosetinted:

Alles goed met jou? Had je eigenlijk nog een leuke verjaardag gehad verder?

aww..:huglove:

komt wel goed hoor meid..komt wel goed..:wink2:

 

goedgoed..

n heb verder nog een overgeweldig leuke verjaardag gehad..:bleh:

Link to comment
Share on other sites

Slecht. Kan eigenlijk niet anders zeggen. De dag begon redelijk tot goed, zat om half zeven al huiswerk te maken (je moet toch wát om die dagen hier door te komen) maar na mn ontbijt ging ik me steeds rotter voelen. Toen ik ging douchen werd het helemaal erg, duizelig, heel kortademig, hartkloppingen...echt gewoon kut even grof gezegd. Na t douchen ben ik gaan slapen, dan merk je tenminste niet dat je leeft, maar ik werd om een uur of elf verhuisd naar een andere kamer. Toen mocht ik net ik weer bijna sliep tot mijn grote verrassing naar de Röntgen voor een X-sinus en dat heeft me helemaal gesloopt. Voel me zoooo waardeloos, en de grootste grap is nog wel dat ze niet weten wat er aan de hand is, ze kunnen eigenlijk aan de hand van de foto's niet met zekerheid zeggen dat t wel echt een pneumonie is. Het voelt wel zo voor mij, maar het zou niet voor het eerst zijn dat het dan toch iets anders is....Wie weet is die sarcoïdose wel weer totaal ontspoord, zou ook zomaar kunnen.....Ik maak me best wel zorgen eigenlijk, hoe moet dit nu weer verder? Dacht net een beetje er bovenop te komen.....

 

 

Haai :mf_rosetinted:

Alles goed met jou? Had je eigenlijk nog een leuke verjaardag gehad verder?

 

Uit de gesprekken hier op het forum had ik al begrepen dat je in het ziekenhuis lag. Wat vervelend, dat ze niet precies weten wat er aan de hand is. Zo te horen heb je de klachten al eens eerder gehad? Ik hoop voor je dat ze er snel achter komen, en dat ze er iets aan kunnen doen. Gelukkig kun je wel internetten en op dit forum komen. Veel sterkte.

Link to comment
Share on other sites

:tears::huglove:

Hoop dat ze zo snel mogelijk toch met zekerheid kunnen zeggen wat het is, het niet weten is helemaal niks denk ik.. :boxed:

Daar heb je echt helemaal gelijk in. Als ze weten wat t is, weet ik ook wat er aan gedaan kan worden. Ze waren tevreden dat de koorts weg was, nou, die is ook weer terug....

 

Uit de gesprekken hier op het forum had ik al begrepen dat je in het ziekenhuis lag. Wat vervelend, dat ze niet precies weten wat er aan de hand is. Zo te horen heb je de klachten al eens eerder gehad? Ik hoop voor je dat ze er snel achter komen, en dat ze er iets aan kunnen doen. Gelukkig kun je wel internetten en op dit forum komen. Veel sterkte.

Ja ik ga al jaren ziekenhuis in, ziekenhuis uit. Heb sarcoïdose en CVID, dat laatste is een afweerstoornis. Die sarcoïdose is bij de meeste mensen met twee jaar wel weer verdwenen, maar bij mij niet, hier heeft het mn longen voor meer dan 50% gesloopt. Erg prettig....Die afweerstoornis maakt het geheel nog gecompliceerder, zelfs de allerbeste professoren op dit gebied weten niet wat ze ermee aanmoeten....Word er echt moedeloos van, probeer wel positief te blijven maar soms is dat verdomde moeilijk....

Maar inderdaad is het fijn dat ik nu op internet kan, ben erg blij met mijn laptopje:wub2:

Link to comment
Share on other sites

Haha :roftl:

Voegde net aan mijn andere berichtje toe 'ik weet niet of je daar zoveel aan hebt'

 

:roftl: Ja nou, als je wat te vertellen hebt op zich wel hé .. anders blijft het nog steeds stilletjes :bleh:

 

Net weer 10 pagina's gedaan, weer 9 Jim-foto's gevonden (en nog wat anderen) .. mijn arme computer :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Daar heb je echt helemaal gelijk in. Als ze weten wat t is, weet ik ook wat er aan gedaan kan worden. Ze waren tevreden dat de koorts weg was, nou, die is ook weer terug....

 

:thumbdown: Hopelijk vinden ze het snel .. je weet nooit hé .. de wonderen zijn de wereld nog niet uit (kijk maar naar gisteren :naughty::bleh:) :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

:roftl: Ja nou, als je wat te vertellen hebt op zich wel hé .. anders blijft het nog steeds stilletjes :bleh:

 

Net weer 10 pagina's gedaan, weer 9 Jim-foto's gevonden (en nog wat anderen) .. mijn arme computer :roftl:

 

Je hebt het er maar druk mee :bleh:

Naja alles beter dan alvast bezig zijn met 'huiswerk' voor volgend schooljaar... hoe gestoord kun je zijn *Vraag ik me nu zelf af* :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Je hebt het er maar druk mee :bleh:

Naja alles beter dan alvast bezig zijn met 'huiswerk' voor volgend schooljaar... hoe gestoord kun je zijn *Vraag ik me nu zelf af* :blush-anim-cl:

 

Arme ik .. :boxed::roftl:

 

Geen schoolgerelateerde onderwerpen.. please .. ben ik even niet voor in de stemming .. (ben ik eigenlijk nooit, maar kom :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Ik ben er half. Ben bezig met foto's uploaden enzo.

 

:wub2:de nieuwe vlog trouwens. Wat een droppie ist ook he. 8 uur rijden voor ijs...maar lijkt mij dat dat niet enige was wattie wilde zien!:bleh:

Link to comment
Share on other sites

:roftl: Al kun je wel je agenda 'behangen'met foto's :roftl

 

Tsss .. ik heb geen agenda meer .. :mf_rosetinted: Heb ik de laatste 5 jaar al niet meer :roftl:

En ik ben trouwens ook niet van plan om, behalve 1 dag in september (herexamen), nog veel naar school te gaan hoor ... Het is goed geweest ..

 

Ik ben er half. Ben bezig met foto's uploaden enzo.

 

:wub2:de nieuwe vlog trouwens. Wat een droppie ist ook he. 8 uur rijden voor ijs...maar lijkt mij dat dat niet enige was wattie wilde zien!:bleh:

 

Foto's? Willen we het weten? (ik ben daar ook mee bezig trouwens :roftl:)

 

Lief hé :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Ik ben er half. Ben bezig met foto's uploaden enzo.

 

:wub2:de nieuwe vlog trouwens. Wat een droppie ist ook he. 8 uur rijden voor ijs...maar lijkt mij dat dat niet enige was wattie wilde zien!:bleh:

 

Het leek me al geweldig om daar te winkelen (zaten zo te zien leuke winkeltjes tussen), hoefde ik niet eens ijs te hebben.

Link to comment
Share on other sites

Tsss .. ik heb geen agenda meer .. :mf_rosetinted: Heb ik de laatste 5 jaar al niet meer :roftl:

En ik ben trouwens ook niet van plan om, behalve 1 dag in september (herexamen), nog veel naar school te gaan hoor ... Het is goed geweest ..

 

 

 

Foto's? Willen we het weten? (ik ben daar ook mee bezig trouwens :roftl:)

 

Lief hé :wub2:

 

Als ik geen agenda heb, dan vergeet ik echt alles :roftl:

Welke opleiding ga je dan afronden?

Link to comment
Share on other sites

Als ik geen agenda heb, dan vergeet ik echt alles :roftl:

Welke opleiding ga je dan afronden?

 

Ja nou ... ik zeg niks :roftl:

 

Biomedische Laboratoriumtechnologie :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Tsss .. ik heb geen agenda meer .. :mf_rosetinted: Heb ik de laatste 5 jaar al niet meer :roftl:

En ik ben trouwens ook niet van plan om, behalve 1 dag in september (herexamen), nog veel naar school te gaan hoor ... Het is goed geweest ..

 

 

 

Foto's? Willen we het weten? (ik ben daar ook mee bezig trouwens :roftl:)

 

Lief hé :wub2:

 

Jawel willen we wel weten, zal zo even hier plaatsen :P

 

Het leek me al geweldig om daar te winkelen (zaten zo te zien leuke winkeltjes tussen), hoefde ik niet eens ijs te hebben.

 

Ja psies en dáár verdenk ik hem eerder van, de shopaholic as it is:bleh::wub2:

Link to comment
Share on other sites

:thumbdown Hopelijk vinden ze het snel .. je weet nooit hé .. de wonderen zijn de wereld nog niet uit (kijk maar naar gisteren :naughty:bleh) :mf_rosetinted

De zaalarts is net langsgeweest. Als er niets uit de kweken komt dan gaan ze da antibiotica stoppen, in overleg met het LUMC en azM. Dan is het waarschijnlijk een opvlamming van de sarcoïdose en dat zou eigenlijk nog erger zijn dan een longontsteking......Eer dat mn lijf dan weer een beetje rustig is.....Ik dacht juist dat ze dat eindelijk wat onder controle hadden :tears:

Die zaalarts is wel een lieverd trouwens, kent me nog van een vorige opname (ik ben een plaatselijke beroemdheid hier:mf_rosetinted::blink:) en die doet echt wel moeite voor me om dingen uit te zoeken enzo. Is wel fijn, want een hoop van die zaalartsen zijn vrij ingeïnteresseerde figuren die alleen maar naar de ziekte kijken. Hij niet, hij begrijpt ook dat het allemaal niet zo makkelijk is om zo ziek te zijn als je 'in de bloei van je leven bent'....Dat waardeer ik dan wel weer, die kleine dingen doen je goed:thumb_yello:

 

Ik ben er half. Ben bezig met foto's uploaden enzo.

 

:wub2:de nieuwe vlog trouwens. Wat een droppie ist ook he. 8 uur rijden voor ijs...maar lijkt mij dat dat niet enige was wattie wilde zien!:bleh

Hoi!

Het is niet te hopen dat ie echt voor alleen een ijsje 8 uur gaat rijden, dat zou wel héél bizar zijn....Ijs is lekker, ik ben er in vlagen ook verslaafd aan, maar 8 uur rijden voor een ijsje? No way:shocked:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy