Jump to content

Dutch Thread Part 24


Diana

Recommended Posts

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja ik. Die Knevel hing echt weer de superstomme christen uit :mf_rosetinted:

 

Toen ik het zag dacht ik "oh no he didn't!" en daarna heb ik me er alleen maar heel kwaad over lopen maken.

Zo erg dat ik zelfs een boze rant op hun site heb geplaatst. :naughty:

Echt, dat arrogante van hem. Hij voelt zich verheven boven anderen.

Alsof God zelve bij hem aan de keukentafel heeft gezeten om even haarfijn uit te leggen hoe het leven in elkaar steekt.

Link to comment
Share on other sites

Toen ik het zag dacht ik "oh no he didn't!" en daarna heb ik me er alleen maar heel kwaad over lopen maken.

Zo erg dat ik zelfs een boze rant op hun site heb geplaatst. :naughty:

Echt, dat arrogante van hem. Hij voelt zich verheven boven anderen.

Alsof God zelve bij hem aan de keukentafel heeft gezeten om even haarfijn uit te leggen hoe het leven in elkaar steekt.

 

Wat gebeurde er precies? En hoe ging Beau er mee om?

Link to comment
Share on other sites

Toen ik het zag dacht ik "oh no he didn't!" en daarna heb ik me er alleen maar heel kwaad over lopen maken.

Zo erg dat ik zelfs een boze rant op hun site heb geplaatst. :naughty:

Echt, dat arrogante van hem. Hij voelt zich verheven boven anderen.

Alsof God zelve bij hem aan de keukentafel heeft gezeten om even haarfijn uit te leggen hoe het leven in elkaar steekt.

 

Terecht!! Ik vraag me ook serieus af wat er dan volgens hem zo te controleren viel aan dat hele christendom, dat lijkt me namelijk nogal een scoop :mf_rosetinted: Dan vind ik die 6e zintuig **** een stuk geloofwaardiger eigenlijk, alhoewel dat ook voor n groot gedeelte oplichters zijn.

 

Over Andries Knevel heb ik verder het volgende te zeggen:

 

Link to comment
Share on other sites

Dit: http://www.youtube.com/watch?v=5LWxt98YHNM

 

(Ja ik heb het op youtube gezet, ZO diep zit het. :roftl: )

 

Beau ging er fantastisch mee om. Beau is een held. :mf_rosetinted:

 

Wat een kneus is die Knevel!! :thumbdown:

 

Aww Nevermind the Buzzcocks. :wub2:

Was wel een herhaling, die aflevering van net.

 

:wub2:

Ahja, ik kende m niet, maar t Britse tv-seizoen moet nog een beetje opstarten geloof ik! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Terecht!! Ik vraag me ook serieus af wat er dan volgens hem zo te controleren viel aan dat hele christendom, dat lijkt me namelijk nogal een scoop :mf_rosetinted: Dan vind ik die 6e zintuig **** een stuk geloofwaardiger eigenlijk, alhoewel dat ook voor n groot gedeelte oplichters zijn.

 

Over Andries Knevel heb ik verder het volgende te zeggen:

 

 

Precies! Als je het gaat hebben over dingen toetsen dan is het zesde zintuig makkelijker te toetsen dan het wel of niet bestaan van een God.

 

Wat een briljant lied trouwens. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Terecht!! Ik vraag me ook serieus af wat er dan volgens hem zo te controleren viel aan dat hele christendom, dat lijkt me namelijk nogal een scoop :mf_rosetinted: Dan vind ik die 6e zintuig **** een stuk geloofwaardiger eigenlijk, alhoewel dat ook voor n groot gedeelte oplichters zijn.

 

Over Andries Knevel heb ik verder het volgende te zeggen:

 

 

Hahaha. Als ik het maar niet met Andries Knevel hoef te doen. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Typical :mf_rosetinted:

Beau gaat er inderdaad heel goed mee om. Hij blijft ongelooflijk rustig en helder :thumb_yello:

 

Yups. Ik hou van Beau.

Meer dan gezond is en op manieren die waarschijnlijk illegaal zijn in een aantal landen. :mf_rosetinted:

 

Goed lied he :naughty: Brigitte Kaandorp is de buurvrouw van mijn oom&tante :mf_rosetinted:

 

Briljant!

Je zal toch maar Andries Knevel als buurman hebben. :shocked:

Link to comment
Share on other sites

Yups. Ik hou van Beau.

Meer dan gezond is en op manieren die waarschijnlijk illegaal zijn in een aantal landen. :mf_rosetinted:

 

 

 

Briljant!

Je zal toch maar Andries Knevel als buurman hebben. :shocked:

 

 

Geil je nou ook al op Beau? Een gevarieërde smaak kan geen kwaad lijkt me :naughty:

 

Als ik Andries als buurman had zou ik echt allemaal satanskruizen in de voortuin zetten and de hele dag Marilyn Manson draaien :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Geil je nou ook al op Beau? Een gevarieërde smaak kan geen kwaad lijkt me :naughty:

 

Als ik Andries als buurman had zou ik echt allemaal satanskruizen in de voortuin zetten and de hele dag Marilyn Manson draaien :mf_rosetinted:

 

Beau is geen nieuwe! Mijn liefde begon toen hij 'Alles voor de kijkcijfers' presenteerde, zo'n 100 jaar geleden. :naughty:

En je moet toch wat hè, met je vrije tijd.

 

Haha precies.

 

Edit: Truste Jose! Veel plezier met Simon!

 

Edit2: Alles voor de kijkcijfers was in 1998 volgens Wikipedia.. Toen was ik 14 lol.

Link to comment
Share on other sites

Beau is geen nieuwe! Mijn liefde begon toen hij 'Alles voor de kijkcijfers' presenteerde, zo'n 100 jaar geleden. :naughty:

En je moet toch wat hè, met je vrije tijd.

 

Haha precies.

 

Op leuke mannen geilen is altijd een goede vrijetijds besteding!

 

Diana ken je al mijn nieuwe would-be-shag Jann Wilde? :wub2:

 

l_8dd1251522e3cbee381faea2db691648.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy