Jump to content

Dutch Thread Part 23


Starrats

Recommended Posts

Dat was ik ergens ook aan het denken .. maar langs de andere kant .. tenzij ze een manier hebben om auto's automatisch te laten rijden en die dingen te doen lijkt het mij toch wel sterk .. Denk niet dat veel mensen zich daar met plezier willen toe verlenen en de stuntmannen zullen ook wel andere dingen te doen hebben (en misschien wel onbetaalbaar zijn) ..

 

Geen idee, misschien zoeken ze wel mensen die levensmoe zijn! :roftl: Hehe, nouja ik heb geen idee hoor, maar zulke programma's worden over de hele wereld uitgezonden, dus dat zal ook best wel flink wat geld opleveren!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geen idee, misschien zoeken ze wel mensen die levensmoe zijn! :roftl: Hehe, nouja ik heb geen idee hoor, maar zulke programma's worden over de hele wereld uitgezonden, dus dat zal ook best wel flink wat geld opleveren!

 

Ja, buh .. ik weet het niet ..

Maar als dat met dat paard niet echt was dan :sneaky2:

(het was al erg genoeg als het gewoon echt was .. sommige mensen..)

Link to comment
Share on other sites

Ja, buh .. ik weet het niet ..

Maar als dat met dat paard niet echt was dan :sneaky2:

(het was al erg genoeg als het gewoon echt was .. sommige mensen..)

 

hmm ik heb t niet gezien! Kan alleen maar beamen dat sommige mensen helemaal coco loco zijn, in serieuze vorm, helaas..:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Heeey! :huglove: beetje wakker? :biggrin2:

 

Een beetje ja.... Echt, ik heb echt bijna alleen maar geslapen vandaag, en ook vannacht had ik al goed geslapen. Denk toch echt dat het die sarco is die bezig is, dan kan ik echt daaaaaaaagen achtereen slapen. Mam vertelde me tijdens het bezoekuur ook al dat ze me van de week drie keer slapend bij de vaatwasser vandaan had geplukt, was ik in slaap gevallen tijdens het uitruimen:blink::bleh:

Link to comment
Share on other sites

hmm ik heb t niet gezien! Kan alleen maar beamen dat sommige mensen helemaal coco loco zijn, in serieuze vorm, helaas..:thumbdown:

 

Hmmja, maar je hebt ook niet veel fantasie nodig om te bedenken hoe het eruit moet zien als er een dronken man op een paard zit, ergens weer ik veel waar op straat, richting snelweg, met politiewagens en al er rond, ...

Naja, enige wat ik te zeggen heb: arm paard.. Als je dronken in een auto rijdt en je haalt daar toeren mee uit, die auto voelt dat tenminste niet (betekent natuurlijk niet dat ik dat goedkeur ofzo :bleh:).

Link to comment
Share on other sites

Een beetje ja.... Echt, ik heb echt bijna alleen maar geslapen vandaag, en ook vannacht had ik al goed geslapen. Denk toch echt dat het die sarco is die bezig is, dan kan ik echt daaaaaaaagen achtereen slapen. Mam vertelde me tijdens het bezoekuur ook al dat ze me van de week drie keer slapend bij de vaatwasser vandaan had geplukt, was ik in slaap gevallen tijdens het uitruimen:blink::bleh:

 

Interessante dingen doe jij :roftl:

Maar dat slapen zal je vast goed gedaan hebben :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Oh, ik heb trouwens nog wat gevonden vandaag *stuitert* Van een festival-site "gepikt" (ofja, geleend? :P)

 

at3vq8.jpg

 

at1pb0.jpg

 

at2zk6.jpg

 

at4ob8.jpg

 

at5aa3.jpg

 

at6un5.jpg

 

Lekker arrogant bekje .. :naughty

at7kd1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Een beetje ja.... Echt, ik heb echt bijna alleen maar geslapen vandaag, en ook vannacht had ik al goed geslapen. Denk toch echt dat het die sarco is die bezig is, dan kan ik echt daaaaaaaagen achtereen slapen. Mam vertelde me tijdens het bezoekuur ook al dat ze me van de week drie keer slapend bij de vaatwasser vandaan had geplukt, was ik in slaap gevallen tijdens het uitruimen:blink::bleh:

 

Hmmm nouja, het slapen zal je lichaam vast en zeker nodig hebben! Alleen beetje nadeel dat je je dan zo sufkutterig voelt (oooh mag ik dat hier zeggen? :naughty:)

 

HOE val je in slaap tijdens het uitruimen? :shocked:

 

Hmmja, maar je hebt ook niet veel fantasie nodig om te bedenken hoe het eruit moet zien als er een dronken man op een paard zit, ergens weer ik veel waar op straat, richting snelweg, met politiewagens en al er rond, ...

Naja, enige wat ik te zeggen heb: arm paard.. Als je dronken in een auto rijdt en je haalt daar toeren mee uit, die auto voelt dat tenminste niet (betekent natuurlijk niet dat ik dat goedkeur ofzo :bleh:).

 

Hmmm neej inderdaad, arm paard :sad: Dronken mensen in het openbaar.. tut tut :no:

Link to comment
Share on other sites

Hmmm nouja, het slapen zal je lichaam vast en zeker nodig hebben! Alleen beetje nadeel dat je je dan zo sufkutterig voelt (oooh mag ik dat hier zeggen? :naughty:)

 

HOE val je in slaap tijdens het uitruimen? :shocked:

 

Mag dat niet dan? :roftl:

 

Ja, ik zou het ook niet presteren hoor .. daarom dat ik het ookal een interessante actie vond :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Oh, ik heb trouwens nog wat gevonden vandaag *stuitert* Van een festival-site "gepikt" (ofja, geleend? :P)

 

at4ob8.jpg

 

Oeh! :blush-anim-cl:

 

Mag dat niet dan? :roftl:

 

Pfff, ik heb soms echt geen idee wat ik hier wel of niet kan zeggen! :naughty:

 

Ik ben terug:punk:

 

Heuj!

Link to comment
Share on other sites

Interessante dingen doe jij :roftl

Maar dat slapen zal je vast goed gedaan hebben :wink2

Nou....ik zat me net te bedenken dat ik nog geluk heb gehad dat ik staand kan slapen. Anders was ik nog gevallen ook, dwars over die vaatwasser heen, met alle gevolgen vandien....

 

Oh, ik heb trouwens nog wat gevonden vandaag *stuitert* Van een festival-site "gepikt" (ofja, geleend? :P)

 

at1pb0.jpg

 

Lekker arrogant bekje .. :naughty

at7kd1.jpg

:wub2:

Zie je wel, je leert het wel! Je hebt ze niet gepikt, maar geleend:thumb_yello: Je denkt aan het milieu, je doet aan foto-recycling:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Oeh! :blush-anim-cl:

 

Pfff, ik heb soms echt geen idee wat ik hier wel of niet kan zeggen! :naughty:

 

:naughty: Pas maar op dat je je niet bedenkt :mf_rosetinted:

 

Ik vind deze de leukste .. dat bekje .. echt .. Ik gebruik 'm niet snel maar :mf_lustslow:

at7kd1.jpg

 

 

En van mij mag je het alles zeggen :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Nou....ik zat me net te bedenken dat ik nog geluk heb gehad dat ik staand kan slapen. Anders was ik nog gevallen ook, dwars over die vaatwasser heen, met alle gevolgen vandien....

 

 

:wub2:

Zie je wel, je leert het wel! Je hebt ze niet gepikt, maar geleend:thumb_yello: Je denkt aan het milieu, je doet aan foto-recycling:naughty:

 

:roftl: Staand slapen .. nog zoiets .. Jij bent een gek mens :bleh:

 

Ja, juist .. denk alleen niet dat die uitleg echt werkt als ze er problemen van willen maken :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Nou....ik zat me net te bedenken dat ik nog geluk heb gehad dat ik staand kan slapen. Anders was ik nog gevallen ook, dwars over die vaatwasser heen, met alle gevolgen vandien....

 

Ah! Zo doe je dat! Ik dacht al! :shocked:

Niet dat het wel normaal is om staand te slapen.. :roftl: maar toch wat veiliger he!

 

:naghty: Pas maar op dat je je niet bedenkt :mf_rosetinted:

 

Ik vind deze de leukste .. dat bekje .. echt .. Ik gebruik 'm niet snel maar :mf_lusslow:

at7kd1.jpg

 

 

En van mij mag je het alles zeggen :mf_rostinted:

 

Pfff ik bedenk me echt niet hoor! :bleh:

 

 

 

 

 

 

En nog iets... ik heb een hele leuke collega! :blush-anim-cl: Leuk leuk... :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Zo hee wat heeft die ene een zombiekop zeg:boxed::roftl:

 

:lmao: inderdeed!

 

Lieve mensen, ik ga weer mijn bedje in. Het is weer de hoogste tijd (kinderbedtijd:wink2:) Morgen ben ik er vast weer. Fijne avond en tot gauw!

 

Weltrusten voor jullie als jullie er aan toe zijn.

 

Slaal lekker! :huglove:

En tot snel!

Link to comment
Share on other sites

Zo hee wat heeft die ene een zombiekop zeg:boxed :roftl

 

Wie? :blink:

 

Lieve mensen, ik ga weer mijn bedje in. Het is weer de hoogste tijd (kinderbedtijd:wink2:) Morgen ben ik er vast weer. Fijne avond en tot gauw!

 

Weltrusten voor jullie als jullie er aan toe zijn.

 

Slaap goed!

 

Pfff ik bedenk me echt niet hoor! :bleh:

 

 

 

 

 

 

En nog iets... ik heb een hele leuke collega! :blush-anim-cl: Leuk leuk... :blush-anim-cl:

 

Naja, als je het wel doet dan pak je die drummer maar weer hé :bleh:

 

Leuk :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Dank je wel enneh.... dank jullie voor de lieve reacties. Blij dat ik het kan delen met jullie. :wub2:

 

Wij zijn blij dat je het met ons deelt :wub2:

We delen hier lief en leed .. een beetje lief mocht wel ondertussen :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy