Jump to content

Dutch Thread Part 23


Starrats

Recommended Posts

Katy Perry - on of the boys

The ting tings - We started noting

Adele - 19

 

Die wil ik ook :mf_rosetinted:

maar ik wil ook Alphabeat en Panic @ the disco en Milow :bleh:

 

wees blij ik moet nog sparen tot eind oktober tot ik t geld voor die tv bij elkaar heb :bleh:

 

Ik heb Alphabeat al:wub2: echt een goed album. Ik heb afgelopen maand super veel gewerkt maar ik krijg het geld van de maand juni pas de 1e/2e/3e van September:blink::thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

en als je hééééél leuke tassen en héééélll leuke schoenen ziet staan? :wub2:

 

ik moet mij dan dus altijd beheersen :cool:

 

Nou, het is wel zo dat ik van mezelf uit geen shopmens ben, en eigenlijk ook nooit echt tijd om te gaan shoppen enzo .. Dus als ik eens ga en ik zie eens wat leuks kan ik dat ook gewoon kopen want het is niet dat dit elke week ofzo gebeurt :bleh:

 

pffft... dat jij alles van mika krijgt :tears:

 

Uhm.. huh? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb Alphabeat al echt een goed album. Ik heb afgelopen maand super veel gewerkt maar ik krijg het geld van de maand juni pas de 1e/2e/3e van September:blink:

 

maar dan krijg je het nog :roftl:

 

Nou, het is wel zo dat ik van mezelf uit geen shopmens ben, en eigenlijk ook nooit echt tijd om te gaan shoppen enzo .. Dus als ik eens ga en ik zie eens wat leuks kan ik dat ook gewoon kopen want het is niet dat dit elke week ofzo gebeurt :bleh:

 

 

 

Uhm.. huh? :blink:

 

Ik ga wel iets vaker, ma ik moet ook nog zo veel hebbe :mf_rosetinted: (dat gebruik ik dus als excuus :bleh:)

maar kweet mij tot nu toe nog goed te beheersen :roftl:

Link to comment
Share on other sites

maar dan krijg je het nog :roftl:

 

 

Ja, maar het is klote dat ik deze vakantie echt veel heb gewerkt...bijna 100 uur in totaal denk ik...maar dat ik nou dus 0,0 euro heb om te besteden in de vakantie:thumbdown:

 

maar zoals je zegt...it's comming!!:mf_lustslow:

Link to comment
Share on other sites

Je gaat toch niet zeggen dat jullie wél een relatie hebben maar dat je niks van hem krijgt?:shocked:

 

Neen, dat zeg ik toch niet? :roftl:

Maar ik lees jou reactie alsof je denk dat Mika alles voor mij koopt enzo .. en dat is niet .. ben best nog wel zelfstandig :bleh:

 

heeft mika wat uitgepookt?:roftl: ik hoor welles op de radio mika

 

Wanneer spookt Mika niks uit? :roftl:

Waar heb je het over?

Link to comment
Share on other sites

Ja, maar het is klote dat ik deze vakantie echt veel heb gewerkt...bijna 100 uur in totaal denk ik...maar dat ik nou dus 0,0 euro heb om te besteden in de vakantie:thumbdown:

 

maar zoals je zegt...it's comming!!:mf_lustslow:

 

amai :roftl:

Ik werk maar 2 keer per maand

telkens 8u :roftl:

Link to comment
Share on other sites

amai :roftl:

Ik werk maar 2 keer per maand

telkens 8u :roftl:

 

Ik werk niet :mf_rosetinted:

 

Goh, wat voel ik me verwend :roftl:

(het is ook het eerste jaar hoor, dat ik geen vakantiewerk doe .. en week-endwerk ofzo heb ik nooit gedaan, heb ik geen tijd voor :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

Neen?

Moet ie dat dan? :roftl:

 

Hij betaalt haar in natura :mf_rosetinted:

 

Ik werk niet :mf_rosetinted:

 

Goh, wat voel ik me verwend :roftl:

(het is ook het eerste jaar hoor, dat ik geen vakantiewerk doe .. en week-endwerk ofzo heb ik nooit gedaan, heb ik geen tijd voor :bleh:)

 

wat doe jij dan met je tijd? :roftl:

mja, khad ook niet echt tijd voor vakantiewerk, wel voor weekend werk, dus daarom doe ik dat nu :cool:

Link to comment
Share on other sites

Hij betaalt haar in natura :mf_rosetinted:

 

 

 

wat doe jij dan met je tijd? :roftl:

mja, khad ook niet echt tijd voor vakantiewerk, wel voor weekend werk, dus daarom doe ik dat nu :cool

 

:naughty: Hij geeft liefde :wub2:

 

Mij met momenten heel erg vervelen eigenlijk :roftl:

En voor de rest bij de paarden zitten .. en daar vanaf vallen en dat soort dingen :bleh::roftl:

Link to comment
Share on other sites

:shocked:

en red je het daarmee?!

ik geef m'n geld altijd al uit voor t binnen is:naughty:

 

Ik kan tot eind september gratis sms'en, ik krijg 30 euro per maand en volgende week is het kermis, ik krijg waarschijnlijk 25 euro daarvoor.

Dus da zal nog wel lukken :mf_rosetinted:

en ik heb nog wat op mijn rekening, maar ik moet nu nog een beetje uitkijken omdat ik nog nie zo veel heb.

In september heb ik al meer gespaard, dus dan kan ik weer wat kopen, nu alleen maar een paar kleine dingen, dus schoenen enzo voorlopig best niet :bleh:

Link to comment
Share on other sites

:naughty: Hij geeft liefde :wub2:

 

Mij met momenten heel erg vervelen eigenlijk :roftl:

En voor de rest bij de paarden zitten .. en daar vanaf vallen en dat soort dingen :bleh::roftl:

 

pffft...

dit word mijn week vanaf de 25e..

Maandag - school - training geven

dinsdag - school -werken

woensdag - school - trainen

donderdag -school - werken

vrijdag - school - werken

zaterdag - hockeyen

zondag - niks - 1x in de maand werken

 

:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ben ik weer 2 tellen, laatste pauze nog 2 uur te gaan

 

Ik wil graag even hier een klant "bedanken". Ik werk hier nu sinds begin december en vandaag heeft een klant me oor de allereerste keer sinds ik hier werk ECHT boos gekregen. Stom toeval dat we het er vanmiddag hier over hebben gehad. Deze klant noemde UPC constant DATZO (jaja naar die reclame) en was ECHT onredelijk. Hij bleef netjes, dus kon verbinding HELAAS niet verbreken, maar hij maakte me echt boos door mij persoonlijk aan te vallen dat ik wel KAN maar niet WIL> AAHHHH!!!!

Dus zit nu nog gefrustreerd te zitten.

Rotzak dat het was (sorry) kutklanten vandaag (sorry).

 

Anyway dat moest ik even kwijt en nu moet ik weer aan het werk; laatste etappe:shocked::shocked::shocked::shocked:

 

 

Wat een kutklanten heb jij vandaag :thumbdown:

Nog ff doorbijten, kan je als je thuis bent lekker tegen mij klagen :roftl:

Sterkte voor de laatste loodjes :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy