Jump to content

Dutch Thread Part 24


Diana

Recommended Posts

:tears:

 

ik zou met loet naar wouter hamel gaan in de Mezz in breda volgende week vrijdag...

krijg ik nou een sms dat ie toch liever niet wil...dat het neit 'zijn ding' is...dat soort concerten...hij zit liever zeg maar...

 

:tears:

dat had ik nou zo goed kunnen gebruiken, 'n concert van wouter...t is allemaal al klote genoeg de laatste tijd. en dan gebeurd er dit...

 

Da's balen Linde. Heb je niet iemand anders die met je mee wil?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

??? :blink:

 

:huh:

 

Da's balen Linde. Heb je niet iemand anders die met je mee wil?

 

*raises hand*

 

maarja.. dat zal helaas niet gaan! :sad:

 

MHHHH.jpg

 

Lurvely!!!

 

Hoe gaat het met de vlindertjes? :das

 

:roftl: goed hoor, ze vliegen nog! :roftl:

maar ik heb op mn werk geen tijd om ze te laten vliegen, veel te druk! :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

aww :wub2

 

nou maak je me nog verdrietiger dat ik 'm niet ga zien...:tear: :bleh

 

schattig he? dat ie praat over neuken? :wub2:

:roftl:

 

hehe sorry! :blush-anim-cl: Ga met mij mee, 28 september! :thumb_yello:

 

Wat? :blink

 

Goh .. sukkeltje .. moet je werken? :naughty::bleh

 

:sneaky2:

Weet je hoe leuk werken is!?!?! :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Wat klaag je dan? :bleh:

 

Klaag ik? :blink:

 

Zien jullie trouwens misschien nog de kans om in de mikagasmic-thread te geraken? Of doen we daar niet aan mee vanavond? :naughty::bleh:

 

hehe nope, ik ben al lang trots op mezelf dat ik t hier bij kan houden! (niet dat t zo druk is :naughty:)

Link to comment
Share on other sites

Klaag ik? :blink:

 

 

 

hehe nope, ik ben al lang trots op mezelf dat ik t hier bij kan houden! (niet dat t zo druk is :naughty:)

 

Ja nou, je zegt dat het veel te druk is voor je vlinders (met een :thumbdown: bij) .. dus dat vind ik klagen :bleh:

 

 

Pff ... :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Zien jullie trouwens misschien nog de kans om in de mikagasmic-thread te geraken? Of doen we daar niet aan mee vanavond? :naughty::bleh:

 

Ik was er al eventjes, maar volgens mij doen de meisjes het er inmiddels zelf aardig. :wink2:

Maar jou verwacht ik daar wel, je hebt me nog meer mooie plaatjes beloofd gisteren :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Ik was er al eventjes, maar volgens mij doen de meisjes het er inmiddels zelf aardig. :wink2:

Maar jou verwacht ik daar wel, je hebt me nog meer mooie plaatjes beloofd gisteren :sneaky2:

 

Ik ben er ... al de hele avond ... maar ik ga niet posten als er niemand is om naar te kijken :roftl:

Link to comment
Share on other sites

schattig he? dat ie praat over neuken? :wub2:

:roftl:

 

hehe sorry! :blush-anim-cl: Ga met mij mee, 28 september! ::

 

 

Dat is op een zondag:thumbdown: dus geen vervoer terug...stel dat het in het weekend is kan ik wel ergens blijven pitten..maar nu heb ik de volgende dag gewoon school:boxed:

 

ik zou wel willen dag ik mee kon:wub2: hij is zo leuk :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Ja nou, je zegt dat het veel te druk is voor je vlinders (met een :thumbdown: bij) .. dus dat vind ik klagen :bleh:

 

 

Pff ... :thumbdown:

 

oooh okeey! :roftl:

ja normaal vind ik altijd wel even de tijd om bij m te zitten zodat ik bijna in mn broek kan pissen van t lachen samen met hem, maar daar was gewoon geen tijd voor! Dus vandaar de :thumbdown: waarschijnlijk! :naughty:

 

 

sowwy! :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Dat is op een zondag:thumbdown: dus geen vervoer terug...stel dat het in het weekend is kan ik wel ergens blijven pitten..maar nu heb ik de volgende dag gewoon school:boxed:

 

ik zou wel willen dag ik mee kon:wub2: hij is zo leuk :biggrin2:

 

hmmm :sad:

Nouja aanbod blijft gelden hoor! Je kan altijd blijven pitten! Maar ik begrijp de schoolverplichtingen! :thumbdown:

 

Ik heb een collega gevraagd of ie foto's komt maken tijdens dat concert! Hij is een pro! Dus hopelijk wat mooie fotootjes! :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Plaats je linkje hier?

Als ik het ooit afkrijg wel ja. Ik kan niet zeggen dat ik erg hard opschiet ermee. Heb wat andere dingen te doen die eigenlijk interessanter zijn dan dat rotverhaal weer op te schrijven....

 

:tears

 

ik zou met loet naar wouter hamel gaan in de Mezz in breda volgende week vrijdag...

krijg ik nou een sms dat ie toch liever niet wil...dat het neit 'zijn ding' is...dat soort concerten...hij zit liever zeg maar...

 

:tears:

dat had ik nou zo goed kunnen gebruiken, 'n concert van wouter...t is allemaal al klote genoeg de laatste tijd. en dan gebeurd er dit...

 

Awwww meissie!:huglove: Zullen we samen lekker balen? Ik hoop dat je iemand anders kunt vinden om mee te gaan, eventjes wat leuks, afleiding! Zo kijk ik enorm uit naar The Kooks:wub2:

Link to comment
Share on other sites

oooh okeey! :roftl:

ja normaal vind ik altijd wel even de tijd om bij m te zitten zodat ik bijna in mn broek kan pissen van t lachen samen met hem, maar daar was gewoon geen tijd voor! Dus vandaar de :thumbdown: waarschijnlijk! :naughty:

 

 

sowwy! :blush-anim-cl:

 

Krijg je daar vlindertjes van? :shocked::bleh:

Link to comment
Share on other sites

awww

geen leuk concert binnenkort in België? :blink:

 

Hmmneen, zou niet weten wie ... :boxed:

 

 

 

 

(is ook best wel moeilijk als je interesses vrij beperkt zijn :roftl:)

 

 

IK KIJK!:bleh:

 

En ik post :roftl:

 

(reageren is ook altijd leuk btw :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

Als ik het ooit afkrijg wel ja. Ik kan niet zeggen dat ik erg hard opschiet ermee. Heb wat andere dingen te doen die eigenlijk interessanter zijn dan dat rotverhaal weer op te schrijven....

 

 

 

Awwww meissie!:huglove: Zullen we samen lekker balen? Ik hoop dat je iemand anders kunt vinden om mee te gaan, eventjes wat leuks, afleiding! Zo kijk ik enorm uit naar The Kooks:wub2:

 

Anouk :boing: Ik lees straks wel in die thread hoe het gaat. Fijn dat je er weer bent!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy