Jump to content

Dutch Thread Part 24


Diana

Recommended Posts

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

CARINA!!!!!!!!!:huglove:

Eindelijk!! Dat is lang geleden!!!! Blij je weer eens te zien joh!

Balen dat je het zo giga druk hebt gehad, hoop dat er wat minder drukke tijden voor je aankomen zodat je ook hier weer kunt posten. We missen je als je er niet bent :tears:

Link to comment
Share on other sites

CARINA!!!!!!!!!:huglove:

Eindelijk!! Dat is lang geleden!!!! Blij je weer eens te zien joh!

Balen dat je het zo giga druk hebt gehad, hoop dat er wat minder drukke tijden voor je aankomen zodat je ook hier weer kunt posten. We missen je als je er niet bent :tears:

 

ANOUK :huglove:

 

Hoe is het met je? Ben je al weer thuis of nog steeds aan het logeren?

 

Hehe, dat zal best, dan moeten jullie iemand anders zoeken om de schuld te geven he :naughty::roftl:

Link to comment
Share on other sites

ANOUK :huglove:

 

Hoe is het met je? Ben je al weer thuis of nog steeds aan het logeren?

 

Ik ben nog altijd aan t logeren, heb er een nieuw hotel bij; hotel Erasmus MC. Prima accomodatie en verzorging, maar morgen hoop ik huiswaarts te keren. Heb t wel weer gezien nu. Bovendien mag ik maandag weer terug naar de longpoli en kan ik er donder op zeggen dat ik binnenkort weer opnieuw word opgenomen voor allerlei fijne en minder fijne onderzoeken......

Link to comment
Share on other sites

potverdorie, heb ik hier zo'n pauperprogramma aanstaan op RTL4, starten ze echt de HELE tijd 'Any other world' voor 4 seconden ofzo... irritant! :hair:

 

omg... ik hoorde het!

 

say goodbyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

 

 

einde...

 

en nou kwam er stukje love today voorbij.... ::naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ik ben nog altijd aan t logeren, heb er een nieuw hotel bij; hotel Erasmus MC. Prima accomodatie en verzorging, maar morgen hoop ik huiswaarts te keren. Heb t wel weer gezien nu. Bovendien mag ik maandag weer terug naar de longpoli en kan ik er donder op zeggen dat ik binnenkort weer opnieuw word opgenomen voor allerlei fijne en minder fijne onderzoeken......

 

:blink: Jakkes, das niet goed hoor!! Fijn dat ze je daar goed verzorgen, maar ik hoop toch dat je morgen weer lekker naar huis mag!

 

Ik duik eens mn bed in... Kom jullie morgen wel weer pesten :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy