Jump to content

Dutch Thread Part 24


Diana

Recommended Posts

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:floor:

 

Maar in tegenstelling tot bij Bienie's jongeling :wink2: heb ik bij Mika toch iets meer het gevoel van "steel 'm van 't schoolplein" :roftl:

 

euuuuh echt?

Maar Mika is zo lang.. :shocked::naughty: (ik weet niet, maar daardoor lijken mannen ouder, naar mijn (briljante) mening)

En... als ie stoppels heeft.. dan ziet ie er ook uit als iemand van.. euh.. 25? :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Jaaaaaaaaaaaaa gezien! :wub2:

En morgen weer! whoo! :groovy:

 

Hoe is het met jou?

 

WHOOOHOOO!!!YEAH!:thumb_yello:

Goed man!

 

Jah met mij wel goed. Heb kunnen regelen op werk dat ik vandaag uurtje eerder begon en uurtje eerder klaar was. Heb nu nog wat aan mijn avond!

En ben brood aan bakken (ofja mijn broodbakmachine is dat):thumb_yello:

Morgen half dagje school en geen werk. Wel savonds naar het werk, maar das om mezelf vol te laten lopen:thumb_yello: (en eten):thumb_yello:

 

Bienie en Kaatje hoef ik niet meer te vragen, want dat heb ik al gelezen (hoe het met jullie gaat).

Bienie, het wordt toch niet slechter nu? Of al wat beter dan drstraks?

Link to comment
Share on other sites

euuuuh echt?

Maar Mika is zo lang.. :shocked::naughty: (ik weet niet, maar daardoor lijken mannen ouder, naar mijn (briljante) mening)

En... als ie stoppels heeft.. dan ziet ie er ook uit als iemand van.. euh.. 25? :mf_rosetinted:

 

Ik moet zeggen dat ik niet precies weet wat ze bedoelt, want volgens haar is die van mij 16 .. dus ik snap het allemaal even niet .. :roftl:

 

Bienie, het wordt toch niet slechter nu? Of al wat beter dan drstraks?

 

Volgens mij is het iets beter .. om de 1 of andere reden ..

Op dit moment toch ..

Link to comment
Share on other sites

WHOOOHOOO!!!YEAH!:thumb_yello:

Goed man!

 

Jah met mij wel goed. Heb kunnen regelen op werk dat ik vandaag uurtje eerder begon en uurtje eerder klaar was. Heb nu nog wat aan mijn avond!

En ben brood aan bakken (ofja mijn broodbakmachine is dat):thumb_yello:

Morgen half dagje school en geen werk. Wel savonds naar het werk, maar das om mezelf vol te laten lopen:thumb_yello: (en eten):thumb_yello:

 

oooh nahce! Bedrijfsfeestje? Altijd gezellig!

Kan niet wachten tot ons eerstvolgende bedrijfsfeestje! Ik ga me vol laten lopen, en hij.. en ja.. dan.. :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Haha niet dat ik t wel snapte, maar ik deed gewoon alsof! :mf_rosetinted:

Hij 16? mwoah... toch minstens 19! :naughty:

 

Ik zei al 18 .. was voor mij al genoeg .. :roftl:

 

Wie zei er nou iets over 18 en pakken in één zin? :mf_rosetinted::roftl:

 

Uhm .. jij? :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Waarom propt ie toch altijd z'n handen in z'n zakken. Meestal zitten z'n broeken zo strak dat het niet lukt. :naughty:

 

Omdat ie niet weet wat ie ermee moet doen :roftl:

Maar een mooi zicht is het niet ...

Link to comment
Share on other sites

Dit doet hij trouwens echt TE vaak ..

(even in de veronderstelling dat er iemand interesse heeft in de foto's .. :roftl:)

 

ab2mn4.jpg

 

 

Dat vind ik nou wel schattig.

 

Charming! :mf_rosetinted:

 

 

 

Ooh okey okey, hier ziet ie er toch wel uit om op te eten! :drool:

 

Zie je wel. :licks_lips:

Link to comment
Share on other sites

Ja, enorm .. :roftl:

 

 

Heeft wel wat ja .. Wat precies weet ik nog niet :roftl:

 

 

abqi1.jpg

 

Dit is het filmpje btw ..

http://www.musiqlub.nl/?play=12752

 

Is wel de moeite .. vooral voor de drummer .. stoer ventje .. :lmfao:

 

Hahaha hij is bang voor een wesp! (ja ik ook, daar niet van.. :blush-anim-cl:) Schattig! :wub2:

 

Waarom propt ie toch altijd z'n handen in z'n zakken. Meestal zitten z'n broeken zo strak dat het niet lukt. :naughty:

 

Goede vraag... ik pas!

Link to comment
Share on other sites

Ik moet zeggen dat ik niet precies weet wat ze bedoelt, want volgens haar is die van mij 16 .. dus ik snap het allemaal even niet .. :roftl

 

 

 

Volgens mij is het iets beter .. om de 1 of andere reden ..

Op dit moment toch ..

Ah gelukkig! Beter is altijd goed!:thumb_yello:

oooh nahce! Bedrijfsfeestje? Altijd gezellig!

Kan niet wachten tot ons eerstvolgende bedrijfsfeestje! Ik ga me vol laten lopen, en hij.. en ja.. dan.. mf_rosetinted:

Dat is zo'n strak plan!

Ik ga ervanuit dat mr E (men zegt gay) er morgen ook is en dan ga ik eens kijken wat dat gaat worden:naughty:

Of misschien vind ik wel een andere leuke collega, heb begrepen dat er van ons project niet zoveel mensen komen, maar mijn trainingsgenootje (waarmee ik in dec 07 dus de training gevolgd heb) komt met mij mee, dus heb in ieder geval vrienden daar:bleh:

Ben in januari toen ik net 2 weken op de vloer was mee geweest met bedrijfsfeest (ze hebben elke 3-4 maanden een feest) en toen kende ik NIEMAND. Dat was eng, maar ben wel bij collega blijven pitten, die ook de volgende dag moest werken:thumb_yello: (overigens getrouwde kerel!)

Sindsdien ken ik ineens redelijk wat mensen

Die feestjes zijn altijd zo leuk daar!

 

Immagine2.png

 

802268AA.jpg

 

HAHAHA:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy