Jump to content

Dutch Thread Part 23


Starrats

Recommended Posts

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ocherm:naughty

jij hebt t zwaar te voorduren daar:thumbdown

Denk maar aan Mika!

behang heel je kamer met mika?:thumb_yello:

Nou, dat gaat niet want ik zit op een vierpersoonszaal en die gekken hier hebben bedacht dat je prikbord ACHTER je bed hangt.....Daar zie je dus geen moer van. Heel praktisch. Dus qua kamer valt t erg mee. Mijn mp3-speler geldt als tijdelijk behang, die staat wél helemaal vol en daar kan ik naar kijken wanneer ik wil. Zal m trouwens eens even opladen....Komt weer een lange nacht aan...:boxed:

 

:shocked: Jij ookal.. :boxed:

Dat weet je toch, dat dat mijn openingszin nar Mica was?? Hij viel als een BLOK ervoor, werkte geweldig!:mf_rosetinted:

 

Als ze dat tegen mij gedaan zou hebbe zou ik ook beginne, maar ik kan soms heel gemeen zijn als ze gemeen doen tegen mij, en mss zou ze dan gwn beginne huilen :blink:

Daarom houd ik mn mond ook maar. Hoewel ik meer van de verlate steken onder water ben zeg maar. Dat mensen in eerste instantie nog niet eens in de gaten hebben wát ik nou eigenlijk precies zei....Pas als ze er later over terugdenken hebben ze zoiets van WAT:shocked:. Dat is nog grappiger eigenlijk vind ik....

Link to comment
Share on other sites

Ik ook. Maar verandering van spijs doet eten zegt men En ik lust wel weer eens iets anders

 

Laat t m maar niet lezen zeg..... En dan meen ik t niet eens ook.....

 

Ik hoef nog geen verandering :cool:

Maar zelfs als ik verandering zou willen, zou ik het nog niet doen :mf_rosetinted:

 

wel als hij dat laatste weet, weet hij da hij geen schrik moet hebbe :cool:

 

Wel?

 

Ik volg niet meer :bleh:

 

Ik ben bijna 2 x 18 :bleh:

 

ik wist niet hoe oud je was dus zei ik maar 18

en als je bijna 2 x 18 bent snap ik het helemaal, niet dat 2 x 18 een slechte leeftijd is :blink:

(ja kben nogal voorzichtig, maar dat is omdat ik al eens enorm uitgekafferd ben geweest door een tante rond het thema "haar leeftijd" :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Haai! Alles okee?

 

 

Hij kan een hoop van je leren:thumb_yello:

Erg aardig dat jij de beroerdste niet bent om m dat te willen leren hoor, echt lief van je:wub2::naughty::thumb_yello:

 

 

Ja zo ben ik, wil altijd wel een handje helpen :shocked::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Lekker jong :mf_rosetinted

 

:shocked:

 

ik ver veel me zooooooooooooooooo erg :thumbdown

 

Starrats! :woot_jump:

 

Jou had ik nodig :bleh:

Is het in orde met dat kaartje voor zondag? Of moet daar nog wat voor geregeld worden?

 

Hoi. Hoe is het? :mf_rosetinted

 

Gaat wel .. met jou?

 

Dat weet je toch, dat dat mijn openingszin nar Mica was?? Hij viel als een BLOK ervoor, werkte geweldig!:mf_rosetinted:

 

Eigenlijk wist ik dat niet .. interessant .. :roftl:

 

Ik volg niet meer :bleh:

 

Ik ook niet, maar ik weet het je zodadelijk te zeggen .. secondje :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Hij kan een hoop van je leren:thumb_yello:

Erg aardig dat jij de beroerdste niet bent om m dat te willen leren hoor, echt lief van je:wub2::naughty::thumb_yello:

 

Ey :sneaky2:

Ben ik niet goed genoeg misschien?

 

 

:tears:

Link to comment
Share on other sites

Ohja? :tears:

Waarom dat dan? :tears:

 

al die foto's van Mika bekijken en met half-gestoorde fans praten (ik:bleh:) kan behoorlijk vermoeiend zijn denk ik :mf_rosetinted:

 

Daarom houd ik mn mond ook maar. Hoewel ik meer van de verlate steken onder water ben zeg maar. Dat mensen in eerste instantie nog niet eens in de gaten hebben wát ik nou eigenlijk precies zei....Pas als ze er later over terugdenken hebben ze zoiets van WAT:shocked:. Dat is nog grappiger eigenlijk vind ik....

 

 

Ik was eens in een winkel en ik en mijn vriendinne waren naar geluidskaarten aant kijken (opendoen dus :bleh:)

en die verkoopster kwam daaraan en tikte op het briefje boven die kaarten => de kaarten niet openen aub (dat wij niet hadden gezien) en zij zei met haar gemenen smoel: "hedde gullie nie leren lezen??"

ik: Jawel mevrouw, heel goed zelfs, net zoals wij beleefde omgangvormen hebben geleerd, zoals klant is koning en beleefd zijn tegen vreemden, maar kheb zo'n gevoel dat u die 2 lessen bent overgeslagen :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

al die foto's van Mika bekijken en met half-gestoorde fans praten (ik:bleh:) kan behoorlijk vermoeiend zijn denk ik :mf_rosetinted:

 

 

 

 

Ik was eens in een winkel en ik en mijn vriendinne waren naar geluidskaarten aant kijken (opendoen dus :bleh:)

en die verkoopster kwam daaraan en tikte op het briefje boven die kaarten => de kaarten niet openen aub (dat wij niet hadden gezien) en zij zei met haar gemenen smoel: "hedde gullie nie leren lezen??"

ik: Jawel mevrouw, heel goed zelfs, net zoals wij beleefde omgangvormen hebben geleerd, zoals klant is koning en beleefd zijn tegen vreemden, maar kheb zo'n gevoel dat u die 2 lessen bent overgeslagen :mf_rosetinted:

 

 

whahaha :floor:

Link to comment
Share on other sites

Ja zo ben ik, wil altijd wel een handje helpen :shocked::mf_rosetinted:

 

*krijgt serieus verkeerde gedachten bij die zin* :shocked:

 

Ik ook niet, maar ik weet het je zodadelijk te zeggen .. secondje :roftl:

 

ok :naughty:

Link to comment
Share on other sites

al die foto's van Mika bekijken en met half-gestoorde fans praten (ik:bleh:) kan behoorlijk vermoeiend zijn denk ik :mf_rosetinted:

 

Ohja, vreselijk is dat (beiden trouwens) :blink:

 

 

Btw, dat niet kunnen volgen ging erover dat jij vroeg of jij de enige was die niks meer wilde met Mika en ik zei neen (vraag me niet waarom) en toen zei jij: neen? :roftl: en toen zei ik: wel? :blink:

 

En toen kon jij niet meer volgen :roftl:

Link to comment
Share on other sites

whahaha :floor:

 

dat dede mijn vriendinnen ook :naughty:

en ze hield haar mond daarna, maar khad toch maar nix gekocht voor als ze weer moeilijk ging doen (ze is ondertussen ookal ontslagen :thumb_yello:)

Link to comment
Share on other sites

Ik heb meer ervaring :mf_rosetinted

Ze zeggen toch altijd op een oude fiets moet je het leren :floor

 

Nou :tears:

 

:crybaby:

 

*krijgt serieus verkeerde gedachten bij die zin* :shocked

 

:shocked: Jij bent te jong om die gedachten te krijgen ..

 

(niet? :roftl:)

 

wel goed, jij?

 

Gaat wel .. zoals ik al gezegd had :roftl:

 

Bienie, ik heb een gekke vraag.

Jij hebt toch mp3 bestanden van Amsterdam gemaakt?

Zou je die link nog eens kunnen posten?:blush-anim-cl

 

Klopt ... en kan ik .. maar dan moet je even geduld hebben want daar moet ik naar op zoek :bleh: En waarom is dat een gekke vraag? :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ohja, vreselijk is dat (beiden trouwens) :blink:

 

 

Btw, dat niet kunnen volgen ging erover dat jij vroeg of jij de enige was die niks meer wilde met Mika en ik zei neen (vraag me niet waarom) en toen zei jij: neen? :roftl: en toen zei ik: wel? :blink:

 

En toen kon jij niet meer volgen :roftl:

 

echt hé :mf_rosetinted:

 

nu kan ik wel weer volgen :mf_rosetinted:

 

Waarom?:cool:

Link to comment
Share on other sites

:shocked: Jij bent te jong om die gedachten te krijgen ..

 

(niet? :roftl:)

 

vanaf je 16de mag je officieel chicken hebben :mf_rosetinted:

 

en die gedachten, dat is de schuld van mijn vriendje :mf_rosetinted:

en van de colruyt

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy