Jump to content

Dutch Thread Part 24


Diana

Recommended Posts

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:roftl: Welnee :mf_rosetinted:

Trouwens, ik had ook gedroomd over m afgelopen nacht! :blush-anim-cl:

 

Ervaring? :bleh:

Maar ik weet dat het wel lukt, had ooit een vriendje van 1.89, en ik ben zelf maar 1.65. :naughty:

 

Cool :mf_rosetinted

 

Ik ging over Jim dromen vannacht ... viel dat even vies tegen :thumbdown:

 

Da's jammer. Maar een schrale troost, ik heb ook niet over Jim gedroomd. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Cool :mf_rosetinted:

 

Ik ging over Jim dromen vannacht ... viel dat even vies tegen :thumbdown:

 

Ooow.. :sad:

Die van mij was wel spannend! :das:

 

Ervaring? :bleh:

Maar ik weet dat het wel lukt, had ooit een vriendje van 1.89, en ik ben zelf maar 1.65. :naughty:

 

Nouja, in mn droom ging het prima! :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Da's jammer. Maar een schrale troost, ik heb ook niet over Jim gedroomd. :roftl:

 

Ow, dat vind ik geweldig om te horen .. :roftl:

 

Ooow.. :sad:

Die van mij was wel spannend! :das:

 

Ja, heb niet geslapen vannacht .. het zal waarschijnlijk daaraan liggen :roftl:

 

Leuk :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Seg José, is het opnemen eigenlijk gelukt?

Je kon dat ding programmeren dacht ik hé? Zou je dan De Rode Loper voor me willen opnemen vandaag? :blush-anim-cl:

 

(zit hier nu wel in de living maar mijn ouders zijn ondertussen naar bed .. als mijn moeder dit merkt dan schiet ze mij denk ik .. :roftl: Dus ik ga maar braaf terug naar mijn kamer ..)

Link to comment
Share on other sites

Nee, dat is veel te makkelijk. Weet ik ook uit ervaring. :das:

 

:naughty:

hmm verdorie... nouja... ik stond vandaag wel aardig op de goede hoogte, toen ik op een stoeprandje stond... :blush-anim-cl::thumb_yello:

 

Mn droom was echt lovely, ik schaamde me haast toen ik op t werk kwam! :lmfao:

Link to comment
Share on other sites

Seg José, is het opnemen eigenlijk gelukt?

Je kon dat ding programmeren dacht ik hé? Zou je dan De Rode Loper voor me willen opnemen vandaag? :blush-anim-cl:

 

(zit hier nu wel in de living maar mijn ouders zijn ondertussen naar bed .. als mijn moeder dit merkt dan schiet ze mij denk ik .. :roftl: Dus ik ga maar braaf terug naar mijn kamer ..)

 

Ik zou maar rennen als ik jou was. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Seg José, is het opnemen eigenlijk gelukt?

Je kon dat ding programmeren dacht ik hé? Zou je dan De Rode Loper voor me willen opnemen vandaag? :blush-anim-cl:

 

(zit hier nu wel in de living maar mijn ouders zijn ondertussen naar bed .. als mijn moeder dit merkt dan schiet ze mij denk ik .. :roftl: Dus ik ga maar braaf terug naar mijn kamer ..)

 

Ja, dat is denk ik wel gelukt! Alleen ik denk niet dat je er iets aan hebt dat ik het opneem eerlijk gezegd! Ik kan er niks mee, behalve het zelf terugkijken! :huh:

Link to comment
Share on other sites

Ik zou maar rennen als ik jou was. :roftl:

 

In het donker .. met een laptop en een videocasette .. Neen, lijkt me geen goed idee .. :roftl:

 

Ja, dat is denk ik wel gelukt! Alleen ik denk niet dat je er iets aan hebt dat ik het opneem eerlijk gezegd! Ik kan er niks mee, behalve het zelf terugkijken! :huh:

 

Ow :boxed: Kan je het er echt helemaal niet afkrijgen?

(echt wel een stom ding dan :roftl:)

 

Maarja, dat is dan pech hebben ... Elke aflevering herhalen ze ook nog eens 's middags de volgende dag.. behalve die van vrijdag natuurlijk :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Ow :boxed: Kan je het er echt helemaal niet afkrijgen?

(echt wel een stom ding dan :roftl:)

 

Maarja, dat is dan pech hebben ... Elke aflevering herhalen ze ook nog eens 's middags de volgende dag.. behalve die van vrijdag natuurlijk :thumbdown:

 

Ik zou echt niet weten hoe! :sad:

En voor mij is dat ding wel een soort van ideaal, maar ik kan anderen er inderdaad geen plezier mee doen! :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Trouwens .. ik had daarstraks mijn moeder al gewaarschuwd .. Ik zei: niet kijken, gewoon luisteren .. want Chris kan nogal eng doen ..

 

Natuurlijk kijkt mijn moeder .. zegt ze zo: waarom eet die z'n microfoon niet gewoon meteen op?

 

Tja .. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik zou echt niet weten hoe! :sad:

En voor mij is dat ding wel een soort van ideaal, maar ik kan anderen er inderdaad geen plezier mee doen! :thumbdown:

 

Jammer maar helaas ... Toch bedankt :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Trouwens .. ik had daarstraks mijn moeder al gewaarschuwd .. Ik zei: niet kijken, gewoon luisteren .. want Chris kan nogal eng doen ..

 

Natuurlijk kijkt mijn moeder .. zegt ze zo: waarom eet die z'n microfoon niet gewoon meteen op?

 

Tja .. :roftl:

 

Ow, microfoon... opeten... er wordt hier een kleine obsessie wakker (een kleintje maar hoor :naughty:). Even plaatjes kijken. :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ow, microfoon... opeten... er wordt hier een kleine obsessie wakker (een kleintje maar hoor :naughty:). Even plaatjes kijken. :mf_rosetinted:

 

Ja .. nou .. als je die bezig ziet wordt het geen obsessie hoor .. :roftl:

 

(of misschien net wel, je weet nooit wat de mensen leuk vinden natuurlijk :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

Ik heb het niet gezien, maar had er wel een leuk plaatje bij in m'n hoofd. :naughty:

 

Nouja, ik vond 'm leuker dan in Werchter in ieder geval :wub2:

En ook helemaal niet zo eng als daar .. maar misschie hebben ze het gewoon goed in beeld gebracht .. :roftl: (of misschien moet ie eerst opwarmen om eng te worden en gaat dat niet bij 2 nummers .. :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Nouja, ik vond 'm leuker dan in Werchter in ieder geval :wub2:

En ook helemaal niet zo eng als daar .. maar misschie hebben ze het gewoon goed in beeld gebracht .. :roftl: (of misschien moet ie eerst opwarmen om eng te worden en gaat dat niet bij 2 nummers .. :roftl:)

 

:floor: .........

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy