Jump to content

Dutch Thread Part 24


Diana

Recommended Posts

Goed, dank je! En met jou?

Sorry dat ik zo snel weer weg was. Nu ga ik ook weer weg want ik ben eten aan het koken.

 

Tot ziens! punk:

 

Ja, gaat wel allemaal hier :wink2:

 

Is dat eten ondertussen al gekookt? :bleh:

 

Dat had ik vrijdag, toen was ik hele dag duizelig:shocked

 

Wel **** dat je niemand kan bereiken die meer weet:thumbdown

Is het a.s. vrijdag? Dan had ik sowieso niet gekund, ik heb dan een feestje van het werk.

 

Ik zit zomaar het nieuws te kijken. José zou trots op me zijn:roftl:

*er is niks op tv*:thumbdown

 

Het is deze vrijdag ja, beetje heel snel al :blink:

 

 

 

 

 

Wat ik me toch net meemaak .. Ben de beesten gaan voeren en rij naar huis, gewoon langs de weg .. een hele kudde geiten .. Geiten! Ik dacht van: huh? :blink: Dacht dat ik niet goed had gezien ofzo :roftl:

 

Ben dan naar huis gereden om te zien of mijn ouders al thuis waren (ik had bijna een geit onder mijn auto steken, was toch niet meteen de bedoeling ..) maar dat waren ze niet dus ik bel mijn vader op .. Blijkt dat dat dus normaal is dat die daar lopen .. er zou daar ergens een herder in de buurt moeten zijn .. Dus ja, nu hoop ik maar dat die z'n beesten ook een beetje in de gaten houdt .. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja, gaat wel allemaal hier :wink2:

 

Is dat eten ondertussen al gekookt? :bleh

 

 

 

Het is deze vrijdag ja, beetje heel snel al :blink:

 

 

 

 

 

Wat ik me toch net meemaak .. Ben de beesten gaan voeren en rij naar huis, gewoon langs de weg .. een hele kudde geiten .. Geiten! Ik dacht van: huh? :blink: Dacht dat ik niet goed had gezien ofzo :roftl:

 

Ben dan naar huis gereden om te zien of mijn ouders al thuis waren (ik had bijna een geit onder mijn auto steken, was toch niet meteen de bedoeling ..) maar dat waren ze niet dus ik bel mijn vader op .. Blijkt dat dat dus normaal is dat die daar lopen .. er zou daar ergens een herder in de buurt moeten zijn .. Dus ja, nu hoop ik maar dat die z'n beesten ook een beetje in de gaten houdt .. :bleh:

 

HAHAHA

Hier hebben we schapen op de tussenberm:roftl:

Ook zoiets vreemds haha.

En dan zet de herder zelf er van die tijdelijke "hekken" neer zodat de schapen echt in de berm blijven...apart ook!:bleh:

Link to comment
Share on other sites

HAHAHA

Hier hebben we schapen op de tussenberm:roftl:

Ook zoiets vreemds haha.

En dan zet de herder zelf er van die tijdelijke "hekken" neer zodat de schapen echt in de berm blijven...apart ook!:bleh:

 

Ja nou, jij hebt tenminste nog hekken daar .. hebben ze hier nog niet van gehoord :blink::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ok, dat krijg je als mannen je afleiden, dan vergeet je te posten en dan post je en dan is er al wat gezegd

 

Hi Linde, hi José!

 

Hoe was je cursus josé?

 

oooh oke! :mf_rosetinted::naughty:

 

 

Ja cursus was leuk! Whaa allemaal nieuwe mensen (duh)! :blink: Maar leuk! ik denk dat het erg leerzaam gaat worden!

Link to comment
Share on other sites

Hollaaaaa!

 

:woot_jump:

 

Zo. Hehe:mf_rosetinted:

 

Hellow :mf_rosetinted:

 

Ok, dat krijg je als mannen je afleiden, dan vergeet je te posten en dan post je en dan is er al wat gezegd

 

Hmmja, ik had dat probleem ook even :blush-anim-cl::naughty:

Link to comment
Share on other sites

oooh oke! :mf_rosetinted::naughty:

 

 

Ja cursus was leuk! Whaa allemaal nieuwe mensen (duh)! :blink: Maar leuk! ik denk dat het erg leerzaam gaat worden!

 

WOOHOO...

 

En leuke/mooie mannen?

 

Leuke dude is nu weer bezig over fijn dat ie geen vriendin heeft, maar stelt daarna de vraag: als je mijn vriendin zou zijn, zou jij me de tijd geven om dit en dat en blaat...

Kijk, dat begint ergens op te lijken!:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

:woot_jump:

 

Bieieieieieienieieieie!

Hoi! :mf_rosetinted:

Hoe is het met je?

 

WOOHOO...

 

En leuke/mooie mannen?

 

Leuke dude is nu weer bezig over fijn dat ie geen vriendin heeft, maar stelt daarna de vraag: als je mijn vriendin zou zijn, zou jij me de tijd geven om dit en dat en blaat...

Kijk, dat begint ergens op te lijken!:thumb_yello:

 

Wel leuke mannen, maar over het algemeen veel te jong! Mensen daar op de cursus zijn allemaal impressed by my camera skills :mf_rosetinted:

 

 

hmm okee, hij is tenminste wel duidelijk! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Leuke dude is nu weer bezig over fijn dat ie geen vriendin heeft, maar stelt daarna de vraag: als je mijn vriendin zou zijn, zou jij me de tijd geven om dit en dat en blaat...

Kijk, dat begint ergens op te lijken!:thumb_yello:

 

Interessant... :mf_rosetinted:

 

Bieieieieieienieieieie!

Hoi! :mf_rosetinted:

Hoe is het met je?

 

:mf_rosetinted: Goed ..

Buiten dat ik nog steeds niks weet ivm Stars of Europe :sneaky2:

Met jou?

Link to comment
Share on other sites

:shocked:

Zo snel al?!

Maar wat weet je niet dan? Het is toch al wel zeker dat Air Traffic komt?

 

Zo snel al ja .. dat is het probleem :roftl:

 

Is dat zeker? Ze staan wel op de affiche, maar wil dat wat zeggen? Er is nergens iets van te vinden (niet op hun myspace, niet op de belgische fan-myspace) en iedereen doet alsof er niks gaat gebeuren (reacties als: wanneer komen jullie nog eens naar België enzo..). Weet niet .. heb gewoon een gevoel dat ze er niet gaan zijn .. Het is zo raar allemaal..

Link to comment
Share on other sites

Bieieieieieienieieieie!

Hoi! :mf_rosetinted:

Hoe is het met je?

 

 

 

Wel leuke mannen, maar over het algemeen veel te jong! Mensen daar op de cursus zijn allemaal impressed by my camera skills :mf_rosetinted:

 

 

hmm okee, hij is tenminste wel duidelijk! :naughty:

 

Duidelijk? Hoe bedoel je?

Dit lijkt wel eindelijk de goede kant op te gaan. Fijne is dat hij ook zo lekker over zichzelf kan zagen, zoals ik. Laat mij niet voelen dat ik de hele tijd over mezelf heb. Heerlijk!

 

Interessant... :mf_rosetinted:

 

 

 

:mf_rosetinted: Goed ..

Buiten dat ik nog steeds niks weet ivm Stars of Europe :sneaky2:

Met jou?

 

Zéér interessant indeed!:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Zo snel al ja .. dat is het probleem :roftl:

 

Is dat zeker? Ze staan wel op de affiche, maar wil dat wat zeggen? Er is nergens iets van te vinden (niet op hun myspace, niet op de belgische fan-myspace) en iedereen doet alsof er niks gaat gebeuren (reacties als: wanneer komen jullie nog eens naar België enzo..). Weet niet .. heb gewoon een gevoel dat ze er niet gaan zijn .. Het is zo raar allemaal..

 

hmm wat vaag! :blink: Kan je niet bellen met de organisatie om te vragen hoe het zit? Hoe lang is het reizen? Is het de gok waard om er even naar heen-en-weer te reizen?

Link to comment
Share on other sites

Duidelijk? Hoe bedoel je?

Dit lijkt wel eindelijk de goede kant op te gaan. Fijne is dat hij ook zo lekker over zichzelf kan zagen, zoals ik. Laat mij niet voelen dat ik de hele tijd over mezelf heb. Heerlijk!

 

Nou, gewoon... hij is gewoon duidelijk! :mf_rosetinted:

Gatverdarrie ik mis mn mannetje ook zeg! :boxed: (om over het klagen door te gaan :naughty:) Bleeeeeeergh...

Link to comment
Share on other sites

hmm wat vaag! :blink: Kan je niet bellen met de organisatie om te vragen hoe het zit? Hoe lang is het reizen? Is het de gok waard om er even naar heen-en-weer te reizen?

 

Hmmneen, ik vind nergens niks om te contacteren ..

 

Het is de gok niet waard .. Het is Brussel en het zal nog heel wat overtuigingskracht vergen om mijn ouders er van overtuigd te krijgen dat ik dat best wel alleen kan met de auto (ben daar zelf niet volledig van overtuigd eigenlijk maar het moet maar :roftl:) dus ja .. Ik mag al blij zijn als ik het erdoor krijg, als ik dan ga en ze zijn er niet .. Neen, liever niet .. :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Hmmneen, ik vind nergens niks om te contacteren ..

 

Het is de gok niet waard .. Het is Brussel en het zal nog heel wat overtuigingskracht vergen om mijn ouders er van overtuigd te krijgen dat ik dat best wel alleen kan met de auto (ben daar zelf niet volledig van overtuigd eigenlijk maar het moet maar :roftl:) dus ja .. Ik mag al blij zijn als ik het erdoor krijg, als ik dan ga en ze zijn er niet .. Neen, liever niet .. :boxed:

 

hmm anders neem je je ouders mee....:naughty: en ANDERS.. is er niet iemand die mee kan? Als ze er dan toch niet zijn kan je iig nog gezellig een avondje uit in Brussel! :groovy:

 

Nouja, stel, je krijgt pas vrijdagochtend een bevestiging, dan kan je toch altijd nog beslissen om spontaan te gaan, toch? :wink2:

Link to comment
Share on other sites

hmm anders neem je je ouders mee....:naughty: en ANDERS.. is er niet iemand die mee kan? Als ze er dan toch niet zijn kan je iig nog gezellig een avondje uit in Brussel! :groovy:

 

Nouja, stel, je krijgt pas vrijdagochtend een bevestiging, dan kan je toch altijd nog beslissen om spontaan te gaan, toch? :wink2:

 

Had al tegen mijn moeder gezegd dat ze gerust meekon (mijn vader moet sowieso werken) maar ze trok er niet al te hard aan .. Misschien mijn nonkel (en nichtje) maar pff, weet niet .. Als zij er niet zijn heb ik er eigenlijk geen zin in, het is niet dat ik echt behoefte heb aan die andere artiesten .. dan ga ik liever namiddag gewoon paardrijden ofzo :wink2:

 

Maar dan zou ik mijn ouders tegen dan al overtuigd moeten hebben, en zolang het niet zeker is heb ik er eigenlijk geen zin in om eraan te beginnen :blush-anim-cl::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy