Jump to content

Dutch Thread Part 24


Diana

Recommended Posts

Awwww meissie!:huglove: Zullen we samen lekker balen? Ik hoop dat je iemand anders kunt vinden om mee te gaan, eventjes wat leuks, afleiding! Zo kijk ik enorm uit naar The Kooks:wub2:

 

Ja ik hoop het ook, ik kon echt niet wachen...had er zo'n zin in. en nu jank ik al meer dan een uur bij de gedachte alleen al...:blink: ik wilde ook naar de kooks, en ik kon bij iemand in A'dam blijven slapen..maar ook dit is doordeweeks en dus mag ik niet :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja ik hoop het ook, ik kon echt niet wachen...had er zo'n zin in. en nu jank ik al meer dan een uur bij de gedachte alleen al...:blink: ik wilde ook naar de kooks, en ik kon bij iemand in A'dam blijven slapen..maar ook dit is doordeweeks en dus mag ik niet :thumbdown:

 

:tears: nouououououwww je MOET echt mee naar Wouter!! :sad:

Link to comment
Share on other sites

Hmmneen, zou niet weten wie ... :boxed:

 

 

 

 

(is ook best wel moeilijk als je interesses vrij beperkt zijn :roftl:)

 

 

 

 

En ik post :roftl:

 

(reageren is ook altijd leuk btw :bleh:)

 

Post ze dan hier, muts! Mijn pc heeft het te druk om meer schermen te openen!

Kan soms zelfs niet typen... :crybaby:

Link to comment
Share on other sites

Post ze dan hier, muts! Mijn pc heeft het te druk om meer schermen te openen!

Kan soms zelfs niet typen... :crybaby:

 

Seg, omdat jij een pc hebt die helemaal over z'n toeren is ben ik een muts? :sneaky2::bleh:

 

Maar ok dan .. omdat je het zo lief vraagt ..

 

JCGE35-border.jpg

 

JCGE36-border.jpg

 

JCGE37-border.jpg

 

JCGE38-border.jpg

Link to comment
Share on other sites

:tears: nouououououwww je MOET echt mee naar Wouter!! :sad:

 

ik zou zo ontzettend graag willen, maar tenzij er ineens een prive chaffeur in de lucht komt vallen of er moet ineens een bus rijden tot 12 uur richting K.hill....is er geen kans dat ik mag :tears: het is gewoon zo oneerlijk, ik wil verhuizen...naar een stad met fatsoenlijke mensen. die je normaal behandelen en waar je mag doen wat je wil. ik word echt gek in dit kutdorp met die rotmensen die niet verder kijken dan hun neus langer is..:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

ik zou zo ontzettend graag willen, maar tenzij er ineens een prive chaffeur in de lucht komt vallen of er moet ineens een bus rijden tot 12 uur richting K.hill....is er geen kans dat ik mag :tears: het is gewoon zo oneerlijk, ik wil verhuizen...naar een stad met fatsoenlijke mensen. die je normaal behandelen en waar je mag doen wat je wil. ik word echt gek in dit kutdorp met die rotmensen die niet verder kijken dan hun neus langer is..:thumbdown:

 

Hmm :sad:

Achja, nou het scheelt wel dat Wouter zoveel optredens doet, dus wanneer je wel weer mag/kan, dan kan je vrij snel gaan! :wink2:

 

Ghehehe ja maar das zo lastig hier:bleh:

 

True true! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Daar heb je wel een punt. Concerten zijn tegenwoordig razend duur. Vroeguh ... :naughty:

 

Jaja .. toen was alles beter (maar was er wel geen Mika :bleh:) ..

 

Hehe achjoh, de meeste concerten kosten maar 10/12 euro! :mf_rosetinted: Alleen Mika (en The Kooks EN Sigur Ros :aah) vragen van die belachelijk hoge prijzen voor hun kaartjes!

 

 

 

:lmfao:

 

Ja .. en het vervoer van/naar .. komt er ook nog bij .. kan mezelf nog steeds niet teleporteren ofzo .. :roftl:

 

Wat? :blink:

 

Oeh merci:wub2

Favo houding:naughty

 

:blink:

Link to comment
Share on other sites

True true! :naughty:

 

Werkte wel op msn:naughty:

 

Trouwens geld voor Mika was ook niet zo heel veel. Ben kaartjes van erg veel meer gewend:blink::shocked:

Bon Jovi BIJVOORBEELD!:shocked::crybaby: ik ga echt NOOIT meer naar zo'n BJ concert!

Mika daarentegen...:bleh: *heeft stalktour in achterhoofd*

Link to comment
Share on other sites

Ja .. en het vervoer van/naar .. komt er ook nog bij .. kan mezelf nog steeds niet teleporteren ofzo .. :roftl:

 

Wat? :blink:

 

 

Kan je dat niet? :shocked: wtf ik dacht dat het ondertussen wel normaal was om te teleporteren!

*beam me up, Scotty!*

 

 

 

Que? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Werkte wel op msn:naughty:

 

Trouwens geld voor Mika was ook niet zo heel veel. Ben kaartjes van erg veel meer gewend:blink::shocked:

Bon Jovi BIJVOORBEELD!:shocked::crybaby: ik ga echt NOOIT meer naar zo'n BJ concert!

Mika daarentegen...:bleh: *heeft stalktour in achterhoofd*

 

José was zoiets aan het plannen voor Engeland. Ik heb me al aangemeld :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Kan je dat niet? :shocked: wtf ik dacht dat het ondertussen wel normaal was om te teleporteren!

*beam me up, Scotty!*

 

 

 

Que? :blink:

 

Neen, ik kan dat niet :tears:

 

 

 

Waarom :lmfao: ? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Werkte wel op msn:naughty

 

Trouwens geld voor Mika was ook niet zo heel veel. Ben kaartjes van erg veel meer gewend:blink:shocked

Bon Jovi BIJVOORBEELD!:hocked :crybab: ik ga echt NOOIT meer naar zo'n BJ concert!

Mika daarentegen...:bleh *heeft stalktour in achterhoofd*

 

Ahjaa, t kan inderdaad altijd erger! Maar tis niet dat Mika zo goedkoop was ofzo! Maarja, dat heb je snel met popmuziek! :thumbdown:

 

José was zoiets aan het plannen voor Engeland. Ik heb me al aangemeld :naughty

 

Uhuh! Het lijkt erop dat er HEEL veel mensen mee willen! Whoooooo! :punk:

 

Neen, ik kan dat niet :tears

 

 

 

Waarom :lmfao: ? :blink:

 

Stom zeg! :thumbdown:

 

 

Die handjes!!! :lmfao:

Link to comment
Share on other sites

Jaja .. toen was alles beter (maar was er wel geen Mika :bleh:) ..

 

 

 

Ja .. en het vervoer van/naar .. komt er ook nog bij .. kan mezelf nog steeds niet teleporteren ofzo .. :roftl

 

Wat? :blink

 

 

 

:blink:

 

Nouja, gewoon grappig dus. Favo houding zijn toch wel pianomomenten:wub2:

 

José was zoiets aan het plannen voor Engeland. Ik heb me al aangemeld :naughty:

 

I know, hebben we het al redelijk uitgebreid over gehad.:naughty:

Ik heb me al aangemeld voor engeland, duitsland, belgie, nederland en ik vrees ook Ierland.

:naughty:

:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy