Jump to content

Dutch Thread Part 23


Starrats

Recommended Posts

Ajaaa geheelonthouder! Hier nog zo eentje! :mf_rosetinted:

Ja, jij als tweelingzusje kent mijn ideeen over geheelonthouden als geen ander he? Beetje laat om er nu weer op terug te komen maar zit twintig dingen tegelijk te doen, en had m nog gequote staan dus tja.....

 

Ik ga nu, doei:huglove:

Tot snel weer!! :bye:

mmm...ja hoor:naughty:

met jou?

did u miss me? :tears::wub2:

Ik heb jou in elk geval wel gemist hoor, ben erg blij dat je terug bent!!!:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja, jij als tweelingzusje kent mijn ideeen over geheelonthouden als geen ander he? Beetje laat om er nu weer op terug te komen maar zit twintig dingen tegelijk te doen, en had m nog gequote staan dus tja.....

 

Haha, ook zwaar aan t multitasken...? tis ook nooit rustig he! Zelf niet als je in het ziekenhuis ligt! :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Ja, ik weet niet wat dat is vandaag hoor. Mica is ook geweldig lief, ben benieuwd wat ie van me nodig heeft:blink :wub2

 

Ohow ...

 

:roftl:

 

Naja, ik weet wel wat het met Mika is .. dat heb jij me net even duidelijk gemaakt :blush-anim-cl::roftl:

 

Mika is goed?:blink: goed waarin welteverstaan? :mf_rosetinted

 

Goed in ...

 

 

 

naja, wat denk je nu? Dat ik alles aan je neus ga hangen? :mf_rosetinted:

 

 

 

 

(goed in het mij niet van mijn stoel te laten afgaan als ik wat wil gaan halen bv. :bleh: )

 

Hallloo. :glasses2

 

:woot_jump:

 

Is prima!

 

Ik duik nu mn bed in, we hebben later nog wel contact!!

 

Slaap lekker allemaal :huglove

 

Slaap goed!

Link to comment
Share on other sites

Oh, trouwens .. nu ik over Cobe begin..

 

Kreeg vanmiddag telefoon van de eigenaar, die belde speciaal na de middag (het was half 1 ofzo) omdat die dacht dat ik dan wel zeker op was (normaal belt die rond 9u of een uur als dat en dan maf ik dus altijd nog :roftl:) .. naja .. was op .. 10 minuten ..

 

Maar dus ik neem op, krijg ik te horen: awel .. wat heb ik nu gehoord?

Ik: uhm ..

Eigenaar: ben je van Cobe afgevallen?

Ik schiet in de lach, denk in mijn eigen "verdomme, die paardenwereld is klein" en ja .. heb dan mijn verhaal maar gedaan :roftl:

 

Heb me ziek gelachen tijdens dat gesprek, heb ik achteraf wel geweten maarja ..

Eigenaar belde trouwens omdat ik vanaf morgen de dieren weer moet eten geven, even om te zeggen welke weides enzo ik moet gebruiken en hoe dat ging gaan in het week-end (aangezien ik zaterdagavond & zondag niet kan), en om te zeggen dat er nog een kip dood was .. Eigenaar heeft geleerd mij dat op voorhand te vertellen :lmao:

 

En er zijn trouwens ook weer 3 ganzen daar .. joepie .. Er was nog een gans gestorven, tuurlijk niet de kwade witte maar wel de lieve bruine :thumbdown:. Dus nu zijn er weer 2 witte en 1 bruin/grijze gans .. Leuk :biggrin2::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Met mij ook prima hoor! :thumb_yello: Beetje saai! :naughty:

 

Ik zie je hier maar weinig, ligt dat aan mij, of ben je hier weinig online?

 

Ben de laatste tijd idd wat minder online. Ben net weer terug in Amsterdam en ben veel bij vrienden om bij te praten over de vakantie. :bleh:

En probeer veel te slapen, maar dat lukt dus niet omdat ze in mn flat bezig zijn. :thumbdown: Elke ochtend beginnen ze om half 8 met boren. (Boren doen ze alleen 's ochtends hier. En gelukkig hoor je t door de hele flat. :doh:)

Eergisteren was de verdieping boven me aan de beurt, gisteren mijn verdieping (toen ben ik dus voor half 8 mn kamer uitgevlucht) en vandaag die beneden me. <_<

Binnenkort ben ik vast wel weer meer online. ^^

 

Bwa, gaat wel hoor ..

Ben dinsdag van Cobe afgeknalt .. dat is me niet zo goed bekomen :roftl:

 

Oeh, dat klinkt niet prettig nee! :shocked: Niets gebroken of gekneusd hoop ik? (En Cobe ook niet?)

Link to comment
Share on other sites

Jups, met jou?:wink2:

 

Ja hoor, ben een film aan t kijken. :biggrin2:

 

Oh, trouwens .. nu ik over Cobe begin..

 

Kreeg vanmiddag telefoon van de eigenaar, die belde speciaal na de middag (het was half 1 ofzo) omdat die dacht dat ik dan wel zeker op was (normaal belt die rond 9u of een uur als dat en dan maf ik dus altijd nog :roftl) .. naja .. was op .. 10 minuten ..

 

Maar dus ik neem op, krijg ik te horen: awel .. wat heb ik nu gehoord?

Ik: uhm ..

Eigenaar: ben je van Cobe afgevallen?

Ik schiet in de lach, denk in mijn eigen "verdomme, die paardenwereld is klein" en ja .. heb dan mijn verhaal maar gedaan :roftl

 

Heb me ziek gelachen tijdens dat gesprek, heb ik achteraf wel geweten maarja ..

Eigenaar belde trouwens omdat ik vanaf morgen de dieren weer moet eten geven, even om te zeggen welke weides enzo ik moet gebruiken en hoe dat ging gaan in het week-end (aangezien ik zaterdagavond & zondag niet kan), en om te zeggen dat er nog een kip dood was .. Eigenaar heeft geleerd mij dat op voorhand te vertellen :lmao:

 

En er zijn trouwens ook weer 3 ganzen daar .. joepie .. Er was nog een gans gestorven, tuurlijk niet de kwade witte maar wel de lieve bruine :thumbdown:. Dus nu zijn er weer 2 witte en 1 bruin/grijze gans .. Leuk :biggrin2::roftl:

 

Lol. Jammer dat die evil gans niet dood is. En je hebt blijkbaar al vaker dode kippen gevonden? :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Veel plezier :roftl:

 

En jaag je niet zo op .. is voor niks goed .. die mensen liggen er echt niet wakker van dat jij gefrustreerd bent hoor :bleh:

 

En Sky en Jose ook thanx voor sterkte

 

Maar pfoe ik weet dat ik er niet gefrustreerd door moet worden en normaal wordt ik dat ook niet, maar dit was echt niet gezond meer.

 

Anyway zit me nog dwars dus haha dat een klant dit voor elkaar gekregen heeft:thumbdown:

 

Heb weer wat leuke dingen en heb snoep voor Efteling voor ons aaaalllleemaaaalll:bleh:

 

Even bijlezen

Link to comment
Share on other sites

Oeh, dat klinkt niet prettig nee! :shocked: Niets gebroken of gekneusd hoop ik? (En Cobe ook niet?)

 

Neen.. gelukkig niet .. behalve mijn gezicht een beetje (veel) .. Ik zie er niet uit (nog erger dan anders) :roftl:

 

Lol. Jammer dat die evil gans niet dood is. En je hebt blijkbaar al vaker dode kippen gevonden? :naughty:

 

Ja nou .. ik ben 1x de 4 kippen kwijt geweest, maar die waren gelukkig de volgende dag weer terecht .. En ik ben eens 3 dagen op zoek geweest naar een gans die al een week ofzo dood bleek .. En laatste keer lag er een dode kip, maar dat wist de eigenaar ookal dat ie er lag (had alleen geen tijd meer om die te begraven). Dus ja .. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

En Sky en Jose ook thanx voor sterkte

 

Maar pfoe ik weet dat ik er niet gefrustreerd door moet worden en normaal wordt ik dat ook niet, maar dit was echt niet gezond meer.

 

Anyway zit me nog dwars dus haha dat een klant dit voor elkaar gekregen heeft:thumbdown:

 

Heb weer wat leuke dingen en heb snoep voor Efteling voor ons aaaalllleemaaaalll:bleh:

 

Even bijlezen

 

Bijlezen? Succes :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ben de laatste tijd idd wat minder online. Ben net weer terug in Amsterdam en ben veel bij vrienden om bij te praten over de vakantie. :bleh:

En probeer veel te slapen, maar dat lukt dus niet omdat ze in mn flat bezig zijn. :thumbdown: Elke ochtend beginnen ze om half 8 met boren. (Boren doen ze alleen 's ochtends hier. En gelukkig hoor je t door de hele flat. :doh:)

Eergisteren was de verdieping boven me aan de beurt, gisteren mijn verdieping (toen ben ik dus voor half 8 mn kamer uitgevlucht) en vandaag die beneden me. <_<

Binnenkort ben ik vast wel weer meer online. ^^

 

Oooow feck! Wat vervelend! Dat ze maar snel mogen ophouden met boren! :thumbdown:

 

Je komt wel naar de Efteling toch? :groovy:

 

Heb weer wat leuke dingen en heb snoep voor Efteling voor ons aaaalllleemaaaalll:bleh:

 

Awesome! :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Neen.. gelukkig niet .. behalve mijn gezicht een beetje (veel) .. Ik zie er niet uit (nog erger dan anders) :roftl:

 

 

 

Ja nou .. ik ben 1x de 4 kippen kwijt geweest, maar die waren gelukkig de volgende dag weer terecht .. En ik ben eens 3 dagen op zoek geweest naar een gans die al een week ofzo dood bleek .. En laatste keer lag er een dode kip, maar dat wist de eigenaar ookal dat ie er lag (had alleen geen tijd meer om die te begraven). Dus ja .. :roftl:

 

Ooeh, das niet zo mooi. :boxed:

Zeg, nou niet doen alsof je gezicht er normaal heel erg uitziet! :wink2:

 

Fijn zeg, dat gevogelte daar! :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy