Jump to content

Dutch Thread Part 24


Diana

Recommended Posts

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jippie!!! Eindelijk, na drie keer hetzelfde geprobeerd te hebben, doet ie het weer! Mooizo, even een update-je maken over hoe het met me gaat. Anders moet ik t straks 45,678 keer vertellen en dat is zoveel en zo ingewikkeld dat ik het beter maar even in die thread die ik een tijd terug opende kan zeggen. Scheelt werk....:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Jippie!!! Eindelijk, na drie keer hetzelfde geprobeerd te hebben, doet ie het weer! Mooizo, even een update-je maken over hoe het met me gaat. Anders moet ik t straks 45,678 keer vertellen en dat is zoveel en zo ingewikkeld dat ik het beter maar even in die thread die ik een tijd terug opende kan zeggen. Scheelt werk....:thumb_yello:

 

Plaats je linkje hier?

Link to comment
Share on other sites

:roftl:

Ajaaaa thuis zing ik ook altijd heel hard hoor! En heb nu al medelijden met de mensen die me dan horen! :naughty:

 

Arme mensen :bleh:

 

Maar het moet een zicht geweest zijn .. paard op z'n gemak sjokkend door het bos, en daar dan een zingend, pleziermakend mensje bovenop ... :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Arme mensen :bleh:

 

Maar het moet een zicht geweest zijn .. paard op z'n gemak sjokkend door het bos, en daar dan een zingend, pleziermakend mensje bovenop ... :roftl:

 

Haha dat had ik ook wel willen zien! :aah: Komisch! :bleh:

Maar leuk toch! Zo erg is dat niet, je vermaakte je gewoon! :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Haha dat had ik ook wel willen zien! :aah: Komisch! :bleh:

Maar leuk toch! Zo erg is dat niet, je vermaakte je gewoon! :wink2:

 

Daarom, zo denk ik ook :mf_rosetinted:

 

:roftl:

 

(het was trouwens een liedje van AT :blush-anim-cl::roftl:)

Link to comment
Share on other sites

:tears:

 

ik zou met loet naar wouter hamel gaan in de Mezz in breda volgende week vrijdag...

krijg ik nou een sms dat ie toch liever niet wil...dat het neit 'zijn ding' is...dat soort concerten...hij zit liever zeg maar...

 

:tears:

dat had ik nou zo goed kunnen gebruiken, 'n concert van wouter...t is allemaal al klote genoeg de laatste tijd. en dan gebeurd er dit...

Link to comment
Share on other sites

Dát had pas leuk Youtube materiaal geweest...heh heh heh:naughty::bleh:

 

:bleh: Als er iemand in de buurt was die daarvoor had kunnen zorgen had ik het gewoonweg niet gedaan ... :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Daarom, zo denk ik ook :mf_rosetinted

 

:roftl

 

(het was trouwens een liedje van AT :blush-anim-cl:roftl)

 

:thumb_yello:

 

Hehe dat had ik wel begrepen... denk ik! :mf_rosetinted:

 

Dát had pas leuk Youtube materiaal geweest...heh heh heh:naughty:bleh

 

Zeker! :das:

 

:tears

 

ik zou met loet naar wouter hamel gaan in de Mezz in breda volgende week vrijdag...

krijg ik nou een sms dat ie toch liever niet wil...dat het neit 'zijn ding' is...dat soort concerten...hij zit liever zeg maar...

 

:tears

dat had ik nou zo goed kunnen gebruiken, 'n concert van wouter...t is allemaal al klote genoeg de laatste tijd. en dan gebeurd er dit...

 

Heeey Linde!

Aaaaw scheisss!!

:huglove:

 

heb je Wouter Hamel gezien bij de opening van de UitMarkt? :lmfao:

Link to comment
Share on other sites

:tears:

 

ik zou met loet naar wouter hamel gaan in de Mezz in breda volgende week vrijdag...

krijg ik nou een sms dat ie toch liever niet wil...dat het neit 'zijn ding' is...dat soort concerten...hij zit liever zeg maar...

 

:tears:

dat had ik nou zo goed kunnen gebruiken, 'n concert van wouter...t is allemaal al klote genoeg de laatste tijd. en dan gebeurd er dit...

 

:shocked: *knuf* wat een gedoe :(

Poor you...

Link to comment
Share on other sites

:

 

 

Heeey Linde!

Aaaaw scheisss!!

:huglove:

 

heb je Wouter Hamel gezien bij de opening van de UitMarkt? :lmfao:

 

Mja...het is het zoveelste wat ie zo doet...niet heel lullig..maar alles bij elkaar irriteert t je gwoon super erg. t lijkt wel of ie mij echt áltijd op nummer 2 zet...onder een andere goeie vriendin van 'm...:thumbdown:

 

en nee, ik heb 'm niet gezien...was het leuk?:thumb_yello::wub2:

Link to comment
Share on other sites

Volgens mij begon je door AT dit verhaal en had ik daarom die link gelegd! :aah: maar ben er ook niet helemaal meer bij! :insane:

 

Ow, maar die link was er helemaal niet :roftl:

Ben het verhaal begonnen omwille van een nummer wat toevallig bezig was .. en daar ik niet constant naar AT luister ... :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Mja...het is het zoveelste wat ie zo doet...niet heel lullig..maar alles bij elkaar irriteert t je gwoon super erg. t lijkt wel of ie mij echt áltijd op nummer 2 zet...onder een andere goeie vriendin van 'm...:thumbdown:

 

en nee, ik heb 'm niet gezien...was het leuk?:thumb_yello::wub2:

 

oooow, dat is echt een rot gevoel! Maar tis misschien wel anders dan dat t lijkt?

 

 

Je MOET t echt zien! :aah: hij praat over neuken!?! :shocked::lmao:

je kan het zien op http://www.uitzendinggemist.nl en dan ff zoeken op uitmarkt!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy