Jump to content

Dutch Thread Part 24


Diana

Recommended Posts

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hey, dat is Mika. :mf_rosetinted:

 

:shocked: Echt?

 

oooooooh!....

 

 

 

 

Ik ga nu slapen! En fijn dromen! (hehe afgelopen nacht serieus over hem gedroomd, alleen t was totaal niet smexy! :roftl:)

 

Weltrusten! Sweet dreams lieve mfc-meisjes! :wub2:

:huglove:

 

Slaap goed!

 

 

 

 

En byebye Jessica.. :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Hey, dat is Mika. :mf_rosetinted:

 

Hoi Diana :bye:

 

oooooooh!....

 

 

 

 

Ik ga nu slapen! En fijn dromen! (hehe afgelopen nacht serieus over hem gedroomd, alleen t was totaal niet smexy! :roftl:)

 

Weltrusten! Sweet dreams lieve mfc-meisjes! :wub2:

:huglove:

 

Sweet dreams José :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Welterusten iedereen die gaat slapen!! Tot snel weer!

Even een speciale knuffel voor mijn lieve zusje :huglove: Sweet dreams meis, en regel die pauze nou even:thumb_yello:

 

Zo zeg wat een heerlijkheid: Voor het eerst in zo'n 40 opnames lig ik op een zaal met mensen die niet zo bizar vroeg gaan slapen!! Heel fijn, eens wat jongere mensen bij elkaar! De een is nu nog aan t roken buiten en de ander zit tv te kijken dus niemand die er last van heeft als ik nog even lekker doorpost hier. Blij dat die ouwe naast me weg is:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Welterusten iedereen die gaat slapen!! Tot snel weer!

Even een speciale knuffel voor mijn lieve zusje :huglove: Sweet dreams meis, en regel die pauze nou even:thumb_yello:

 

Zo zeg wat een heerlijkheid: Voor het eerst in zo'n 40 opnames lig ik op een zaal met mensen die niet zo bizar vroeg gaan slapen!! Heel fijn, eens wat jongere mensen bij elkaar! De een is nu nog aan t roken buiten en de ander zit tv te kijken dus niemand die er last van heeft als ik nog even lekker doorpost hier. Blij dat die ouwe naast me weg is:thumb_yello:

 

Heeyyy goed nieuws! Wat fijn!:thumb_yello:

Ook leuke mensen zo verder?

Link to comment
Share on other sites

Ik maak geen grapje!

 

Wow .. dan .. dan .. heb ik Mika gezien? :blink: Gewoon zo heel in het echt? :shocked:

 

Welterusten iedereen die gaat slapen!! Tot snel weer!

Even een speciale knuffel voor mijn lieve zusje :huglove: Sweet dreams meis, en regel die pauze nou even:thumb_yello:

 

Zo zeg wat een heerlijkheid: Voor het eerst in zo'n 40 opnames lig ik op een zaal met mensen die niet zo bizar vroeg gaan slapen!! Heel fijn, eens wat jongere mensen bij elkaar! De een is nu nog aan t roken buiten en de ander zit tv te kijken dus niemand die er last van heeft als ik nog even lekker doorpost hier. Blij dat die ouwe naast me weg is:thumb_yello:

 

Klinkt goed :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Welterusten iedereen die gaat slapen!! Tot snel weer!

Even een speciale knuffel voor mijn lieve zusje :huglove: Sweet dreams meis, en regel die pauze nou even:thumb_yello:

 

Zo zeg wat een heerlijkheid: Voor het eerst in zo'n 40 opnames lig ik op een zaal met mensen die niet zo bizar vroeg gaan slapen!! Heel fijn, eens wat jongere mensen bij elkaar! De een is nu nog aan t roken buiten en de ander zit tv te kijken dus niemand die er last van heeft als ik nog even lekker doorpost hier. Blij dat die ouwe naast me weg is:thumb_yello:

 

Eindelijk! :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Ja nu begin ik aan mezelf te twijfelen!

 

Kijk nog eens goed dan ...

 

lol15-border.jpg

 

 

(foto van de dag volgens mij, daarom dat ik 'm even opnieuw moest posten :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Heeyyy goed nieuws! Wat fijn!:thumb_yello:

Ook leuke mensen zo verder?

Jawel, eentje heeft sarcoïdose, dus die ziekte die ik ook dacht te hebben maar dus nu niet meer (het wordt nu granulomateuze ontsteking bij CVID genoemd, en in feite komt het op precies hetzelfde neer, alleen nu kunnen ze mijn afweerstoornis als boosdoener aanmerken en met sarco kan dat niet). En daarnaast ligt een jongere vent van 36 die echt helemaal in mijn straatje past. Grove humor, zelfspot, doorgaan en er het beste van maken. Hij heeft ook steeds overal ontstekingen die zo heftig zijn dat hij daarvoor gewoon opgenomen moet worden, is ook met zn 43e opname (dagopnames niet meegeteld) bezig. Hij heeft ook geen milt meer door dezelfde problemen als ik had, dat praat gewoon lekker als je alledrie ongeveer hetzelfde hebt...

 

Kijk nog eens goed dan ...

 

lol15-border.jpg

 

 

(foto van de dag volgens mij, daarom dat ik 'm even opnieuw moest posten :roftl:)

 

Sorry dat ik me ermee bemoei hoor, maar volgens mij heeft Diana gelijk en IS het hem gewoon!!

Link to comment
Share on other sites

Nou, ik ga eens mijn bedje in ...

 

Alle aanwezigen (waar ze ook mogen uithangen :bleh:): goedenacht ..

 

Tot morgen ..

Byebye..

*Aanwezige meldt zich!!!*

Slaap lekker meis, sweet dreams en tot morgen!!!

:huglove:

 

Ik hoop niet dat je het persoonlijk opvat Diana :bleh:, maar ik ga m'n bed inkruipen. Moet morgen weer vroeg op.

 

Welterusten allemaal :bye:

Sterkte met de wekker morgen en tot snel (morgen bijvoorbeeld:mf_rosetinted:)!

Sweet dreams :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Kijk nog eens goed dan ...

 

http://i247.photobucket.com/albums/gg141/bienie22/Werchter/lol15-border.jpg

 

(foto van de dag volgens mij, daarom dat ik 'm even opnieuw moest posten :roftl:)

 

Mooie broek.

 

Ik hoop niet dat je het persoonlijk opvat Diana :bleh:, maar ik ga m'n bed inkruipen. Moet morgen weer vroeg op.

 

Welterusten allemaal :bye:

 

Nee hoor, ik vat het niet persoonlijk op. :tears:

Link to comment
Share on other sites

Ben ich wieder.

Pc reboot, weet alleen nog steeds niet of het nou wel of niet werkt...is echt vage boel!:shocked:

 

 

Somebody help?

.mov bestanden op mijn externe harde schijf wil ie niet meer verplaatsen naar een map op dezelfde harde schijf :crybaby:

Whats wrong?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy