Jump to content

Dutch Thread Part 24


Diana

Recommended Posts

Welterusten Bienie. Morgen de Werchter-foto's? :naughty:

 

Diana ik duik er ook in. Die wekker weer hè. Hm, misschien ga ik wel dromen over blauw haar. Dit gesprekje roept wel wat ouderwets rebelse gevoelens op :roftl:

 

Tot later :huglove:

 

Ik heb ook ooit mijn haar blauw geverfd, samen met een vriendin die inderdaad ook hoogblond is van zichzelf. Zij gaf licht, bij mij zag je alleen als ik in het licht zat, en dan was t hooguit een beetje paarsig....Mijn haar zie je ook niets in.:thumbdown:

 

Slaap lekker Kaatje! Tot morgen:huglove:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik verveel me!

Vandaag zat ik oude foto's te kijken en muziek te luisteren die ik leuk vond in mijn rebelse tijd (nu nog steeds) en ik mis dat wel, mijn alto-tijd. :naughty:

 

[/random]

 

:naughty:

 

Mijn haar is van nature blond dus ik had niet zoveel moeite vroeger. Totdat ik het zwart ging verven natuurlijk! Dat is echt vreselijk om eruit te krijgen.

Dit was mijn haar:

green2.jpg

 

:naughty:

 

OOO sjiek!

Ik heb een paarse en blauwe pluk gehad. Overigens verfde ik vaker blauwe plukken.

In dienst heb ik het zwart geverfd gehad met blauwe glans (ook toen trapte ik nog).

Dat was mooi. Alleen inderdaad, dat zwart heeft een ontzettend kut effect gehad op mijn mooie blonde haar. Nu is het donkerblond/bruin :crybaby:.

Zo'n spijt van dat zwart/blauw toen!

Link to comment
Share on other sites

Ik verveel me!

Vandaag zat ik oude foto's te kijken en muziek te luisteren die ik leuk vond in mijn rebelse tijd (nu nog steeds) en ik mis dat wel, mijn alto-tijd. :naughty:

 

[/random]

 

Ik was helemaal gek op Placebo. :wub2:

Verder Silverchair, The Cure, Idlewild, Alice in Chains, Sonic Youth, Pixies, Suede, Smashing Pumpkins, David Bowie ( wub2: ) en ook nog een hele hoop "ik ben boos" herrie. :naughty:

 

Maar ik mis 'giving a sh!t' over hoe ik eruit zag.

Ik mis mijn blauwe haar. :naughty:

 

omg omg omg Silverchair:wub2:

Owww dat heeft me door donkere dagen geholpen die muziek.

In die tijd liep ik in rokken enzo..zwaaaaaarrrr alto. En daarna heb ik een zeeeer donkere (maaar zoooo leuke) "gothic" tijd gehad. Lange zwarte jurken met van die wijde mouwen...heb ik toch een paar jaar volgehouden, zelfs in dienst (vonden ze NIET leuk).

:naughty:

 

Helaasch dat mag tegenwoordig allemaal niet meer (jurken passen me ook niet meer trouwens en staan me ook niet meer en ik heb niet meer die ik-trap-OVERAL-tegenaan-moods. En ik ben niet meer zo'n enorme fan van die muziek ook)....

 

Mooie tijden de pubertijd!:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Deze ochtend op school was best leuk:blink:

We hebben nu een groepje voor een project van 4 personen. 2 meiden, 2 heren:naughty:

Goede combinatie denk ik zo!:thumb_yello:

Dus dat gaat vast goed komen! Eerste afspraken gemaakt enzo. :thumb_yello:

 

Anyway ik ga even uurtje slapen, ben zoooo moeoeoeoeoe!!!

Heb leuke verrassing (kleintje) voor mijn beste dinnetje morgen:thumb_yello::naughty:

 

Tot straks/vanavond!!!!(pas laat thuis, want werken)

Link to comment
Share on other sites

:blink:

 

:lmfao:

 

Okee..

 

Ik neuk trouwens. Met een o uitgang is het ik. :mf_rosetinted:

 

inforere.

 

Serieus, een vriend had het gevonden. Hij zei dat het er zo in stond. Ik geloofde hem niet, totdat ik het zelf zag:lmfao:

 

Ohja, je hebt gelijk:doh: Ik dacht er niet aan, omdat het woord in het woordenboek als ik uitgang sta.

 

Zo, snap je Latijn en Grieks?:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy