Jump to content

Dutch Thread Part 24


Diana

Recommended Posts

Precies! Ooit waren er ook een paar mannen die dachten dat ze onsterfelijk waren. Ze zijn er nu niet meer. :mf_rosetinted

 

waauw..en dat hadden we echt niet verwacht..:glasses2::doh:

Wat zou je niet weten? :roftl

 

 

Waarom krijg ik een msn-bericht dat ik op een andere computer ben aangemeld? :blink

 

waar je je levenservaring zou moeten halen..:bleh:

 

omdat je msn gehackt is!!..:naughty:

neenee..k zou t niet weten..ik krijg me niet eens aangemeld..stomme msn..:sneaky2:

 

Ja, maar dan nog wordt het wat moeilijk om jezelf voort te planten. :mf_rosetinted:

 

True..:naughty:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo dan!

 

Nou.. gaat opzich wel goed, alleen (sorry, ik moet even zeuren) ben onwijs gaar van het (over)werken! De dag begon zo fijn, maar eindigde zo kut! :thumbdown:

 

 

Hoe is het met jullie?

 

Das kut. :huglove:

 

Prima. Heb een kaartje voor t Jakob Dylan concert van volgende maand, dus ik ben happy. :biggrin2::punk:

 

Ow, JIJ deed aan promotie! Toch?

 

Anders snap ik er werkelijk helemaal niks meer van :roftl:

 

Nee, jij. Jij poste een link naar een bericht van foto's en filmpjes van Werchter. Promotie. Slim. En omdat we het er nu al zo lang over hebben, nog meer promotie. (Of deed je t daar gewoon om? :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

Das jammer. Ik bedenk me nu wel dat je daar gelijk in hebt. Laatst was mn hele lay-out een keer weg. :blink:

 

Ow, ja, daar heb ik niet zo'n leed mee.. heb er gewoon wat standaard opgezet omdat Linde vond dat ik dat moest doen :roftl: Let er verder eigenlijk niet op ..

 

Maar gewoon: wil je snel iets kijken.. wil die pagina niet openen, of duurt het een eeuw voor het geladen is ofzo .. Soms werkt dat ding toch wel op mijn systeem .. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ow, ja, daar heb ik niet zo'n leed mee.. heb er gewoon wat standaard opgezet omdat Linde vond dat ik dat moest doen :roftl: Let er verder eigenlijk niet op ..

 

Maar gewoon: wil je snel iets kijken.. wil die pagina niet openen, of duurt het een eeuw voor het geladen is ofzo .. Soms werkt dat ding toch wel op mijn systeem .. :roftl:

 

Had ik eerst ook, maar op een dag besloot ik creatief te zijn. Dat moest ik dus later nog een keer herhalen. :thumbdown:

 

Oeh, das ook irritant. Dat doet ie bij eigenlijk niet. Hyves wel. :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

waar je je levenservaring zou moeten halen..:bleh

 

omdat je msn gehackt is!!..:naughty

neenee..k zou t niet weten..ik krijg me niet eens aangemeld..stomme msn..:sneaky2

 

Ow, ok :roftl:

 

Ow, ok :blink:

 

:bleh:

 

Nee, jij. Jij poste een link naar een bericht van foto's en filmpjes van Werchter. Promotie. Slim. En omdat we het er nu al zo lang over hebben, nog meer promotie. (Of deed je t daar gewoon om? :bleh:)

 

Uhm .. dat is maar 1 filmpje eigenlijk .. :blink::roftl:

Is een thread wat ik vandaag gestart heb omdat ik wat nieuws heb :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Aaaaaaaaw :huglove

 

Hier alles ok ..

 

Heb nog wat voor je! (naja, voor mij eigenlijk, maar wil het gewoon laten zien :bleh)

 

:woot_jump:

 

http://www.mikafanclub.com/forums/showthread.php?t=16690

 

:shocked:

Was jij.. nou degene.. die tegen mij zei dat ze niet van fotoalbums hield? :shocked:

 

:naughty:

 

Gaaf zeg!!!! :wub2:

 

Das kut. :huglove

 

Prima. Heb een kaartje voor t Jakob Dylan concert van volgende maand, dus ik ben happy. :biggrin2::punk:

 

Nice!!

Is dat de zoon van..?

Link to comment
Share on other sites

:shocked:

Was jij.. nou degene.. die tegen mij zei dat ze niet van fotoalbums hield? :shocked:

 

:naughty:

 

Gaaf zeg!!!! :wub2:

 

Ja, zoiets .. :blush-anim-cl:

Maar ik had ook gezegd dat ik voor Werchter wel een uitzondering zou kunnen maken.. Et voila :naughty::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

 

 

Uhm .. dat is maar 1 filmpje eigenlijk .. :blink::roftl:

Is een thread wat ik vandaag gestart heb omdat ik wat nieuws heb :bleh:

 

Ja, maar t is wel promotie. Leuk toch. :biggrin2:

 

Nice!!

Is dat de zoon van..?

 

Jaaaaa! En als ik m nou nog even ervan kan overtuigen dat ie z'n vader ook ff naar NL moet sturen, dan ben ik helemaal blij. :biggrin2::bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ja, uhm, zal wel? Net alsof nog niemand mijn filmpjes kende ofzo :roftl:

 

Hehehe, gelukkig maak je leuke filmpjes! :biggrin2:

 

écht hé..we zijn r dagen niet goed van geweest..:blink:

 

:naughty:..

 

Ik heb t er nog steeds moelijk mee. :boxed:

 

 

 

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ja, zoiets .. :blush-anim-cl

Maar ik had ook gezegd dat ik voor Werchter wel een uitzondering zou kunnen maken.. Et voila :naughty::mf_rosetinted:

 

ojaaaa? Dat kan ik me niet herinneren? :mf_rosetinted:

:bleh:

Is de kwaliteit een beetje goed te doen?

 

Jaaaaa! En als ik m nou nog even ervan kan overtuigen dat ie z'n vader ook ff naar NL moet sturen, dan ben ik helemaal blij. :biggrin2::bleh:

 

:naughty:

dat zou nog es wat zijn he!

Heeft ie een beetje dezelfde sound als pa?

Link to comment
Share on other sites

ojaaaa? Dat kan ik me niet herinneren? :mf_rosetinted:

:bleh:

Is de kwaliteit een beetje goed te doen?

 

Jij herinnert je alleen wat je uitkomt .. :bleh:

 

Kwaliteit valt eigenlijk supergoed mee. Denk dat er 2 iets grotere foto's zijn die toch wat minder zijn, maar voor de rest zijn ze allemaal goed .. Ben er blij mee :biggrin2:

 

En de geweldige achtergrondmuziek van het filmpje.. Beetje vergist.. :blush-anim-cl::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Avond dame! :mf_rosetinted:

 

Hoe staat het leven?

 

Beetje hoofdpijn. Te laat naar bed gegaan. Vlak voor ik wilde uitloggen zag ik de nieuwste foto's van onze schat met Katy en toen ben ik nog even blijven snuffelen op google.

 

Ik miste vanmorgen onze roze wolk. Had ik me stiekem een beetje op verheugd. :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Jij herinnert je alleen wat je uitkomt .. :bleh:

 

Kwaliteit valt eigenlijk supergoed mee. Denk dat er 2 iets grotere foto's zijn die toch wat minder zijn, maar voor de rest zijn ze allemaal goed .. Ben er blij mee :biggrin2:

 

En de geweldige achtergrondmuziek van het filmpje.. Beetje vergist.. :blush-anim-cl::roftl:

 

Ik sta bekend om mn selectieve geheugen! :mf_rosetinted:

 

Tof! :thumb_yello:

 

Jaja, dat achtergrondmuziekje ging vast echt niet zo per ongeluk als dat je zegt dat t ging! :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

 

:naughty:

dat zou nog es wat zijn he!

Heeft ie een beetje dezelfde sound als pa?

 

Ja... Tot nu toe heb ik op een andere manier altijd de concerten van Bob Dylan gemist. :thumbdown:

Best wel:

 

Heb ik niet veel moeite voor moeten doen.. het onderwerp maakt het zelf wel leuk :naughty::mf_rosetinted:

 

Hehehe, ja dat scheelt ook. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy