Jump to content

Dutch Thread Part 23


Starrats

Recommended Posts

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Meissie toch! :huglove: wat een pokkedag! (it's a bad day today..:thumbdown:)

Maar wie weet is een nieuwe arts ontmoeten zo gek nog niet? Iemand met een frisse blik op jouw situatie.. (sorry, jouw situatie klinkt zo stom, maarja, ain't it the truth..)

Ja een pokkendag is het zeker....

Ik weet ook wel dat het ook iets positiefs op kan leveren, maar het betekent aan de andere kant dat ik wéér een zkh van binnen ga leren kennen, wéér allerlei vervelende pijnlijke snertonderzoeken opnieuw zal moeten ondergaan en waarschijnlijk wéér aan zal moeten horen dat de medische wetenschap een eind is, maar dat dit soort complexe gevallen nog min of meer onbegrepen zijn. En daar zie ik tegenop....Ben ook bang dat hij zegt dat mn beesten beter weg moeten ofzo, en echt, dat zou ik wel zó erg vinden.....Dan zou ik echt ontroostbaar zijn, dan pakken ze me echt mijn grootste hobby af en ik weet ook echt niet of ik dat wel zou kunnen....:tears:

 

Ik ga me ook even op een andere thread storten denk ik! :fisch: Niet dat ik hier dan weg ga natuurlijk! :mf_rosetinted:

 

Strak plan :fisch:

Link to comment
Share on other sites

OOK ja... ik heb nu 2 threads om in te kwijlen! :drool:

 

 

Hoi Biekje!

 

Hoi Linde, volgens mij praten we over hoe emo we zijn! :roftl:

 

Kwijl jij dan maar fijn :bleh:

Ik kan volgens mij nog niet meer eens kwijlen, ookal zou ik het willen .. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Naja, gewoon .. wat een kutdag (ofja, voor mij kutavond, de rest viel wel mee) het is .. En dat we dringend wat positieve energie nodig hebben :roftl:

Link to comment
Share on other sites

:woot_jump:

 

 

 

Ik heb niks gedaan :tears:

Wilde de grond eens van dichtbij zien :bleh:

 

Ocherm...

 

@José: welke draadjes, naast mikagasmics?

 

Ennn kan iemand me for once and for all uitleggen wat emo is? (ben te oud, zit niet meer in die termen tegenwoordig):thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Ja een pokkendag is het zeker....

Ik weet ook wel dat het ook iets positiefs op kan leveren, maar het betekent aan de andere kant dat ik wéér een zkh van binnen ga leren kennen, wéér allerlei vervelende pijnlijke snertonderzoeken opnieuw zal moeten ondergaan en waarschijnlijk wéér aan zal moeten horen dat de medische wetenschap een eind is, maar dat dit soort complexe gevallen nog min of meer onbegrepen zijn. En daar zie ik tegenop....Ben ook bang dat hij zegt dat mn beesten beter weg moeten ofzo, en echt, dat zou ik wel zó erg vinden.....Dan zou ik echt ontroostbaar zijn, dan pakken ze me echt mijn grootste hobby af en ik weet ook echt niet of ik dat wel zou kunnen....:teas:

 

 

 

Strak plan :fisch:

 

hmmm ik begrijp, nieuwe mensen, nieuw ziekenhuis, andere onderzoeken.. kost ook een hoop energie :sad:

 

Beesten weg? Maar is er niemand die nu voor ze kan zorgen dan? :tears:

 

 

 

Yes, please join us! :wub2:

 

Kwijl jij dan maar fijn :blh:

Ik kan volgens mij nog niet meer eens kwijlen, ookal zou ik het willen .. :rftl:

 

:lmao:

 

Ocherm...

 

@José: welke draadjes, naast mikagasmics?

 

Ennn kan iemand me for once and for all uitleggen wat emo is? (ben te oud, zit niet meer in die termen tegenwoordig):thumdown:

 

de MGMT thread uiteraard! :mf_rosetinted: Maar tis daar vrij rustig...

 

Emo... click :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

hmmm ik begrijp, nieuwe mensen, nieuw ziekenhuis, andere onderzoeken.. kost ook een hoop energie :sad

 

Beesten weg? Maar is er niemand die nu voor ze kan zorgen dan? tears:

 

 

 

Yes, please join us! :wub2:

 

 

 

:lmao:

 

 

 

de MGMT thread uiteraard! :mf_rosetinted: Maar tis daar vrij rustig...

 

Emo... click :mf_rosetinted:

 

Ok zoals Goths, zo een was ik vroegah.

 

:P

 

Pfff moet zo verder met aquarium leeg halen. Ofja is leeg, moet schoon maken!:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

:lmao:

 

En lachten ookal niet meer :crybaby:

Naja, gaat nog wel natuurlijk .. maar doet pijn .. maar eigenlijk doet alles gewoon pijn dus dat moet dan maar .. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ok zoals Goths, zo een was ik vroegah.

 

:P

 

Pfff moet zo verder met aquarium leeg halen. Ofja is leeg, moet schoon maken!:thumbdown:

 

Inderdaad, daar lijkt t wel ietwat op! :naughty: (heel veel eigenlijk!)

 

 

succes! :bleh:

 

En lachten ookal niet meer :crybaby:

Naja, gaat nog wel natuurlijk .. maar doet pijn .. maar eigenlijk doet alles gewoon pijn dus dat moet dan maar .. :roftl:

 

Hehe, aww, pokerface is de oplossing! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Het is wel duidelijk dat ik niet genoeg in de mikagamic-thread kom .. iedereen is bezorgd om José maar ik interesseer hen niet... :roftl:

 

pfff :blush-anim-cl: en dat terwijl ik gewoon plaatjes nodig heb en helemaal geen behoefte heb om mn situatie daar uit te leggen! :blush-anim-cl:

 

Ik ga er weer vandoor. Doei:huglove:

Fijne avond iedereen:wink2:

 

Toedeloe!

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

pfff :blush-anim-cl: en dat terwijl ik gewoon plaatjes nodig heb en helemaal geen behoefte heb om mn situatie daar uit te leggen! :blush-anim-cl:

 

Ja nou .. ik ook niet meteen .. maar toch :roftl:

Volgens mij ga ik echt wel een blauw oog hebben morgen, of gaat het toch dicht zitten of weet ik het .. zie steeds minder en minder :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Ja nou .. ik ook niet meteen .. maar toch :roftl:

Volgens mij ga ik echt wel een blauw oog hebben morgen, of gaat het toch dicht zitten of weet ik het .. zie steeds minder en minder :boxed:

 

oooh noes, het zwelt meer op!! :thumbdown: Dat sukcs balls!

 

Dan zie je er zo uit: :boxed: alleen nie zo geel dan, hoop ik toch...

 

 

 

Edit: Heeeey lizzy!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy