Jump to content

Dutch Thread Part 24


Diana

Recommended Posts

Balen :thumbdown:

 

Voel me kut :thumbdown:

Het is niet normaal dat ik nu al wakker ben .. maar heb ook de hele nacht niet geslapen .. (en dit keer had Mika er niks mee te maken :bleh: en Jim jammer genoeg ook niet .. :roftl:) :boxed:

 

Naja, nog niet echt ziek ziek .. maar wel ellendig genoeg om geen leuke dingen (à la paardrijden) te gaan doen .. :boxed: Ben ik even blij dat ik sowieso niet naar Stars of Europe ging.. (zou anders wel gegaan zijn hoor, maar hoe mij dat zou bekomen is wat anders..)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Balen :thumbdown

 

Voel me kut :thumbdown

Het is niet normaal dat ik nu al wakker ben .. maar heb ook de hele nacht niet geslapen .. (en dit keer had Mika er niks mee te maken :bleh en Jim jammer genoeg ook niet .. roftl:) :boxed

 

Naja, nog niet echt ziek ziek .. maar wel ellendig genoeg om geen leuke dingen (à la paardrijden) te gaan doen .. boxed: Ben ik even blij dat ik sowieso niet naar Stars of Europe ging.. (zou anders wel gegaan zijn hoor, maar hoe mij dat zou bekomen is wat anders..)

 

Als je je kut voelt, moet je je handen uit je zakken halen (okee die was flauw).

 

Pfoe, hopen dat het niet verder gaat en echt ziek word...

Wat is Stars of Europe?

 

 

Even pochen:

Zojuist gesprekje gehad met een coordinator op school en heb een voorlopig GO voor die engelse cursus. Ik moest eerst met hem praten, want als ik direct alles regel met die docent die die les misschien gaat geven, stel ik de school erbuiten en ik denk niet dat zij daar zo gelukkig mee gaan worden.

Ik moet nu die mail opstellen die ik naar die docent zou sturen en dan gaat school bekijken of het wat is (ik weet zeker dat het wat is) en daarna kan het doorgestuurd worden naar die docent. Als die het ook goed vind (ik vind van wel), dan gaat de cursus door.

Ik krijg wsl studiepunten dan in het kader van organiseren van deze cursus EN dus voor de cursus zelf. Ik heb het afvallen ook laten vallen en in het kader van dat POP kan dat zéker worden meegenomen:thumb_yello:

Het ziet er even erg rooskleurig uit!:thumb_yello:

Ben helemaal :woot_jump: op dit moment!

 

Iedereen hier die ik vraag of ze interesse zouden hebben in die cursus, reageert positief!

 

Die coordinator reageerde zó positief! En zelfs liet hij vallen dat het misschien wel eens geimplementeerd kan gaan worden in de keuzemodulen hier op school, als blijkt dat de animo groot is en de cursus goed valt!!!!:thumb_yello:

Hij haalde er zelfs iemand van de examencommissie even bij om te vertellen wat mijn idee was:blush-anim-cl:

 

Sorry ben even best wel beetje trots! Nu duimen dat alles echt goed komt!!!

En dan ben ik misschien de verantwoordelijke van een nieuwe keuzemodule hier op school ook:blush-anim-cl: hebben ze toch nog een aandenken aan mij. HAHAHAHAHAHAA!

Link to comment
Share on other sites

Flauw of niet .. ik snap 'm gewoon nog niet eens.. :roftl:

 

Stars of Europe .. vanavond weet je wel? Air Traffic .. Brussel?

Ik zit er nog maar 2 weken over te zagen .. :roftl:

 

Klinkt goed! :thumb_yello:

 

Ik ben momenteel foto's aan het uitprinten .. vader heeft een nieuw beeldscherm en vond dat die kleuren precies niet alles waren .. ik moest het maar eens testen .. Maar pff, ik zie er niks in hoor ... Kleuren zijn anders ja, maar of ze slechter zijn? Weet niet .. Maar die printer daarentegen dat is wat anders :blink: Print scheef, vlekken, strepen ... Dat is ook niet wat we ervan gewend zijn :boxed::roftl:

 

Ohja, nog vergeten dat er dus ook 1 of andere speciale inkt inzit en daar krijg je echt gewoon barstende koppijn van .. bah .. (maarja, serieuze koppijn kon er nog wel bij :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Flauw of niet .. ik snap 'm gewoon nog niet eens.. :roftl:

 

Stars of Europe .. vanavond weet je wel? Air Traffic .. Brussel?

Ik zit er nog maar 2 weken over te zagen .. :roftl:

 

Klinkt goed! :thumb_yello

 

Ik ben momenteel foto's aan het uitprinten .. vader heeft een nieuw beeldscherm en vond dat die kleuren precies niet alles waren .. ik moest het maar eens testen .. Maar pff, ik zie er niks in hoor ... Kleuren zijn anders ja, maar of ze slechter zijn? Weet niet .. Maar die printer daarentegen dat is wat anders :blink: Print scheef, vlekken, strepen ... Dat is ook niet wat we ervan gewend zijn :boxed::roftl:

 

Ohja, nog vergeten dat er dus ook 1 of andere speciale inkt inzit en daar krijg je echt gewoon barstende koppijn van .. bah .. (maarja, serieuze koppijn kon er nog wel bij :roftl:)

 

Kweejnie of het verstandig is dat uit te leggen...hahahaha. Waar zitten je handen in de buurt als je je handen in je (broek)zakken hebt? gehehehe.

 

Hey ik wist niet dat dat Stars of Europe heette!!Of das in ieder geval niet doorgedrongen. Dat AT vandaag optreedt (of een delegatie ervan) I know.

 

Hm scheef printen enzo? Dan terug ermee naar de winkel...lijkt mij.

 

Ben thuis. Bezig met de was. Daarna dat in de droger en dan denk ik toch dat ik eventjes mijn oogjes ga sluiten.

Maandag neem ik dan contact op met die dietiste.

Vanavond feestje!:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Kweejnie of het verstandig is dat uit te leggen...hahahaha. Waar zitten je handen in de buurt als je je handen in je (broek)zakken hebt? gehehehe.

 

Hey ik wist niet dat dat Stars of Europe heette!!Of das in ieder geval niet doorgedrongen. Dat AT vandaag optreedt (of een delegatie ervan) I know.

 

Hm scheef printen enzo? Dan terug ermee naar de winkel...lijkt mij.

 

Ben thuis. Bezig met de was. Daarna dat in de droger en dan denk ik toch dat ik eventjes mijn oogjes ga sluiten.

Maandag neem ik dan contact op met die dietiste.

Vanavond feestje!:thumb_yello:

 

Ow .. ja .. flauw .. :roftl:

 

:mf_rosetinted:

 

Hmmneen, we hebben die printer al lang, heeft altijd goed z'n werk gedaan (kunnen de vele Mika-foto's van getuigen :naughty:) maar nu .. weet niet .. De laatste foto ging wel gewoon goed .. Zal aan het onderwerp gelegen hebben :roftl:

 

 

 

 

 

Avond trouwens .. het is hier weer druk bevolkt :blink::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ja, toevallig ben ik aan het kijken :roftl:

Gaat wel .. Met jou?

 

Hmm enig idee hoe laat 50% van Air Traffic optreedt?

 

Ja, wel okee, ben nog wat meer verkouden geworden enzo :naughty: maar opzich gaat verder alles goed! Lekker met collega's 3 uur op t terras gezeten ofzo! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Hmm enig idee hoe laat 50% van Air Traffic optreedt?

 

Ja, wel okee, ben nog wat meer verkouden geworden enzo :naughty: maar opzich gaat verder alles goed! Lekker met collega's 3 uur op t terras gezeten ofzo! :naughty:

 

Het schijnt 22.15u, maar heb nog niks bevestigd gezien of gehoord dus het is toch beetje afwachten ..

 

Gezellig :thumb_yello:

 

Helmut Lotti is nu!!! :woot_jump:

 

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Het schijnt 22.15u, maar heb nog niks bevestigd gezien of gehoord dus het is toch beetje afwachten ..

 

Gezellig :thumb_yello:

 

Helmut Lotti is nu!!! :woot_jump:

 

 

:roftl:

 

Yeah! Ik zag Robyn net! Vet! :punk:

 

wauw...11 uur op school zitten is niet gezond:blink::thumbdown:

 

Heb je nog steeds straf?

 

Naaaaaf:mf_rosetinted:

 

Hallo!!

Link to comment
Share on other sites

Ach jawel .. alleen niet zo leuk :roftl:

 

Avond :mf_rosetinted:

Moet je niet op Air Traffic staan te wachten op dit moment..? :naughty::bleh:

 

We hebben audities gehouden voor een Dans/Zang avond genaamd 'Rhythm' bij ons op school, ik organiseer t met 2 vrienden en het is tegelijkertijd mijn pws...dus ik doe eeeerg m'n best:mf_rosetinted::naughty:

 

Heb je nog steeds straf?

 

nope, de concierces mogen mij heel erg..dus beetje praten en ze gooien m'n 'meld-brief' zo in de prullenbak:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy