Jump to content

Dutch Thread Part 24


Diana

Recommended Posts

Ben ich wieder.

Pc reboot, weet alleen nog steeds niet of het nou wel of niet werkt...is echt vage boel!:shocked:

 

 

Somebody help?

.mov bestanden op mijn externe harde schijf wil ie niet meer verplaatsen naar een map op dezelfde harde schijf :crybaby:

Whats wrong?

 

Hey, leuk he, die techniek van tegenwoordig? Als alles werk; perfect, niets meer aan doen en genieten ervan, maarja in jouw geval ligt dat iets gecompliceerder.....

 

Handig, dingen wel tikken maar niet posten.....:blink:

Nu is vast iedereen al aan t maffen.....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Welke melding krijg je?

 

Dat er een ander programma mee aan de gang is en het daarom niet kan verplaatsen.

Ik kan alleen geen ander programma vinden die ermee bezig is:shocked:

 

Goeiemorgen allemaal:bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ben ich wieder.

Pc reboot, weet alleen nog steeds niet of het nou wel of niet werkt...is echt vage boel!:shocked:

 

 

Somebody help?

.mov bestanden op mijn externe harde schijf wil ie niet meer verplaatsen naar een map op dezelfde harde schijf :crybaby:

Whats wrong?

 

Hoi Biekje, ben even illegaal hier en zag je vraag. Geen idee wat er aan de hand is, maar twee vragen: ben je wel ingelogd via een account met alle gebruikersrechten? Lukt het wel om de bestanden te kopiëren en dan later de originele bestanden te wissen?

Link to comment
Share on other sites

Hoi Biekje, ben even illegaal hier en zag je vraag. Geen idee wat er aan de hand is, maar twee vragen: ben je wel ingelogd via een account met alle gebruikersrechten? Lukt het wel om de bestanden te kopiëren en dan later de originele bestanden te wissen?

 

Ja ik heb alle rechten, no worries, daar heb ik wel enigszins verstand van.

Ik kan gewoon niet verplaatsen:blink:

Hm kopieren might be an option:thumb_yello:

Eens kijken!

 

*edit* nu verplaatst ie wel...heb net gereboot. Maar dan na een paar keer looptie vast weer vast. Magoew...tis nu gedaan :P

Mocht niet lukken zal ik kopieren eens proberen, dat lukt geloof ik wel

Link to comment
Share on other sites

Ja ik heb alle rechten, no worries, daar heb ik wel enigszins verstand van.

Ik kan gewoon niet verplaatsen:blink:

Hm kopieren might be an option:thumb_yello:

Eens kijken!

 

*edit* nu verplaatst ie wel...heb net gereboot. Maar dan na een paar keer looptie vast weer vast. Magoew...tis nu gedaan :P

Mocht niet lukken zal ik kopieren eens proberen, dat lukt geloof ik wel

 

Ik heb de kopieertruc zelf wel eens toegepast bij een onwillig bestand, zo'n kreng krijgt mij er niet onder :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb de kopieertruc zelf wel eens toegepast bij een onwillig bestand, zo'n kreng krijgt mij er niet onder :naughty:

 

Zo gefrustreerd was ik nog niet, dat ik "creatief" begon te denken:bleh:

Ben druk ook met andere dingen, zoals backups maken en mijn externe harde schijf te "vullen".

 

Heb nu een map MIKA.:bleh:

 

Ik heb overigens het programma verwijderd die ik ervan verdacht mijn moving van MOV files tegen te gaan:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Zo gefrustreerd was ik nog niet, dat ik "creatief" begon te denken:bleh:

Ben druk ook met andere dingen, zoals backups maken en mijn externe harde schijf te "vullen".

 

Heb nu een map MIKA.:bleh:

 

Ik heb overigens het programma verwijderd die ik ervan verdacht mijn moving van MOV files tegen te gaan:thumb_yello:

 

Maar één map? :bleh:

 

Knap dat je de boosdoener hebt kunnen vinden. Meestal ben ik vooral handig in het vinden van omwegen om toch voor elkaar te krijgen wat ik wil.

Link to comment
Share on other sites

Maar één map? :bleh:

 

Knap dat je de boosdoener hebt kunnen vinden. Meestal ben ik vooral handig in het vinden van omwegen om toch voor elkaar te krijgen wat ik wil.

 

Ik kijk vooral naar het moment waarop ik iets niet meer kon doen, wat eerst wel kon.

Ik heb vlak daarvoor een programmaatje geinstalleerd voor mijn brander, een firmwaredingesgedoe. Nah daarna kon ik geen .mov files meer verplaatsen.

Vandaar. Ik weet niet of dat het probleem was, maar fat chance!!:bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb trouwens over Mika gedroomd!

We waren in een waterpretpark ennnn hij wilde me niet kennen, omdat ik een newby fan was:shocked: dus alle anderen konden wel met hem afspreken, behalve ik.

:shocked:

 

Gemenerik is het :crybaby:

 

Hey hoi Bienie :woot_jump:

Link to comment
Share on other sites

Aaaw, dat is niet lief van 'm :sad:

 

Vertel hem even dat ik dat niet lief vond!

 

:P

 

Lekker geslapen?

 

Ik wil douchen, maar ben aan wachten tot ik pakketje kan weigeren, anders geven ze het af aan de buren en das NIET de bedoeling zeg maar!

Maar wil echt douchen:shocked:

Link to comment
Share on other sites

Heb het 'm verteld .. Maarja .. hij zegt dat ie van niks weet en er niks aan kan doen :bleh:

 

Goh, arme jij ... :roftl:

 

Hij weet weer van niks, nee komt omdattie het te druk met die anderen had *kijkt boos*.

:crybaby:

 

:P

 

Jah heb toch stiekum gedouched...als ik eenmaal in mijn hoofd heb dat ik wil douchen, dan MOET ik ook echt gaan !

 

:P

Link to comment
Share on other sites

Hij weet weer van niks, nee komt omdattie het te druk met die anderen had *kijkt boos*.

:crybaby:

 

:P

 

Jah heb toch stiekum gedouched...als ik eenmaal in mijn hoofd heb dat ik wil douchen, dan MOET ik ook echt gaan !

 

:P

 

Ja .. nou .. dat weet ik niet ..

Was ik erbij? :boxed:

 

Tja, zo gaat dat hé ..

 

Gutenmiddag:mf_rosetinted:

 

 

Ik zit op school met 'n aap naast me :biggrin2:

 

Uhm ... gezellig?

Link to comment
Share on other sites

 

 

Uhm ... gezellig?

 

mja, redelijk:naughty: ow wacht, nou krijg ik een por in m'n zij en word ik een stomme trut genoemd...dus...

 

Het is HEEEEL gezellig:punk:

 

 

 

:blink:

 

Hoooiii

 

En die aap heet ChuChu (ofzoiets)?:naughty:

 

nope, het heet jorge :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ja .. nou .. dat weet ik niet ..

Was ik erbij? :boxed:

 

Tja, zo gaat dat hé ..

 

 

 

Uhm ... gezellig?

 

Kweet niet meer of jij erbij was:blush-anim-cl:

 

Ben ineens heel erg moe, dus denk dat ik zo mijn ogen nog even dicht ga doen:blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

mja, redelijk:naughty: ow wacht, nou krijg ik een por in m'n zij en word ik een stomme trut genoemd...dus...

 

Het is HEEEEL gezellig punk:

 

 

 

:blink

 

Leuk! :biggrin2:

 

:roftl:

 

Kweet niet meer of jij erbij was:blush-anim-cl:

 

Ben ineens heel erg moe, dus denk dat ik zo mijn ogen nog even dicht ga doen:blush-anim-cl:

 

Nouhou ... :tears:

 

Luierik :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy