Jump to content

Dutch Thread Part 24


Diana

Recommended Posts

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ah gelukkig! Beter is altijd goed!:thumb_yello:

 

Ja, ben benieuwd hoelang het gaat duren ... Volgens mij komt het door de foto's :blush-anim-cl::roftl:

 

Ja! ja! ik vind het prima! :thumb_yello: Dat zou een leuke double date zijn! :naughty:

 

Ik zie het wel zitten :naughty::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Dat is zo'n strak plan!

Ik ga ervanuit dat mr E (men zegt gay) er morgen ook is en dan ga ik eens kijken wat dat gaat worden:naughty:

Of misschien vind ik wel een andere leuke collega, heb begrepen dat er van ons project niet zoveel mensen komen, maar mijn trainingsgenootje (waarmee ik in dec 07 dus de training gevolgd heb) komt met mij mee, dus heb in ieder geval vrienden daar:bleh:

Ben in januari toen ik net 2 weken op de vloer was mee geweest met bedrijfsfeest (ze hebben elke 3-4 maanden een feest) en toen kende ik NIEMAND. Dat was eng, maar ben wel bij collega blijven pitten, die ook de volgende dag moest werken:thumb_yello: (overigens getrouwde kerel!)

Sindsdien ken ik ineens redelijk wat mensen

Die feestjes zijn altijd zo leuk daar!

 

Hmmm volgieten die gay, kijken of ie echt gay is! :naughty:

 

Nahce, ja ik hoef niet bang te zijn dat ik mn collega's niet ken aangezien we maar met iets van 7 vaste krachten zijn! :naughty:

Ik heb zulke lieve collega's, aww, dus bedrijfsfeestjes bij ons zijn ook altijd geslaagd!

Meestal hoor je dat bedrijfsfeestjes suf zijn, maar da's heulemoal nie woar!! :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ik wil die sjaal! :mf_rosetinted:

 

Nice pics, thanks!

 

 

 

Ik had niet anders verwacht! :naughty:

Duuuusss.. wanneer spreken we af? :mf_rosetinted:

 

Ik de rest :mf_rosetinted:

 

 

Maakt mij niet uit .. ik heb tijd :roftl:

Je regelt het maar .. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Hmmm volgieten die gay, kijken of ie echt gay is! :naughty:

 

Nahce, ja ik hoef niet bang te zijn dat ik mn collega's niet ken aangezien we maar met iets van 7 vaste krachten zijn! :naughty:

Ik heb zulke lieve collega's, aww, dus bedrijfsfeestjes bij ons zijn ook altijd geslaagd!

Meestal hoor je dat bedrijfsfeestjes suf zijn, maar da's heulemoal nie woar!! mf_rosetinted:

 

Jij snapt me:naughty:

 

Hahaha das wel netjes. Ik weet niet hoeveel mensen precies bij ons werken, maar wel een paar honderd? Niet dat die allemaal op feestjes zijn, maar we kunnen een goede kroeg vullen met wie er wel komen.

Ik heb ook leuke collega's, zeker als er alcohol BIJ komt. Eigenlijk is dat altijd wel in een callcenter! Heb nooit meegemaakt dat ik echt bagger collega's heb gehad in callcenters. Soms rot appeltje, maar die is prima te negeren.

Nee, op dit bedrijf zijn feestjes echt top!

We gaan morgen BBQ-en op het bedrijf zelf. We zijn in januari op een grote locatie op AquaBest geweest ofzo en daarna zijn we in mei ofzo in een kroeg geweest op de TU Eindhoven. Echt goed geregeld!:thumb_yello:

Eten en drinken. Kregen alleen bij die bij TU wat bonnen, omdat de omzet wat minder was, maar als goed is is morgen net als januari alles gratis:thumb_yello:

Dus flink volladen. Ik ga er om 18u zijn. Dan begint het ook. En eindigd rond 23u. Maar ik ga om 22:30u anders haal ik de trein nie meer...of collega moet ineens niet gay blijken te zijn en ineens interesse in mij hebben:wink2:dan blijf ik wel daar:bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ik vind het prima... je mag van mij alles en iedereen hebben, Mika.. Jim.. ja wie dan ook.. als ik mn collega krijg! :mf_rosetinted::naughty:

 

 

Ja is goed hoor, zal ze straks even smsen

 

Handig :roftl:

Niet dat ik er zoveel wil ofzo .. :bleh:

 

:shocked: Heb je hun nummer dan?!

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Jij snapt me:naughty

 

Hahaha das wel netjes. Ik weet niet hoeveel mensen precies bij ons werken, maar wel een paar honderd? Niet dat die allemaal op feestjes zijn, maar we kunnen een goede kroeg vullen met wie er wel komen.

Ik heb ook leuke collega's, zeker als er alcohol BIJ komt. Eigenlijk is dat altijd wel in een callcenter! Heb nooit meegemaakt dat ik echt bagger collega's heb gehad in callcenters. Soms rot appeltje, maar die is prima te negeren.

Nee, op dit bedrijf zijn feestjes echt top!

We gaan morgen BBQ-en op het bedrijf zelf. We zijn in januari op een grote locatie op AquaBest geweest ofzo en daarna zijn we in mei ofzo in een kroeg geweest op de TU Eindhoven. Echt goed geregeld!:thumb_yello:

Eten en drinken. Kregen alleen bij die bij TU wat bonnen, omdat de omzet wat minder was, maar als goed is is morgen net als januari alles gratis:thumb_yello:

Dus flink volladen. Ik ga er om 18u zijn. Dan begint het ook. En eindigd rond 23u. Maar ik ga om 22:30u anders haal ik de trein nie meer...of collega moet ineens niet gay blijken te zijn en ineens interesse in mij hebben:wink2:dan blijf ik wel daar:bleh:

 

Wat? party over om half 11? :shocked: nooooooooooooooooo!! :naughty:

 

Ooh wacht, is dit niet dat feestje met partypooper Helmut Lotti ofzo? :floor:

Link to comment
Share on other sites

Hij heeft een volwassen stem. :naughty:

 

Ow, handig .. :roftl:

Ook dat zal ik hem laten weten .. :mf_rosetinted:

 

Al zie ik nog steeds niet waarom iemand van 16 zo'n stem niet zou kunnen hebben, maar kom .. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Wat? party over om half 11? :shocked: nooooooooooooooooo!! :naughty:

 

Ooh wacht, is dit niet dat feestje met partypooper Helmut Lotti ofzo? :floor:

 

:roftl:

Die tijd, omdat anders niemand meer thuis kan komen...Meestal duurt het nog wel ff, maargoed, dat wordt niet officieel gecommuniceerd. Ik kan gewoon niet langer blijven, want anders gaan er geen treinen meer:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Neuh, maar dan heb je wat te kiezen! :naughty:

 

 

Nee, maar die regel ik zo wel even! :cool:

 

Pff, ik vind de keuze tussen die 2 al moeilijk genoeg hoor .. :blink:

 

 

:thumb_yello:

Dan hoor ik het wel .. :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Jij snapt me:naughty:

 

Hahaha das wel netjes. Ik weet niet hoeveel mensen precies bij ons werken, maar wel een paar honderd? Niet dat die allemaal op feestjes zijn, maar we kunnen een goede kroeg vullen met wie er wel komen.

Ik heb ook leuke collega's, zeker als er alcohol BIJ komt. Eigenlijk is dat altijd wel in een callcenter! Heb nooit meegemaakt dat ik echt bagger collega's heb gehad in callcenters. Soms rot appeltje, maar die is prima te negeren.

Nee, op dit bedrijf zijn feestjes echt top!

We gaan morgen BBQ-en op het bedrijf zelf. We zijn in januari op een grote locatie op AquaBest geweest ofzo en daarna zijn we in mei ofzo in een kroeg geweest op de TU Eindhoven. Echt goed geregeld!:thumb_yello:

Eten en drinken. Kregen alleen bij die bij TU wat bonnen, omdat de omzet wat minder was, maar als goed is is morgen net als januari alles gratis:thumb_yello:

Dus flink volladen. Ik ga er om 18u zijn. Dan begint het ook. En eindigd rond 23u. Maar ik ga om 22:30u anders haal ik de trein nie meer...of collega moet ineens niet gay blijken te zijn en ineens interesse in mij hebben:wink2:dan blijf ik wel daar:bleh:

 

Wij zijn op het werk maar met z'n zessen (incl. mijzelf) en het zijn allemaal vrouwen. Geen wilde feesten dus, wij gaan met elkaar koken op de feestjes. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

:roftl

Die tijd, omdat anders niemand meer thuis kan komen...Meestal duurt het nog wel ff, maargoed, dat wordt niet officieel gecommuniceerd. Ik kan gewoon niet langer blijven, want anders gaan er geen treinen meer:thumbdown

 

Hehe, dan ga je toch door tot de eerste trein weer gaat? :naughty:

 

Pff, ik vind de keuze tussen die 2 al moeilijk genoeg hoor .. :blink

 

 

:thumb_yello:

Dan hoor ik het wel .. :biggrin2:

 

Nou... ik zou voor Jim gaan, minder concurrentie! :naughty:

 

Wij zijn op het werk maar met z'n zessen (incl. mijzelf) en het zijn allemaal vrouwen. Geen wilde feesten dus, wij gaan met elkaar koken op de feestjes. :roftl:

 

:floor: noooooooooooooooo gezellig! :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Wij zijn op het werk maar met z'n zessen (incl. mijzelf) en het zijn allemaal vrouwen. Geen wilde feesten dus, wij gaan met elkaar koken op de feestjes. :roftl:

 

Ik laat voor mij koken op onze feestjes:roftl:

 

Hehe, dan ga je toch door tot de eerste trein weer gaat? :naughty:

 

 

 

Nou... ik zou voor Jim gaan, minder concurrentie! :naughty:

 

 

 

:floor: noooooooooooooooo gezellig! :mf_rosetinted:

 

Ehm nee ZO lang gaan ze niet door en ik moet echt zaterdag werken:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Dat is een feit :roftl:

En dan ga ik meteen mee met de 'jongere-mannen-trend' :mf_rosetinted:

 

:naughty:

Kijk, dan ben je nog hip ook! :thumb_yello:

 

 

 

Ah.. over jongere mannen gesproken! We hadden vandaag ook een interview met een speler van Go Ahead Eagles (ja zo'n Deventerse voetbalclub (betaald))... soooooooooo nice... wacht, ik zoek een foto! :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ik laat voor mij koken op onze feestjes:roftl:

 

 

Ik neem altijd de foto's, dus veel hoef ik niet te koken.

Al komt dat misschien ook omdat ik ze de eerste keer bijna de keuken uit heb gerookt. Moeten ze mij maar geen spekjes laten bakken, ik hou niet van spekjes. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik neem altijd de foto's, dus veel hoef ik niet te koken.

Al komt dat misschien ook omdat ik ze de eerste keer bijna de keuken uit heb gerookt. Moeten ze mij maar geen spekjes laten bakken, ik hou niet van spekjes. :roftl:

 

Das pas een slimme actie :naughty:

Die onthou ik voor later als ik groot ben!:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy