Jump to content

Dutch Thread Part 24


Diana

Recommended Posts

Dan inderdaad ook ja ... :roftl:

 

Niet reactie op .. Reactie van ... :wink2::mf_rosetinted:

 

:thumb_yello:

 

Gelukkig kan de wereld vaker dan één keer vergaan. Hij vast 9 levens, net als een kat. :mf_rosetinted:

 

Aaahh, ik snap m. :biggrin2: Leuke reactie?

 

 

:punk:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Omdat dat in de krant stond :mf_rosetinted:

 

Vandaag is alles nog maar opgestart, het echt laten botsen van deeltjes (waardoor de zwarte gaten kunnen ontstaan) gebeurt pas over een maand of 2 .. Dus dan vergaan we pas :bleh:

 

 

Biekje zal er ook blij mee zijn .. :roftl:

 

En dat gaan ze uitproberen??:blink:

 

Nou ja, ze moeten toch iets te doen hebben..:roftl:

Link to comment
Share on other sites

oh..juist jah..

die heb ik vandaag nog niet open gehad..:bleh:

welke krant??..het belang??..n welke pagina dan??..:naughty:

 

Het belang ja .. Welke pagina weet ik niet, ik ken de krant niet vanbuiten na 1x 's morgens te hebben doorbladerd .. :roftl:

 

Gelukkig kan de wereld vaker dan één keer vergaan. Hij vast 9 levens, net als een kat. :mf_rosetinted:

 

Aaahh, ik snap m. :biggrin2: Leuke reactie?

 

 

:punk:

 

Ja, juist .. is wel handig ..

 

:biggrin2: Leuke reactie ..

http://www.mikafanclub.com/forums/showpost.php?p=1806299&postcount=2433

Link to comment
Share on other sites

En dat gaan ze uitproberen??:blink:

 

Nou ja, ze moeten toch iets te doen hebben..:roftl:

 

Ja, het schijnt nut te hebben .. maar wat precies weet ik niet .. zo hard volg ik het ook weer niet .. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Omdat dat in de krant stond :mf_rosetinted

 

Vandaag is alles nog maar opgestart, het echt laten botsen van deeltjes (waardoor de zwarte gaten kunnen ontstaan) gebeurt pas over een maand of 2 .. Dus dan vergaan we pas :bleh

 

 

Biekje zal er ook blij mee zijn .. :roftl

 

Omdat, zoals Bienie ook al zei, het in de krant stond:doh:En het was op het nieuws..

 

jeeuj..:groupwave:

 

 

Ja, weer wat geleerd. Ik dacht dat dat pas in 2012 zou gebeuren. Daar kan je hele overlevingspakketten voor kopen op t internet. :mf_rosetinted

 

Ik volg het nieuws. :mf_rosetinted

 

Miss was het alleen in België op t nieuws. :bleh

 

proficiat..:glasses2:

n k zou t niet weten..:naughty:

Link to comment
Share on other sites

De goeie gevolgen hadden iets te maken met de ozonlaag, het broeikaseffect, en medicijnen voor kanker (geen idee wat een aardknal daarbij gaat helpen:blink:)

Ik snap echt niet hoe er zwarte gaten kunnen ontstaan. Trouwens, als je een aardknal doet, ontploft de aarde dan niet gewoon ofzo?:boxed:

Link to comment
Share on other sites

De goeie gevolgen hadden iets te maken met de ozonlaag, het broeikaseffect, en medicijnen voor kanker (geen idee wat een aardknal daarbij gaat helpen:blink:)

Ik snap echt niet hoe er zwarte gaten kunnen ontstaan. Trouwens, als je een aardknal doet, ontploft de aarde dan niet gewoon ofzo?:boxed:

 

Ik zou het werkelijk waar allemaal niet weten :roftl:

Link to comment
Share on other sites

De goeie gevolgen hadden iets te maken met de ozonlaag, het broeikaseffect, en medicijnen voor kanker (geen idee wat een aardknal daarbij gaat helpen:blink:)

Ik snap echt niet hoe er zwarte gaten kunnen ontstaan. Trouwens, als je een aardknal doet, ontploft de aarde dan niet gewoon ofzo?:boxed:

 

Tsja, dan zijn natuurlijk wel gelijk al die problemen opgelost..:blink::naughty:

Link to comment
Share on other sites

Tsja, dan zijn natuurlijk wel gelijk al die problemen opgelost..:blink::naughty:

 

Ja, maar wat gebeurt er dan met ons. Hoe kunnen we nou naar een andere dimensie worden opgezogen?:boxed:Als de aarde ontploft, gaat iedereen toch dood? Dan hebben ze de mensheid uitgeroeid:blink:En niet alleen de mensheid, maar ook de flora en fauna. En wat gebeurt er dan met de rest van het universum?:boxed:Hebben die wetenschappers daar ooit weleens goed over nagedacht, voordat ze de aarde opblazen? En hoe kregen ze in godsnaam toestemming voor een project dat de aarde kan vernietigen?:shocked:

Link to comment
Share on other sites

Ja, echt heel leuk!!!

 

LOL. Maar hij reageert in ieder geval wél! :biggrin2:

 

Ja klopt, ben ik wel héél blij om :biggrin2:

 

Hij is trouwens de enige van mijn myspace-vrienden die via daar wat heeft gezegd over mijn afstuderen .. vind het geweldig :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ja, maar wat gebeurt er dan met ons. Hoe kunnen we nou naar een andere dimensie worden opgezogen?:boxed:Als de aarde ontploft, gaat iedereen toch dood? Dan hebben ze de mensheid uitgeroeid:blink:En niet alleen de mensheid, maar ook de flora en fauna. En wat gebeurt er dan met de rest van het universum?:boxed:Hebben die wetenschappers daar ooit weleens goed over nagedacht, voordat ze de aarde opblazen? En hoe kregen ze in godsnaam toestemming voor een project dat de aarde kan vernietigen?:shocked:

 

Die andere dimensie is hetgeen wat in 2012 gaat gebeuren..

Als het nu verkeerd gaat is alles gewoon weg .. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Die andere dimensie is hetgeen wat in 2012 gaat gebeuren..

Als het nu verkeerd gaat is alles gewoon weg .. :bleh:

 

Hoezo dan? Dus als het nu goed gaat komen we in 2012 ineens in een andere dimensie ofzo?:boxed:

Ik ben er echt niet blij mee dat de aarde kan ontploffen:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Hoezo dan? Dus als het nu goed gaat komen we in 2012 ineens in een andere dimensie ofzo?:boxed:

Ik ben er echt niet blij mee dat de aarde kan ontploffen:naughty:

 

Ja, zoiets :roftl:

Als er nu niks mis gaat dan gebeurt er in 2012 wat (weet niet precies wat maar dat is al lang voorspeld) waardoor we in een andere dimensie kunnen terechtkomen ..

 

Maar vraag me niet de details, ik weet ook niet alles ... :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ja, maar wat gebeurt er dan met ons. Hoe kunnen we nou naar een andere dimensie worden opgezogen?:boxed:Als de aarde ontploft, gaat iedereen toch dood? Dan hebben ze de mensheid uitgeroeid:blink:En niet alleen de mensheid, maar ook de flora en fauna. En wat gebeurt er dan met de rest van het universum?:boxed:Hebben die wetenschappers daar ooit weleens goed over nagedacht, voordat ze de aarde opblazen? En hoe kregen ze in godsnaam toestemming voor een project dat de aarde kan vernietigen?:shocked:

 

*denkt..* implodeert de aarde niet??..:blink:

Link to comment
Share on other sites

ik ook..

maarja..laten we nog maar wat afwachten..tot ze het de volgende keer beweren..en de keer erop..en de keer daarop..:bleh:

 

Lol. Ik denk het ook. Maar die mensen die denken dat t in 2012 gebeurt zijn er wel heel serieus over hoor. Die hebben een heel stuk land in Turkije gekocht waar ze een bunker bouwen om te overleven. :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ja, zoiets :roftl:

Als er nu niks mis gaat dan gebeurt er in 2012 wat (weet niet precies wat maar dat is al lang voorspeld) waardoor we in een andere dimensie kunnen terechtkomen ..

 

Maar vraag me niet de details, ik weet ook niet alles ... :roftl:

Cool. Nu ben ik benieuwd naar die andere dimensie:boxed:

*denkt..* implodeert de aarde niet??..:blink:

 

En wat gebeurt er als de aarde geimplodeerd wordt? Waar komen we dan terecht?:shocked:Alsnog in een andere dimensie?:boxed:

Link to comment
Share on other sites

Lol. Ik denk het ook. Maar die mensen die denken dat t in 2012 gebeurt zijn er wel heel serieus over hoor. Die hebben een heel stuk land in Turkije gekocht waar ze een bunker bouwen om te overleven. :mf_rosetinted:

 

Wat willen ze daar nou mee?:roftl:Als de wereld wordt opgezogen wordt de hele wereld opgezogen, en voor zover ik weet, hoort Turkije daar ook bij:roftl:

Link to comment
Share on other sites

En wat gebeurt er als de aarde geimplodeerd wordt? Waar komen we dan terecht?:shocked:Alsnog in een andere dimensie?:boxed:

 

Dan zijn we dood :mf_rosetinted:

 

Waar we dan terechtkomen weet ik niet, ben nog niet dood geweest .. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy