Jump to content

Dutch Thread Part 23


Starrats

Recommended Posts

Tuurlijk. :biggrin2:

 

 

Even een random vraagje, kunnen jullie de site van perezhilton ook niet openen (als jullie dat toevallig vandaag geprobeerd hebben)?

 

Waarom heb ik het gevoel dat je me niet gelooft? :sneaky2:

 

 

Ik kom daar nooit, dus ik kan je niet helpen..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik heb geen idee wat het allemaal is (ben al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren niet meer naar een pretpark geweest en de efteling dat is echt van in een vorig leven lijkt het wel :roftl:) maar ik zie op het moment zelf wel wat ik al dan niet doe :bleh:

 

Ik ook zin in *eindelijk beetje bijgelezen*! Ik kan wel achtbaan, maar dan wel als laatste zodat ik daarna gauw een wc kan opzoeken (begrijp me niet verkeerd, vind achtbaan geweldig maar mijn maag is het daar nie mee eens...dus overgeven heb ik ervoor over).

Alleen het schip doe ik dus NIET. Dat gaat echt niet goed en dan voel ik me gewoon nog tot volgende dag ziek. Achtbaan is alleen even overgeven en dan ist ok:bleh::roftl:

 

Whaaaa je hebt wel een potje overgeven over voor de achtbaan? Jij bent raar! :bleh:

 

Ik vind ze (= het geheel, de muziek) leuk .. vind Jim best wel leuk ... maar ben niet geobsedeerd.. :bleh:

 

:lmfao:

Link to comment
Share on other sites

Waarom heb ik het gevoel dat je me niet gelooft? :sneaky2:

 

 

Ik kom daar nooit, dus ik kan je niet helpen..

 

Dat is je vrouwelijke intuïtie. :mf_rosetinted:

 

Kun je t misschien voor de lol ff intypen in je browser om te zien of ie t doet? Dan weet ik of t aan mijn laptop ligt. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Dat is je vrouwelijke intuïtie. :mf_rosetinted:

 

Kun je t misschien voor de lol ff intypen in je browser om te zien of ie t doet? Dan weet ik of t aan mijn laptop ligt. :bleh:

 

Ow .. die heb ik ook dan? Super :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ow .. die heb ik ook dan? Super :roftl:

 

Tuurlijk heb je die. Je merkt t alleen miss niet altijd. :biggrin2:

 

 

 

 

 

 

De site doet t nog steeds niet bij mij. Voor de rest doet internet t wel allemaal. Ik snap t niet. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hee Nielo! Had je nog niet gezien, zit veel te veel andere dingen te doen! Hoe is het met Boaz? Is hij goed aangekomen bij je? Hoop dat je het net zo'n schatje vindt als ik:wub2: Ik mis hem ook best wel, maar in het ziekenhuis is het nu gewoon ook even geen doen joh, met EN Mica, EN Boaz..... Mica kan ik nog wel verstoppen maar met twee gaat t een beetje moeilijk. Ben blij dat jij voor hem wilt zorgen hoor, nogmaals dank :bow::thumb_yello::blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Hee Nielo! Had je nog niet gezien, zit veel te veel andere dingen te doen! Hoe is het met Boaz? Is hij goed aangekomen bij je? Hoop dat je het net zo'n schatje vindt als ik:wub2: Ik mis hem ook best wel, maar in het ziekenhuis is het nu gewoon ook even geen doen joh, met EN Mica, EN Boaz..... Mica kan ik nog wel verstoppen maar met twee gaat t een beetje moeilijk. Ben blij dat jij voor hem wilt zorgen hoor, nogmaals dank :bow::thumb_yello::blush-anim-cl:

 

Maar goed dat je die 2 niet samen moet verstoppen ... *denkt aan Mika & Jim* :blink::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Hee Nielo! Had je nog niet gezien, zit veel te veel andere dingen te doen! Hoe is het met Boaz? Is hij goed aangekomen bij je? Hoop dat je het net zo'n schatje vindt als ik:wub2: Ik mis hem ook best wel, maar in het ziekenhuis is het nu gewoon ook even geen doen joh, met EN Mica, EN Boaz..... Mica kan ik nog wel verstoppen maar met twee gaat t een beetje moeilijk. Ben blij dat jij voor hem wilt zorgen hoor, nogmaals dank :bow::thumb_yello::blush-anim-cl:

 

Heeey, met Boaz is t prima. ^^ Hij is echt heel lief! :wub2: Johnny en hij hebben echt veel lol samen, dat klikt wel. :biggrin2:

Hij heeft niet veel eisen, dus hij is zeer makkelijk om voor te zorgen.

En hoe gaat t met jou in t ziekenhuis? Helpt Mica's gezelschap een beetje?

Link to comment
Share on other sites

jullie zijn welpie`s zelfs mika is een welpie :roftl:

ik ben blij met haarkleur ik hoop dat men geen naare opmerkingen maken over me :cool:

 

Ehm... oké. Ik snap t nog steeds niet helemaal geloof ik. Maar dat zal wel aan mij liggen. ^^

 

Wat voor haarkleur heb je nu dan? En waarom zouden mensen daar nare opmerkingen over maken?

Link to comment
Share on other sites

Maar goed dat je die 2 niet samen moet verstoppen ... *denkt aan Mika & Jim* :blink::roftl:

Nee dat gaf hier ook al eens rare taferelen. Ze vielen niet ofzo, maar ze gingen indiaantje spelen en maakten rare geluiden daarbij....:boxed::shocked::blink:

 

Als dat hier zou gebeuren zouden er rare dingen gedacht kunnen worden....:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Nee dat gaf hier ook al eens rare taferelen. Ze vielen niet ofzo, maar ze gingen indiaantje spelen en maakten rare geluiden daarbij....:boxed::shocked::blink:

 

Als dat hier zou gebeuren zouden er rare dingen gedacht kunnen worden....:naughty:

 

Indiaantje spelen? :lmao:

 

Maar ik verwees eigenlijk niet meteen naar het vallen (dat was ik al helemaal vergeten :roftl:) maar gewoon .. zij 2 samen .. in een waarschijnlijk redelijk kleine ruimte ...

 

Naja ..

Link to comment
Share on other sites

:wub2:

 

 

:blush-anim-cl:

 

 

 

Heel goed, heel goed! Zo lang ik maar niet hoef te zien hoe jij staat te brokken! :lmfao:

 

Kan me herinneren van de laatste keer python, dat er een wc redelijk dichtbij is. Die haal ik gewoon, ook met wachtrij. Moet alleen overgeven om me weer beter te voelen, maar zolang ik moet wachten blijft het gewoon zitten:bleh::roftl:

 

Zalig weer dit verhaal:shocked:

Link to comment
Share on other sites

Heeey, met Boaz is t prima. ^^ Hij is echt heel lief! :wub2: Johnny en hij hebben echt veel lol samen, dat klikt wel. :biggrin2:

Hij heeft niet veel eisen, dus hij is zeer makkelijk om voor te zorgen.

En hoe gaat t met jou in t ziekenhuis? Helpt Mica's gezelschap een beetje?

 

Lief he? Ik wist gewoon dat je hem leuk zou vinden! En Johnny is ook net zo'n malloot, dus die kunnen het inderdaad vast prima vinden! Blij om te horen dat het zo goed gaat!

Mica is echt superlief hoor. Masseert mijn rug nu, die doet zeer van het hoesten. Eerder heeft hij mn voeten al lekker ontspannen gemaakt, had er steeds kramp in en dat was zo irritant....Nu is het gelukkig helemaal over. Ga straks heerlijk in zn armen liggen. Ben blij dat de avonddienst hem ook lief vond, ze heeft gezegd dat ze hem niet weg zou laten sturen, ik had hem nodig vond ze. En ja, daar heeft ze best wel een beetje gelijk in:naughty::wub2:

Link to comment
Share on other sites

Kan me herinneren van de laatste keer python, dat er een wc redelijk dichtbij is. Die haal ik gewoon, ook met wachtrij. Moet alleen overgeven om me weer beter te voelen, maar zolang ik moet wachten blijft het gewoon zitten:bleh::roftl:

 

Zalig weer dit verhaal:shocked:

 

Ja, je tanden op elkaar houden is echt geen optie.. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Lief he? Ik wist gewoon dat je hem leuk zou vinden! En Johnny is ook net zo'n malloot, dus die kunnen het inderdaad vast prima vinden! Blij om te horen dat het zo goed gaat!

Mica is echt superlief hoor. Masseert mijn rug nu, die doet zeer van het hoesten. Eerder heeft hij mn voeten al lekker ontspannen gemaakt, had er steeds kramp in en dat was zo irritant....Nu is het gelukkig helemaal over. Ga straks heerlijk in zn armen liggen. Ben blij dat de avonddienst hem ook lief vond, ze heeft gezegd dat ze hem niet weg zou laten sturen, ik had hem nodig vond ze. En ja, daar heeft ze best wel een beetje gelijk in:naughty::wub2:

 

Awww! :wub2: Wat lief van m! En wat fijn dat ie niet weggestuurd wordt! Natuurlijk heb je m nodig! Hij is lief en zorgt dat kramp weggaat. Dat is toch geweldig! ^^

Link to comment
Share on other sites

Ja, je tanden op elkaar houden is echt geen optie.. :roftl:

 

:bleh:

 

O trouwens, De Collega ... ik kwam vandaag aan op de parkeerplaats VOOR het werk en toen riep ie me...dus hij snel naar me toe lopen JOU moest ik net hebben, ik heb over je zitten denken (:wub2::blush-anim-cl:)...

En de rest wilde ik niet meer horen:bleh:

Maar hij wilde wel ruilen volgende week zodat ik kon uitslapen en hij vroege dienst had:bleh: maar dat is allemaal nie zo belangrijk, Hij moest Mij hèbben...en hij had over me zitten denken...wat wil je nog meer???????? (Mika en/of James jaja maar even buiten die):bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ehm... oké. Ik snap t nog steeds niet helemaal geloof ik. Maar dat zal wel aan mij liggen. ^^

 

Wat voor haarkleur heb je nu dan? En waarom zouden mensen daar nare opmerkingen over maken?

 

 

ik heb blauw zwart haar en over die welpie`s zijn geintjes ik noem iedereen welpie als geintje omdat ik in de ban van die haarballen ben en over opmerkingen is stoer doen zijn stoere jongens of meisje die lef hebben om opmerkingen maken van iemands uitelijk bijvoorbeeld dat je haarkleur uit is gegroeit is beetje vervaagt en je lelijk vinden dat iedereen lelijk en mooi bent op je iegen manier :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

:blnk:

 

 

Wil ik het weten? :blink:

Denk jij ook aan Mika & Jim :blnk:

 

 

:roftl:

 

Je weet toch... :das:

 

:bleh:

 

O trouwens, De Collega ... ik kwam vandaag aan op de parkeerplaats VOOR het werk en toen riep ie me...dus hij snel naar me toe lopen JOU moest ik net hebben, ik heb over je zitten denken (:wb2::blushanim-cl:)...

En de rest wilde ik niet meer horen:blh:

Maar hij wilde wel ruilen volgende week zodat ik kon uitslapen en hij vroege dienst had:blh: maar dat is allemaal nie zo belangrijk, Hij moest Mij hèbben...en hij had over me zitten denken...wat wil je nog meer???????? (Mika en/of James jaja maar even buiten die):blh:

 

Ooooh hahah, how cute!! =)

Serieus, ik zei ook gister tegen mijn leuke collega dat ik aan m dacht door iets op tv (euh ja Nick en Simon, lang verhaal), maar dat vond ik niet zo leuk dus en dat zei ik. En toen zei hij: waarom? vind je het niet leuk om aan mij te denken? :bleh: (ja tuurlijk wel :mf_rosetinted:)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy