Jump to content

Dutch Thread Part 23


Starrats

Recommended Posts

Haha, wat is het af en toe toch leuk om ouder te zijn, waren net 2 meisjes, 1 jongetje aan het pesten hier bij mij voor de deur, jongen vluchte bij mij voor het raam, dus ik naar buiten :naughty: dus ik weg hier, zegt dat ventje ja maar ze pesten me, dus ik tegen die meiden, Oo wat zijn jullie stoer hoor om met z'n 2en 1 iemand te pesten die jonger is :roftl:

Gelijk mopper mopper hihihi

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wat moet ik betalen? :blin:

 

zijn kosten voor het bij jou wonen toch?!

eten/drinken/gas/licht/condooms

 

Het is wel duidelijk natuurlijk .. :roftl:
\

 

 

:roftl::roftl:

 

Ik kan tot eind september gratis sms'en, ik krijg 30 euro per maand en volgende week is het kermis, ik krijg waarschijnlijk 25 euro daarvoor.

Dus da zal nog wel lukken :mf_rosetinted:

en ik heb nog wat op mijn rekening, maar ik moet nu nog een beetje uitkijken omdat ik nog nie zo veel heb.

In september heb ik al meer gespaard, dus dan kan ik weer wat kopen, nu alleen maar een paar kleine dingen, dus schoenen enzo voorlopig best niet :bleh:

 

Geluk voor jou!:naughty: ik hoop vanaf nu ook écht fatsoenlijk geld te hebben...als ik zometeen naar school ga...en alles komt beetje in z'n normale ritme zeg maar:wink2:

Link to comment
Share on other sites

zijn kosten voor het bij jou wonen toch?!

eten/drinken/gas/licht/condooms

 

Nou, we verbruiken niet meer gas/licht omdat hij hier is hoor .. en zoveel eet/drinkt ie nu ook weer niet (en hij betaalt wel de boodschappen regelmatig :wink2:). En dat laatste zorgt ie gewoon braaf zelf voor hoor :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Haha, wat is het af en toe toch leuk om ouder te zijn, waren net 2 meisjes, 1 jongetje aan het pesten hier bij mij voor de deur, jongen vluchte bij mij voor het raam, dus ik naar buiten dus ik weg hier, zegt dat ventje ja maar ze pesten me, dus ik tegen die meiden, Oo wat zijn jullie stoer hoor om met z'n 2en 1 iemand te pesten die jonger is

Gelijk mopper mopper hihihi

 

Da heb ik ook eens meegemaakt :mf_rosetinted:

Ik vond t wel lachen :roftl: (dat ze voor me wegliepen hé, niet dat ze iemand aan t pesten waren :bleh:)

 

Geluk voor jou!:naughty: ik hoop vanaf nu ook écht fatsoenlijk geld te hebben...als ik zometeen naar school ga...en alles komt beetje in z'n normale ritme zeg maar:wink2:

 

Ja, maar ik ga ook op stap, en dan jaag je je geld er ook sneller door, maar t zal nog wel lukke :mf_rosetinted:

 

In september zal sparen voor mij ook veel beter gaan :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Nou, we verbruiken niet meer gas/licht omdat hij hier is hoor .. en zoveel eet/drinkt ie nu ook weer niet (en hij betaalt wel de boodschappen regelmatig :wink2:). En dat laatste zorgt ie gewoon braaf zelf voor hoor :roftl:

 

uhuhu! 'Een slimme meid is overal op voorbereid!' Dus die dingen moet je ook zelf hebben :roftl: en inderdaad...veel meer licht zullen jullie niet verbruiken nee...het is toch altijd uit:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

leuke kleur :thumb_yello:

ga je nog iets op de muren tekenen?

of wat zijn je plannen? :mf_rosetinted:

 

 

Als ik ga tekenen komt het niet goed :mf_rosetinted:

 

Heb nog wat dingen gekocht die ik erop kan plakken, en heb posters en foto's van mika die ik op ga hangen :naughty:

Maar een woensdag komen ze het zeil leggen, daarna kan ik pas weer verder.

Link to comment
Share on other sites

:woot_jump:

hoe is het? :mf_rosetinted:

 

Hetzelfde. Geïrriteerd door die stomme voedingsassistente die hier strontchagrijnig loopt rond te walsen. Extra grappig om BIJZONDER vrolijk tegen haar te doen, ze weet gewoon geen lachje eruit geperst te krijgen:naughty:

Ben blij dat ze zo opgehoepeld is. Aan zulke mensen heb je niets:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Goedenavond, ik is terug :mf_rosetinted:

 

Anouk :boing:

 

uhuhu! 'Een slimme meid is overal op voorbereid!' Dus die dingen moet je ook zelf hebben :roftl: en inderdaad...veel meer licht zullen jullie niet verbruiken nee...het is toch altijd uit:mf_rosetinted:

 

Jaja .. het gaat over Mika hé .. niet 1 of andere gast die ik een dag ken ofzo :roftl:

 

Goedenavond:naughty

 

Hellow :mf_rosetinted:

 

 

 

Sinas: leuke kamer! :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Goedenavond:naughty:

 

Hey, alles ok? :mf_rosetinted:

 

Als ik ga tekenen komt het niet goed :mf_rosetinted:

 

Heb nog wat dingen gekocht die ik erop kan plakken, en heb posters en foto's van mika die ik op ga hangen :naughty:

Maar een woensdag komen ze het zeil leggen, daarna kan ik pas weer verder.

 

leuk :cool:

Link to comment
Share on other sites

Ja, gaat wel .. Met jou?

 

Ja hoor. Heb geshopt met mn moeder in Zwolle.

Heb 2 kettingen gekocht (een met een casettebandje, en een met een dinosaurus, mini rubics cube en puzzelstukje), een paars jurkje voor de winter, een grijze maillot en nog iets wat ik ben vergeten xD

Link to comment
Share on other sites

Ja hoor. Heb geshopt met mn moeder in Zwolle.

Heb 2 kettingen gekocht (een met een casettebandje, en een met een dinosaurus, mini rubics cube en puzzelstukje), een paars jurkje voor de winter, een grijze maillot en nog iets wat ik ben vergeten xD

 

:roftl: Wel leuk :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Goedenavond:naugty:

 

Hoi, again:mf_rosetinted:

 

Hetzelfde. Geïrriteerd door die stomme voedingsassistente die hier strontchagrijnig loopt rond te walsen. Extra grappig om BIJZONDER vrolijk tegen haar te doen, ze weet gewoon geen lachje eruit geperst te krijgen:naugty:

Ben blij dat ze zo opgehoepeld is. Aan zulke mensen heb je niets:thumown:

 

:roftl:Inderdaad! gewoon super vrolijk terug doen!

chagerijnig zijn kan allemaal best, maar sommige mensen lijke wel constante pms te hebben:naughty:

 

 

Jaja .. het gaat over Mika hé .. niet 1 of andere gast die ik een dag ken ofzo :roftl:

 

Sinas: leuke kamer! :thub_yello:

 

:roftl:Nounounou, jij kende mika vast al héééél lang voordat jullie 'het licht uit deden'..... sure!:naughty:

 

en inderdaad Sinas! leuke kleur:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

:roftl:Nounounou, jij kende mika vast al héééél lang voordat jullie 'het licht uit deden'..... sure!:naughty:

 

Enorm lang :mf_rosetinted:

Wat denk je wel niet van mij? :blink::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Heb je wat gegeten? :bleh:

Ja, een supergroot softijsje:blush-anim-cl::naughty:

En jij nog wat spaghetti binnen gekregen?

 

Ja hoor. Heb geshopt met mn moeder in Zwolle.

Heb 2 kettingen gekocht (een met een casettebandje, en een met een dinosaurus, mini rubics cube en puzzelstukje), een paars jurkje voor de winter, een grijze maillot en nog iets wat ik ben vergeten xD

 

Leuk zeg, maar zo te horen ben jij net zo erg als ik, heel veel kopen en dan meteen weer vergeten wát je allemaal gekocht hebt:blink::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy