Jump to content

Dutch Thread Part 23


Starrats

Recommended Posts

Ja, een supergroot softijsje:blush-anim-cl::naughty:

En jij nog wat spaghetti binnen gekregen?

 

:shocked: Jaloers ..

 

Ja, beetje .. Ging moeilijker dan ik gedacht (gehoopt) had maar het ging nog wel .. Denk dat ik later op de avond nog voor ronde 2 ga (het smaakte wel goed) :blush-anim-cl::roftl:

 

Nou, ik zou het wel weten als mika voor m'n neus zou staan...

niks 'beter leren kennen' gewoon gelijk m'n bethroom 'showen' :naughty:

 

Maar dat is dan het verschil tussen jou en mij ... en misschien wel de reden waarom .... :wink2:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:roftl:Inderdaad! gewoon super vrolijk terug doen!

chagerijnig zijn kan allemaal best, maar sommige mensen lijke wel constante pms te hebben:naughty:

 

Dat wijf is aseksueel, dit heeft niet eens meer met PMS te maken te hebben. Is gewoon een of ander opgedroogd veenlijk wat ze ergens vandaan hebben gehaald en wat om dr uitkering te behouden aan de slag moest als voedingsassistent in t ziekenhuis. Er lopen hier wel meer van die kansarme Melkertbanen rond.....Net viel ze gigantisch uit tegen een van de mannetjes in de kamer hiernaast. Die had niet duidelijk genoeg gezegd dat ie suiker in zn koffie wilde (konden we prima volgen hier want haar versterker staat standaard op 10) en dus moest ze nog een keer terug, helemaal naar de kar...zeker 10 stappen. Kan geen kwaad, misschien droogt dr cellulitis er wat van in (overal een voordeel in zoeken he....) daar heeft ze méér dan genoeg van immers. Maar ze heeft het ontzettend zwaar met al dat gezeur en al die dingen die niet kloppen. Moet je gewoon DUIDELIJK LUISTEREN lijkt mij. Bovendien, als iemand al de hele week 's avonds een kopje koffie MET suiker drinkt, waarom zou hij dan na 5 dagen ineens ZONDER suiker gaan drinken? Het kán altijd, maar die kans is best wel klein.....EN dan nog, dan ga je toch niet uitvallen tegen een zielig ziek oud mannetje? Als ze dat hier op de kamer gedaan had, had ik mn smoel open getrokken....:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Dat wijf is aseksueel, dit heeft niet eens meer met PMS te maken te hebben. Is gewoon een of ander opgedroogd veenlijk wat ze ergens vandaan hebben gehaald en wat om dr uitkering te behouden aan de slag moest als voedingsassistent in t ziekenhuis. Er lopen hier wel meer van die kansarme Melkertbanen rond.....Net viel ze gigantisch uit tegen een van de mannetjes in de kamer hiernaast. Die had niet duidelijk genoeg gezegd dat ie suiker in zn koffie wilde (konden we prima volgen hier want haar versterker staat standaard op 10) en dus moest ze nog een keer terug, helemaal naar de kar...zeker 10 stappen. Kan geen kwaad, misschien droogt dr cellulitis er wat van in (overal een voordeel in zoeken he....) daar heeft ze méér dan genoeg van immers. Maar ze heeft het ontzettend zwaar met al dat gezeur en al die dingen die niet kloppen. Moet je gewoon DUIDELIJK LUISTEREN lijkt mij. Bovendien, als iemand al de hele week 's avonds een kopje koffie MET suiker drinkt, waarom zou hij dan na 5 dagen ineens ZONDER suiker gaan drinken? Het kán altijd, maar die kans is best wel klein.....EN dan nog, dan ga je toch niet uitvallen tegen een zielig ziek oud mannetje? Als ze dat hier op de kamer gedaan had, had ik mn smoel open getrokken....:naughty:

 

ocherm:naughty:

jij hebt t zwaar te voorduren daar:thumbdown:

Denk maar aan Mika!

behang heel je kamer met mika?:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

:shocked::tears:

dat is nou niet aardig!

:tears:

 

en ik ben diegene die t heeft uitgemaakt...remember :naughty:

 

Ja ... tuurlijk ...

 

Hier ook. Kom jochie, mijn dekbed POPELT ernaar om kennis met je te maken :das :thumb_yello

 

:shocked: Jij ookal.. :boxed:

 

ben ik dan de enige die niet meer zou willen? :bleh

 

(ja idd, ik heb een vaste vriend :cool)

 

Neen hoor :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Dat wijf is aseksueel, dit heeft niet eens meer met PMS te maken te hebben. Is gewoon een of ander opgedroogd veenlijk wat ze ergens vandaan hebben gehaald en wat om dr uitkering te behouden aan de slag moest als voedingsassistent in t ziekenhuis. Er lopen hier wel meer van die kansarme Melkertbanen rond.....Net viel ze gigantisch uit tegen een van de mannetjes in de kamer hiernaast. Die had niet duidelijk genoeg gezegd dat ie suiker in zn koffie wilde (konden we prima volgen hier want haar versterker staat standaard op 10) en dus moest ze nog een keer terug, helemaal naar de kar...zeker 10 stappen. Kan geen kwaad, misschien droogt dr cellulitis er wat van in (overal een voordeel in zoeken he....) daar heeft ze méér dan genoeg van immers. Maar ze heeft het ontzettend zwaar met al dat gezeur en al die dingen die niet kloppen. Moet je gewoon DUIDELIJK LUISTEREN lijkt mij. Bovendien, als iemand al de hele week 's avonds een kopje koffie MET suiker drinkt, waarom zou hij dan na 5 dagen ineens ZONDER suiker gaan drinken? Het kán altijd, maar die kans is best wel klein.....EN dan nog, dan ga je toch niet uitvallen tegen een zielig ziek oud mannetje? Als ze dat hier op de kamer gedaan had, had ik mn smoel open getrokken....:naughty:

 

Als ze dat tegen mij gedaan zou hebbe zou ik ook beginne, maar ik kan soms heel gemeen zijn als ze gemeen doen tegen mij, en mss zou ze dan gwn beginne huilen :blink:

Link to comment
Share on other sites

ik heb vandaag een naar opmerking gehad van zon klootjesvolkjochie over me oude haarkleur die is vervaagt een beetje, hij zegt dat mij oude haarkleur stom is nou ja zeg zoiets zeg je toch niet hard op toch ? ik heb wel gehoord hoor

 

 

 

klootjesvolkjochie???????:boxed:

Link to comment
Share on other sites

ben ik dan de enige die niet meer zou willen? :bleh:

 

(ja idd, ik heb een vaste vriend :cool:)

 

Ik ook. Maar verandering van spijs doet eten zegt men:mf_rosetinted: En ik lust wel weer eens iets anders:naughty:

 

Laat t m maar niet lezen zeg.....:blink: En dan meen ik t niet eens ook.....

Link to comment
Share on other sites

Ja ... tuurlijk ...

 

 

 

:shocked: Jij ookal.. :boxed:

 

 

 

Neen hoor :mf_rosetinted:

 

Nee? :roftl:

 

Ik ben alweer bijna een jaar vrijgezel, dan wil je niet te lang meer wachten :roftl:

 

wel als je over de 18 bent snap ik dat wel, maar ik ben nog maar 16, dus ik wacht nog een beetje met dat soort dingen :cool:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy