Jump to content

Dutch Thread Part 24


Diana

Recommended Posts

Gaan we video's aanraden?

 

check dan deze!

http://www.youtube.com/watch?v=ra6t2n1H7KU

:das:

 

SAMMIEEEEEE!! :wub2:

 

Hey hoi.

Ja iets wat lekker zit is gewoon mijn pyama:blush-anim-cl:maar dat kan zeker weer niet

 

Mjah kleren Kaatje, ik weet.

Heb me nu maar gauw wat uitgezocht, zal wel weer niet goed zijn. Zwarte pantalon, fuchsia blouse (achtig geval) die niet gestreken is (vast nie goed) en dan moet ik nog even zoeken naar schoenen:blush-anim-cl: Denk dat ik maar voor zwarte ballerina's ga (hoewel die weer een rood strikje hebben wat vloekt bij fuchsia dus men zal dolblij met mij zijn morgen)

 

Achja, voorheen liep ik in spijkerbroek met tshirt en heb vreselijk gezeik gehad van mijn mentor toen DIE IK NU DUS OOK ALS MENTOR KRIJG!

jawel..

Ja we lijken wel een hotelschool, nee school heeft geen regels vwb kleding, alleen voor mij lijkt wel

 

Waarom niet? :mf_rosetinted:

 

Maar wat voor opleiding doe je dan, dat je je moet houden aan regels?

 

Hoi Diana :bye:

 

Hola!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gaan we video's aanraden?

 

check dan deze!

http://www.youtube.com/watch?v=ra6t2n1H7KU :wub2:

:das:

 

Die vind ik heel prettig klinken :punk:

 

Ik ben een ontzettende medische dodo, dus eh, hoe meten ze je saturatie en wat is het...?

 

 

Mjah heb echt geen zin in morgen en had ook al laaaang moeten slapen.

Dus ik ga nu maar echt naar bed :crybaby::thumbdown:

Truste allemaal (nu echt)!!

 

Nu echt welterusten dan (en je kledingkeuze klinkt goed) :bye:

Link to comment
Share on other sites

SAMMIEEEEEE!! :wub2:

 

 

 

Waarom niet? :mf_rosetinted:

 

Maar wat voor opleiding doe je dan, dat je je moet houden aan regels?

 

 

Ik doe Sociaal Juridische Dienstverlening en er zijn geen regels, zoals ik net zei. Alleen speciaal voor mij geloof ik. Heb echt zwaar gezeik gehad in 2e leerjaar met mijn mentor. Heb vanaf toen maar alles gedaan wat ze zei (hakjes, broekje, bloesje, haartjes, make upje, french manicure, barbiepopje) en ik begon het jaar met een 6 voor haar vak (POP) en eindigde met een 8. Jawel...schijtwijf dat het is.:thumbdown:

Dus nee ben niet blij met haar als mentor wederom. Maar moet binnenkort echt ergens nette schoenen vandaan toveren, wil ik dit jaar halen...:thumbdown:

 

 

*gaat vol zenuwen nu eeeecht proberen te slapen*

 

p.s. I LOVE SAM!!!

Link to comment
Share on other sites

:woot_jump:

 

 

Van Werchter!! En de kwaliteit is nog niet eens zo heel slecht..

 

:wub2: :wub2: :wub2:

 

(en die stukjes waar Jim op het scherm komt ... aaaargh ... niet goed voor mij :blush-anim-cl::roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Ik doe Sociaal Juridische Dienstverlening en er zijn geen regels, zoals ik net zei. Alleen speciaal voor mij geloof ik. Heb echt zwaar gezeik gehad in 2e leerjaar met mijn mentor. Heb vanaf toen maar alles gedaan wat ze zei (hakjes, broekje, bloesje, haartjes, make upje, french manicure, barbiepopje) en ik begon het jaar met een 6 voor haar vak (POP) en eindigde met een 8. Jawel...schijtwijf dat het is.:thumbdown:

Dus nee ben niet blij met haar als mentor wederom. Maar moet binnenkort echt ergens nette schoenen vandaan toveren, wil ik dit jaar halen...:thumbdown:

 

 

*gaat vol zenuwen nu eeeecht proberen te slapen*

 

p.s. I LOVE SAM!!!

 

Wat een onzin! Als je er nou in het werkveld netjes uit moet zien, ok, maar toch niet op school?!

Als je ziet hoe ik er af en toe bij loop.. en daar zegt ook niemand iets over!

 

Anyhoo... Truste en succes morgen!

 

Leuk dat quoten :floor:

 

Ja toch?

 

they're ab fab! :naughty:

 

Niet dan! :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Wat een onzin! Als je er nou in het werkveld netjes uit moet zien, ok, maar toch niet op school?!

Als je ziet hoe ik er af en toe bij loop.. en daar zegt ook niemand iets over!

 

Anyhoo... Truste en succes morgen!

 

 

NEEE dat moet je anders zien (zeggen ze, want zo dacht ik ook)...neeee school is het begin van je carriere en vooral een HBO is dat heel erg zo!!! Dus neeee, ook op school moet je er al aan beginnen zo je te gedragen en eruit te zien als je op je baan zou zijn.

MiddleFingerLighter.jpg

Maargoed, ik heb gemerkt dat ertegenin gaan absoluut geen zin heeft en averechts werkt op mijn punten bij die tuthola, dus dan ga ik er maar volledig in mee. Hoewel ik echt geen zin heb om te strijken of om het strikje van de schoenen te verwijderen:bleh:

Mijn garderobe is al zwaar veranderd sinds ik stage loop (dit keer wel uit mezelf), maar toch...het liefste zit ik gewoon in een spijkerbroek op school met een fijn tshirt.

Mag wel, maar niet goed voor mijn punten:thumbdown:

Maak ik me zo boos over af en toe! LET ME BE ME!!!:thumbdown:

 

Zenuwachtig en gefrustreerd ga ik toch proberen te slapen:naughty: voor de 3e keer:naughty:

Link to comment
Share on other sites

NEEE dat moet je anders zien (zeggen ze, want zo dacht ik ook)...neeee school is het begin van je carriere en vooral een HBO is dat heel erg zo!!! Dus neeee, ook op school moet je er al aan beginnen zo je te gedragen en eruit te zien als je op je baan zou zijn.

 

Maargoed, ik heb gemerkt dat ertegenin gaan absoluut geen zin heeft en averechts werkt op mijn punten bij die tuthola, dus dan ga ik er maar volledig in mee. Hoewel ik echt geen zin heb om te strijken of om het strikje van de schoenen te verwijderen:bleh:

Mijn garderobe is al zwaar veranderd sinds ik stage loop (dit keer wel uit mezelf), maar toch...het liefste zit ik gewoon in een spijkerbroek op school met een fijn tshirt.

Mag wel, maar niet goed voor mijn punten:thumbdown:

Maak ik me zo boos over af en toe! LET ME BE ME!!!:thumbdown:

 

Zenuwachtig en gefrustreerd ga ik toch proberen te slapen:naughty: voor de 3e keer:naughty:

 

Wat is er mis met een spijkerbroek en shirtje?

Ik doe ook HBO en bij ons (InHolland) doen ze echt niet moeilijk..

 

Truste maar weer!! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Wat is er mis met een spijkerbroek en shirtje?

Ik doe ook HBO en bij ons (InHolland) doen ze echt niet moeilijk..

 

Truste maar weer!! :naughty:

 

Ligt gewoon aan de bevooroordeelde kutdocenten... (edit: ik heb Mavo en daarna MBO gedaan en heb in dienst gezeten, dus ik ben "minderwaardig")

*zegt dit vanuit bed natuurlijk:blush-anim-cl:*

*uche*

Link to comment
Share on other sites

Ligt gewoon aan de bevooroordeelde kutdocenten... (edit: ik heb Mavo en daarna MBO gedaan en heb in dienst gezeten, dus ik ben "minderwaardig")

*zegt dit vanuit bed natuurlijk:blush-anim-cl:*

*uche*

 

Lastig hè, dat naar bed gaan. :roftl:

 

Normaal gesproken zou ik zeggen laat ze verrekken, maar als je zo duidelijk merkt dat het invloed heeft op je cijfers :boxed:

Alsof je met die opleiding alleen maar in de strakke-pakkenwereld terecht kunt komen zeg. :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Lastig hè, dat naar bed gaan. :roftl:

 

Normaal gesproken zou ik zeggen laat ze verrekken, maar als je zo duidelijk merkt dat het invloed heeft op je cijfers :boxed:

Alsof je met die opleiding alleen maar in de strakke-pakkenwereld terecht kunt komen zeg. :thumbdown:

 

Ja lastig indeed.

Ja, normaal zou ik ook zo denken, maar mijn cijfers kelderden. Ik was zooo boooossss. Na de studie, ga ik haar dan ook even rustig "aanklagen", of wat de manier is om klacht in te dienen op school tegen haar.

Eigen schuld.

Nee met mijn opleiding is de kans op strakke pakkenwereld juist erg klein!!:shocked:

:tears:

 

Anyway ... begin hoofdpijn te krijgen ik ben ervantussen. Morgen meer:bleh:

Link to comment
Share on other sites

pfffff ik denk dat ik nog eerder slaap dan Biekje :naughty:

maar ik ga nu dus ook naar bed!

Wens me geluk morgen met mn Luke Pritchard-imitatie :naughty:

 

Weltrusten!

:huglove:

 

 

 

 

Ok ... ik heb het begrepen (:tears:) ... Ik ga naar bed... :bleh:

 

Tot morgen ..

 

 

Ik denk dat we allemaal sneller zijn dan Biekje :bleh:

 

Welterusten en tot morgen meiden :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Ligt gewoon aan de bevooroordeelde kutdocenten... (edit: ik heb Mavo en daarna MBO gedaan en heb in dienst gezeten, dus ik ben "minderwaardig")

*zegt dit vanuit bed natuurlijk:blush-anim-cl:*

*uche*

 

Dat is echt een naaistreek, ik zou het niet pikken!

Serieus, ze kunnen de studenten toch niet verschillend behandelen?

 

Anyhoo.. truste, wederom!

 

Oh, ik heb een nieuwe signature. :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Dat is echt een naaistreek, ik zou het niet pikken!

Serieus, ze kunnen de studenten toch niet verschillend behandelen?

 

Anyhoo.. truste, wederom!

 

Oh, ik heb een nieuwe signature. :mf_rosetinted:

 

Me likie:wub2:

 

Ik ZOU natuurlijk ook kunnen gaan slapen, maar juist in de nacht blijk ik enorm veel interessant materiaal tegen te komen wat me uit mn slaap houdt....Dus ach, dan maar niet. Haal ik morgen wel weer in....:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Slapen is tijdverspilling. :mf_rosetinted:

 

Eigenlijk ben ik het daar wel mee eens ja. Ben je net wakker moet je weer gaan slapen....en waarom? Net als dat dag-en nachtritme gezeur. Ik draai het nog eens om op deze manier. Nou en? Dus? Ik heb er geen last van hoor.....

 

Ook onzin: Nuchter zijn vanaf 24 uur voor een echo van mn lever...:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Slapen is tijdverspilling. :mf_rosetinted:

 

Maar zoooo lekker.

 

Diana, ik ben het er ook niet mee eens, wat sommige docenten doen, maar ik kan er echt pas NA de opleiding wat tegen doen. Als ik het nu doe, hebben ze helemaaaaal de pik op me :crybaby:

School is een ramp, vooral de onze. En ze staan zoooo hoog aangeschreven (al jaren de beste opleiding van nederland blabla). Uhuh, komt gewoon omdat de drempel om over te gaan heel hoog ligt, hoogste van nederland. Wij mogen maar iets van 6 studiepunten missen om over te gaan en moeten die dan met maximaal 2 nieuwe hertentamens halen (en we hebben gewoon in het jaar zelf maar 1 hertentamen). Halen we niet: finish!:thumbdown:

 

Goedemorgen allemaal, ik ga any moment naar uni en ik wil nie:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy