Jump to content

Dutch Thread Part 24


Diana

Recommended Posts

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Anouk :woot_jump:

Ik schreef net op je hyves!:blink:

 

Heyy Bienie! Weer terug? :)

 

Ik moet over ongeveer een half uurtje gaan:shocked: werrukkuh...:thumbdown:

 

Haai:mf_rosetinted:

Had je krabbel gezien ja, dat is de reden dat ik hier toch maar weer eens binnen kom vallen. Mijn kop heeft er de afgelopen weken niet zo naar gestaan maarja ik mis het toch wel en bovendien zit ik me te pletter te vervelen. Zit te proberen wakker te blijven, werd pas om half twee wakker maar zou zo verder kunnen slapen maar dat moest maar niet want dan lig ik vannacht weer wakker...

Hoe is t hier??

Link to comment
Share on other sites

Haai:mf_rosetinted:

Had je krabbel gezien ja, dat is de reden dat ik hier toch maar weer eens binnen kom vallen. Mijn kop heeft er de afgelopen weken niet zo naar gestaan maarja ik mis het toch wel en bovendien zit ik me te pletter te vervelen. Zit te proberen wakker te blijven, werd pas om half twee wakker maar zou zo verder kunnen slapen maar dat moest maar niet want dan lig ik vannacht weer wakker...

Hoe is t hier??

 

Stil? :bleh:

 

punk::punk::punk:

27 oktober de nieuwe Snow Patrol!!!!

Er komen weer goede tijden aan qua cd-en dvd-releases!!:thumb_yello:

 

:roftl: Is weer goed voor de bankrekening .. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Stil? :bleh:

 

 

 

:roftl: Is weer goed voor de bankrekening .. :bleh:

 

Nou, inderdaad stil. TE stil eigenlijk....

 

Tja die bankrekening.....Dan maar even wat apart houden he? Gelukkig ben ik in die tijd jarig dus zal de financiële schade meevallen. Hoewel ik ook nog een trollbeadsmeeting bij een juwelier heb, dat gaat ook het nodige kosten denk ik zomaar:blink:

Link to comment
Share on other sites

Nou, inderdaad stil. TE stil eigenlijk....

 

Tja die bankrekening.....Dan maar even wat apart houden he? Gelukkig ben ik in die tijd jarig dus zal de financiële schade meevallen. Hoewel ik ook nog een trollbeadsmeeting bij een juwelier heb, dat gaat ook het nodige kosten denk ik zomaar:blink:

 

Moet je er wat aan doen hé :bleh:

 

Gelukkig dan maar ... Al heb ik toch het gevoel dat 10 november misschien niet zo gelegen komt :naughty::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Moet je er wat aan doen hé :bleh:

 

Gelukkig dan maar ... Al heb ik toch het gevoel dat 10 november misschien niet zo gelegen komt :naughty::roftl:

 

Ja gaat lekker als er zoveel mensjes zijn hier:boxed: Kom ik weer terug, is het hier zowat uitgestorven....Ach er zijn natuurlijk ook mensen die WEL iets nuttigs te doen hebben overdag. Heb nog altijd mn pyjama aan, lekker een baaldag voel me absoluut niet lekker dus ik mag van mezelf niksen vandaag. Niet opruimen of wat dan ook, ik houd me koest:mf_rosetinted:

 

10 november is wel een lastige datum, de laatste vier a vijf dagen voor ik mn geld krijg wil het weleens op zijn ja:blink:

Link to comment
Share on other sites

Ja gaat lekker als er zoveel mensjes zijn hier:boxed: Kom ik weer terug, is het hier zowat uitgestorven....Ach er zijn natuurlijk ook mensen die WEL iets nuttigs te doen hebben overdag. Heb nog altijd mn pyjama aan, lekker een baaldag voel me absoluut niet lekker dus ik mag van mezelf niksen vandaag. Niet opruimen of wat dan ook, ik houd me koest:mf_rosetinted

 

10 november is wel een lastige datum, de laatste vier a vijf dagen voor ik mn geld krijg wil het weleens op zijn ja:blink

 

Scholen zijn weer bezig enzo hé ... Maar heb ik geen last van :naughty::mf_rosetinted:

Jij mag van mij ook niksen hoor ... :wink2:

 

Arme jij :roftl:

 

 

Hier gaat het ook weer lekker de laatste dagen .. Zaterdag met Cobe onderuit gegaan, ben er nog steeds niet goed van :blush-anim-cl: Gisteren bijna een geit onder mijn auto .. En vanmorgen 2x (2x!!) stroom gehad van de weide .. Het kan niet op hier :roftl:

Link to comment
Share on other sites

gutentag :mf_rosetinted:

 

ik wil dat ik de dvd 'ns bij de frs kan pre-orderen...maar nog steeds niks:boxed:

 

Hoi :mf_rosetinted:

 

En waarom wil je dat?

(het is trouwens nog wel een tijdje hoor, er zit nog een maand tussen :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

Hoi :mf_rosetinted:

 

En waarom wil je dat?

(het is trouwens nog wel een tijdje hoor, er zit nog een maand tussen :bleh:)

 

omdat ik zeker wil zijn dat ik 'm heb...was de vorige x ook te laat. ik ging uit school en hij was al uitverkocht, gelukkig hadden ze 'm bij de music store nog één. Maar nu wil ik 'm gewoon gelijk hebben:naughty::wub2:

Link to comment
Share on other sites

omdat ik zeker wil zijn dat ik 'm heb...was de vorige x ook te laat. ik ging uit school en hij was al uitverkocht, gelukkig hadden ze 'm bij de music store nog één. Maar nu wil ik 'm gewoon gelijk hebben:naughty::wub2:

 

Ow, vandaar :bleh:

Zal vast nog wel mogelijk worden .. het is nog een tijdje :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Hier gaat het ook weer lekker de laatste dagen .. Zaterdag met Cobe onderuit gegaan, ben er nog steeds niet goed van :blush-anim-cl: Gisteren bijna een geit onder mijn auto .. En vanmorgen 2x (2x!!) stroom gehad van de weide .. Het kan niet op hier :roftl:

 

Ow hou op over geiten....Zondag heb ik geitenjacht moeten houden op Moeder Toet. Degene die Silke zondag verzorgde had de staldeur niet goed dicht gedaan dus de beesten waren de hort op. Lector ook maar die stond pontificaal in de stal het hooi op te vreten. Dus die was snel terug de stal in. Maar die geiten, vreselijk. Een is nog zo paranoia ook, maar die schoot gelukkig zelf het hek weer door. Moeder Toet niet, dat vergde meer moeite.

Maar heb je t stroomdraad dan geraakt ofzo? Ik heb ook ooit een keer gedacht dat t uitstond, het tikte ook niet zoals normaal. Maar dat stond dus nog wel degelijk aan.....Ik snap waarom Lector daar huiverig voor is....Je was zeker wel meteen goed wakker?:bleh:

 

gutentag :mf_rosetinted:

 

ik wil dat ik de dvd 'ns bij de frs kan pre-orderen...maar nog steeds niks:boxed:

Haai!

Dat komt vast nog wel joh, het is pas half september..... Overigens had ik ook al zitten kijken of dat ergens kon maar ik heb ook nog niets gevonden :cry:

Link to comment
Share on other sites

Maar heb je t stroomdraad dan geraakt ofzo? Ik heb ook ooit een keer gedacht dat t uitstond, het tikte ook niet zoals normaal. Maar dat stond dus nog wel degelijk aan.....Ik snap waarom Lector daar huiverig voor is....Je was zeker wel meteen goed wakker?:bleh

 

Ow, zwijg me ervan .. heb er nog koppijn van :roftl:

 

Kwam dus zo:

Ik ging richting weide om dus de weide open te doen en het draadje te verzetten (paarden krijgen elke dag een vers stuk gras zeg maar). Dus ik doe de weide open .. komen die paarden ineens uit het niets achter mij .. Die schieten langs mij door, denkend dat er al nieuw gras was ofzo.. 1 paard knalt natuurlijk vol tegen die draad op, reageerde even (zou ik ook doen :bleh:) maar niet fel ofzo, en ging daarna gewoon over de draad heen (lag dus op de grond) en die andere 2 natuurlijk mee ..

 

Dus ik denk .. hey, daar staat geen stroom op?

Naja, ik pak dus zo'n paaltje vast om te verzetten .. er stond natuurlijk wel stroom op :boxed: Dus toch maar het hengsel van de draad gaan afhalen en alles verzet .. Toen de paarden teruggejaagd (was ook nog feest :roftl:) en toen kon ik alles afsluiten .. Had alleen teveel draad (ik krijg het nooit zo gezet zoals het stond, echt vreselijk :roftl:) dus ik draai dat rond het laatste paaltje en hou met mijn linkerhand dat paaltje tegen (anders schiet dat uit de grond enzo) .. raak ik met mijn rechthand (waar ik dus het hengsel vast had) toch niet de stroomdraad zeker tijdens het draaien ...

 

Ik kan zeggen: er stond duidelijk nog steeds stroom op! :boxed::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik kan zeggen: er stond duidelijk nog steeds stroom op! :boxed::roftl:

 

:huglove: Jeetje zeg....dat was me het dagje wel dan. Morgen verzet iemand anders die draadjes mag ik hopen??

 

Ik ben trouwens een hamsteroffensief begonnen. Mijn muizen zijn dood, mijn vrouwtjesratten zijn dood (ze kregen wel allemaal te eten enzo hoor maar op een gegeven moment gaan ze dood he? Die laatste muis was 2,5 jaar, dat is bizar oud voor een muis:mf_rosetinted:) en nu heb ik dus lege bakken. Heb mn Egyptische gerbils al verhuisd naar de bak waar die muis inzat, die bak is net wat groter. Nu staat er een aquarium leeg en daar zou prima een hamster inkunnen. En anders bewaar ik die bak, want ik hoop nog altijd dat die Egyptische zich eens gaan voortplanten. En in dat geval zou die hamster in mijn oude rattenkooi kunnen.....

 

Ik moet even eten, tot later!!:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

:huglove: Jeetje zeg....dat was me het dagje wel dan. Morgen verzet iemand anders die draadjes mag ik hopen??

 

Ik ben trouwens een hamsteroffensief begonnen. Mijn muizen zijn dood, mijn vrouwtjesratten zijn dood (ze kregen wel allemaal te eten enzo hoor maar op een gegeven moment gaan ze dood he? Die laatste muis was 2,5 jaar, dat is bizar oud voor een muis:mf_rosetinted:) en nu heb ik dus lege bakken. Heb mn Egyptische gerbils al verhuisd naar de bak waar die muis inzat, die bak is net wat groter. Nu staat er een aquarium leeg en daar zou prima een hamster inkunnen. En anders bewaar ik die bak, want ik hoop nog altijd dat die Egyptische zich eens gaan voortplanten. En in dat geval zou die hamster in mijn oude rattenkooi kunnen.....

 

Ik moet even eten, tot later!!:mf_rosetinted:

 

Jaja :mf_rosetinted: Gelukkig maar :roftl:

 

Wauw, een hele verhuis daar dan .. :naughty:

 

Eet ze!

Link to comment
Share on other sites

aaaaah er is leven!! :harp:

Alles goed??

 

Altijd :mf_rosetinted: Aangezien ik geen leven heb :roftl:

 

Alles ok.. vanmorgen 2x aan de stroom gehangen .. het is weer eens wat anders .. :roftl:

 

Met jou?

Link to comment
Share on other sites

Waaaaaaaaaat heb je gedaan? :shocked:

Ben je levensmoe ofzo? :shocked:

 

 

 

Met mij alles prima! :thumb_yello:

 

Neen, niet meteen .. Maar het leven mij misschien wel? :roftl:

Naja, voor wat en hoe kan je even terugkijken .. ik moet nu gaan eten :wink2:

 

:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy