Jump to content

Dutch Thread Part 24


Diana

Recommended Posts

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ach, exploderen, imploderen, weggezogen worden .. het komt allemaal op hetzelfde neer .. :roftl

 

nja..byebye wereldj..:naughty:

 

Lol. Ik denk het ook. Maar die mensen die denken dat t in 2012 gebeurt zijn er wel heel serieus over hoor. Die hebben een heel stuk land in Turkije gekocht waar ze een bunker bouwen om te overleven. :mf_rosetinted

wth..n hoe komen ze er dan op dat t in 2012 zou gebeuren??..:blink::bleh:

 

Cool. Nu ben ik benieuwd naar die andere dimensie:boxed

 

 

En wat gebeurt er als de aarde geimplodeerd wordt? Waar komen we dan terecht?:shocked:Alsnog in een andere dimensie?:boxed

euhm..in de gloeiend hete kern vn de aarde??..:naughty:

lolz..nee..zou t niet weten..:bleh:

ergens en nergens zeker..:wink2:

Link to comment
Share on other sites

Dan zijn we dood :mf_rosetinted:

 

Waar we dan terechtkomen weet ik niet, ben nog niet dood geweest .. :bleh:

 

Misschien kom je als je dood gaat wel zowieso in die dimensie waar we anders naar worden toegezogen:naughty:Aah weet ik veel. Het wordt toch een beetje te ingewikkeld voor mij:bleh:

Link to comment
Share on other sites

Wat willen ze daar nou mee?:roftl:Als de wereld wordt opgezogen wordt de hele wereld opgezogen, en voor zover ik weet, hoort Turkije daar ook bij:roftl:

 

Zij geloven weer wat anders. Dat er een hele grote overstroming komt ofzo. Je kan ook survival pakketten (inclusief vlot) kopen. :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Hoi!

 

Aan het debateren? :naughty:

 

Ja, doe mee, is gezellig. T is ook helemaal geen deprimerend onderwerp ofzo. :naughty:

 

wth..n hoe komen ze er dan op dat t in 2012 zou gebeuren??..:blink::bleh:

 

Iets met het einde van de Maya kalender ofzo.

Link to comment
Share on other sites

Hoi!

 

Aan het debateren? :naughty

 

Hellow :mf_rosetinted:

 

We zijn aan het uitvogelen wanneer en hoe we aan ons einde gaan komen .. :roftl:

 

shocked::shocked:meen je dat nu??..ik dacht dat jij dat al wel eens meegemaakt zou hebben..:blink:

 

 

 

 

 

 

 

:roftl::roftl..

 

Nou, ik heb veel meegemaakt (ok neen, niet echt, maar kom :roftl:) maar dat toch nog niet.. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Jups. Over the Big Bang experiment. Wat vind jij daar nou van?:bleh:

 

Ik denk dat het nogal interessant kan zijn.

nouja... Wat het imploderen van de aarde betreft... ik vind het helemaal onzin ;)

Alleen kranten zoals The Sun hebben de nadruk daarop gelegd, ik denk dat het bewijst hoe serieus deze theorie is ;)

Link to comment
Share on other sites

ok..op welke site's heb jij gezeten??..:bleh:

 

Nergens. :angel_not:

 

Heb ooit ergens een artikel erover gelezen. Die mensen waren er echt heilig van overtuigd dat ze gelijk hebben. :roftl:

 

 

 

(Hm, als ze echt gelijk hebben is t natuurlijk een stuk minder grappig. :mf_rosetinted:)

Link to comment
Share on other sites

Ik overleef het toch wel:mf_rosetinted:

Ja tuurlijk, want jij bent zo fantastisch enzo blablabla:mf_rosetinted:

Ik denk dat het nogal interessant kan zijn.

nouja... Wat het imploderen van de aarde betreft... ik vind het helemaal onzin ;)

Alleen kranten zoals The Sun hebben de nadruk daarop gelegd, ik denk dat het bewijst hoe serieus deze theorie is ;)

 

Dat zei ik dus ook al in die thread:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik ben weer weg..:bleh:

 

Het was weer eens ouderwets gesellie, maar de plicht roept..:naughty:

 

Ook deze man wil eten als hij thuis komt..:blink:

 

Nou, groetjes dan maar weer en tot de volgende keer...:roftl:

 

Nou .. wat heb jij voor een man .. :boxed:

 

 

:bleh: Veel plezier!

En wie weet tot nog eens..

Link to comment
Share on other sites

Sassjeeeeee!!

:wub2:

 

 

Uh, off topic, maar heeft iemand hier ook moeilijkheden met msn ?

 

Off topic? Hier is niks off topic :roftl:

 

Maar neen, geen moeilijkheden .. al ben ik niet actief aan het msn-en, maar staat wel op en ik word er niet afgegooid ofzo :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Iets met het einde van de Maya kalender ofzo.

ah..daar ken ik niet veel van..:naughty:

 

Nou, ik heb veel meegemaakt (ok neen, niet echt, maar kom :roftl:) maar dat toch nog niet.. :bleh

 

damn..en ik die dacht dat jij fantastisch veel "levens"ervaring hebt..:sneaky2::naughty:

 

Nergens. :angel_not:

 

Heb ooit ergens een artikel erover gelezen. Die mensen waren er echt heilig van overtuigd dat ze gelijk hebben. :roftl

 

 

 

(Hm, als ze echt gelijk hebben is t natuurlijk een stuk minder grappig. :mf_rosetinted)

 

r zijn r zoveel die denken dat ze gelijk hebben..n ooit s in n grot fzo gekropen zijn..om r twee weken later weer uit te komen..n weer n nieuwe datum te zoeken om r trg in te kruipen..:blink::bleh:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy