Jump to content

Dutch Thread Part 24


Diana

Recommended Posts

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

*komt ook weer binnengedropen*

 

Heb echt bijzonder weinig te melden zeg:boxed

Is hier ook een erg inspirerende omgeving......Ik mis mn gezellige zaalgenootje, die praatte tenminste...Deze mensjes liggen al vanaf acht uur te slapen en reageren pissed off als ik een geluidje maak....:thumbdown:

 

hmmpff saaie mensen! :blink:

 

Ja :bleh: (denk ik)

Maar even los van het filmpje :roftl:

 

Als het goed nieuws is zal je het zeker horen :bleh:

 

eeuhm.. wat wil je horen? Dat ie waarschijnlijk allemaal zwaar erotische dingen in de oor van die dude fluistert? :mf_rosetinted:

 

 

Dat hoor ik graag! Maar als het nieuws minder goed is ook okey, dan kunnen we je hier misschien een beetje opvrolijken! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

eeuhm.. wat wil je horen? Dat ie waarschijnlijk allemaal zwaar erotische dingen in de oor van die dude fluistert? :mf_rosetinted:

 

 

Dat hoor ik graag! Maar als het nieuws minder goed is ook okey, dan kunnen we je hier misschien een beetje opvrolijken! :naughty:

 

Ik wil niks horen .. Maar had eigenlijk ergens zoiets wel verwacht ja .. maar blijkbaar had ik te hoge verwachtingen .. :blink::roftl:

 

Hmmja, zullen we nog wel zien dan .. ben dan waarschijnlijk helemaaaaal geen aangenaam gezelschap (voor zover ik dat anders wel ben :bleh:) ..

Link to comment
Share on other sites

Ik verveel me!

Vandaag zat ik oude foto's te kijken en muziek te luisteren die ik leuk vond in mijn rebelse tijd (nu nog steeds) en ik mis dat wel, mijn alto-tijd. :naughty:

 

[/random]

 

Ik ken ze natuurlijk niet, maar wat voor muziek vond/vind je leuk?

 

 

@Bienie

w29-border.jpg

:wub2:

Link to comment
Share on other sites

Ok .. dan niet .. ik probeer maar gewoon hoor .. maakt mij niet uit :bleh:

 

Nou, als je nog van die leuke boxer-foto's hebt :blush-anim-cl:

 

Dat is zeker jammer inderdaad. Dat slaan is zo'n slecht plan nog niet eigenlijk...maarja, dan moet ik opstaan en ik ben van nature lui aangelegd:naughty:

 

Eraan denken is vast ook plezierig :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik ken ze natuurlijk niet, maar wat voor muziek vond/vind je leuk?

 

Ik was helemaal gek op Placebo. :wub2:

Verder Silverchair, The Cure, Idlewild, Alice in Chains, Sonic Youth, Pixies, Suede, Smashing Pumpkins, David Bowie ( :wub2: ) en ook nog een hele hoop "ik ben boos" herrie. :naughty:

 

Maar ik mis 'giving a sh!t' over hoe ik eruit zag.

Ik mis mijn blauwe haar. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Nou, als je nog van die leuke boxer-foto's hebt :blush-anim-cl:

 

Hmmneen .. die heb ik niet in voorraad .. Heb wel deze ...

 

werchter8jg7.jpg

 

werchter14sf8.jpg

 

werchter22vj8.jpg

 

werchter12qo4.jpg

 

werchter19mg7.jpg

 

Sorry, kon het niet laten :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik wil niks horen .. Maar had eigenlijk ergens zoiets wel verwacht ja .. maar blijkbaar had ik te hoge verwachtingen .. :blink::roftl:

 

Hmmja, zullen we nog wel zien dan .. ben dan waarschijnlijk helemaaaaal geen aangenaam gezelschap (voor zover ik dat anders wel ben :bleh:) ..

 

Nou zeg :sad:

 

 

 

nou euh, we zijn allemaal wel es chagrijnig he! :blush-anim-cl::bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ik was helemaal gek op Placebo. :wub2:

Verder Silverchair, The Cure, Idlewild, Alice in Chains, Sonic Youth, Pixies, Suede, Smashing Pumpkins, David Bowie ( :wub2: ) en ook nog een hele hoop "ik ben boos" herrie. :naughty:

 

Maar ik mis 'giving a sh!t' over hoe ik eruit zag.

Ik mis mijn blauwe haar. :naughty:

 

Ha! Ik herken een paar namen. En uiteraard Bowie. Ben ik toch nog niet zo wereldvreemd als ik dacht.

 

Ik heb wel eens een blauwe lok in m'n haar willen proberen. Had ik zo'n mooie spuitbus voor gekocht, omdat ik niet zeker wist of ik het wel echt wilde. Ik spuiten, niks te zien. Dacht natuurlijk dat er iets aan dat spul mankeerde, dus bespoot ik nijdig de wc-rol. Blauw! :roftl: Op mijn donkere haar pakte dat gewoon niet. Ik moest het eerst laten bleken en dan laten verven, dat was me teveel moeite.

Link to comment
Share on other sites

Nou zeg :sad:

 

 

 

nou euh, we zijn allemaal wel es chagrijnig he! :blush-anim-cl::bleh:

 

Wat? Kan ik toch niks aan doen dat jij niet hapt? :roftl:

 

 

 

Ja ok .. maar ik val daar liever niet teveel andere mensen mee lastig :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Wat? Kan ik toch niks aan doen dat jij niet hapt? :roftl:

 

 

 

Ja ok .. maar ik val daar liever niet teveel andere mensen mee lastig :wink2:

 

Ik ben ook moe ja! :sneaky2:

:naughty:

 

 

hmm nou, dat doe ik juist altijd wel in de hoop dat ik dan weer vrolijk word! (serieus, dat werkt meestal ook nog wel :biggrin2:)

Link to comment
Share on other sites

Ha! Ik herken een paar namen. En uiteraard Bowie. Ben ik toch nog niet zo wereldvreemd als ik dacht.

 

Ik heb wel eens een blauwe lok in m'n haar willen proberen. Had ik zo'n mooie spuitbus voor gekocht, omdat ik niet zeker wist of ik het wel echt wilde. Ik spuiten, niks te zien. Dacht natuurlijk dat er iets aan dat spul mankeerde, dus bespoot ik nijdig de wc-rol. Blauw! :roftl: Op mijn donkere haar pakte dat gewoon niet. Ik moest het eerst laten bleken en dan laten verven, dat was me teveel moeite.

 

:naughty:

 

Mijn haar is van nature blond dus ik had niet zoveel moeite vroeger. Totdat ik het zwart ging verven natuurlijk! Dat is echt vreselijk om eruit te krijgen.

Dit was mijn haar:

green2.jpg

 

:naughty:

Link to comment
Share on other sites

:naughty:

 

Mijn haar is van nature blond dus ik had niet zoveel moeite vroeger. Totdat ik het zwart ging verven natuurlijk! Dat is echt vreselijk om eruit te krijgen.

Dit was mijn haar:

green2.jpg

 

:naughty:

 

Mooie kleur. Ik wilde dat van mij toen nog iets feller hebben.

 

Ik ga slapen! Tis WEER laat! en anders ben ik morgen weer pauper op t werk! (kan ik nie hebben he :naughty:)

 

 

Weltrusten!!

:huglove:

 

Nee, je moet voldoende wakker zijn voor je leuke collega. (Heeft ie je serenade al gehad?) Welterusten José. :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Bon, ik ga ook .. beetje alleen zijn met mijn interesse die hier toch niemand met mij deelt .. :roftl:

 

Tot morgen ..

Byebye :wink2:

 

Welterusten Bienie. Morgen de Werchter-foto's? :naughty:

 

Diana ik duik er ook in. Die wekker weer hè. Hm, misschien ga ik wel dromen over blauw haar. Dit gesprekje roept wel wat ouderwets rebelse gevoelens op :roftl:

 

Tot later :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Welterusten Bienie. Morgen de Werchter-foto's? :naughty:

 

Diana ik duik er ook in. Die wekker weer hè. Hm, misschien ga ik wel dromen over blauw haar. Dit gesprekje roept wel wat ouderwets rebelse gevoelens op :roftl:

 

Tot later :huglove:

 

Misschien dat je op de volgende meet ineens met blauw haar aan komt stappen. :mf_rosetinted:

 

Truste!! xx

Link to comment
Share on other sites

Ik was helemaal gek op Placebo. :wub2:

Verder Silverchair, The Cure, Idlewild, Alice in Chains, Sonic Youth, Pixies, Suede, Smashing Pumpkins, David Bowie ( :wub2: ) en ook nog een hele hoop "ik ben boos" herrie. :naughty:

 

Maar ik mis 'giving a sh!t' over hoe ik eruit zag.

Ik mis mijn blauwe haar. :naughty:

 

Beetje laat maar geweldige muzieksmaak!!!! Placebo!!! Dat is een tijd geleden zeg! The Cure, dat draai ik nog regelmatig. Net als The Smashing Pumpkins. Het was inderdaad een handige tijd qua uiterlijk. Trok gewoon aan waar ik zin in had, wat me al snel de bijnaam Miss Dela (droeg overwegend zwart) opleverde. Makkelijk was dat wel inderdaad......

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy