Jump to content

Dutch Thread Part 24


Diana

Recommended Posts

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Moe? Klinkt bekend.

Je moet niet te hard werken joh, je moet toch wat energie overhouden voor andere dingen, zoals MFC :naughty:

Ik ben trouwens op huizenjacht en zag een erg leuk stulpje te koop staan in Alblasserdam....Morgen eens kijken wat vriendlief ervan vindt:mf_rosetinted:

 

Op het moment is het nog steeds erg druk op het werk. En met m'n mannetje gaat het niet zo lekker, dus daar gaat een hoop tijd in zitten. Maar ik kan jullie niet missen hoor!

 

Leuk stulpje? Klinkt niet als Alblasserdam :naughty: Mag ik brutaal vragen waar?

Link to comment
Share on other sites

Erg hè? Maar nu ik het er over had begreep ik opeens waarom m'n handen de hele dag al zo trillen. :roftl:

 

Als het die video is wat ik denk dat het is... weet je hoelang ik die al niet meer gezien heb? :shocked::blush-anim-cl::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Pff .. erg .. Ik wil een nieuwe achtergrond maar heb geen zin (of inspiratie) om er 1 te maken :blink::roftl: Was aan eentje begonnen maar het ging toch niet.. dus die is alweer weg .. :roftl:

 

:boxed:

Link to comment
Share on other sites

Op het moment is het nog steeds erg druk op het werk. En met m'n mannetje gaat het niet zo lekker, dus daar gaat een hoop tijd in zitten. Maar ik kan jullie niet missen hoor!

 

Leuk stulpje? Klinkt niet als Alblasserdam :naughty: Mag ik brutaal vragen waar?

 

Wat vervelend dat het niet lekker gaat met je vriend, snap dat er een hoop tijd in gaat zitten. Hoop dat het snel beter gaat voor jullie!

 

Dat huisje staat in de Kerkstraat. Klinkt echt als iets voor mij, maarja het huis ziet er wel tof uit. Maar heb wel meer gezien, denk dat het tijd wordt voor een paar bezichtigingen.... Hier is een link naar dat huisje: http://www.deltamakelaars.nl/index.asp?page=search.asp&Action=detail&key=252782

 

Edit: Om een of andere reden doet de link raar, krijg je een ander huis wat ik wel okee vind te zien. Als je kijkt in de navigatie bij nieuw in de verkoop staat ie daar tussen :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Pff .. erg .. Ik wil een nieuwe achtergrond maar heb geen zin (of inspiratie) om er 1 te maken :blink::roftl: Was aan eentje begonnen maar het ging toch niet.. dus die is alweer weg .. :roftl:

 

:boxed:

 

Jij maakt toch al zoveel werk van je achtergronden. Ik neem gewoon een foto die ik okee vind en hoppa, klaar. Heb al helemáál geen inspiratie om zoiets creatiefs te maken als jij:boxed:

 

Gezellig, de Rijdende Rechter op tv. Nederland op zn smalst. Wat een zeikerds daar toch altijd.....:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Als het die video is wat ik denk dat het is... weet je hoelang ik die al niet meer gezien heb? :shocked::blush-anim-cl::roftl:

 

Die ja :blush-anim-cl:

Maar het trillen is nu weer over hoor... :naughty:

 

Wat vervelend dat het niet lekker gaat met je vriend, snap dat er een hoop tijd in gaat zitten. Hoop dat het snel beter gaat voor jullie!

 

Dat huisje staat in de Kerkstraat. Klinkt echt als iets voor mij, maarja het huis ziet er wel tof uit. Maar heb wel meer gezien, denk dat het tijd wordt voor een paar bezichtigingen.... Hier is een link naar dat huisje: http://www.deltamakelaars.nl/index.asp?page=search.asp&Action=detail&key=252782

 

Edit: Om een of andere reden doet de link raar, krijg je een ander huis wat ik wel okee vind te zien. Als je kijkt in de navigatie bij nieuw in de verkoop staat ie daar tussen :wink2:

 

 

Ik heb hem gevonden. Dat zijn hele schattige huisjes. Wel klein, maar keurig opgeknapt een paar jaar geleden. Leuk, rustig buurtje en toch lekker dicht bij het centrum. (voor zover in je in dit gehucht over een centrum kunt spreken)

Link to comment
Share on other sites

Ik heb hem gevonden. Dat zijn hele schattige huisjes. Wel klein, maar keurig opgeknapt een paar jaar geleden. Leuk, rustig buurtje en toch lekker dicht bij het centrum. (voor zover in je in dit gehucht over een centrum kunt spreken)

 

Ja ik vind het er ook erg leuk uitzien. Dat er niet echt een centrum is weet ik, maarja je zit snel genoeg in Dordt he:mf_rosetinted:

Dat het klein is is niet zo'n ramp aangezien ik me toch geen zorgen hoef te maken over gezinsuitbreiding. Hooguit in de vorm van een hond maar dat past heus wel. Misschien moesten we er maar eens gaan kijken:blink:

Link to comment
Share on other sites

Goedenavond:mf_rosetinted:

Ik blijf bij twee eenpersoonsdekbedden.:thumb_yello:

 

Ik wilde nooit losse dekbedden, maar sinds een paar jaar hebben we die en ik vind het heerlijk. Kun je zo lekker in wegkruipen! Bovendien is het heel praktisch, m'n vriend is een koukleum en die wil liefst nu al het dikke winterdekbed hebben en ik drijf dan het bed uit. :naughty:

 

Hoi Biekje :bye:

Link to comment
Share on other sites

Goedenavond:mf_rosetinted:

Ik blijf bij twee eenpersoonsdekbedden.:thumb_yello:

 

Mjah nee, ik kwam in deze woning en direct die enorme gekocht, het werkt prima! Net genoeg afstand en toch ieder flink deken!:thumb_yello:

 

Blij dat je er weer bent Anouk!:thumb_yello:

 

Hoi Bienie, hoi Kaatje (en zijn er nog meer aanwezigen?)

Link to comment
Share on other sites

En ik ben voor lits-jumeaux dekens!:thumb_yello

En verder heb ik niks bijgelezen, geen zin:bleh

 

Hoi :mf_rosetinted:

 

Jij maakt toch al zoveel werk van je achtergronden. Ik neem gewoon een foto die ik okee vind en hoppa, klaar. Heb al helemáál geen inspiratie om zoiets creatiefs te maken als jij:boxed

 

Pff, zoveel werk is dat ook niet hoor ... een paar klikjes en klaar :roftl: Maar zelfs dat lukt nu niet :boxed:

 

Goedenavond:mf_rosetinted

Ik blijf bij twee eenpersoonsdekbedden.:thumb_yello

 

Ik bij één eenpersoonsdekbed :mf_rosetinted: Heb niet veel keuze :roftl:

 

Die ja :blush-anim-cl

Maar het trillen is nu weer over hoor... :naughty

 

Heb je gekeken? :naughty:

 

(ik heb die echt al een eeuw niet meer bekeken ... de rest ook niet ... :blink:)

Link to comment
Share on other sites

Ik wilde nooit losse dekbedden, maar sinds een paar jaar hebben we die en ik vind het heerlijk. Kun je zo lekker in wegkruipen! Bovendien is het heel praktisch, m'n vriend is een koukleum en die wil liefst nu al het dikke winterdekbed hebben en ik drijf dan het bed uit. :naughty:

 

Hoi Biekje :bye:

 

Ow, leuk .. :roftl:

Meestal is dat andersom .. is het de vrouw die een warmteprobleem heeft.. (hier is dat ook :blush-anim-cl:)

Link to comment
Share on other sites

Hoi :mf_rosetinted:

 

 

 

Pff, zoveel werk is dat ook niet hoor ... een paar klikjes en klaar :roftl: Maar zelfs dat lukt nu niet :boxed

 

 

 

Ik bij één eenpersoonsdekbed :mf_rosetinted: Heb niet veel keuze :roftl

 

 

 

Heb je gekeken? :naughty:

 

(ik heb die echt al een eeuw niet meer bekeken ... de rest ook niet ... :blink:)

 

Natuurlijk niet :mf_rosetinted:

 

w30-border.jpg

*zucht*

Link to comment
Share on other sites

Ik denk dat ik eens afscheid ga nemen van jullie en mn bedje (mét eenpersoonsdekbed:naughty:) in duik. Het is weer lang genoeg dag geweest vandaag en om te zeggen dat ik me echt fit voel; nee. Dus ik ga maar eens een dvd opzetten ofzo, in elk geval verhuis ik naar boven.

Welterusten alvast voor iedereen en tot heel snel, ik kom nu sneller terug hoor:wink2:

Sweet dreams en tot snel!!

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Ik denk dat ik eens afscheid ga nemen van jullie en mn bedje (mét eenpersoonsdekbed:naughty:) in duik. Het is weer lang genoeg dag geweest vandaag en om te zeggen dat ik me echt fit voel; nee. Dus ik ga maar eens een dvd opzetten ofzo, in elk geval verhuis ik naar boven.

Welterusten alvast voor iedereen en tot heel snel, ik kom nu sneller terug hoor:wink2:

Sweet dreams en tot snel!!

:huglove:

 

:huglove: Slaap goed! :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Anouk weltrusten!!

 

Ik heb net wat zitten surfen en het team (voetbal) van skatje heeft gewonnuhhh:thumb_yello: Ze spelen al een eeuw of wat slecht en vandaag zei ik dat ze zouden winnen en ze hebben gewonnen met 6-0 HAHAHAHAHA:thumb_yello:

 

Mensen, ik vrees dat ik echt wel kriebels heb:blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Ik denk dat ik eens afscheid ga nemen van jullie en mn bedje (mét eenpersoonsdekbed:naughty:) in duik. Het is weer lang genoeg dag geweest vandaag en om te zeggen dat ik me echt fit voel; nee. Dus ik ga maar eens een dvd opzetten ofzo, in elk geval verhuis ik naar boven.

Welterusten alvast voor iedereen en tot heel snel, ik kom nu sneller terug hoor:wink2:

Sweet dreams en tot snel!!

:huglove:

 

Welterusten Anouk, sweet dreams en tot heel snel :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Anouk weltrusten!!

 

Ik heb net wat zitten surfen en het team (voetbal) van skatje heeft gewonnuhhh:thumb_yello: Ze spelen al een eeuw of wat slecht en vandaag zei ik dat ze zouden winnen en ze hebben gewonnen met 6-0 HAHAHAHAHA:thumb_yello:

 

Mensen, ik vrees dat ik echt wel kriebels heb:blush-anim-cl:

 

En meteen goed gewonnen ook nog .. geweldig :roftl:

 

Kriebels zijn toch leuk?

Link to comment
Share on other sites

Anouk weltrusten!!

 

Ik heb net wat zitten surfen en het team (voetbal) van skatje heeft gewonnuhhh:thumb_yello: Ze spelen al een eeuw of wat slecht en vandaag zei ik dat ze zouden winnen en ze hebben gewonnen met 6-0 HAHAHAHAHA:thumb_yello:

 

Mensen, ik vrees dat ik echt wel kriebels heb:blush-anim-cl:

 

Ik zie vlinders!!! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

En meteen goed gewonnen ook nog .. geweldig :roftl:

 

Kriebels zijn toch leuk?

 

Jah idd erg goed gewonnen hahaha. :thumb_yello: Weet zeker dat ik nu zijn mascotte ga worden:blush-anim-cl:

 

Kriebels zijn leuk als je hem IRL ziet...ja...ik wilde hem vanmiddag (en nu nog) doodknuffelen. Ik haat knuffelen. Ik word nu even helemaal GEK van mezelf. Dit KAN gewoon niet!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy