Jump to content

Dutch Thread Part 23


Starrats

Recommended Posts

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:boxed:DIE MUZIEK ERBIJ!!!!:boxed:

 

HERCULES AND THE LOVE AFFAIRS :puke:

 

:lmfao:

 

:roftl:

Als je daarover wil doorgaan .. ga je gang :bleh:

 

Nou.. haha er valt niet zoveel meer over te vertellen.. behalve dat ik m de komende dagen niet zal zien want hij is dan naar Lowlands!! :tears:

Link to comment
Share on other sites

Nou.. haha er valt niet zoveel meer over te vertellen.. behalve dat ik m de komende dagen niet zal zien want hij is dan naar Lowlands!! :tears:

 

Ow .. interessant dan .. :roftl:

Naja, Jim gaat er ook een tijdje niet zijn denk ik ... al is dat natuurlijk een heel ander soort er niet zijn als bij jouw :roftl: (en dat er wel zijn is ook heel anders dan bij jou :lmao:)

 

Arme jij :huglove::bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ow .. interessant dan .. :roftl:

Naja, Jim gaat er ook een tijdje niet zijn denk ik ... al is dat natuurlijk een heel ander soort er niet zijn als bij jouw :roftl: (en dat er wel zijn is ook heel anders dan bij jou :lmao:)

 

Arme jij :huglove::bleh:

 

Euh ja.. heel anders.. want dit is echt 'not done'! Ik bedoel.. mn vriend mag dan wel (bijna elke avond nu) bij een ander zijn.. (speculaties speculaties), maar dat betekend niet dat ik té veel lol mag hebben met een collega! :lol3:

 

Waar gaat Jim heen?

Link to comment
Share on other sites

Euh ja.. heel anders.. want dit is echt 'not done'! Ik bedoel.. mn vriend mag dan wel (bijna elke avond nu) bij een ander zijn.. (speculaties speculaties), maar dat betekend niet dat ik té veel lol mag hebben met een collega! :lol3:

 

Waar gaat Jim heen?

 

Hmmja, ik mag dat met Jim wel :das: It just ain't gonna happen.. :roftl:

 

Morgen concert in Romenië .. en 16 & 17 ook (denk in engeland) dus denk dat ie er niet meer gaat zijn tot daarna (tenzij ie een laptop mee heeft en zich ergens tussendoor dood verveelt natuurlijk :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Hyves is fantastisch, met dat Sylvana persoon die mij berichten zit te sturen met hoe arrogant en betweterig ik wel niet ben. En ze blijft stug volhouden dat Mika in Amsterdam zei dat het album eind dit jaar uit kwam:roftl:

 

Maar ik moet gaan, doei:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Hyves is fantastisch, met dat Sylvana persoon die mij berichten zit te sturen met hoe arrogant en betweterig ik wel niet ben. En ze blijft stug volhouden dat Mika in Amsterdam zei dat het album eind dit jaar uit kwam:roftl:

 

Maar ik moet gaan, doei:huglove:

 

Het enige wat ik gehoord heb over zijn nieuwe album (behalve dan dat Rain een nummer is) is dat hij volgend jaar terugkomt naar Werchter, met het nieuwe album, en meer zon .. :roftl:

 

Byebye :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Hmmja, ik mag dat met Jim wel :das: It just ain't gonna happen.. :roftl:

 

Morgen concert in Romenië .. en 16 & 17 ook (denk in engeland) dus denk dat ie er niet meer gaat zijn tot daarna (tenzij ie een laptop mee heeft en zich ergens tussendoor dood verveelt natuurlijk :roftl:)

 

Ik zou wel willen! Heb momenteel meer lol met hem dan met wie dan ook! :blush-anim-cl:

 

hmmm.. wanneer was ie ook alweer in NL? :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Euh ja.. heel anders.. want dit is echt 'not done'! Ik bedoel.. mn vriend mag dan wel (bijna elke avond nu) bij een ander zijn.. (speculaties speculaties), maar dat betekend niet dat ik té veel lol mag hebben met een collega! :lol3:

 

Waar gaat Jim heen?

 

Jij hebt tenminste principes:thumb_yello:

Weet hij inmiddels dat je zn telefoon weer gezien hebt of niet?

 

Heb hier ook weer een beetje een dubbel gevoel over vriend.......

Hij komt om de dag naar het zkh, terwijl ik m het liefst elke dag zou zien natuurlijk. Maar hij heeft het zo druk gehad op zn werk dan blablabla en wil thuis eten.....Ja, dat zou ik ook wel willen....Maargoed, ik bedoel, hij ZAL het heus wel druk hebben, maar het is nog geen half uurtje rijden, of hooguit een half uur inclusief parkeren enzo. Ik voel me nooit al te happy hier in t ziekenhuis (goh?) en dan is bezoek gewoon fijn, zeker van degene met wie je lief en leed deelt, met wie je samen oud hoopt te worden. Mijn ouders komen elke dag, twee keer zelfs als het kan. Lineke zit hier om de dag maar smst vaak genoeg dat ze best langs wil komen als ik me rot voel. Als ze aan me merkt dat ik me rot voel of erdoorheen zit dan staat ze hier zo naast me.....Dat zou hij toch ook horen te doen?? Hij lijkt het drukker te hebben met leuke dingen. Vrijdag gaat ie ook weer naar Amsterdam, dat had ie inderdaad al een tijd geleden afgesproken maar dan nog. Als HIJ in het zkh zou liggen en ik zou in ZIJN schoenen staan, zou ik wel elke dag langsgaan, juist omdat dat bezoekuur gewoon zoveel afleiding biedt enzo. Nu zal ik wel makkelijk praten hebben, maar ik zou in elk geval NOOIT in mn eentje naar Thailand gaan als mn partner met een ernstige aandoening tobt die maakt dat ze elk moment een of andere bedreigende infectie kan krijgen. En dan kan hij doodleuk zeggen dat hij dat niet van te voren kon weten maar dat is onzin. Dat HOORT er nou eenmaal bij, ik krijg niet aan t begin van het jaar een blaadje met daarop het ziekenhuisprogramma met geplande opnames, poliklinieken én spoedopnames erop.....

Af en toe weet ik het echt niet meer hoor, ik ben jonger maar wel een stuk volwassener volgens mij (al zou je dat niet altijd zeggen als je mn posts hier leest...). In elk geval wel een heel stuk verantwoordelijker.....En dat is knap irritant want ik zit zo tussen twee vuren in. Aan de ene kant houd ik van m en wil ik m niet kwijt en aan de andere kant snap ik ook heel goed dat mijn ouders zich regelmatig afvragen hoe dat in de toekomst tussen ons zal moeten gaan......:tears:

 

 

 

Wederom excuus voor mijn gezeik. Ben een beetje teveel alleen met mn gedachtes denk ik....

Link to comment
Share on other sites

bagger, met jou??

Ook bagger. In mn longen letterlijk zo te voelen.....:boxed:

 

Hyves is fantastisch, met dat Sylvana persoon die mij berichten zit te sturen met hoe arrogant en betweterig ik wel niet ben. En ze blijft stug volhouden dat Mika in Amsterdam zei dat het album eind dit jaar uit kwam:roftl

 

Maar ik moet gaan, doei:huglove

Wat een muts....Misschien spreekt ze geen Engels ofzo en denkt ze daarom dat ie dat zei. Geen idee, maar laat haar lekker joh. Die hele profielfoto zegt genoeg voor mij:naughty::wink2:

 

Tot snel weer, veel plezier op hyves verder van de week:roftl:

:bye:

 

k moet naar bed, Bye :huglove:

Slaap lekker en tot snel!

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Ik zou wel willen! Heb momenteel meer lol met hem dan met wie dan ook! :blush-anim-cl

 

hmmm.. wanneer was ie ook alweer in NL? :blush-anim-cl:

 

Naja, ik heb dat ook met Jim .. in zekere zin .. op mijn manier .. :roftl:

 

30 augustus ... *zucht*

 

Hee, Lizzy, da's duidelijke taal :naughty:.

 

Hellow :mf_rosetinted:

 

Ken ik jou al?

 

k moet naar bed, Bye :huglove:

 

Slaap goed!

 

Wederom excuus voor mijn gezeik. Ben een beetje teveel alleen met mn gedachtes denk ik....

 

Ach, af en toe moet dat kunnen .. zoals ik al eerder zei: lief en leed.. :wink2:

 

Snap ook wel hoe je je voelt .. als mijn vriend in het ziekenhuis zou liggen zou ik echt wel elke dag gaan (tenzij natuurlijk er wat gebeurt ofzo, maar in principe) en andersom zou ik dat ook wel graag hebben .. Maarja, veel meer dan 'm dat vertel kan je niet doen denk ik? :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Af en toe weet ik het echt niet meer hoor, ik ben jonger maar wel een stuk volwassener volgens mij (al zou je dat niet altijd zeggen als je mn posts hier leest...). In elk geval wel een heel stuk verantwoordelijker.....En dat is knap irritant want ik zit zo tussen twee vuren in. Aan de ene kant houd ik van m en wil ik m niet kwijt en aan de andere kant snap ik ook heel goed dat mijn ouders zich regelmatig afvragen hoe dat in de toekomst tussen ons zal moeten gaan......:tears:

 

 

 

Wederom excuus voor mijn gezeik. Ben een beetje teveel alleen met mn gedachtes denk ik....

 

 

Wow, had geen idee dat jij je zo voelde! Zijn wij even lekker bezig in de liefde... met onze lange relaties.. :blink:

 

En no problem, zeiken kunnen wij goed! :groovy:

 

 

?

 

avjcz1.jpg

 

:roftl:

 

Nieuwe? :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Wow, had geen idee dat jij je zo voelde! Zijn wij even lekker bezig in de liefde... met onze lange relaties.. :blink:

 

En no problem, zeiken kunnen wij goed! :groovy:

 

 

 

 

Nieuwe? :biggrin2:

 

Soms is alleen zijn zo slecht nog niet hoor :mf_rosetinted:

 

Jij toch .. :bleh:

 

 

 

Nieuwe wat?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy