Jump to content

Dutch Thread Part 24


Diana

Recommended Posts

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:groovy:

 

 

Ah joh, op Mika kan je toch ook zo lang wachten! :mf_rosetinted:

 

Ja .. maarja .. Dat is anders als je iets nog niet live hebt gezien ..

No way dat ik nu niet naar Mika ga als ie nog eens in de buurt is :blink::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Het is maar goed dat de meeste mensen tegenwoordig breedbeeld hebben :lmao:

 

:naughty:

Dat wel! Helaas zenden we bij DTV nog altijd geen breedbeeld uit! :thumbdown::sad:

 

Ja .. maarja .. Dat is anders als je iets nog niet live hebt gezien ..

No way dat ik nu niet naar Mika ga als ie nog eens in de buurt is :blink::roftl:

 

Je hebt ze toch live gezien? :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Je hebt ze toch live gezien? :mf_rosetinted:

 

Ja, dat is ook het probleem .. ik wil nog :blush-anim-cl:

Had ik ze nu nog nooit live gezien zou ik daar niet zo mee zitten ...

 

(dan zou ik ze ook wel niet kennen, maar kom :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Ja .. maarja .. Dat is anders als je iets nog niet live hebt gezien ..

No way dat ik nu niet naar Mika ga als ie nog eens in de buurt is :blink::roftl:

 

Jij hebt makkelijk praten; hij is meestal wel in jouw buurt:mf_rosetinted:

 

Misschien ga ik morgen dat lieve hummeltje wel halen wat bij de dierenwinkel zit....Ik denk steeds aan hem. Denk dat we voorbestemd zijn....:wub2::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Jij hebt makkelijk praten; hij is meestal wel in jouw buurt:mf_rosetinted:

 

Misschien ga ik morgen dat lieve hummeltje wel halen wat bij de dierenwinkel zit....Ik denk steeds aan hem. Denk dat we voorbestemd zijn....:wub2::roftl:

 

:mf_rosetinted: Het gaat over shows hé ... Is toch wel anders dan zo hier thuis ... :bleh:

 

 

Aaaw :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Ja, dat is ook het probleem .. ik wil nog :blush-anim-cl:

Had ik ze nu nog nooit live gezien zou ik daar niet zo mee zitten ...

 

(dan zou ik ze ook wel niet kennen, maar kom :roftl:)

 

Haha echt? zit je zo in elkaar? :naughty::bleh:

Okee, true, als ik een goed optreden heb gezien, dan wil ik nog een keer! Maar ben ik ergens onwijze fan van en heb ik ze nog nooit live gezien dan wil ik zó graag! ZÓ graag! Bij Mika was dat echt erg.. en ik herinner me de dag nog perfect toen ik te horen kreeg dat ie naar NL kwam! :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Haha echt? zit je zo in elkaar? :naughty::bleh:

Okee, true, als ik een goed optreden heb gezien, dan wil ik nog een keer! Maar ben ik ergens onwijze fan van en heb ik ze nog nooit live gezien dan wil ik zó graag! ZÓ graag! Bij Mika was dat echt erg.. en ik herinner me de dag nog perfect toen ik te horen kreeg dat ie naar NL kwam! :roftl:

 

Is dat zo raar dan? :roftl:

 

Naar Mika wilde ik ook ZO graag hoor .. dat zeg ik niet .. Ik baalde er enorm van dat ik niet naar Vorst kon (of Amsterdam) en al helemaal dat Londen niet doorging :boxed: Maar buh .. weet niet .. Als ik het nu nog eens zou moeten missen denk ik dat ik het nog erger zou vinden? Omdat je weet wat je mist zeg maar ... :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Is dat zo raar dan? :roftl:

 

Naar Mika wilde ik ook ZO graag hoor .. dat zeg ik niet .. Ik baalde er enorm van dat ik niet naar Vorst kon (of Amsterdam) en al helemaal dat Londen niet doorging :boxed: Maar buh .. weet niet .. Als ik het nu nog eens zou moeten missen denk ik dat ik het nog erger zou vinden? Omdat je weet wat je mist zeg maar ... :boxed:

 

hehe tuurlijk niet! :naughty:

 

Maar ja, ik begrijp t wel! Maar nu is het allemaal zo onzeker en lastig... misschien gewoon haast niet te doen.. en misschien spelen ze maar een paar nummers..? (nouja, ik weet het ook niet, ik probeer het allemaal wat minder erg te laten lijken :naughty:)

Link to comment
Share on other sites

hehe tuurlijk niet! :naughty:

 

Maar ja, ik begrijp t wel! Maar nu is het allemaal zo onzeker en lastig... misschien gewoon haast niet te doen.. en misschien spelen ze maar een paar nummers..? (nouja, ik weet het ook niet, ik probeer het allemaal wat minder erg te laten lijken :naughty:)

 

Twee uur lang brengen de artiesten hun grootste successen of recente hits in een korte set van twee tot vier nummers. Ze worden begeleid door het symfonische orkest Il Novecento.

 

Dus ik hoop dat ze bij die groep behoren die 4 nummers mogen doen .. dat al zeker :naughty:

 

Maar dan nog .. ookal zouden ze maar 1 nummer spelen .. ik zou het nog willen zien .. zeker als ze er allemaal zijn ... Jee, ik ben erg.. :blush-anim-cl::roftl:

Link to comment
Share on other sites

aller allerliefste meisjes van de Dutchthread,

ik ga nu even bankhangen, heb t even helemaal gehad voor vandaag! :sweatdrop:

 

Heel veel sterkte Anouk! :wub2:

En Bienie veel succes met beslissen of je wel of niet gaat! :naughty:

 

Slaap lekker straks!

En tot morgen!

:huglove:

 

:tears:

 

Hang ze! :bleh:

 

En bedankt .. :roftl:

 

Byebye ...

Link to comment
Share on other sites

Dus ik hoop dat ze bij die groep behoren die 4 nummers mogen doen .. dat al zeker :naughty:

 

Maar dan nog .. ookal zouden ze maar 1 nummer spelen .. ik zou het nog willen zien .. zeker als ze er allemaal zijn ... Jee, ik ben erg.. :blush-anim-cl::roftl:

 

aaah, haha, ja als alleen Jim er zou zijn zou je nog gaan! :mf_rosetinted::bleh:

 

 

Byebye! X

Link to comment
Share on other sites

aaah, haha, ja als alleen Jim er zou zijn zou je nog gaan! :mf_rosetinted::bleh:

 

 

Byebye! X

 

Ja, dat ook .. :blush-anim-cl: Maar dan niet voor de muziek :roftl:

Vind Chris echt wel wat hoor .. :wink2:

Maar bv. iets acoustisch vind ik dan weer niks .. wil wel het geheel hebben zeg maar ..

 

Goh, ik ben moeilijk :roftl:

Link to comment
Share on other sites

aller allerliefste meisjes van de Dutchthread,

ik ga nu even bankhangen, heb t even helemaal gehad voor vandaag! :sweatdrop:

 

Heel veel sterkte Anouk! :wub2:

En Bienie veel succes met beslissen of je wel of niet gaat! :naughty:

 

Slaap lekker straks!

En tot morgen!

:huglove:

 

Awww jammer dat je al gaat meis, maarja, als je het gehad hebt dan snap ik dat je behoefte aan een bank hebt. Heb ik eigenlijk ook wel een beetje.....

 

Hoop dat jij ook lekker slaapt straks, sweet dreams alvast! Morgen weet ik niet of ik je zie (Gerard komt hierheen dus tja, misschien later nog....) maar ik zie je in elk geval heel snel weer!!!

Dikke knuffel en tot snel!

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Ik zag m ook net ja. Ik vind m ook wel wat hebben hoor:blush-anim-cl:

Is het hier trouwens altijd zo stil tegenwoordig:boxed:

 

Ik vind 'm echt super :blush-anim-cl:

Alleen z'n mond stoort mij om de 1 of andere reden .. die had best wel wat meer dicht mogen zijn :roftl: maar daar kijken we dan maar niet naar .. :naughty:

 

Ja :boxed: Vreselijk ...

Link to comment
Share on other sites

Avond Bienie :woot_jump:

 

Bienie, zie ik je nou echt de drool-smiley gebruiken? Dat gebeurt niet vaak :roftl:

 

Kaatje!!! :woot_jump:

 

Weet het .. vandaar ook de :blush-anim-cl: erbij ...

Maar echt :wub2:

 

:roftl:

 

Bienie, zet de tv dan uit ofzo, dan zie je die reclame niet.... Dat lijkt me inderdaad ook vrij frustrerend:boxed

 

Ja, maar het programma was wel interessant .. kan ik ook niks aan doen dat ze dat er constant tussengooien :roftl: (heb nu ook een ander zender opstaan trouwens)

Link to comment
Share on other sites

Goed, beetje moe alleen. :boxed:

 

Moe? Klinkt bekend.

Je moet niet te hard werken joh, je moet toch wat energie overhouden voor andere dingen, zoals MFC :naughty:

Ik ben trouwens op huizenjacht en zag een erg leuk stulpje te koop staan in Alblasserdam....Morgen eens kijken wat vriendlief ervan vindt:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy