Jump to content

Dutch Thread Part 23


Starrats

Recommended Posts

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

*zucht*....Dachten ze er allemaal maar zo over joh....

Hij ligt zo lief met zn hoofd op mn schoot nu, met zn vingers door mn haar te strijken en ondertussen met die dromerige blik rond te kijken.....:wub2::blush-anim-cl:Op zo'n manier wordt zelfs het ziekenhuis nog leuk! Ik smelt helemaal hier, ow wat ben ik gek op die jongen:blush-anim-cl:

 

Wil je trouwens tegen Boaz zeggen dat zn nieuwe snaren-set nog hier ligt? Hij liep gisteren zo te zoeken maar kon ze niet vinden. Het zou zonde zijn als hij nieuwe zou kopen. Ik bewaar ze wel voor hem:thumb_yello:

 

Aaaww!!! :wub2: Ik zie t zo voor me. ^^

 

Aah ja, daar had ie t net ook al een keer over. Ik zal t doorgeven hoor.^^ Johnny en hij zijn nu druk bezig met een discussie over gitaren! :wub2:

 

*Edit: Wacht, dan is dit juist een goed moment om m te vertellen dat zn snaren terecht zijn ... Hij is er erg blij mee. ^^

Link to comment
Share on other sites

Muz?

 

:lmao:

 

 

Hahahaha omg... oh noes.. oja.. Mika stikte in zn banaan omdat ie aan t oefenen was voor als ie Jim in de douche zou betrappen! Dat was het! :kachinga:

 

O dan ben ik er ook 1 zie ik:bleh: obviously!

 

Hehe, ik denk t wel ja! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Hahahaha omg... oh noes.. oja.. Mika stikte in zn banaan omdat ie aan t oefenen was voor als ie Jim in de douche zou betrappen! Dat was het! :kachinga:

 

:shocked:

Dat was het niet .. dat heb jij ervan gemaakt ...

:lmao:

Link to comment
Share on other sites

Aaaaaaaaaaaaaaaw :wub2

 

Hier gaat het iets minder romantisch ..

Ofja, eigenlijk wel romantisch, in zekere zin .. alleen niet zo op die manier :roftl

 

Maar Mika heeft z'n dagje wel vandaag :naughty::wub2

Ja , er hangt duidelijk iets in de lucht:mf_rosetinted: Mica doet ook anders dan normaal, lijkt wel of hij de schade van alle jaren die we niet samen waren even in een keer in wil halen:blush-anim-cl:

 

Aaaww!!! :wub: Ik zie t zo voor me. ^^

 

Aah ja, daar had ie t net ook al een keer over. Ik zal t doorgeven hoor.^^ Johnny en hij zijn nu druk bezig met een discussie over gitaren. :wu2:

 

Owww, dat is echt zn favo onderwerp! Hij zat toen we m net binnen hadden gehaald heel verlegen van een kopje thee te genieten, heel stilletjes. Maar toen hij eenmaal mn gitaarkoffers zag staan kwam ie helemaal los zeg, ik wist niet wat ik zag:shocked::mf_lustslow: Fender is echt zn lievelingsmerk. Mocht hij onverhoopt eens tegenstribbelen, dan hoef je dat woord maar te zeggen en dan is ie een en al oor. Dat je het even weet, kan ooit nog van pas komen:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Owww, dat is echt zn favo onderwerp! Hij zat toen we m net binnen hadden gehaald heel verlegen van een kopje thee te genieten, heel stilletjes. Maar toen hij eenmaal mn gitaarkoffers zag staan kwam ie helemaal los zeg, ik wist niet wat ik zag:shocked::mf_lustslow: Fender is echt zn lievelingsmerk. Mocht hij onverhoopt eens tegenstribbelen, dan hoef je dat woord maar te zeggen en dan is ie een en al oor. Dat je het even weet, kan ooit nog van pas komen:thumb_yello:

 

Oooeh, goeie tip, dank je! :naughty:

 

Johnny is ook helemaal wild van gitaren en speelt zelf ook heel goed. En natuurlijk speelt ie ook weleens met Keith Richards en hij heeft een van Keith's gitaren bij zich, wat Boaz geloof ik ook wel erg interessant vindt. ^^

Link to comment
Share on other sites

Nogál een banáán? Was ie zó groot dan?:blink::mf_rosetinted:

 

:blink: Wie?

 

Ja , er hangt duidelijk iets in de lucht:mf_rosetinted: Mica doet ook anders dan normaal, lijkt wel of hij de schade van alle jaren die we niet samen waren even in een keer in wil halen:blush-anim-cl:

 

Er hangt blijkbaar iets ja .. Maar de reden?

Maar ik klaag verder niet hoor :mf_rosetinted::roftl:

Link to comment
Share on other sites

onse welpie johnny depp:roftl:

 

Oooeh, goeie tip, dank je! :naughty:

 

Johnny is ook helemaal wild van gitaren en speelt zelf ook heel goed. En natuurlijk speelt ie ook weleens met Keith Richards en hij heeft een van Keith's gitaren bij zich, wat Boaz geloof ik ook wel erg interessant vindt. ^^

Link to comment
Share on other sites

:blink: Wie?

 

 

 

Er hangt blijkbaar iets ja .. Maar de reden?

Maar ik klaag verder niet hoor :mf_rosetinted::roftl:

 

Ik zei Oewh banaan en jij zegt: nogal...dus blijkbaar was dat nogál een banaan,..dus enorm grote banaan...:blink:

 

Wat hángt er Bienie? Dat moet nie hángen:shocked:

 

 

 

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

ik word daar meeverlijkt en daarom haat is het dat woord en alles de maken heeft

 

Dat snap ik wel. Waarom word je daar mee vergeleken dan? :blink:

 

onse welpie johnny depp:roftl:

 

Haha, precies! ^^

Link to comment
Share on other sites

Ik zei Oewh banaan en jij zegt: nogal...dus blijkbaar was dat nogál een banaan,..dus enorm grote banaan...:blink:

 

Wat hángt er Bienie? Dat moet nie hángen:shocked:

 

 

 

 

:roftl:

 

:lmfao:

 

 

Deze thread gaat weer briljant de verkeerde kant op. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ik zei Oewh banaan en jij zegt: nogal...dus blijkbaar was dat nogál een banaan,..dus enorm grote banaan...:blink:

 

Wat hángt er Bienie? Dat moet nie hángen:shocked:

 

 

 

 

:roftl:

 

Biekje .. zwijg .. ik stik hier bijna :roftl:

(wilde eerst wat anders zeggen maar heb me toch maar bedacht :roftl:)

 

Ik zei: nogal 1 .. op jou bedoeld .. omdat jij ookal meteen met die banaan kwam aanzwaaien .. Dat verhaal staat blijkbaar in het geheugen van een aantal gegrift :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy