Jump to content

Dutch Thread Part 24


Diana

Recommended Posts

Drukdrukdruk. Melly en ik zijn de enigen die bezig zijn met de Timeline voor t jaarboek, en ook de enigen die tot nu toe iets hebben gedaan. We hebben nog niet eens de helft van de foto's, en zijn er nog niet over uit wat we moeten weglaten enzo. We hebben niks van de rest vernomen, en de deadline is halverwege oktober:boxed:Ik moet ook nog een herinnering aan 2008 doen, dus ik heb Melanie gePMed om te vragen of ze me daar weg wou halen.

 

En ik denken dat je druk bezig was met school! :naughty:

Maar goed bezig! Beetje jammer dat jullie nog maar met zn tweetjes zo actief zijn! :thumbdown:

 

Ik heb die laten maken voor beste vriendin.

Majah ... ghe...vond hem ook wel mooi voor mezelf:naughty:

Nu kan cam sowieso niet aan, want pc snapt er geen reet meer van. Hijs 2 enorme mappen over aan zetten op de externe schijf en hij is alle foto's (2 gig van 1 memorycard nu) op de externe aan zetten:blush-anim-cl:

Hij snapt ut nie meer:naughty:

 

Leuk! Waar heb je m laten maken?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

En ik denken dat je druk bezig was met school! :naughty:

Maar goed bezig! Beetje jammer dat jullie nog maar met zn tweetjes zo actief zijn! :thumbdown:

 

 

 

Leuk! Waar heb je m laten maken?

 

Online via Ziggo, was maar 15 euro voor abonnees en 40 pagina's als ik me niet vergis!:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Drukdrukdruk. Melly en ik zijn de enigen die bezig zijn met de Timeline voor t jaarboek, en ook de enigen die tot nu toe iets hebben gedaan. We hebben nog niet eens de helft van de foto's, en zijn er nog niet over uit wat we moeten weglaten enzo. We hebben niks van de rest vernomen, en de deadline is halverwege oktober:boxed:Ik moet ook nog een herinnering aan 2008 doen, dus ik heb Melanie gePMed om te vragen of ze me daar weg wou halen.

 

Ik ben ook actief. Alleen niet in het topic.

Link to comment
Share on other sites

Hij moet t gewoon nog even beseffen inderdaad! Blijkbaar kost dat wat tijd! :naughty:

 

Ik vrees dat het net wat teveel tijd gaat kosten .. :boxed::roftl:

Elke keer als er wat is (zoals nu bv.) dat ik hem een berichtje wil sturen die ik dat gewoon, spontaan, net zoals ik dat naar jullie zou doen ..

 

Maar dan weten dat het eigenlijk allemaal toch voor niks is .. best wel stom .. Weet niet of ik nog lang ga bezig blijven hoor :boxed::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik vrees dat het net wat teveel tijd gaat kosten .. :boxed::roftl:

Elke keer als er wat is (zoals nu bv.) dat ik hem een berichtje wil sturen die ik dat gewoon, spontaan, net zoals ik dat naar jullie zou doen ..

 

Maar dan weten dat het eigenlijk allemaal toch voor niks is .. best wel stom .. Weet niet of ik nog lang ga bezig blijven hoor :boxed::roftl:

 

Ach misschien leest ie het wel, maar is ie gewoon te lui om te antwoorden!

 

Tis hopeloos met die jongen! :thumbdown::naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ach misschien leest ie het wel, maar is ie gewoon te lui om te antwoorden!

 

Tis hopeloos met die jongen! :thumbdown::naughty:

 

Dat is nog maar te hopen .. dat ie het tenminste leest :blink:

 

Vertel 't 'm eens zou ik zeggen :bleh::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Dat is nog maar te hopen .. dat ie het tenminste leest :blink:

 

Vertel 't 'm eens zou ik zeggen :bleh::mf_rosetinted

 

Ja is goed! Zal m zo even bellen! :thumb_yello:

 

Ik ben ook blij met die prijs die ik betaalde :wink2::thumb_yello:

Maar is alleen van westerpark, wat officiele fotos enzo...niet van het jaar:bleh:

 

Nou, ik gooi er ook alleen maar foto's in van Westerpark en Werchter hoor! Ohja, en nog een pagina voor de foto's van de Efteling! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ja is goed! Zal m zo even bellen! :thumb_yello:

 

 

 

Nou, ik gooi er ook alleen maar foto's in van Westerpark en Werchter hoor! Ohja, en nog een pagina voor de foto's van de Efteling! :naughty:

 

Hmmm zal ik nog een apart boek maken van de Efteling?:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Zeker! Altijd fijn... myspace! :mf_rosetinted:

Ik zeg t m liever als ik m een keer in real life zie! :mf_rosetinted:

 

Doe dat :mf_rosetinted:

 

 

 

(dan weet ik tenminste dat het er nooit van komt :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Nou zeg! Wat een vertrouwen!!! :shocked:

 

:lol3:

 

Ik ben toch lief hé :mf_rosetinted::roftl:

 

Trouwens (denk er nu aan omdat dat nummer toevallig bezig is), zat zaterdag op Cobe .. Heb 5u gereden (zalig trouwens) en had op een bepaald moment een oortje van mijn mp3-speler in om wat muziek te hebben .. En ik was alleen in het bos (wel over het fietspad), in de verste verte niemand voor of achter mij te zien .. Dus ik gezellig meezingen enzo (naja, zingen ..), kom ik toch niet ineens ergens voorbij een soort picknick-gedoe beetje verscholen in het bos zeker? Zaten natuurlijk mensen .. die hun gezicht .. ik schaamde me dood :blush-anim-cl::roftl:

 

(ze vonden het wel grappig hoor, daar niet van .. maar het was niet de bedoeling dat iemand mij zou bezig zien of horen .. :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Goedenavond lieve kijkbuiskindertjes:mf_rosetinted:

 

Ik heb jullie gemist. Tijd om weer vooruit te kijken en weer gewoon mijn avonden hier bij jullie te slijten:thumb_yello:

 

:woot_jump:

 

:boing::boing::boing:

 

:woot_jump:

Link to comment
Share on other sites

Ik ben toch lief hé :mf_rosetinted::roftl:

 

Trouwens (denk er nu aan omdat dat nummer toevallig bezig is), zat zaterdag op Cobe .. Heb 5u gereden (zalig trouwens) en had op een bepaald moment een oortje van mijn mp3-speler in om wat muziek te hebben .. En ik was alleen in het bos (wel over het fietspad), in de verste verte niemand voor of achter mij te zien .. Dus ik gezellig meezingen enzo (naja, zingen ..), kom ik toch niet ineens ergens voorbij een soort picknick-gedoe beetje verscholen in het bos zeker? Zaten natuurlijk mensen .. die hun gezicht .. ik schaamde me dood :blush-anim-cl::roftl:

 

(ze vonden het wel grappig hoor, daar niet van .. maar het was niet de bedoeling dat iemand mij zou bezig zien of horen .. :roftl:)

 

Hahaha ojaa, als ik in het openbaar zing moet ik toch wel ver heen zijn hoor!! :lol3:

 

 

 

Haaay zus! :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Nou moe.....de zoekfunctie van t forum is me aan het tegenwerken. Knap irritant. Misschien kent ie me niet meer :blink::tears:

Wil een oude thread opgraven maar heb toch niet zo'n zin om die hele lijst met threads door te spitten op zoek naar de mijne......:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

llow llow..:glasses2:

 

Allow :mf_rosetinted:

 

Nou moe.....de zoekfunctie van t forum is me aan het tegenwerken. Knap irritant. Misschien kent ie me niet meer :blink::tears:

Wil een oude thread opgraven maar heb toch niet zo'n zin om die hele lijst met threads door te spitten op zoek naar de mijne......:thumbdown:

 

Volgende keer beter? :naughty:

Of beter zoeken .. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy