Jump to content

Dutch Thread Part 23


Starrats

Recommended Posts

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ik heb blauw zwart haar en over die welpie`s zijn geintjes ik noem iedereen welpie als geintje omdat ik in de ban van die haarballen ben en over opmerkingen is stoer doen zijn stoere jongens of meisje die lef hebben om opmerkingen maken van iemands uitelijk bijvoorbeeld dat je haarkleur uit is gegroeit is beetje vervaagt en je lelijk vinden dat iedereen lelijk en mooi bent op je iegen manier :thumb_yello:

 

Aah, nu snap ik t. :biggrin2:

 

Ik vind blauw zwart haar wel cool en ik hoop dat mensen er geen vervelende opmerkingen over zullen maken!

Link to comment
Share on other sites

Kan me herinneren van de laatste keer python, dat er een wc redelijk dichtbij is. Die haal ik gewoon, ook met wachtrij. Moet alleen overgeven om me weer beter te voelen, maar zolang ik moet wachten blijft het gewoon zitten:bleh::roftl:

 

Zalig weer dit verhaal:shocked:

Hihi, ach wat, ik ben inmiddels wel wat gewend. Er zit hier een vent die met elke lunch zn gehele maaltijd retour afzender stuurt....Zo smerig, zeker als je zelf nog een poging tot eten aan t ondernemen was.....

 

Awww! :wub2: Wat lief van m! En wat fijn dat ie niet weggestuurd wordt! Natuurlijk heb je m nodig! Hij is lief en zorgt dat kramp weggaat. Dat is toch geweldig! ^^

Ja, maar niet iedereen denkt er zo over hoor. Velen zijn gewoon zo van 'het bezoekuur is afgelopen, wegwezen'. Tsss, Mica is veel meer dan alleen mar bezoek....:sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

die lui van de straat zijn onbeschoft en onwaardig daarom zijn het de klooitjesvolk, als je een opmerking dat ze niet mot kijken nou krijg je een scheldpartij of je niet goed uitkijkt word je een dat zeg ik niet graag een mogool genoemt is dat leuk nee :thumbdown:

 

:blink:

Waar (welke stad) woon je dat je daar zo veel last van hebt? Ik heb eigenlijk nooit problemen met mensen op straat. (En ik woon in Amsterdam.)

Link to comment
Share on other sites

Ik ben waarschijnlijk de enige die het volgt, aangezien ik hier (op dit moment) de enige Fag Hag ben! :mf_rosetinted:

 

De enige watte? :blink:

Je doet moeilijk vandaag :roftl:

Link to comment
Share on other sites

wie gaat de volgende topic maken ?

 

Volgens mij maken we tegenwoordige grotere threads, dus ik denk niet dat ie al nodig is.

 

Ja, maar niet iedereen denkt er zo over hoor. Velen zijn gewoon zo van 'het bezoekuur is afgelopen, wegwezen'. Tsss, Mica is veel meer dan alleen mar bezoek....:sneaky2:

 

Nou ja zeg! :sneaky2:

Mica hoort gewoon bij jou. Dat is helemaal geen bezoek!

Link to comment
Share on other sites

ik doe dagbestelling in zutphen is de meest rot opmerkingen gemaakt en ik woon in lochem heb ik niet zo last van maar is eens een domme opmerking gemaakt over me cowboyhoed ¬¬

 

 

:blink:

Waar (welke stad) woon je dat je daar zo veel last van hebt? Ik heb eigenlijk nooit problemen met mensen op straat. (En ik woon in Amsterdam.)

Link to comment
Share on other sites

ik wil eens doen maar ik ben hier niet zo vaak

 

Naja, het wordt gewoon altijd door iemand gemaakt die toevallig online is als het topic vol is ... dus dat wordt niet op voorhand afgesproken ofzo :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Nou ja zeg! :sneaky2:

Mica hoort gewoon bij jou. Dat is helemaal geen bezoek!

 

*zucht*....Dachten ze er allemaal maar zo over joh....

Hij ligt zo lief met zn hoofd op mn schoot nu, met zn vingers door mn haar te strijken en ondertussen met die dromerige blik rond te kijken.....:wub2::blush-anim-cl:Op zo'n manier wordt zelfs het ziekenhuis nog leuk! Ik smelt helemaal hier, ow wat ben ik gek op die jongen:blush-anim-cl:

 

Wil je trouwens tegen Boaz zeggen dat zn nieuwe snaren-set nog hier ligt? Hij liep gisteren zo te zoeken maar kon ze niet vinden. Het zou zonde zijn als hij nieuwe zou kopen. Ik bewaar ze wel voor hem:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

ik heb vele kleurtjes gehad rauwezwart en herstrood met een blond plukje

 

Cool! ^^

 

ik doe dagbestelling in zutphen is de meest rot opmerkingen gemaakt en ik woon in lochem heb ik niet zo last van maar is eens een domme opmerking gemaakt over me cowboyhoed ¬¬

 

Aah, wat stom! Gewoon niets van aantrekken, die mensen weten niet waar ze t over hebben. :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

*zucht*....Dachten ze er allemaal maar zo over joh....

Hij ligt zo lief met zn hoofd op mn schoot nu, met zn vingers door mn haar te strijken en ondertussen met die dromerige blik rond te kijken.....:wub2::blush-anim-cl:Op zo'n manier wordt zelfs het ziekenhuis nog leuk! Ik smelt helemaal hier, ow wat ben ik gek op die jongen:blush-anim-cl:

 

Aaaaaaaaaaaaaaaw :wub2:

 

Hier gaat het iets minder romantisch ..

Ofja, eigenlijk wel romantisch, in zekere zin .. alleen niet zo op die manier :roftl:

 

Maar Mika heeft z'n dagje wel vandaag :naughty::wub2:

Link to comment
Share on other sites

Je weet toch... :das:

 

 

 

Ooooh hahah, how cute!! =)

Serieus, ik zei ook gister tegen mijn leuke collega dat ik aan m dacht door iets op tv (euh ja Nick en Simon, lang verhaal), maar dat vond ik niet zo leuk dus en dat zei ik. En toen zei hij: waarom? vind je het niet leuk om aan mij te denken? :bleh: (ja tuurlijk wel :mf_rosetinted:)

 

:naughty: gotta love collega's!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy