Jump to content

Dutch Thread Part 24


Diana

Recommended Posts

Ooooh dat wist ik niet! Gaaf! :punk:

Ik zag laatst haar live DVD in de winkel (daar werd ie zo heel hard afgespeeld) en ik vond t zooooooooo gaaf! Ik kocht bijna de DVD, terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet van plan was! Uiteindelijk niet gedaan, maar toch... echt mooi! :thumb_yello:

 

Ik heb al geprobeerd of ie te kopiëren is voor Gerard maar dat gaat dus niet. Erg jammer, is echt een super dvd:punk:

Ik ga met mn ouders en Gerard. Mijn pa draait ook wel regelmatig Anouk en vindt dr gewoon goed, maar hij heeft het niet zo op uitgaan ofzo. Hij begint meestal meteen te mopperen van zonde van t geld enzo en nu zat ie weer van zo goed is ze nou ook weer niet....Heeft haar een keer live gezien, op de Wereldhavendagen waar een klotegeluid was. Ik heb dr 8 keer live gezien en ze wordt elke keer beter. Het is in de Hmh dus t geluid is ook gewoon goed. Hij krijgt t kaartje voor zijn verjaardag en ik weet zeker dat ie na afloop helemaal vol is ervan. Zo gaat dat altijd.

Heb nog een leuk lijstje staan nu. Op mn verjaardag ga ik met mn moeder naar Leonard Cohen in Ahoy (ook weer omdat mn pa daar in juli al heengeweest is en begon te klagen van dan zie je hetzelfde concert twee keer....nou boeiend, als t goed was, waarom niet?), wij gaan lekker naar The Kooks (waar ik me bijzonder op verheug:mf_rosetinted:) en dan ook nog Noekie. En ik heb nog altijd geen kaarten voor Sigur Rós waar ik toch echt naartoe wil. Misschien moest ik ze toch maar gewoon bestellen, maar ik ben zo bang dat t allemaal teveel wordt.....Scheelt wel dat er niet meer gerookt mag worden maar toch, het vreet wel energie zoiets, en dat kan deze oma van 26 niet echt hebben:boxed:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:mf_rosetinted: Hij is wel wat breder geworden hoor .. ondertussen .. :bleh

(maar nog steeds skinny hoor, zeker ..)

 

Ja, we zijn de avond zelf in de McDonalds gaan eten (ik had daar zin in :roftl:) en er komt nog wel een etentje met de familie, als iedereen eens tijd heeft .. En voor de rest .. pff .. zien we wel .. Hebben geen speciale gelegenheid nodig om wat leuks of speciaals te doen :mf_rosetinted:

 

Hehe, ja hij heeft zeker al een poos geen Love Today drum sessie meer gedaan.. :naughty: Je kan zn ribben niet meer tellen?

 

 

Ojaa, kijk :thumb_yello: that's more like it! Hmm, nu we het er zo over hebben... volgens mij zouden mijn ouders me ook nog steeds mee uit eten nemen voor mijn afstuderen :naughty: Nouja, ga binnenkort met mn verjaardag ook al.. dusjah, dubbel party! :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Hehe, ja hij heeft zeker al een poos geen Love Today drum sessie meer gedaan.. :naughty: Je kan zn ribben niet meer tellen?

 

 

Ojaa, kijk :thumb_yello: that's more like it! Hmm, nu we het er zo over hebben... volgens mij zouden mijn ouders me ook nog steeds mee uit eten nemen voor mijn afstuderen :naughty Nouja, ga binnenkort met mn verjaardag ook al.. dusjah, dubbel party! :mf_rosetinted

 

Neen, zo tellen kan je ze niet meer .. Wel nog makkelijk voelen ...

Komt dat daardoor dan? :roftl: Vind sowieso dat ie tussen het begin en de "wintertour" al wat breder was geworden .. en nu in juli zag ie er gewoon goed uit :naughty::drool:

 

Moet je ze daar eens aan herinneren hé .. :naughty::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb al geprobeerd of ie te kopiëren is voor Gerard maar dat gaat dus niet. Erg jammer, is echt een super dvd

Ik ga met mn ouders en Gerard. Mijn pa draait ook wel regelmatig Anouk en vindt dr gewoon goed, maar hij heeft het niet zo op uitgaan ofzo. Hij begint meestal meteen te mopperen van zonde van t geld enzo en nu zat ie weer van zo goed is ze nou ook weer niet....Heeft haar een keer live gezien, op de Wereldhavendagen waar een klotegeluid was. Ik heb dr 8 keer live gezien en ze wordt elke keer beter. Het is in de Hmh dus t geluid is ook gewoon goed. Hij krijgt t kaartje voor zijn verjaardag en ik weet zeker dat ie na afloop helemaal vol is ervan. Zo gaat dat altijd.

Heb nog een leuk lijstje staan nu. Op mn verjaardag ga ik met mn moeder naar Leonard Cohen in Ahoy (ook weer omdat mn pa daar in juli al heengeweest is en begon te klagen van dan zie je hetzelfde concert twee keer....nou boeiend, als t goed was, waarom niet?), wij gaan lekker naar The Kooks (waar ik me bijzonder op verheug:mf_rosetinted:) en dan ook nog Noekie. En ik heb nog altijd geen kaarten voor Sigur Rós waar ik toch echt naartoe wil. Misschien moest ik ze toch maar gewoon bestellen, maar ik ben zo bang dat t allemaal teveel wordt.....Scheelt wel dat er niet meer gerookt mag worden maar toch, het vreet wel energie zoiets, en dat kan deze oma van 26 niet echt hebben:boxed:

 

Haha jouw vader klinkt echt als mijn vader :naughty: (vooral dat "zonde van het geld :roftl:)

Ik wilde mijn ouders ook al meeslepen naar Wouter Hamel, maar ze kunnen helaas niet! :sad:

Ik heb ook onwijs zin in The Kooks! :punk: en Sigur Rós is nog altijd niet uitverkocht.. en als je zorgt dat je daar kan zitten (in een rolstoel ofzo) dan is het misschien wat beter vol te houden?

 

Ik ga een fantastische tijd tegemoet :wub2:(kopie van Last.fm):

 

Sep 28 Wouter Hamel - Burgerweeshuis, Deventer, Netherlands

 

Nov 3 Maria Mena - Paard van Troje, Den Haag, Netherlands

 

Nov 15 MGMT - Melkweg, Amsterdam, Netherlands

 

Nov 17 Sigur Rós - Heineken Music Hall, Amsterdam, Netherlands

 

Nov 25 The Kooks - Heineken Music Hall, Amsterdam, Netherlands

Link to comment
Share on other sites

Haha jouw vader klinkt echt als mijn vader :naughty: (vooral dat "zonde van het geld :roftl:)

Ik wilde mijn ouders ook al meeslepen naar Wouter Hamel, maar ze kunnen helaas niet! :sad:

Ik heb ook onwijs zin in The Kooks! :punk: en Sigur Rós is nog altijd niet uitverkocht.. en als je zorgt dat je daar kan zitten (in een rolstoel ofzo) dan is het misschien wat beter vol te houden?

 

Ik ga een fantastische tijd tegemoet :wub2:(kopie van Last.fm):

 

Sep 28 Wouter Hamel - Burgerweeshuis, Deventer, Netherlands

 

Nov 3 Maria Mena - Paard van Troje, Den Haag, Netherlands

 

Nov 15 MGMT - Melkweg, Amsterdam, Netherlands

 

Nov 17 Sigur Rós - Heineken Music Hall, Amsterdam, Netherlands

 

Nov 25 The Kooks - Heineken Music Hall, Amsterdam, Netherlands

 

Dat is een leuk lijstje ..

 

Mijn is vrij leeg .. om niet te zeggen helemaal :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Hehe, ja hij heeft zeker al een poos geen Love Today drum sessie meer gedaan.. :naughty: Je kan zn ribben niet meer tellen?

 

 

Ojaa, kijk :thumb_yello: that's more like it! Hmm, nu we het er zo over hebben... volgens mij zouden mijn ouders me ook nog steeds mee uit eten nemen voor mijn afstuderen :naughty: Nouja, ga binnenkort met mn verjaardag ook al.. dusjah, dubbel party! :mf_rosetinted:

 

Uit eten gaan.....ik heb daar ook al een tijd zin in, maar ik heb t nog niet aangedurfd aangezien ik om de haverklap in slaap val. Beetje lullig als je gezellig uit eten bent en je valt tijdens t wachten op je menu in slaap he:blink::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Neen, zo tellen kan je ze niet meer .. Wel nog makkelijk voelen ...

Komt dat daardoor dan? :roftl Vind sowieso dat ie tussen het begin en de "wintertour" al wat breder was geworden .. en nu in juli zag ie er gewoon goed uit :naughty: :drool

 

Moet je ze daar eens aan herinneren hé .. :naughty::roftl

 

Hmm wel nog voelen? :drool: ik zou willen dat ik dat kon zeggen! *niet jaloers*

 

Nou, ik weet niet, die drum solo ziet er wel uit als een flinke work-out! :naughty:

 

Dat is een leuk lijstje ..

 

Mijn is vrij leeg .. om niet te zeggen helemaal :roftl:

 

Awww. nou misschien. aankomende vrijdag? :das::naughty:

Link to comment
Share on other sites

Uit eten gaan.....ik heb daar ook al een tijd zin in, maar ik heb t nog niet aangedurfd aangezien ik om de haverklap in slaap val. Beetje lullig als je gezellig uit eten bent en je valt tijdens t wachten op je menu in slaap he:blink::roftl:

 

hehe :roftl:

Kan je dan niet een keer uit eten gaan wanneer je je het meest wakker voelt? Ik bedoel, overdag uit eten gaan om te lunchen is ook super! :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Hmm wel nog voelen? :drool ik zou willen dat ik dat kon zeggen! *niet jaloers*

 

Nou, ik weet niet, die drum solo ziet er wel uit als een flinke work-out! :naughty

 

 

 

Awww. nou misschien. aankomende vrijdag? :das :naughty

 

:naughty: Hij voelt goed hoor ...

(zeg ik niet om je jaloers te maken ofzo .. helemaal niet .. gewoon ter informatie :naughty::bleh:)

 

Ja ok, maar dat heeft ie in juli ook gewoon gedaan hé .. dus denk niet dat het effect daar zit .. Hij heeft nu gewoon een goed leven :naughty::mf_rosetinted:

 

 

 

Hmmja ... weet ik dus nog steeds niet ..

Daarstraks eens geprobeerd bij mijn moeder .. dat was al totaal geen succes .. Dus ik ga volgens mij nog veel moeten gaan bewegen voordat ik daar ga geraken .. :thumbdown: (en ik weet zelf eigenlijk nog steeds niet of het wel de moeite is :blush-anim-cl:)

Link to comment
Share on other sites

:naughty Hij voelt goed hoor ...

(zeg ik niet om je jaloers te maken ofzo .. helemaal niet .. gewoon ter informatie :naught::bleh)

 

Ja ok, maar dat heeft ie in juli ook gewoon gedaan hé .. dus denk niet dat het effect daar zit .. Hij heeft nu gewoon een goed leven :naughty::mf_rosetinted:

 

 

 

Hmmja ... weet ik dus nog steeds niet ..

Daarstraks eens geprobeerd bij mijn moeder .. dat was al totaal geen succes .. Dus ik ga volgens mij nog veel moeten gaan bewegen voordat ik daar ga geraken .. :thumbdown: (en ik weet zelf eigenlijk nog steeds niet of het wel de moeite is :blush-anim-cl:)

 

hmm uhuh :mf_rosetinted::sneaky2:

 

Awww het is hem gegund! (als ik dan ook maar hard werkt :mf_rosetinted:)

 

 

Kan je niet anders eventueel met het openbaar vervoer gaan?

Link to comment
Share on other sites

hmm uhuh :mf_rosetinted::sneaky2:

 

Awww het is hem gegund! (als ik dan ook maar hard werkt :mf_rosetinted:)

 

 

Kan je niet anders eventueel met het openbaar vervoer gaan?

 

Doet ie toch? :mf_rosetinted: Af en toe .. :roftl:

 

 

Neen .. dat durf ik niet .. Alleen .. Brussel .. 's Nachts .. Neen, dan krijgt mijn moeder het helemaal denk ik :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Aaaaargh neeeeeeeeeeeeeeeeeee!! :crybaby:

Ik lees net dat Maxima zaterdag naar Deventer komt, en ik kan dan niet werken om te filmen! :tears: fuuuuuuuuuuuck dat is balen zeg! :shocked: pauper...

 

Aaaaaaaaaw :huglove:

Vind je ze zo leuk dan?

Link to comment
Share on other sites

Doet ie toch? :mf_rosetinted: Af en toe .. :roftl:

 

 

Neen .. dat durf ik niet .. Alleen .. Brussel .. 's Nachts .. Neen, dan krijgt mijn moeder het helemaal denk ik :roftl:

 

jaja, tuurlijk! :mf_rosetinted:

 

 

hmm dat is ook begrijpelijk... njah.. goed.. nog even afwegen dan he.. je kan er nog een paar nachtjes over slapen! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Aaaaaaaaaw :huglove:

Vind je ze zo leuk dan?

 

ja nouja, niet dat ik zo veel heb met t koninklijk huis, maar tis gewoon wel gaaf om zulke dingen te filmen! Landelijke pers zal er dan ook bij zijn en dan is het gewoon vet om daar tussen te staan! :biggrin2:

En waarschijnlijk gaan ze haar dan ook wel interviewen enzo.. he bah... ik had daar graag bij willen zijn! :sad:

Link to comment
Share on other sites

jaja, tuurlijk! :mf_rosetinted:

 

 

hmm dat is ook begrijpelijk... njah.. goed.. nog even afwegen dan he.. je kan er nog een paar nachtjes over slapen! :naughty:

 

:mf_rosetinted:

 

 

Hmmja .. maar het begint toch wel zo'n beetje te dringen .. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

ja nouja, niet dat ik zo veel heb met t koninklijk huis, maar tis gewoon wel gaaf om zulke dingen te filmen! Landelijke pers zal er dan ook bij zijn en dan is het gewoon vet om daar tussen te staan! :biggrin2:

En waarschijnlijk gaan ze haar dan ook wel interviewen enzo.. he bah... ik had daar graag bij willen zijn! :sad:

 

Kan ik me wat bij voorstellen ja .. Balen .. Maar misschien een volgende keer hé :wink2:

Link to comment
Share on other sites

:mf_rosetinted:

 

 

Hmmja .. maar het begint toch wel zo'n beetje te dringen .. :roftl:

 

Haha best wel! :bleh:

Maarja, wat we laatst zeiden, voor de tv is ook allemaal goed te zien! :biggrin2:

 

Kan ik me wat bij voorstellen ja .. Balen .. Maar misschien een volgende keer hé :wink2:

 

Njah, inderdaad.. hoewel dit soort dingen wel uniek zijn!

*ahem*zeg ik die vorige week nog Pieter van Vollenhoven gefilmd heeft:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Kan je dan niet een keer uit eten gaan wanneer je je het meest wakker voelt? Ik bedoel, overdag uit eten gaan om te lunchen is ook super! :wink2:

Overdag val ik net zo goed in slaap:blink:

Aaaaargh neeeeeeeeeeeeeeeeeee!! :crybaby:

Ik lees net dat Maxima zaterdag naar Deventer komt, en ik kan dan niet werken om te filmen! :tears: fuuuuuuuuuuuck dat is balen zeg! :shocked: pauper...

Dat is inderdaad jammer zeg! Ik ben ook geen Oranjeklant, maar het lijkt me inderdaad wel erg leuk om zoiets te filmen, om daar gewoon bij te zijn....

 

Trouwens inderdaad een leuk lijstje. Ik weet echt niet wat ik nou met SR moet. Gerard wilde wel, maar nu doet ie een beetje vaag. En ik denk echt dat t helemaal te gek gaat worden....

Heb trouwens de nieuwe van The Verve gescoord, die is ook echt geweldig! Was vroeger nogal fan van The Verve en ik vind Richard Ashcroft wel een interessant figuur (die gast is zoooo vaag....) dus ik was erg blij met The Verve op Werchter. En de nieuwe cd maakt me ook blij:punk: In oktober komt de nieuwe Snow Patrol uit, nog een reden om happy te zijn:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Haha best wel! :bleh:

Maarja, wat we laatst zeiden, voor de tv is ook allemaal goed te zien! :biggrin2:

 

 

 

Njah, inderdaad.. hoewel dit soort dingen wel uniek zijn!

*ahem*zeg ik die vorige week nog Pieter van Vollenhoven gefilmd heeft:mf_rosetinted:

 

Ja, dat is er dan nog steeds hé ... :original:

Maar toch .. zeker als ze er allemaal zijn ... :blush-anim-cl::roftl:

 

 

 

En die hoor ik te kennen? :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Overdag val ik net zo goed in slaap:blink:

 

Dat is inderdaad jammer zeg! Ik ben ook geen Oranjeklant, maar het lijkt me inderdaad wel erg leuk om zoiets te filmen, om daar gewoon bij te zijn....

 

Trouwens inderdaad een leuk lijstje. Ik weet echt niet wat ik nou met SR moet. Gerard wilde wel, maar nu doet ie een beetje vaag. En ik denk echt dat t helemaal te gek gaat worden....

Heb trouwens de nieuwe van The Verve gescoord, die is ook echt geweldig! Was vroeger nogal fan van The Verve en ik vind Richard Ashcroft wel een interessant figuur (die gast is zoooo vaag....) dus ik was erg blij met The Verve op Werchter. En de nieuwe cd maakt me ook blij:unk: In oktober komt de nieuwe Snow Patrol uit, nog een reden om happy te zijn:mf_rosetinted

 

Tja.. En Sigur Rós kaartjes zijn aan de vrij dure kant, anders zou ik zeggen, gewoon kopen.. en dan aankijken. Maar die kaartjes zijn 40 euro per stuk ofzo! :blink:

Goed bezig! Ik ken The Verve niet zo goed... maar wat ik er van gehoord heb is wel nahce!

Ik word pas happy als de dvd van Mika er is! Kan niet wachten!!! :wub2:

 

Ja, dat is er dan nog steeds hé ... original

Maar toch .. zeker als ze er allemaal zijn ... :blush-anim-cl

 

 

 

En die hoor ik te kennen? :blush-anim-cl

 

Ajoh, ze komen heus nog wel eens naar Belgie?

 

 

Pieter van Vollenhoven is getrouwd met Prinses Margriet EN woont in Apeldoorn! :mf_rosetinted: Hoe vet!

 

foto2_156.jpg

:lmfao:

Link to comment
Share on other sites

Ik word pas happy als de dvd van Mika er is! Kan niet wachten!!! :wub2:

 

 

 

Ajoh, ze komen heus nog wel eens naar Belgie?

 

 

Pieter van Vollenhoven is getrouwd met Prinses Margriet EN woont in Apeldoorn! :mf_rosetinted: Hoe vet!

 

http://royalpeople.web-log.nl/photos/uncategorized/foto2_156.jpg

:lmfao:

 

Ik ook niet :woot_jump:

 

 

 

Ja, vast .. ooit .. Zal niet voor de komende tijd zijn in ieder geval .. Misschien volgend jaar Werchter ofzo :blink:

 

 

Super :thumb_yello:

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy