Jump to content

Dutch Thread Part 23


Starrats

Recommended Posts

Is het ook, ik vind 'ik houd van jou' bijna klinisch klinken. Maar...het hangt er ook een beetje vanaf WIE het tegen je zegt natuurlijk he? :das::roftl:

 

mja, en tegen mika ga ik dat niet zeggen..

ik bedoel...ik hou wel van 'm...maar niet op de manier van 'IK HOUD VAN JOU' ... snap je?:blush-anim-cl: dat vind ik beetje vreemd

 

ik denk dat ik gewoon doe 'ik vind je leuk' ... o.i.d:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

mja, en tegen mika ga ik dat niet zeggen..

ik bedoel...ik hou wel van 'm...maar niet op de manier van 'IK HOUD VAN JOU' ... snap je?:blush-anim-cl: dat vind ik beetje vreemd

 

ik denk dat ik gewoon doe 'ik vind je leuk' ... o.i.d:thumb_yello:

 

Neeeee, dat zou ik ook niet zeggen nee. Net zoals die gastenboeken helemaal volstaan met I love you, you're hot, en dat soort dingen. Wat moet die jongen ermee?

 

Denk dat ik nog eens even ga hangen, kan mijn ogen niet openhouden.......

Link to comment
Share on other sites

Neeeee, dat zou ik ook niet zeggen nee. Net zoals die gastenboeken helemaal volstaan met I love you, you're hot, en dat soort dingen. Wat moet die jongen ermee?

 

Denk dat ik nog eens even ga hangen, kan mijn ogen niet openhouden.......

 

Inderdaad, maar het is eigenlijk wel de opdracht voor het jaarboek...iedereen moet in zijn/haar moedertaal zeggen 'I love you' en dat versieren enzo. maar ik denk dat ik doe je bent leuk:wub2:

 

Bye:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Wat een kutbegin van de dag weer:thumbdown:

Had dus een vrijdagnacht pech met mijn busje, die zouden ze dus een maandag naar de garage hier brengen, dus geen busje :shocked:

Gisteren al paar keer gebeld, dus vanochtend weer, waren ze te laat hier bij de garage, dus die was gesloten dus hebben ze hem weer meegenomen, dus als het goed is komt hij vandaag weer terug:thumbdown:

 

Over 15 minuten beoordelingsgesprek :bleh:

 

Oeh hoe is je beoordeling gegaan?

OWwww dus je auto was er, maar is weer weg :( wat een gedoe weer, lekkere ochtend. Hopelijk rest van de dag wel beter.

 

===

 

Ik heb superraar gedroomd!!!! (ben pas net bed uit: goeiemorgen allemaal)

 

Gedroomd dat een grote meteoor in ging slaan en wij allemaal dat kleine puntje groter zagen worden. Het was alsof de maan ineens heeeeeel dichtbij kwam. Ondertussen was iedereen aan het graven enzo, om beschutting te zoeken (wat natuurlijk niet ging werken). Het dichtbij komen duurde trouwens wel dagen.

Nou en toen ineens ging die meteoor weer verder weg. En toen kwam er oorlog in Nederland e.o.

Plunderen en gedoe allemaal. Was heel eng. BUH. En die meteoor stond toen als 2e maan in de sky. Vagigheid. Blij dat ik wakker ben.:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Geen idee, hebben we wat gemist?

Heb net mijn droom omschreven, was eng:thumbdown:

 

Hmmja, die had ik gezien ja .. niet meteen een droom die je dagelijks wil hebben.. :boxed:

 

hoezo?:shocked:

 

heb ik iets gemist?!

 

Weet niet? Heb je iets gemist?

Ik vroeg of ik iets gemist had .. van jou weet ik dat niet hé :roftl:

Link to comment
Share on other sites

hahaha.

Sinas heeft dr auto nog niet, geloof dat dat enige is?

 

Die droom was idd vaag. Heb gister kort programma gezien van kometen enzo, die heb ik al 20x gezien maar nu blijkbaar ist blijven hangen. Vaagheid.

 

Mijn nieuwste lollie's zijn binnen!!! (kettinkje en oorbellen):thumb_yello:

:woot_jump:

Link to comment
Share on other sites

hahaha.

Sinas heeft dr auto nog niet, geloof dat dat enige is?

 

Die droom was idd vaag. Heb gister kort programma gezien van kometen enzo, die heb ik al 20x gezien maar nu blijkbaar ist blijven hangen. Vaagheid.

 

Mijn nieuwste lollie's zijn binnen!!! (kettinkje en oorbellen):thumb_yello

:woot_jump:

 

Jeej :boing:

 

omg omg omg omg omg

hij is binnen

omg omg!!

 

:punk::punk:

 

mikato-orist.jpg

 

Het geheel? :naughty:

 

:boing:

Link to comment
Share on other sites

I wish...:naughty:

 

T enige verschil is dat deze donkergrijs is i.p.v licht grijs..maar ach..als dat t enige is:wub2:

 

Het had gekund hé :naughty::bleh:

 

En ach, een paar keer goed wassen en dat is ook weer opgelost :mf_rosetinted:

 

 

 

 

In de Amsterdam-thread zijn ze trouwens grappig, zijn ze al een paar dagen bezig met wat Mika zegt voor MI .. heb ze maar even uit hun lijden verlost :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Het had gekund hé :naughty::bleh:

 

En ach, een paar keer goed wassen en dat is ook weer opgelost :mf_rosetinted:

 

 

 

 

In de Amsterdam-thread zijn ze trouwens grappig, zijn ze al een paar dagen bezig met wat Mika zegt voor MI .. heb ze maar even uit hun lijden verlost :roftl:

 

amsterdam thread?

wtf is amsterdam thread?

en wat mika zegt voor MI? :blink:

 

ik niet snap niet:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

oke oke, ik ga eerst even aankleden en alles.

ik wilde eigenlijk een foto maken dat ik net zo 'poseer' als mika:naughty: of is dat té?

 

Nee das niet tè, dat is juist COOL!!!

GOOO :D ik wil zien!:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

amsterdam thread?

wtf is amsterdam thread?

en wat mika zegt voor MI? :blink:

 

ik niet snap niet:mf_rosetinted:

 

De report-thread van de gig in Amsterdam .. meer dan een maand geleden ..

 

En voor MI wil ie nederlands praten maar het lukt niet zo goed .. je kan alles daar vernemen, staat ook een video bij enzo :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy