Jump to content

Dutch Thread Part 24


Diana

Recommended Posts

Ben er ook weer. Heb zowaar nog iets nuttigs gedaan ook: Melk halen. Maar alleen omdat ik trek heb in een latte macchiato ofzo en ja, daar heb je melk voor nodig. Heb netjes alle M&M's, koekjes, kaneelsuikerbroden enzovoort laten liggen. Al is het met pijn in mijn hart:boxed:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ben er ook weer. Heb zowaar nog iets nuttigs gedaan ook: Melk halen. Maar alleen omdat ik trek heb in een latte macchiato ofzo en ja, daar heb je melk voor nodig. Heb netjes alle M&M's, koekjes, kaneelsuikerbroden enzovoort laten liggen. Al is het met pijn in mijn hart:boxed:

 

:woot_jump:

 

Wauw! :thumb_yello:

 

En daar zou ik ook pijn van hebben hoor .. amai .. :boxed:

Super van je :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Ben er ook weer. Heb zowaar nog iets nuttigs gedaan ook: Melk halen. Maar alleen omdat ik trek heb in een latte macchiato ofzo en ja, daar heb je melk voor nodig. Heb netjes alle M&M's, koekjes, kaneelsuikerbroden enzovoort laten liggen. Al is het met pijn in mijn hart:boxed:

 

Zuuuuuuus! :wub2:

Oooow, goed bezig! :thumb_yello:

 

Hmm .. zie net dat het weer geweldig warm gaat worden vannacht :blink:

Gezellug ... :roftl:

 

Kouououououd man! :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

 

Wauw! :thumb_yello:

 

En daar zou ik ook pijn van hebben hoor .. amai .. :boxed:

Super van je :wink2:

Ja echt niet normaal. Het lijkt wel of ik sinds ik gehoord heb dat ik op mn voeding moet letten alleen maar aan eten denk. Krentenbollen, krentenbrood met spijs (wat we normaal nooit hebben...), gewoon brood, chocolade....Ik denk alleen maar aan eten op t moment. En het is ook zo vreemd: ik moest juist altijd bijna twee keer zoveel eten als gezonde mensen om mijn lijf van energie te voorzien. Daar ben ik nu aan gewend; ik at minder dan ik zou moeten maar nog altijd meer dan ik nu zou moeten doen denk ik. Om ineens even de helft aan de kant te zetten dat lukt me niet. En het is in feite niet goed ook want mijn lijf heeft die energie dus wél nodig. Niet zozeer uit M&M's enzo:naughty: maar toch.... Maar ik wil ook niet 30kg aankomen door die stomme dexamethason. Echt moeilijk, het is fijn dat het beter helpt dan die prednison, maar die bijwerkingen....van de week baalde ik echt gigantisch van mn lijf. Veel dikker en onder de pukkels, die ik nooit had. NOOIT een pukkel tijdens mn puberteit en ik ga aan de dexa en hoppa, een kop vol. Troep:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Kouououououd man! :mf_rosetinted:

 

Ja, nogal :boxed:

En ik heb het al altijd zo warm in bed .. :roftl:

 

Ja echt niet normaal. Het lijkt wel of ik sinds ik gehoord heb dat ik op mn voeding moet letten alleen maar aan eten denk. Krentenbollen, krentenbrood met spijs (wat we normaal nooit hebben...), gewoon brood, chocolade....Ik denk alleen maar aan eten op t moment. En het is ook zo vreemd: ik moest juist altijd bijna twee keer zoveel eten als gezonde mensen om mijn lijf van energie te voorzien. Daar ben ik nu aan gewend; ik at minder dan ik zou moeten maar nog altijd meer dan ik nu zou moeten doen denk ik. Om ineens even de helft aan de kant te zetten dat lukt me niet. En het is in feite niet goed ook want mijn lijf heeft die energie dus wél nodig. Niet zozeer uit M&M's enzo:naughty: maar toch.... Maar ik wil ook niet 30kg aankomen door die stomme dexamethason. Echt moeilijk, het is fijn dat het beter helpt dan die prednison, maar die bijwerkingen....van de week baalde ik echt gigantisch van mn lijf. Veel dikker en onder de pukkels, die ik nooit had. NOOIT een pukkel tijdens mn puberteit en ik ga aan de dexa en hoppa, een kop vol. Troep:thumbdown

 

:thumbdown: Niet fijn ..

 

Maar misschien kan je afbouwen? Niet meteen alles laten staan maar toch af en toe wat M&M's meenemen enzo (of iets anders wat je wil uiteraard)... En veel hier zitten, dan denk je niet aan eten :mf_rosetinted::naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ik mis tijdens de koude nachten nu ook wel, iemand om lekker tegen aan te kruipen! Jij kan toch lekker tegen Mika aankruipen? Of helpt dat niet?:blink:

 

Jaweeeeeeeeeel ... maar toch .. om de 1 of andere reden werkt dat niet altijd zoals het hoort ..

 

Waarschijnlijk omdat hij altijd mijn deken afneemt waardoor ik het dus al helemaal koud heb voordat ik wakker word :boxed: En dan helpen koude nachten echt niet :roftl:

 

Maar dan daarna maakt ie het wel goed hoor :naughty::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Jaweeeeeeeeeel ... maar toch .. om de 1 of andere reden werkt dat niet altijd zoals het hoort ..

 

Waarschijnlijk omdat hij altijd mijn deken afneemt waardoor ik het dus al helemaal koud heb voordat ik wakker word :boxed: En dan helpen koude nachten echt niet :roftl:

 

Maar dan daarna maakt ie het wel goed hoor :naughty::mf_rosetinted:

 

:naughty: Ik ben voor beide een eigen deken! Ideaal! :naughty:

 

Hoe maakt ie het goed dan? :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

:naughty: Ik ben voor beide een eigen deken! Ideaal! :naughty:

 

Hoe maakt ie het goed dan? :mf_rosetinted:

 

Hmmja, maar dan zou ie het nog klaarspelen hoor .. ben ik zeker van .. :roftl:

Ik heb trouwens ook maar een éénpersoonsbed.. dus ieder eigen deken wordt dan best wel een heel gedoe .. :roftl:

 

Nou .. laten we zeggen dat ik het dan vrij snel redelijk warm heb :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Hmmja, maar dan zou ie het nog klaarspelen hoor .. ben ik zeker van .. :roftl:

Ik heb trouwens ook maar een éénpersoonsbed.. dus ieder eigen deken wordt dan best wel een heel gedoe .. :roftl:

 

Nou .. laten we zeggen dat ik het dan vrij snel redelijk warm heb :mf_rosetinted:

 

Een éénpersoonsbed? :blink: Weet je hoe relaxed een tweepersoons bed is, hehe.. dat lijkt me al helemaal wel handig met zo'n lang persoon naast je! :naughty:

 

hmm okee, dat is wel genoeg informatie! :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Een éénpersoonsbed? :blink: Weet je hoe relaxed een tweepersoons bed is, hehe.. dat lijkt me al helemaal wel handig met zo'n lang persoon naast je! :naughty:

 

hmm okee, dat is wel genoeg informatie! :mf_rosetinted:

 

Weet je wel hoe knus dat is? :naughty:

Maar dus ja .. een éénpersoonsbed .. heb maar een klein kamertje hé .. Nu ik afgestudeerd ben zal dat in de toekomst denk ik wel veranderen (kan mijn bureau weg enzo :wink2:) .. :mf_rosetinted:

 

Gelukkig :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Kan je niet van alles de helft nemen? :mf_rosetinted

:lmfao

Nou, alles ligt nog in de winkel dus dat gaat ook al niet....

 

Maar misschien kan je afbouwen? Niet meteen alles laten staan maar toch af en toe wat M&M's meenemen enzo (of iets anders wat je wil uiteraard)... En veel hier zitten, dan denk je niet aan eten :mf_rosetinted::naughty:

 

Nou...hoevaak hebben we het hier niet over eten, en dan met name chocola enzo? Best vaak eigenlijk, dus dat helpt ook niet echt. Maar ach, ik neem aan dat het vanzelf over gaat. En anders is het jammer hoor, als ik me beter voel, als die dexamethason écht goed gaat helpen, dan kan ik er ook niet echt mee zitten dat ik wat dikker ben, jammer dan. Als die pijn en vermoeidheid dan minder is....Het is alleen omschakelen. Normaal vrat ik rustig een kwart kaneelsuikerbrood op in een keer, maar dat moet ik nu maar niet meer doen. En dat net nu t in de aanbieding is:cry: En ik vind t zooooo lekker, dat is mijn verslaving. Samen met M&M's:bleh:

 

:naughty: Ik ben voor beide een eigen deken! Ideaal! :naughty:

 

Hoe maakt ie het goed dan? :mf_rosetinted:

Ik ben ook voor allebei een eigen deken, ken dat dekbedafpakprobleem ook maar al te goed. En als ik dan een stuk terug wil pakken krijg ik nog een por ook. Kan Mica niet helpen, als ie slaapt dan slaapt ie, maar ik lig dan zonder dekbed....Hebben nu allebei ons eigen dekbed en dat is toch beter hoor, scheelt in de koude nachten.

 

Die vraag is inderdaad wel interessant:das:

Link to comment
Share on other sites

Weet je wel hoe knus dat is? :naughty:

Maar dus ja .. een éénpersoonsbed .. heb maar een klein kamertje hé .. Nu ik afgestudeerd ben zal dat in de toekomst denk ik wel veranderen (kan mijn bureau weg enzo :wink2) .. :mf_rosetinted

 

Gelukkig :roftl:

 

Uiteraard weet ik hoe knus dat is! :naughty: (ik vind het maar onhandig :das:) Maar ik ga in mn volgende huisje echt wel een tweepersoonsbed aanschaffen, ook al ben ik maar alleen! :naughty: Royaal! Dan kan je ook overdwars slapen! :roftl:

 

Heb je trouwens al een afstudeerparty gehouden? :punk:

Link to comment
Share on other sites

Nou, alles ligt nog in de winkel dus dat gaat ook al niet....

 

 

Ik ben ook voor allebei een eigen deken, ken dat dekbedafpakprobleem ook maar al te goed. En als ik dan een stuk terug wil pakken krijg ik nog een por ook. Kan Mica niet helpen, als ie slaapt dan slaapt ie, maar ik lig dan zonder dekbed....Hebben nu allebei ons eigen dekbed en dat is toch beter hoor, scheelt in de koude nachten.

 

Die vraag is inderdaad wel interessant:das:

 

oooh okee, goedemorgen Jose! :doh:

 

 

Ja, en tis ook makkelijker met het bed opmaken ook nog! :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Hmmja, maar dan zou ie het nog klaarspelen hoor .. ben ik zeker van .. :roftl

Ik heb trouwens ook maar een éénpersoonsbed.. dus ieder eigen deken wordt dan best wel een heel gedoe .. :roftl

 

Nou .. laten we zeggen dat ik het dan vrij snel redelijk warm heb :mf_rosetinted:

Ik heb ook een eenpersoonsbed. Is juist inderdaad lekker knus, al kan Mica wel erg veel plaats innemen hoor. En hij weet t ook nog voor elkaar te krijgen om mijn dekbed te jatten. Dan heeft ie in zn slaap zn eigen dekbed op de grond gekacheld en dan krijgt ie het koud en pakt ie mijne af. Lastig lastig lastig.

 

Dat laatste klinkt niet verkeerd. Dan ben je de kou snel vergeten:naughty::thumb_yello:

 

 

@ José: Had ik trouwens al verteld dat ik lekker nog een keer naar Noekie ga in december? Heel misschien ga ik nog proberen nog een keer te gaan via de fanclub, maar daar ben ik nog niet helemaal uit. Kan nog tot morgen dus zal wel een NEE worden. Ach, een keer is ook wel mooi, dat kost toch al een paar dagen om daarvan bij te komen dus t moet maar genoeg zijn....

Link to comment
Share on other sites

Nou...hoevaak hebben we het hier niet over eten, en dan met name chocola enzo? Best vaak eigenlijk, dus dat helpt ook niet echt. Maar ach, ik neem aan dat het vanzelf over gaat. En anders is het jammer hoor, als ik me beter voel, als die dexamethason écht goed gaat helpen, dan kan ik er ook niet echt mee zitten dat ik wat dikker ben, jammer dan. Als die pijn en vermoeidheid dan minder is....Het is alleen omschakelen. Normaal vrat ik rustig een kwart kaneelsuikerbrood op in een keer, maar dat moet ik nu maar niet meer doen. En dat net nu t in de aanbieding is:cry En ik vind t zooooo lekker, dat is mijn verslaving. Samen met M&M's:bleh

 

 

Ik ben ook voor allebei een eigen deken, ken dat dekbedafpakprobleem ook maar al te goed. En als ik dan een stuk terug wil pakken krijg ik nog een por ook. Kan Mica niet helpen, als ie slaapt dan slaapt ie, maar ik lig dan zonder dekbed....Hebben nu allebei ons eigen dekbed en dat is toch beter hoor, scheelt in de koude nachten.

 

Die vraag is inderdaad wel interessant:das

 

Uhm .. hoe vaak hebben we het over eten ... Niet vaak? Toch niet dat ik mij herinner :roftl: Ja, we hebben het misschien eens over chocolade gehad .. en over slagroom .. en over ijsjes .. en over bananen (maar bananen zijn gezond!) .. en over .. verder weet ik het niet :roftl:

 

Tsss .. Die Mik©a's ook hé ...

 

Het antwoord kan je zeker ook wel zelf verzinnen :naughty::bleh:

 

Uiteraard weet ik hoe knus dat is! :naughty (ik vind het maar onhandig :das:) Maar ik ga in mn volgende huisje echt wel een tweepersoonsbed aanschaffen, ook al ben ik maar alleen! :naughty: Royaal! Dan kan je ook overdwars slapen! :roftl

 

Heb je trouwens al een afstudeerparty gehouden? punk:

 

Bwa, wij hebben er geen moeite mee .. Het helpt wel dat hij niet al te breed is :roftl:

 

Neen? Ben geen partymens ..

Link to comment
Share on other sites

oooh okee, goedemorgen Jose! :doh:

 

 

Ja, en tis ook makkelijker met het bed opmaken ook nog! :thumb_yello:

 

Vreselijk ja, een tweepersoonsdekbed in een overtrek stoppen :no: Alleen dat is voor mij al een reden om nooit van zn leven een tweepersoonsdekbed te kopen. :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

@ José: Had ik trouwens al verteld dat ik lekker nog een keer naar Noekie ga in december? Heel misschien ga ik nog proberen nog een keer te gaan via de fanclub, maar daar ben ik nog niet helemaal uit. Kan nog tot morgen dus zal wel een NEE worden. Ach, een keer is ook wel mooi, dat kost toch al een paar dagen om daarvan bij te komen dus t moet maar genoeg zijn....

 

Ooooh dat wist ik niet! Gaaf! :punk:

Ik zag laatst haar live DVD in de winkel (daar werd ie zo heel hard afgespeeld) en ik vond t zooooooooo gaaf! Ik kocht bijna de DVD, terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet van plan was! Uiteindelijk niet gedaan, maar toch... echt mooi! :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb ook een eenpersoonsbed. Is juist inderdaad lekker knus, al kan Mica wel erg veel plaats innemen hoor. En hij weet t ook nog voor elkaar te krijgen om mijn dekbed te jatten. Dan heeft ie in zn slaap zn eigen dekbed op de grond gekacheld en dan krijgt ie het koud en pakt ie mijne af. Lastig lastig lastig.

 

Dat laatste klinkt niet verkeerd. Dan ben je de kou snel vergeten:naughty::thumb_yello:

 

Maar goed dat ze ook zo lief kunnen zijn, anders hadden we ze al lang buitengegooid denk ik :roftl:

 

:mf_rosetinted: En dat dus vrijwel elke nacht .. zeker nu het weer winter gaat worden ...

Link to comment
Share on other sites

Bwa, wij hebben er geen moeite mee .. Het helpt wel dat hij niet al te breed is :roftl:

 

Neen? Ben geen partymens ..

 

Hehe niet al te breed nee. zeg maar gerust: skinny! :mf_rosetinted:

 

 

Aah okee, nouja niet per se een party, maar gewoon lekker uit eten ofzo, om t te vieren? Ook leuk!

Ik ben ook niet bepaald van de feestjes hoor.. tenminste.. ga niet meer diehard door tot 6 uur 's ochtends :naughty:

 

Vreselijk ja, een tweepersoonsdekbed in een overtrek stoppen :no: Alleen dat is voor mij al een reden om nooit van zn leven een tweepersoonsdekbed te kopen. :thumbdown:

 

:roftl: inderdeed! Wie dat heeft uitgevonden, tweepersoonsdekbed... tsss :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Uhm .. hoe vaak hebben we het over eten ... Niet vaak? Toch niet dat ik mij herinner :roftl Ja, we hebben het misschien eens over chocolade gehad .. en over slagroom .. en over ijsjes .. en over bananen (maar bananen zijn gezond!) .. en over .. verder weet ik het niet :roftl

 

Tsss .. Die Mik©a's ook hé ...

 

Het antwoord kan je zeker ook wel zelf verzinnen :naughty::bleh:

 

Dat gaat waarschijnlijk pas opvallen als je op moet letten op wat je eet. Het gaat vrij vaak over eten hier. Maargoed, ik ben sterk, ik red me ook met speculaas:roftl: Bananen en slagroom en chocola maakt wel een aardige combi. En doet me meteen weer aan een lekkere ijscoupe denken:boxed:

 

Tja, die Mik©a's van tegenwoordig denken dat de wereld van hun is. En toch houden we van ze:wub2: Ik zou niet meer zonder m willen hoor...

 

Dat antwoord kan ik me zeer goed voorstellen aangezien ze genetisch gelijk zijn en ze dus ook hetzelfde handelen in zo'n situatie:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Hehe niet al te breed nee. zeg maar gerust: skinny! :mf_rosetinted

 

 

Aah okee, nouja niet per se een party, maar gewoon lekker uit eten ofzo, om t te vieren? Ook leuk!

Ik ben ook niet bepaald van de feestjes hoor.. tenminste.. ga niet meer diehard door tot 6 uur 's ochtends :naughty

 

:mf_rosetinted: Hij is wel wat breder geworden hoor .. ondertussen .. :bleh:

(maar nog steeds skinny hoor, zeker ..)

 

Ja, we zijn de avond zelf in de McDonalds gaan eten (ik had daar zin in :roftl:) en er komt nog wel een etentje met de familie, als iedereen eens tijd heeft .. En voor de rest .. pff .. zien we wel .. Hebben geen speciale gelegenheid nodig om wat leuks of speciaals te doen :mf_rosetinted:

 

Dat gaat waarschijnlijk pas opvallen als je op moet letten op wat je eet. Het gaat vrij vaak over eten hier. Maargoed, ik ben sterk, ik red me ook met speculaas:roftl Bananen en slagroom en chocola maakt wel een aardige combi. En doet me meteen weer aan een lekkere ijscoupe denken:boxed

 

Tja, die Mik©a's van tegenwoordig denken dat de wereld van hun is. En toch houden we van ze:wub2 Ik zou niet meer zonder m willen hoor...

 

Dat antwoord kan ik me zeer goed voorstellen aangezien ze genetisch gelijk zijn en ze dus ook hetzelfde handelen in zo'n situatie:naughty

 

:drool:

 

Ja nou, dat is ook weer een beetje overdreven .. :roftl:

 

:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy