Jump to content

Dutch Thread Part 24


Diana

Recommended Posts

Dat ben ik! Dat ben ik! :king:

Ik had dat echt even nodig!

 

 

hmm nouja.. je komt er wel overheen meis! :huglove: *een knuffel alleen van José want Kees (:lmfao: blijft grappig) is nog steeds niet terug*

Ik vind het ook behoorlijk klote dat ik Coldplay ga missen dit jaar.. of ik moet een veel te duur kaartje kopen via internet... :thumbdown:

 

Heeft ie je nog steeds niet gevonden? :boxed:

Achja, het komt tenminste wel op tv .. dat is toch iets :wink2:

 

 

(toevallig iemand die het kan opnemen en online zetten of doorsturen? :blush-anim-cl:)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Heeft ie je nog steeds niet gevonden? :boxed:

Achja, het komt tenminste wel op tv .. dat is toch iets :wink2:

 

 

(toevallig iemand die het kan opnemen en online zetten of doorsturen? :blush-anim-cl:)

 

Ik weet niet eens of ie mij nog wel aan het zoeken is? :sad: of hij is verdwaald...

 

 

Ik kan het wel opnemen, maar niet online zetten of doorsturen.. aangezien ik het niet van mn hard disk recorder af kan halen! :thumbdown: Echt pauper, want ik heb daar ook een concert van MGMT op staan, en Mika op Werchter en Mika bij Graham Norton, die wil ik ook zo graag ervan afhalen! :tears:

Link to comment
Share on other sites

Ik weet niet eens of ie mij nog wel aan het zoeken is? :sad: of hij is verdwaald...

 

 

Ik kan het wel opnemen, maar niet online zetten of doorsturen.. aangezien ik het niet van mn hard disk recorder af kan halen! :thumbdown: Echt pauper, want ik heb daar ook een concert van MGMT op staan, en Mika op Werchter en Mika bij Graham Norton, die wil ik ook zo graag ervan afhalen! :tears:

 

Ja nou, toen ik 'm sprak ging hij weer naar jou gaan .. maar dat is ondertussen toch al een paar dagen geleden ... :boxed:

 

Ow, handig :blink:

En je weet niet waarom het niet gaat?

Link to comment
Share on other sites

Ja nou, toen ik 'm sprak ging hij weer naar jou gaan .. maar dat is ondertussen toch al een paar dagen geleden ... :boxed:

 

Ow, handig :blink:

En je weet niet waarom het niet gaat?

 

 

Heb jij m gesproken? :shocked: Hoe dan? over de telefoon, of stond ie voor je deur? :shocked:

 

 

 

Nou.. hehe.. omdat dat ding gewoon die functie niet heeft.. :naughty: Er zit geen brander op of een usb poort ofzo om iets af te halen... :sad:

Link to comment
Share on other sites

Heb jij m gesproken? :shocked: Hoe dan? over de telefoon, of stond ie voor je deur? :shocked:

 

 

 

Nou.. hehe.. omdat dat ding gewoon die functie niet heeft.. :naughty: Er zit geen brander op of een usb poort ofzo om iets af te halen... :sad:

 

Telefoon .. af en toe heeft Mika contact met z'n klonen :wink2:

Hij was beetje verward, was ergens belandt waar hij niet moest zijn ofzo, ik weet het niet precies .. Maar hij wou wel naar jou terug en dat ging hij dus doen .. Dacht wel dat ie alweer terug zou zijn ...:boxed:

 

 

Nou, dat is uhm .. handig?

Wat heb je er dan aan? :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Heb jij m gesproken? :shocked: Hoe dan? over de telefoon, of stond ie voor je deur? :shocked:

 

 

 

Nou.. hehe.. omdat dat ding gewoon die functie niet heeft.. :naughty: Er zit geen brander op of een usb poort ofzo om iets af te halen... :sad:

 

Ook geen andere uitgangen? Ik had het er met m'n vriend over om zo'n ding te gaan kopen vanwege de beeldkwaliteit, maar ik had er nog niet aan gedacht om op zoiets te letten.

Link to comment
Share on other sites

Telefoon .. af en toe heeft Mika contact met z'n klonen :wink2:

Hij was beetje verward, was ergens belandt waar hij niet moest zijn ofzo, ik weet het niet precies .. Maar hij wou wel naar jou terug en dat ging hij dus doen .. Dacht wel dat ie alweer terug zou zijn ...:boxed:

 

 

Nou, dat is uhm .. handig?

Wat heb je er dan aan? :roftl:

 

Oooow echt? :sad: ah zielig... dan is ie nu ergens aan t rondzwerven misschien... :tears:

 

 

nouja, het hoort bij het digitale tv pakket, en je kan dan makkelijk even snel iets opnemen en terug kijken! En je kan bijvoorbeeld je gewone live voetbalwetstrijd even terugspoelen om "dat doelpunt" nog eens te bekijken... supernice! :thumb_yello:

 

 

Ook geen andere uitgangen? Ik had het er met m'n vriend over om zo'n ding te gaan kopen vanwege de beeldkwaliteit, maar ik had er nog niet aan gedacht om op zoiets te letten.

 

Nouja... tis dus niet dat we dat ding er speciaal voor aangeschaft hebben.. ik denk als je een gewone hard disk recorder koopt dat er altijd wel iets bij zit om het er af te halen..?

Link to comment
Share on other sites

Oooow echt? :sad: ah zielig... dan is ie nu ergens aan t rondzwerven misschien... :tears:

 

 

nouja, het hoort bij het digitale tv pakket, en je kan dan makkelijk even snel iets opnemen en terug kijken! En je kan bijvoorbeeld je gewone live voetbalwetstrijd even terugspoelen om "dat doelpunt" nog eens te bekijken... supernice! :thumb_yello:

 

Aaaaw :sad: Hoop maar dat ie snel weer teruggeraakt dan ...

(tenzij jij hem niet meer wil? Dan stuur je 'm maar naar hier :wink2:)

 

Azo, dus het is eigenlijk niet echt een recorder, maar meer een harde schijf die bij je digitale tv hoort zeg maar.. ?

Link to comment
Share on other sites

Aaaaw :sad: Hoop maar dat ie snel weer teruggeraakt dan ...

(tenzij jij hem niet meer wil? Dan stuur je 'm maar naar hier :wink2:)

 

Azo, dus het is eigenlijk niet echt een recorder, maar meer een harde schijf die bij je digitale tv hoort zeg maar.. ?

 

Ik wil m wel... ik heb m nodig... :tears:

 

 

Ja inderdaad!

Maar door deze gesprekken ben ik dat ding nog eens gaan uitpluizen, en nu vond ik tóch een usb poort op dat ding! Alleen nu moet er per se voetbal gekeken worden, dus mag ik er niet aan prutsen! :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Ik wil m wel... ik heb m nodig... :tears:

 

 

Ja inderdaad!

Maar door deze gesprekken ben ik dat ding nog eens gaan uitpluizen, en nu vond ik tóch een usb poort op dat ding! Alleen nu moet er per se voetbal gekeken worden, dus mag ik er niet aan prutsen! :sneaky2:

 

Aaaaaaaaaaaaaaaw ...

Hij zal vast snel daar zijn :wink2: Hoop ik ...

 

Cool :thumb_yello:

Ach, morgen nog een dag :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Ik hoop t... :blush-anim-cl:

 

 

Jah, I know, maar je kent mij.. nu wil ik het per se uitproberen! :naughty: ik houd niet van wachten!!

 

Ongeduldige :bleh:

 

Maar ben je er vrijdag? Zou je dan ...

(als er een usb op zit zal er ook wel wat af te halen zijn veronderstel ik :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Ongeduldige :bleh:

 

Maar ben je er vrijdag? Zou je dan ...

(als er een usb op zit zal er ook wel wat af te halen zijn veronderstel ik :roftl:)

 

hehe... :blush-anim-cl:

 

Nou, ja, op welke zender wordt het uitgezonden? Want ik heb maar 2 Belgische zenders...

en dan moet dat van de hard schijf af te halen zijn.. als dat allemaal gaat wil ik het uiteraard wel opnemen!

Wil het sowieso wel opnemen uiteraard, maar als het niet werkt dan moet je óf hierlangs komen om het te kijken óf zo lang wachten tot ik een keer een brander op de pc aansluit! :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik hoop t... :blush-anim-cl:

 

 

Jah, I know, maar je kent mij.. nu wil ik het per se uitproberen! :naughty: ik houd niet van wachten!!

 

hehe... :blush-anim-cl:

 

Nou, ja, op welke zender wordt het uitgezonden? Want ik heb maar 2 Belgische zenders...

en dan moet dat van de hard schijf af te halen zijn.. als dat allemaal gaat wil ik het uiteraard wel opnemen!

Wil het sowieso wel opnemen uiteraard, maar als het niet werkt dan moet je óf hierlangs komen om het te kijken óf zo lang wachten tot ik een keer een brander op de pc aansluit! :roftl:

 

Waarom wil je het dan uitproberen? :doh::roftl:

Link to comment
Share on other sites

hehe... :blush-anim-cl:

 

Nou, ja, op welke zender wordt het uitgezonden? Want ik heb maar 2 Belgische zenders...

en dan moet dat van de hard schijf af te halen zijn.. als dat allemaal gaat wil ik het uiteraard wel opnemen!

Wil het sowieso wel opnemen uiteraard, maar als het niet werkt dan moet je óf hierlangs komen om het te kijken óf zo lang wachten tot ik een keer een brander op de pc aansluit! :roftl:

 

Op Eén (één) .. is volgens mij een zender die iedereen in Nederland wel krijgt, vandaar .. :wink2: Het wordt trouwens in een heel aantal landen uitgezonden, dus misschien ook ergens op een eigen zender ofzo?

 

Als je het al zou willen opnemen zou ik dat al heel leuk vinden :biggrin2: De rest zien we dan achteraf nog wel :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Op Eén (één) .. is volgens mij een zender die iedereen in Nederland wel krijgt, vandaar .. :wink2: Het wordt trouwens in een heel aantal landen uitgezonden, dus misschien ook ergens op een eigen zender ofzo?

 

Als je het al zou willen opnemen zou ik dat al heel leuk vinden :biggrin2: De rest zien we dan achteraf nog wel :wink2:

 

Okee, ja één heb ik hier inderdaad! top! :thumb_yello:

 

Opnemen wil ik dan sowieso wel, maar of ik jou er dan verder blij mee kan maken is dan nog even afwachten! :naughty:

Is er trouwens niet iets als 'uitzending gemist' op internet, van één?

Link to comment
Share on other sites

Okee, ja één heb ik hier inderdaad! top! :thumb_yello:

 

Opnemen wil ik dan sowieso wel, maar of ik jou er dan verder blij mee kan maken is dan nog even afwachten! :naughty:

Is er trouwens niet iets als 'uitzending gemist' op internet, van één?

 

:thumb_yello:

 

Weet ik niet? Pourquoi?

Link to comment
Share on other sites

Okee, ja één heb ik hier inderdaad! top! :thumb_yello:

 

Opnemen wil ik dan sowieso wel, maar of ik jou er dan verder blij mee kan maken is dan nog even afwachten! :naughty:

Is er trouwens niet iets als 'uitzending gemist' op internet, van één?

 

Of wordt het misschien ook online uitgezonden en kun je het gelijktijdig opnemen?

Link to comment
Share on other sites

:thumb_yello:

 

Weet ik niet? Pourquoi?

 

Nouja, dan staat t eventueel online en kan je het daar van rippen!

 

Ik heb t net even mogen testen in de reclame.. en ik kan er wel een usb stickie insteken, maar er gebeurd echt niks, en in de handleiding vind ik ook niks over die usb poort uberhaupt! :thumbdown:

 

 

Maar ik heb t ook ingeprogrammeerd, dus hij neemt t op vrijdag... maarja.. of je er iets aan hebt.. :huh:

 

 

 

Ik ga er nu vandoor, ik verga (*dramaqueen* :mf_rosetinted:) van de buikpijn en keelpijn.. hoop niet dat ik ziek word :thumbdown:!

 

Tot snel! Slaap lekker straks!

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Nouja, dan staat t eventueel online en kan je het daar van rippen!

 

Ik heb t net even mogen testen in de reclame.. en ik kan er wel een usb stickie insteken, maar er gebeurd echt niks, en in de handleiding vind ik ook niks over die usb poort uberhaupt! :thumbdown:

 

 

Maar ik heb t ook ingeprogrammeerd, dus hij neemt t op vrijdag... maarja.. of je er iets aan hebt.. :huh:

 

 

 

Ik ga er nu vandoor, ik verga (*dramaqueen* :mf_rosetinted:) van de buikpijn en keelpijn.. hoop niet dat ik ziek word :thumbdown !

 

Tot snel! Slaap lekker straks!

:huglove

 

Ow, zo .. Dat weet ik niet .. maar is wel iets om daarna eens te bekijken :wink2:

 

Handig dan .. je moet er toch wat mee kunnen lijkt mij .. :roftl:

 

Niet ziek worden hé :wink2:

 

Slaap goed!

En bedankt! :biggrin2:

 

Byebye...

Link to comment
Share on other sites

:woot_jump:

 

:blink: ?

 

Ik ga er nu vandoor, ik verga (*dramaqueen* :mf_rosetinted:) van de buikpijn en keelpijn.. hoop niet dat ik ziek word :thumbdown:!

 

Tot snel! Slaap lekker straks!

:huglove:

 

Hoop dat je niet echt ziek wordt. Ga maar lekker naar bed dan, sweet dreams! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Haha, Bienie die de :drool:-smiley gebruikt!! :naughty: Geweldig! :bleh: (maar je hebt helemaal gelijk hoor!!)

 

 

Nahce.. t was dus niet zo koud? :naughty:

 

Met mij alles prima, de gedachten dan ik morgen weer kan werken en dat hij er weer is maken me al weer helemaal blij!!

 

HEYYYY!

Istie er morgen???ooo geweldig!!!!:thumb_yello:

 

Haaaj allemaal. Even bijlezen :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy