Jump to content

Dutch Thread Part 24


Diana

Recommended Posts

Jij gelukzak :bleh:

Ik droom echt bijna nooit over 'm .. En van die paar keer dat ik ervan gedroomd heb weet ik alleen nog dat ie erin voorkwam.. en dat is het :tears: Er is nog maar 1 droom die ik mij redelijk herinnerde (en daar werd ik op een heel ongelukkig moment wakker gemaakt :sneaky2:).

 

Trouwens, over foto's gesproken .. heb vandaag ontdekt dat ik op internet sta :blink::boxed:

 

Wauw, wat een nieuws :mf_rosetinted:

 

Waar sta je online?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kijk!!!

 

Onderwerp: AIr traffic coming back to Belgium!!!!

Tekst: At will be playing at the "stars of europe" concert the 19th september in Brussels (at the foot of the atomium). They'll be playing an acoustic session.

 

 

Stars of europe is a concert with 10 artists to support UNICEF and will be broadcasted live on één that day.

 

 

Entrance is FREE!

 

:shocked:

 

Van de belgische fansite ..

 

Maar ook:

 

Onderwerp: Air Traffic live @ London's 229 Club this Friday!

Tekst: We are playing a show at 229 on London's Great Portland Street this Friday

 

229 is a very small club and we haven't advertised the show anywhere apart from our MySpace - so expect a very intimate atmosphere and a unique way to spend your Friday night!

 

This will be our last show for a while as we go off to record the next album.

 

 

There will be a host of support bands including Red Light Company and Broken Records. The night starts at 7:30 and we are on at 10pm.

The show is 16+

 

you can get tickets now from seetickets. com

 

or click here: http://www. seetickets. com/see/price. asp?code=337301&userid={F16A5950-D9B3-4452-95D6-C4356E61BFC5}&filler1=see&filler2=art-srch

 

See you at the front...

Air Traffic

 

Van hun myspace..

 

En ik ga er niet bij zijn! :crybaby:

Link to comment
Share on other sites

Awwwwww Bienie, wat rot zeg....Probeer er gewoon heen te gaan joh, wie weet lukt het je? Zou zo jammer zijn als je het missen :tears:

 

Maar Londen red ik sowieso niet :tears:

Ze zullen mij zien aankomen hier :roftl:

 

Dat andere .. maybe .. Eerst maar eens wachten tot het allemaal officieel is, want er is nergens niks terug te vinden van de artiesten (maar het zou wel uit goed bron komen..)...

Link to comment
Share on other sites

Maar Londen red ik sowieso niet :tears:

Ze zullen mij zien aankomen hier :roftl:

 

Dat andere .. maybe .. Eerst maar eens wachten tot het allemaal officieel is, want er is nergens niks terug te vinden van de artiesten (maar het zou wel uit goed bron komen..)...

 

Dan Londen maar niet. Die andere daar moet je voor gaan joh, stel dat t WEL zo is.....zou je wel een buitenkansje laten schieten....Maargoed, het is moeilijk inderdaad....

 

Ik zit te dubben over een nieuwe cd. Hier in NL kan ik alleen de simpele, normale uitgave krijgen en via internet uit Engeland een superdeluxe limited edition. Heb ik er gelijk nog wel andere troep bijgezien die ik wel wil hebben maar dat wordt weer zo duur.

Net als dat ik ook nog steeds geen kaarten heb voor Sigur Rós, en ik wil eigenlijk wel zooooo graag daarheen.....Maar is de week vóór The Kooks, waar Jose en ik heengaan. Stel dat ik dat dan verziek, dat zou ik echt niet tof vinden:thumbdown:Maar Sigur Rós missen is ook niet tof:boxed:

Link to comment
Share on other sites

Dan Londen maar niet. Die andere daar moet je voor gaan joh, stel dat t WEL zo is.....zou je wel een buitenkansje laten schieten....Maargoed, het is moeilijk inderdaad....

 

Ik zit te dubben over een nieuwe cd. Hier in NL kan ik alleen de simpele, normale uitgave krijgen en via internet uit Engeland een superdeluxe limited edition. Heb ik er gelijk nog wel andere troep bijgezien die ik wel wil hebben maar dat wordt weer zo duur.

Net als dat ik ook nog steeds geen kaarten heb voor Sigur Rós, en ik wil eigenlijk wel zooooo graag daarheen.....Maar is de week vóór The Kooks, waar Jose en ik heengaan. Stel dat ik dat dan verziek, dat zou ik echt niet tof vinden:thumbdown:Maar Sigur Rós missen is ook niet tof:boxed:

 

Ja, ik zie nog wel .. Kan je dan toch gratis naartoe dus kan ik bij wijze van spreken de dag op voorhand (of de dag zelf :bleh:) nog beslissen .. Ik zie nog wel .. Ben geen echte fan weet je wel? :mf_rosetinted:

 

Moeilijk .. Ik zou voor die superdeluxe gaan, maar wel de andere troep links laten liggen :bleh: En het concert .. tja .. dat moet je zelf beslissen.. (dat an die cd natuurlijk ook :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Ooooh ja, ik las het! Air Traffic for gratz in Brussel! :punk:

Maar laat het nou net onbetaalbaar zijn voor mij om naar Brussel te gaan! :shocked:

 

Waar las je dat? Hier? Of heb jij meer info dan ik? :mf_rosetinted::bleh:

 

Is dat onbetaalbaar? Hoezo? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Leuk!

 

En een date? Vertel. :mf_rosetinted:

 

Jah date...:wub2:

Gewoon gast...kweejnie. Hij lijkt me wel aardig.

Megasneu hoe ik hem ken, maar doeterniettoe. Zie wel hoe dat loopt in London. En loopt het niet, dan loopt het niet. Ik ga tenslotte voor de meeting in the first place. Alleen wel mooie bijkomstigheid :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Waar las je dat? Hier? Of heb jij meer info dan ik? :mf_rosetinted::bleh:

 

Is dat onbetaalbaar? Hoezo? :blink:

 

Ja hier, net, in jouw berichtje! :mf_rosetinted::bleh:

 

Nou, omdat een retourtje Amsterdam tegenwoordig al een rib uit mn lijf is.. :thumbdown: ik heb best wel veel kosten de komende tijd (waaronder een verhuizing.. :blink:)

Link to comment
Share on other sites

Ja hier, net, in jouw berichtje! :mf_rosetinted::bleh:

 

Nou, omdat een retourtje Amsterdam tegenwoordig al een rib uit mn lijf is.. :thumbdown: ik heb best wel veel kosten de komende tijd (waaronder een verhuizing.. :blink:)

 

Ow :sad:

Jammer ...

Link to comment
Share on other sites

Ow :sad:

Jammer ...

 

bleh... jah.. :sad: Had me serieus wel tof geleken! Maar zie nu ook dat t op vrijdag is, dat was ook nooit gelukt... tis belachelijk druk op t werk.. :blink:

 

Hopelijk komen ze ook iets dichterbij, for gratz, ze zijn toch al in de buurt... :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

bleh... jah.. :sad: Had me serieus wel tof geleken! Maar zie nu ook dat t op vrijdag is, dat was ook nooit gelukt... tis belachelijk druk op t werk.. :blink:

 

Hopelijk komen ze ook iets dichterbij, for gratz, ze zijn toch al in de buurt... :thumb_yello:

 

Zullen ze vast wel, ooit eens ..

Denk als ze dit doen (wat ik dus pas echt geloof als ik het ergens bevestigd zie :bleh:) dat het zowat het laatste is qua optredens, aangezien ze van vrijdag al zeggen dat het het laatste concert voor een tijd is ...

Link to comment
Share on other sites

Zullen ze vast wel, ooit eens ..

Denk als ze dit doen (wat ik dus pas echt geloof als ik het ergens bevestigd zie :bleh:) dat het zowat het laatste is qua optredens, aangezien ze van vrijdag al zeggen dat het het laatste concert voor een tijd is ...

 

ooooow okey, da's jammer!! :sad:

Maar jij gaat wel naar Brussel toch? ALS het klopt...

Link to comment
Share on other sites

ooow... maar ze zijn in je eigen landje EN gratis! :shocked::thumb_yello:

Als je kan dan is het toch zeker wel de moeite waard! :original:

 

Ja, weet ik ...

Maar ik zie het toch niet meteen zitten om alleen te gaan ... En laat Mika nu net niet meewillen :thumbdown::bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ja, weet ik ...

Maar ik zie het toch niet meteen zitten om alleen te gaan ... En laat Mika nu net niet meewillen :thumbdown::bleh:

 

hmmm flauw van hem! :blink:

Maar valt er niemand anders op te trommelen? Er komen toch nog andere artiesten? Er moet toch IEMAND zijn zie IETS daarvan leuk vindt?! :shocked::naughty:

 

nah achja, eerst maar even officiële info krijgen dan he :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

hmmm flauw van hem! :blink:

Maar valt er niemand anders op te trommelen? Er komen toch nog andere artiesten? Er moet toch IEMAND zijn zie IETS daarvan leuk vindt?! :shocked::naughty:

 

nah achja, eerst maar even officiële info krijgen dan he :mf_rosetinted:

 

Tja .. maar ik ga 'm toch niet overtuigd krijgen vrees ik .. Denk zelfs dat ie er niet zo blij mee is dat ik wil gaan :blink::boxed:

 

Eerst maar eens weten wie er dan allemaal komt hé .. en dan zien we nog wel .. wie weet .. :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Tja .. maar ik ga 'm toch niet overtuigd krijgen vrees ik .. Denk zelfs dat ie er niet zo blij mee is dat ik wil gaan :blink::boxed:

 

Eerst maar eens weten wie er dan allemaal komt hé .. en dan zien we nog wel .. wie weet .. :mf_rosetinted:

 

tsss, ook niet lief! :mf_rosetinted:

 

is er nog geen extra info te vinden dan? Tis best snel al! :blink:

Link to comment
Share on other sites

tsss, ook niet lief! :mf_rosetinted:

 

is er nog geen extra info te vinden dan? Tis best snel al! :blink:

 

Neen hé? :boxed:

Maarja .. Mika & Jim .. het is toch blijkbaar iets moeilijks :blink::roftl:

 

Neen, alleen dat het is en dat er 10 artiesten komen, en dat het op tv uitgezonden wordt .. Dat is het ..

 

Het zou morgen in de Joepie staan dat AT komt .. maar ik ga er toch niet voor naar de winkel :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy