Jump to content

Dutch Thread Part 23


Starrats

Recommended Posts

Dat is vervelend... Kunnen Mika en Jim niet iets doen om t uit je hoofd te krijgen? :fisch::naughty:

 

:blink: Heb je ook nog een voorstel misschien?

Maakt het hun wat makkelijker.. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi lieve mensjes, heb geen zin om jullie allemaal apart te quoten dus doe het gewoon even zo:mf_rosetinted:

Tja, het is hetzelfde eigenlijk....rotdag. Nog steeds aan de zuurstof, toch wel erg lekker eigenlijk nu, al is t maar een litertje het scheelt behoorlijk wat moeite. Verder weer ruzie met venflons, ben al met nummer 4 bezig nu, die is vanmiddag op de recovery geprikt want hier op de afdeling gaan ze er al niet eens meer mee beginnen....Mn bezoek is al tijden weg, maar ik was in slaap gevallen. Gelukkig werd ik nog wel bijtijds genoeg wakker om jullie nog even lastig te komen vallen:bleh:

Heb een niet al te gezellige kamer nu eigenlijk. Met vier personen. Buurvrouw zegt geen boe of bah (en verder ook niets), alleen mn overbuurman praat zo af en toe eens wat, die is wel lief. Maar in de vorige kamer lag ik naast een superleuk mensje wat het bovendien niet erg vond als ik tot diep in de nacht een lichtje aan had....Dat zou hier nog wel eens een probleem kunnen gaan geven:boxed:Hoop het niet, want ik ben nou eenmaal niet zo'n vroege slaper:shocked:

Link to comment
Share on other sites

Zoooo, die vieze Fluimucil is ook weer binnen:boxed:

Als ik van mn medicijnen IETS haat, dan is het wel het vernevelen met Fluimucil. Als ze aan die bruistabletjes een lekkere sinaasappel- of bosvruchtensmaak kunnen geven, zou dat toch ook met een vernevelvloeistof moeten lukken? Ze zouden me er zo'n enorm plezier mee doen, dat spul is serieus te ranzig voor woorden. Sinds ik dat gebruik lust ik bijna geen eieren meer, hooguit nog een eitje uit eigen kip....

Ik ga mn tanden even poetsen, even die smaak kwijt proberen te raken:boxed::puke:

Link to comment
Share on other sites

Carina! :woot_jump:

Dat is lang geleden! Alles goed?

 

Vraag maar aan Bienie. :mf_rosetinted:

 

Celeste gaat toch weg van mfc...?

 

Carina :boing:

 

Bijpraten? Uhm .. tot waar kan je volgen? :blink::roftl:

 

Celeste is nog wel eens langsgeweest, maar is nu gestopt met MFC ...

 

Hoe is het met jij?

 

Eh... ik heb tot pagina 75 terug gelezen, maar kan er nog steeds geen touw aan vast knopen... Dus vertel :bleh:

 

Celeste weg van MFC? Sinds wanneer? Waarom?

 

Hier gaat alles goed hoor... Druk... Lange dagen op mn werk, en daarna nog mn babygupjes van hun moeders scheiden, peerd doen en dan heb ik het redelijk gehad voor de rest van de dag...

 

Gaat zondag nog door?

Link to comment
Share on other sites

Eh... ik heb tot pagina 75 terug gelezen, maar kan er nog steeds geen touw aan vast knopen... Dus vertel :bleh:

 

Celeste weg van MFC? Sinds wanneer? Waarom?

 

Hier gaat alles goed hoor... Druk... Lange dagen op mn werk, en daarna nog mn babygupjes van hun moeders scheiden, peerd doen en dan heb ik het redelijk gehad voor de rest van de dag...

 

Gaat zondag nog door?

 

Verder terug .. als je vanaf 70 ofzo begint zal het misschien wat duidelijker worden ... En zo niet dan help ik je met plezier verder (naja, met plezier .. :boxed::roftl:).

 

Sinds een paar dagen .. Wall-E .. geen tijd meer voor Mika .. ofzo ..

 

Jouw dagen zijn dan goed gevuld ...

 

Volgens mij gaat zondag gewoon door ja .. toch?

Link to comment
Share on other sites

hey..

bwa..vandaag gaat t met ups n downs.. zit nu in n up moment..:naughty

met jou??..:wink:

 

Gelukkig dat je een up moment hebt. :huglove:

Met mij gaat alles prima. ^^

 

:blink Heb je ook nog een voorstel misschien?

Maakt het hun wat makkelijker.. :bleh

 

Um nee, maar ik weet zeker dat ze zelf genoeg fantasie hebben... :mf_rosetinted:

 

Hoi lieve mensjes, heb geen zin om jullie allemaal apart te quoten dus doe het gewoon even zo:mf_rosetinted

Tja, het is hetzelfde eigenlijk....rotdag. Nog steeds aan de zuurstof, toch wel erg lekker eigenlijk nu, al is t maar een litertje het scheelt behoorlijk wat moeite. Verder weer ruzie met venflons, ben al met nummer 4 bezig nu, die is vanmiddag op de recovery geprikt want hier op de afdeling gaan ze er al niet eens meer mee beginnen....Mn bezoek is al tijden weg, maar ik was in slaap gevallen. Gelukkig werd ik nog wel bijtijds genoeg wakker om jullie nog even lastig te komen vallen:bleh:

Heb een niet al te gezellige kamer nu eigenlijk. Met vier personen. Buurvrouw zegt geen boe of bah (en verder ook niets), alleen mn overbuurman praat zo af en toe eens wat, die is wel lief. Maar in de vorige kamer lag ik naast een superleuk mensje wat het bovendien niet erg vond als ik tot diep in de nacht een lichtje aan had....Dat zou hier nog wel eens een probleem kunnen gaan geven:boxed:Hoop het niet, want ik ben nou eenmaal niet zo'n vroege slaper:shocked:

 

:huglove:

Hopelijk doen ze niet te moeilijk over t licht. Wat kut dat je alweer in t ziekenhuis ligt trouwens. :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Eh... ik heb tot pagina 75 terug gelezen, maar kan er nog steeds geen touw aan vast knopen... Dus vertel :bleh:

 

Celeste weg van MFC? Sinds wanneer? Waarom?

 

Hier gaat alles goed hoor... Druk... Lange dagen op mn werk, en daarna nog mn babygupjes van hun moeders scheiden, peerd doen en dan heb ik het redelijk gehad voor de rest van de dag...

 

Gaat zondag nog door?

 

Sinds... weet ik niet. Ik zag haar post in de introduction/goodbye sectie.

 

Voor zover ik weet gaat zondag door ja. :punk:

Link to comment
Share on other sites

:naughty:

 

Dan had je ze niet in huis moeten nemen. :mf_rosetinted:

 

Ja nou .. kon ze toch moeilijk op straat laten staan :boxed:

En het was niet de bedoeling dat ze met mekaar ....

 

 

 

 

 

 

 

... pff, laat maar .. ik wil het allemaal niet weten :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Verder terug .. als je vanaf 70 ofzo begint zal het misschien wat duidelijker worden ... En zo niet dan help ik je met plezier verder (naja, met plezier .. :boxed::roftl:).

 

Sinds een paar dagen .. Wall-E .. geen tijd meer voor Mika .. ofzo ..

 

Jouw dagen zijn dan goed gevuld ...

 

Volgens mij gaat zondag gewoon door ja .. toch?

 

Ok, dat komt morgen dan wel... Heb genoeg terug gelezen voor vandaag :bleh:

 

Hmm, té goed gevuld momenteel... Moet ook nog ergens iets van slaap in kunnen plannen soms.

 

Gister trouwens wedstrijd gehad in Kootwijkerbroek, 35km, en tot onze stomme verbazing zijn we 8e geworden van de ongeveer 90 deelnemers :woot_jump:

Link to comment
Share on other sites

Ok, dat komt morgen dan wel... Heb genoeg terug gelezen voor vandaag :bleh:

 

Hmm, té goed gevuld momenteel... Moet ook nog ergens iets van slaap in kunnen plannen soms.

 

Gister trouwens wedstrijd gehad in Kootwijkerbroek, 35km, en tot onze stomme verbazing zijn we 8e geworden van de ongeveer 90 deelnemers :woot_jump:

 

Wil het ook wel uitleggen hoor .. maar ik weet niet waar ik moet beginnen :roftl:

 

Slaap is inderdaad een handig iets af en toe ...

 

:boing: Super!

Heb gisteren ook wedstrijd gehad, naja, ik ging mee.. zelfs niet als groom .. als kaartlezer (jaja, je leest dat goed, ze vertrouwden op mij om de weg te vinden :roftl:) .. Maar was wel super .. en wat voor paard! :shocked: Net 4 jaar geworden, nog geen jaar zadelmak, komt voor de eerste keer op wedstrijd en gedroeg zich alsof die dat al jaren deed ... Nog nooit meegemaakt ..

Link to comment
Share on other sites

Ja nou .. kon ze toch moeilijk op straat laten staan :boxed:

En het was niet de bedoeling dat ze met mekaar ....

 

 

 

 

 

 

 

... pff, laat maar .. ik wil het allemaal niet weten :roftl:

 

Dat is waar.

 

Nee, dat was vast niet de bedoeling... :naughty: Maar ik dacht dat Jim Mika niet op die manier leuk vond?

 

 

 

 

(Heel soms vraag ik me af wat Mika van ons zou vinden als hij Nederlands kon lezen en zich in deze thread zou wagen... :blink::roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Hopen dat die mensen dan geen commentaar gaan hebben... je bent toch braaf en stil? :bleh:

Nou, dat vind ik ook ja. Bovendien, als je de hele dag onder de TL-verlichting kan slapen zul je normaliter ook geen last hebben van een laptop-lichtje....EN inderdaad, ik ben braaf en stil:mf_rosetinted:

 

Hier gaat alles goed hoor... Druk... Lange dagen op mn werk, en daarna nog mn babygupjes van hun moeders scheiden, peerd doen en dan heb ik het redelijk gehad voor de rest van de dag...

 

Gaat zondag nog door?

Jeetje, had al het vermoeden dat je het nogal druk had ja. Maar zó druk:boxed: Kan me voorstellen dat je het na al je verplichtingen wel weer gezien hebt voor die dag, sterkte er maar mee....

 

En voor mij zal zondag niet doorgaan vrees ik :tears:

 

Hopelijk doen ze niet te moeilijk over t licht. Wat kut dat je alweer in t ziekenhuis ligt trouwens. :huglove:

Ach, als ze dat wel zouden doen, zet ik gewoon mijn mp3 speler aan, dan hoor ik het niet:naughty: En de lichten gaan nu uit, ik zei tegen de verpleging dat ik het echt nog te vroeg vind om te gaan slapen en nu laat ze de kleine lichtjes boven de bedden aan. Da's beter, dan zie ik tenminste nog wat ik doe:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Dat is waar.

 

Nee, dat was vast niet de bedoeling... :naughty: Maar ik dacht dat Jim Mika niet op die manier leuk vond?

 

 

 

 

(Heel soms vraag ik me af wat Mika van ons zou vinden als hij Nederlands kon lezen en zich in deze thread zou wagen... :blink::roftl:)

 

Neen, dat gelukkig niet ... nog niet ... :boxed:

Mika daarentegen :blink:

 

 

 

 

 

 

(of die andere .. stel je voor .. onze pas ontstane vriendschap zou snel verleden tijd zijn denk ik :boxed::roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Ach, als ze dat wel zouden doen, zet ik gewoon mijn mp3 speler aan, dan hoor ik het niet:naughty: En de lichten gaan nu uit, ik zei tegen de verpleging dat ik het echt nog te vroeg vind om te gaan slapen en nu laat ze de kleine lichtjes boven de bedden aan. Da's beter, dan zie ik tenminste nog wat ik doe:thumb_yello:

 

Dat heb je goed geregeld :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Ach, als ze dat wel zouden doen, zet ik gewoon mijn mp3 speler aan, dan hoor ik het niet:naughty: En de lichten gaan nu uit, ik zei tegen de verpleging dat ik het echt nog te vroeg vind om te gaan slapen en nu laat ze de kleine lichtjes boven de bedden aan. Da's beter, dan zie ik tenminste nog wat ik doe:thumb_yello

 

Hehehe! :thumb_yello:

Fijn dat ze de lichtjes aan laat. ^^

 

Neen, dat gelukkig niet ... nog niet ... :boxed:

Mika daarentegen :blink:

 

 

 

 

 

 

(of die andere .. stel je voor .. onze pas ontstane vriendschap zou snel verleden tijd zijn denk ik :boxed::roftl:)

 

Gelukkig!

Uhoh...

 

 

 

 

 

(Welke andere? Kom ik daar ook? :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

Wil het ook wel uitleggen hoor .. maar ik weet niet waar ik moet beginnen :roftl:

 

 

 

:boing: Super!

Heb gisteren ook wedstrijd gehad, naja, ik ging mee.. zelfs niet als groom .. als kaartlezer (jaja, je leest dat goed, ze vertrouwden op mij om de weg te vinden :roftl:) .. Maar was wel super .. en wat voor paard! :shocked: Net 4 jaar geworden, nog geen jaar zadelmak, komt voor de eerste keer op wedstrijd en gedroeg zich alsof die dat al jaren deed ... Nog nooit meegemaakt ..

 

Doe morgen maar, ik duik zo mn bed in...

 

Als kaartlezer? Nahja, die zijn ook belangrijk he!! Verrassend kan dat jonge spul soms zijn he! Wel leuk dat ze het zo goed deed!

 

(Heel soms vraag ik me af wat Mika van ons zou vinden als hij Nederlands kon lezen en zich in deze thread zou wagen... :blink::roftl:)

 

You don't want to know...

 

Maar goed, ik duik mn bed eens braaf in, wekker loopt weer veels te vroeg af...

 

Zie jullie zondag!! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Hmm, té goed gevuld momenteel... Moet ook nog ergens iets van slaap in kunnen plannen soms.

 

Gister trouwens wedstrijd gehad in Kootwijkerbroek, 35km, en tot onze stomme verbazing zijn we 8e geworden van de ongeveer 90 deelnemers :woot_jump:

Wow, wat geweldig!! Zeker als je het zelf niet verwacht!!! Gefeliciteerd!!:punk:

(of die andere .. stel je voor .. onze pas ontstane vriendschap zou snel verleden tijd zijn denk ik :boxed::roftl:)

 

:lmfao: Die kans zou er best wel eens in kunnen zitten ja:naughty:

Maar maak je niet al te druk, de kans dat hij hier meeleest is BIJZONDER klein....Of hij moet aan de hand van jouw vriendschapsverzoekje een google-actie gestart zijn ofzo....Om te kijken wat voor typje je eigenlijk bent.............

Link to comment
Share on other sites

Gelukkig!

Uhoh...

 

 

 

 

 

(Welke andere? Kom ik daar ook? :bleh:)

 

Uhoh ja ... :boxed:

 

 

(ik bedoelde die andere van de 2 personen .. denk niet dat je daar komt :roftl:)

 

Doe morgen maar, ik duik zo mn bed in...

 

Als kaartlezer? Nahja, die zijn ook belangrijk he!! Verrassend kan dat jonge spul soms zijn he! Wel leuk dat ze het zo goed deed!

 

 

You don't want to know...

 

Maar goed, ik duik mn bed eens braaf in, wekker loopt weer veels te vroeg af...

 

Zie jullie zondag!! :huglove:

 

:tears: Slaap goed..

Hopelijk tot morgen ofzo, zondag is nog lang :bleh:

 

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

:lmfao: Die kans zou er best wel eens in kunnen zitten ja:naughty:

Maar maak je niet al te druk, de kans dat hij hier meeleest is BIJZONDER klein....Of hij moet aan de hand van jouw vriendschapsverzoekje een google-actie gestart zijn ofzo....Om te kijken wat voor typje je eigenlijk bent.............

 

Hmmja .. maar dan zit ik wel met een serieus probleem, aangezien je hier terecht komt als je Air Traffic (of Air Traffic Werchter toch in ieder geval) op google intypt :blink::boxed:

Link to comment
Share on other sites

Maar goed, ik duik mn bed eens braaf in, wekker loopt weer veels te vroeg af...

 

Zie jullie zondag!! :huglove:

 

NEEE!!! Ik zie je niet zondag :crybaby::tears::crybaby:

Maargoed, als ik je voor die tijd niet meer zie hier dan wens ik je een geweldige dag. Geniet ook maar een klein beetje voor en namens mij. Had me er zo op verheugd....

 

Slaap lekker meis, sterkte met al je bezigheden en ik zie je hopelijk snel weer hier!!

Sweet dreams!!

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy