Jump to content

Dutch Thread Part 24


Diana

Recommended Posts

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Er gebeurd er niet zo veel spannends. :naughty:

Maar ik denk dat ik morgen wel even subtiel "Do you wanna..." van The Kooks voor m ga zingen! *heb ik net besloten* :roftl: (ik hoop dat je weet hoe de lyrics gaat? :naughty:)

 

An do you wanna

Do you wanna

Do you wanna make love to me

I know you wanna

I know you wanna

I know you wanna make love to me :serenade::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Alles geboekt voor London.

Let the fun begin :D

:blush-anim-cl:

 

:thumb_yello: Ik hoop dat jullie het leuk gaan hebben.

 

ZUSSIE!!!!

Doe dat!! Geef hem die serenade waar hij op wacht, waar hij naar smacht!! Je zult zien, hij valt als een blok voor de tekst en kan niet wachten het in daden om te zetten :thumb_yello::das:

 

:naughty::das:

Link to comment
Share on other sites

Alles geboekt voor London.

Let the fun begin :D

:blush-anim-cl:

 

Ik ben niet jaloers! :mf_rosetinted:

 

ZUSSIE!!!!

Doe dat!! Geef hem die serenade waar hij op wacht, waar hij naar smacht!! Je zult zien, hij valt als een blok voor de tekst en kan niet wachten het in daden om te zetten :thumb_yello::das:

 

:roftl:

Ja met zo'n tekst moet t lukken toch? Lekker straight to the point! Daat houden mannen toch van? :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ok dames, ik moet gaan.

Anouk ga douchen! lekker genieten!

 

Ik moet gaan slapen, want morgen 1e lesdag weer, ben enigszins zenuwachtig. Heb idiote klas en nog idiotere mentor...(hoewel ik van die laatste begrepen heb dat ze overspannen zou zijn ofzo, ben benieuwd).

Dus ik kijk er NIET naar uit, maargoed. Morgen alleen 2 hoorcolleges, beginnen om half 10-half 1.

En dan even naar huis en om 16:30u op naar het werk...

Och ik heb er zo'n zin in allemaal:thumbdown: was het maar weer vakantie:bleh:

 

Heb ik al verteld dat ik vrijdag vrij ben :bleh:

 

Trusten allemaal!

Link to comment
Share on other sites

Ok dames, ik moet gaan.

Anouk ga douchen! lekker genieten!

 

Ik moet gaan slapen, want morgen 1e lesdag weer, ben enigszins zenuwachtig. Heb idiote klas en nog idiotere mentor...(hoewel ik van die laatste begrepen heb dat ze overspannen zou zijn ofzo, ben benieuwd).

Dus ik kijk er NIET naar uit, maargoed. Morgen alleen 2 hoorcolleges, beginnen om half 10-half 1.

En dan even naar huis en om 16:30u op naar het werk...

Och ik heb er zo'n zin in allemaal:thumbdown: was het maar weer vakantie:bleh:

 

Heb ik al verteld dat ik vrijdag vrij ben :bleh:

 

Trusten allemaal!

 

Welterusten Bienie. Sterkte morgen op school. Gelukkig heb je maar een korte dag. En dan 's avonds weer werken :blink:

Link to comment
Share on other sites

Welterusten Bienie. Sterkte morgen op school. Gelukkig heb je maar een korte dag. En dan 's avonds weer werken :blink:

 

Je hoeft niet zo duidelijk te zeggen dat je me weg wil hoor :sneaky2:

 

 

:bleh:

Link to comment
Share on other sites

Biekje is de naam:bleh:

 

Je hoeft niet zo duidelijk te zeggen dat je me weg wil hoor :sneaky2:

 

 

:bleh:

 

Ach, betrapt :bleh:

 

Dat komt ervan als je tegelijkertijd naar Air Traffic zit te luisteren. Dan ben je er maar met een half oog bij. :tears:

Link to comment
Share on other sites

Ach, betrapt :bleh:

 

Dat komt ervan als je tegelijkertijd naar Air Traffic zit te luisteren. Dan ben je er maar met een half oog bij. :tears:

 

:mf_rosetinted: Goed excuus .. :bleh:

 

Heb trouwens gemerkt dat die van Fractured Life niet echt aangenaam is .. Deze is wat beter (alleen beetje gekraak): http://www.youtube.com/watch?v=VD_zQOauYpU

 

Ben nog op zoek naar wat anders .. want ik vind het nummer echt prachtig :wink2:

Link to comment
Share on other sites

OMG, deze is geweldig! :lmao:

 

Vond al dat het zolang duurde eer ie begon .. :roftl:

 

(dit was trouwens het liedje dat ik die bewuste zaterdag aan het zingen was :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

Iets wat lekker zit. :mf_rosetinted:

 

Hoi trouwens.

 

Hey hoi.

Ja iets wat lekker zit is gewoon mijn pyama:blush-anim-cl:maar dat kan zeker weer niet :crybaby:

 

Mjah kleren Kaatje, ik weet.

Heb me nu maar gauw wat uitgezocht, zal wel weer niet goed zijn. Zwarte pantalon, fuchsia blouse (achtig geval) die niet gestreken is (vast nie goed) en dan moet ik nog even zoeken naar schoenen:blush-anim-cl: Denk dat ik maar voor zwarte ballerina's ga (hoewel die weer een rood strikje hebben wat vloekt bij fuchsia dus men zal dolblij met mij zijn morgen):roftl:

 

Achja, voorheen liep ik in spijkerbroek met tshirt en heb vreselijk gezeik gehad van mijn mentor toen DIE IK NU DUS OOK ALS MENTOR KRIJG!

jawel.. :crybaby:

 

Ja we lijken wel een hotelschool, nee school heeft geen regels vwb kleding, alleen voor mij lijkt wel :crybaby:

Link to comment
Share on other sites

:roftl:

Ja met zo'n tekst moet t lukken toch? Lekker straight to the point! Daat houden mannen toch van? :naughty:

Ja precies, geen ruimte voor eigen interpretaties, gewoon inderdaad recht voor zijn raap. Daar kan hij wat mee:thumb_yello:

 

Ok dames, ik moet gaan.

Anouk ga douchen! lekker genieten!

 

Anouk gaat niet douchen, Anouk vindt dat dat teveel tijd kost en heeft daar geen zin in. Morgenochtend MOET Anouk douchen omdat ze mn saturatie na het douchen willen weten, dus dat is vroeg zat. Dat smeren kan ook zonder douchen wel.....

 

Sterkte met die drukke dag morgen, kan me voorstellen dat je er niet echt zin in hebt....

Slaap lekker en sweet dreams! Tot snel! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Iets wat lekker zit. :mf_rosetinted:

 

Hoi trouwens.

 

Hoi Diana :bye:

 

:mf_rosetinted: Goed excuus .. :bleh:

 

Heb trouwens gemerkt dat die van Fractured Life niet echt aangenaam is .. Deze is wat beter (alleen beetje gekraak): http://www.youtube.com/watch?v=VD_zQOauYpU

 

Ben nog op zoek naar wat anders .. want ik vind het nummer echt prachtig :wink2:

 

Hij is mooi :thumb_yello: Ik vind de langzame nummers goed, deze en Come on. Aan de snellere moet ik misschien nog wennen :naughty: Hij heeft wel een plezierige stem.

Link to comment
Share on other sites

Ja precies, geen ruimte voor eigen interpretaties, gewoon inderdaad recht voor zijn raap. Daar kan hij wat mee:thumb_yello:

 

 

 

Anouk gaat niet douchen, Anouk vindt dat dat teveel tijd kost en heeft daar geen zin in. Morgenochtend MOET Anouk douchen omdat ze mn saturatie na het douchen willen weten, dus dat is vroeg zat. Dat smeren kan ook zonder douchen wel.....

 

Sterkte met die drukke dag morgen, kan me voorstellen dat je er niet echt zin in hebt....

Slaap lekker en sweet dreams! Tot snel! :huglove:

 

Ik ben een ontzettende medische dodo, dus eh, hoe meten ze je saturatie en wat is het...?

 

 

Mjah heb echt geen zin in morgen en had ook al laaaang moeten slapen.

Dus ik ga nu maar echt naar bed :crybaby::thumbdown:

Truste allemaal (nu echt)!!

Link to comment
Share on other sites

Ja precies, geen ruimte voor eigen interpretaties, gewoon inderdaad recht voor zijn raap. Daar kan hij wat mee:thumb_yello:

 

Hmm okee, nu ga ik het zeker doen! :das:

Hehe serieus, ben benieuwd naar zn reactie, ik denk dat ie wel mee gaat zingen, aangezien we altijd samen (heel vals) zingen! :naughty:

 

Nou neen, eigenlijk niet .. Ben nog steeds op zoek naar een goede versie van YFL voor Kaatje .. en deze kwam ik toevallig tegen :roftl:

 

Maar die van jou is ook wel leuk!

 

ooooh :naughty:

 

Ja, leuk he! Sam's versie is zoveel beter dan die van Estelle! :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy