Jump to content

Dutch Thread Part 24


Diana

Recommended Posts

Had al tegen mijn moeder gezegd dat ze gerust meekon (mijn vader moet sowieso werken) maar ze trok er niet al te hard aan .. Misschien mijn nonkel (en nichtje) maar pff, weet niet .. Als zij er niet zijn heb ik er eigenlijk geen zin in, het is niet dat ik echt behoefte heb aan die andere artiesten .. dan ga ik liever namiddag gewoon paardrijden ofzo :wink2:

 

Maar dan zou ik mijn ouders tegen dan al overtuigd moeten hebben, en zolang het niet zeker is heb ik er eigenlijk geen zin in om eraan te beginnen :blush-anim-cl::roftl:

 

hmm okee, maar je bent toch oud en wijs genoeg om alleen op stap te kunnen? :mf_rosetinted: tssss :bleh:

En Robyn komt daar ook zag ik, dat is ook wel de moeite waard! :thumb_yello:

Maargoed, ik begrijp je probleem.. misschien moet je toch maar wachten tot een proper concert, en dan vrijdag lekker op de eerste rang de tv uitzending bekijken! :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Meisjes, ik ga jullie nu weer verlaten! Ik ben nog altijd bij mn ouders thuis...

Hopelijk ga ik vanavond weer naar huis, maar dan ben ik zó laat thuis, dan slapen jullie vast allemaal al! (vooral Biekje :naughty:)

 

Duuuuuss..

Spreek jullie snel óf vanavond nog en anders morgen ofzo!

Byebye!

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

hmm okee, maar je bent toch oud en wijs genoeg om alleen op stap te kunnen? :mf_rosetinted: tssss :bleh:

En Robyn komt daar ook zag ik, dat is ook wel de moeite waard! :thumb_yello:

Maargoed, ik begrijp je probleem.. misschien moet je toch maar wachten tot een proper concert, en dan vrijdag lekker op de eerste rang de tv uitzending bekijken! :biggrin2

 

Maar ik heb er ook geen probleem mee om alleen te gaan :bleh:

Maar ik wil dan wel graag dat zij er ook zijn :roftl:

 

Ja ... Misschien zie ik ze dan wel beter dan wanneer ik er zou zijn :blink::roftl:

(alhoewel ik echt geen idee heb wat je kan verwachten qua volk ..)

Link to comment
Share on other sites

Meisjes, ik ga jullie nu weer verlaten! Ik ben nog altijd bij mn ouders thuis...

Hopelijk ga ik vanavond weer naar huis, maar dan ben ik zó laat thuis, dan slapen jullie vast allemaal al! (vooral Biekje :naughty:)

 

Duuuuuss..

Spreek jullie snel óf vanavond nog en anders morgen ofzo!

Byebye!

:huglove:

 

Byebye ... :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Nouja.. in ieder geval dat ie nog wat opties open houdt! :naughty:

 

1 optie (ikke) is al voldoende.

Nah, klinkt al een heeeeel stuk beter dan eerst! Met zn ik ben blij dat ik geen vriendin heb en daarna een stukje toelichting geven.

Dit was een vraag waar ik blijkbaar een voor hem interessant antwoord op gaf:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Meisjes, ik ga jullie nu weer verlaten! Ik ben nog altijd bij mn ouders thuis...

Hopelijk ga ik vanavond weer naar huis, maar dan ben ik zó laat thuis, dan slapen jullie vast allemaal al! (vooral Biekje :naughty:)

 

Duuuuuss..

Spreek jullie snel óf vanavond nog en anders morgen ofzo!

Byebye!

:huglove:

 

Wat nou met mij? :sneaky2:

Owww ik heb morgen vrij,...Ja nee ik ben voorlopig nog wel online, sowieso met sweetypie online:wink2:

Goede reis terug!

Link to comment
Share on other sites

Ahhh maar nu heb ik alle tijd. Loverboy is offline, op weg naar huis om een dvdtje te kijken en dan te gaan slapen.

:wink2:

 

Ow .. ok ..

En heb je ook wat te vertellen? :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy