Jump to content

Dutch Thread Part 24


Diana

Recommended Posts

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Haha dat klopt:naughty:

 

WOOHOOO home sweet home, morgen weer leuke collega:thumb_yello:

 

hehe echt niet dus he :sad: morgen nog een dag cursus... en aangezien hij ook op cursus is (cameracursus) is ie er woensdag ook niet.. en do en vr wilde hij vrij.. met een beetje geluk heeft ie geen vrij gekregen (muahaha *evil*) en zie ik heb donderdag weer... anders zie ik m pas.... aaargh volgdende week woensdag! :crybaby:

 

zo.. dat is er uit :naughty:

Link to comment
Share on other sites

hehe echt niet dus he :sad: morgen nog een dag cursus... en aangezien hij ook op cursus is (cameracursus) is ie er woensdag ook niet.. en do en vr wilde hij vrij.. met een beetje geluk heeft ie geen vrij gekregen (muahaha *evil*) en zie ik heb donderdag weer... anders zie ik m pas.... aaargh volgdende week woensdag! :crybaby:

 

zo.. dat is er uit :naughty:

 

Potdorie....wat een gedoe :(

Hadden jullie niet op dezelfde dagen cursus kunnen hebben, dan had je hem tenminste vaker gezien :tears:

Link to comment
Share on other sites

hehe echt niet dus he :sad: morgen nog een dag cursus... en aangezien hij ook op cursus is (cameracursus) is ie er woensdag ook niet.. en do en vr wilde hij vrij.. met een beetje geluk heeft ie geen vrij gekregen (muahaha *evil*) en zie ik heb donderdag weer... anders zie ik m pas.... aaargh volgdende week woensdag! :crybaby:

 

zo.. dat is er uit :naughty:

 

Aww! :huglove:

 

Joa wel goew, date-mans was lievvv vanavond :blush-anim-cl:

 

Wat opdracht?

 

Opdracht voor studie. Bah. :bleh:

 

Date? (Sorry, ik kom hier veel te weinig en loop hopeloos achter met alles. :blush-anim-cl:)

Link to comment
Share on other sites

Potdorie....wat een gedoe :(

Hadden jullie niet op dezelfde dagen cursus kunnen hebben, dan had je hem tenminste vaker gezien :tears:

 

nouja, hij doet maar eenmalig een cursus van 3 dagen.. ik ga 6 maanden lang 2 dagen in de week cursus doen.. dusja :mf_rosetinted: Ach.. ik zal het wel overleven... en anders is er altijd nog die oh zo heilige sms functie! :naughty:

 

 

 

Maar euh.. ik ga nu ook maffen! Ben kapot! En morgen weer vroeg op! Dus! :thumbdown:

 

Tot sneeeel! :huglove:

Slaap lekker! X

Link to comment
Share on other sites

nouja, hij doet maar eenmalig een cursus van 3 dagen.. ik ga 6 maanden lang 2 dagen in de week cursus doen.. dusja :mf_rosetinted: Ach.. ik zal het wel overleven... en anders is er altijd nog die oh zo heilige sms functie! :naughty:

 

 

 

Maar euh.. ik ga nu ook maffen! Ben kapot! En morgen weer vroeg op! Dus! :thumbdown:

 

Tot sneeeel! :huglove:

Slaap lekker! X

 

Awww...

Heb je al een ander smsje eens gestuurd naar hem?:bleh:

 

Truste!

Ik ga ook zo, morgen moet ik overdag aan de studie en savonds ga ik werken...:thumbdown:

 

Bis Morgen!

Link to comment
Share on other sites

nouja, hij doet maar eenmalig een cursus van 3 dagen.. ik ga 6 maanden lang 2 dagen in de week cursus doen.. dusja :mf_rosetinted: Ach.. ik zal het wel overleven... en anders is er altijd nog die oh zo heilige sms functie! :naughty

 

 

 

Maar euh.. ik ga nu ook maffen! Ben kapot! En morgen weer vroeg op! Dus! :thumbdown:

 

Tot sneeeel! :huglove:

Slaap lekker! X

 

Truste! :huglove:

 

Opdrachten voor studie sucken :thumbdown:

 

Jah date,...in London...28 nov...:blush-anim-cl:

 

Yup. <_<

 

Echt? Cool. :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Truste! :huglove:

 

 

 

Yup. <_<

 

Echt? Cool. :biggrin2:

 

Jah echt. Alstie op komt dagen, maaaarrrr het lijkt erop van wel, majah never know...:bleh:

Ben benieuwd. Hij zou mss naar Dublin komen, maar das er dus niet van gekomen. Dus ga ik hem lastig vallen in zijn home-town:naughty:

heh heh heh.

En paar dagen geleden zei hij dat hij echt blij was geen vriendin te hebben. Dus voelde me een beetje:thumbdown: Geloof dattie erover nagedacht heeft, want vandaag was hij erg lief:blush-anim-cl:

*sigh*. Hoop zo dattie gewoon op komt dagen de 28e, anders sta ik echt voor schuuuutttt :tears:

Link to comment
Share on other sites

Jah echt. Alstie op komt dagen, maaaarrrr het lijkt erop van wel, majah never know...:bleh:

Ben benieuwd. Hij zou mss naar Dublin komen, maar das er dus niet van gekomen. Dus ga ik hem lastig vallen in zijn home-town:naughty:

heh heh heh.

En paar dagen geleden zei hij dat hij echt blij was geen vriendin te hebben. Dus voelde me een beetje:thumbdown: Geloof dattie erover nagedacht heeft, want vandaag was hij erg lief:blush-anim-cl:

*sigh*. Hoop zo dattie gewoon op komt dagen de 28e, anders sta ik echt voor schuuuutttt :tears:

 

Tuurlijk komt ie opdagen! Hij laat jou toch zeker niet helemaal voor niets naar Londen komen?! (En anders ga je m gewoon stalken. :mf_rosetinted:)

Fijn dat ie zo lief was vandaag! ^^

Link to comment
Share on other sites

Tuurlijk komt ie opdagen! Hij laat jou toch zeker niet helemaal voor niets naar Londen komen?! (En anders ga je m gewoon stalken. :mf_rosetinted:)

Fijn dat ie zo lief was vandaag! ^^

 

Nou, hoofdreden is de MFC meeting...kwam mooi uit dan dat hij daar woont:bleh:

Jah ik ga hem stalken met alle andere MFC-ers:roftl:

 

Jah I'm happy dattie sweeeetttt was:mf_lustslow:

Link to comment
Share on other sites

Nou, hoofdreden is de MFC meeting...kwam mooi uit dan dat hij daar woont:bleh:

Jah ik ga hem stalken met alle andere MFC-ers:roftl:

 

Jah I'm happy dattie sweeeetttt was:mf_lustslow:

 

Haha, das wel handig ja! ^^

 

Oeh, dan zal ie niet weten wat m overkomt! :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Haha, das wel handig ja! ^^

 

Oeh, dan zal ie niet weten wat m overkomt! :roftl:

 

hihi.

Idd. Heb hem beetje voorbereid. Hij wil eigk mee naar restaurant die zaterdag, maar dat zie ik niet zo heel erg zitten:thumbdown:.

Hebben nu gewoon vrijdags afgesproken en ik zie wel waar het schip strandt. Dat is de enige avond die ik vantevoren met hem plan...misschien bevalt het wel helemaal niet, of laat ie me dus zitten...plan niks in. En alstie erbij wil zijn, zien we dan wel allemaal.

Scaaarryyyy:bleh:

 

Ik ga ook mijn bedje opzoeken. Tis laat zat en morgen moet ik er toch op tijd uit om wat aan mijn schoolwerk te kunnen doen. Zo ontzettend geen zin, majah :(

 

Hey alvast truste en tot gauw!

Link to comment
Share on other sites

hihi.

Idd. Heb hem beetje voorbereid. Hij wil eigk mee naar restaurant die zaterdag, maar dat zie ik niet zo heel erg zitten:thumbdown:.

Hebben nu gewoon vrijdags afgesproken en ik zie wel waar het schip strandt. Dat is de enige avond die ik vantevoren met hem plan...misschien bevalt het wel helemaal niet, of laat ie me dus zitten...plan niks in. En alstie erbij wil zijn, zien we dan wel allemaal.

Scaaarryyyy:bleh:

 

Ik ga ook mijn bedje opzoeken. Tis laat zat en morgen moet ik er toch op tijd uit om wat aan mijn schoolwerk te kunnen doen. Zo ontzettend geen zin, majah :(

 

Hey alvast truste en tot gauw!

 

Lijkt me idd verstandig om niet meteen alles te plannen. Je weet maar nooit.

(Hopelijk bevalt t natuurlijk heel goed en kun je niet wachten om meer met m af te spreken. ^^)

 

Goed plan, moest ik ook maar eens gaan doen. Succes met je schoolwerk morgen!

 

Truste! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Owwww brok in keel, traantjes in oogjes...stoet bekeken Prinsjesdag...:wub2:

Ik had mee mogen lopen in de stoet, als ik bij de marechaussee had gebleven, ik zat in het CP100, wat het traditie-peloton is zeg maar. Zij doen alle ceremoniele taken...:shocked: Dat vind ik wel jammer dat ik net een paar maanden te vroeg uit dienst gegaan ben, dat ik dit zou missen :shocked:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy