Jump to content

Dutch Thread Part 24


Diana

Recommended Posts

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ooooh Air Traffic, ja ik wist wel dat jij daar door geobsedeerd bent :naughty ik wist alleen niet dat er zo'n aantrekkelijk bandlid bij kwam kijken. Hopelijk komen ze n keertje in België spelen dan, vast wel in n leuk klein zaaltje :wink

 

Ik .. ben .. niet .. geobsedeerd .. :blink:

 

Maar dat bandlid mag er wel zijn ja :blush-anim-cl:

Hij was ook zo leuk om bezig te zien op Werchter :wub2: (maar is volgens mij niet zo heel erg lief .. vind 'm op dit moment toch niet lief :boxed::roftl:).

 

Ja, ze zullen vast nog wel eens komen .. ooit .. (er zijn geruchten 19 september maar ik heb nog steeds niks officieels gezien :boxed:). Probleem is alleen dat ze in België populairder zijn dan in Engeland enzo :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Nounou, wat lezen we nu..

 

yeah..

 

NOT FAIR about de beschaving Holland!!!

 

Chris; you already knew it on THURSDAY! Marissa called you... But okay.. **** happens, there are trains going from Paris to Rotterdam, that's close to Utrecht and the trip will take 4 hours. So you could make it. But the festival in Paris was more important;].

 

You can travel by train without a passport or id.

 

 

 

Misschien wilde ie gewoon niet spelen .. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik .. ben .. niet .. geobsedeerd .. :blink:

 

Maar dat bandlid mag er wel zijn ja :blush-anim-cl:

Hij was ook zo leuk om bezig te zien op Werchter :wub2: (maar is volgens mij niet zo heel erg lief .. vind 'm op dit moment toch niet lief :boxed:).

 

Ja, ze zullen vast nog wel eens komen .. ooit .. (er zijn geruchten 19 september maar ik heb nog steeds niks officieels gezien :boxed:). Probleem is alleen dat ze in België populairder zijn dan in Engeland enzo :roftl:

 

Het was geen belediging :naughty: band-obsessies doen een mens goed

Link to comment
Share on other sites

Ja .. juist .. Maak dat mijn ouders maar eens wijs :roftl:

 

De meeste ouders zijn het daar niet zo mee eens :bleh: maar ik zou echt niet weten wat ik met m'n vrije tijd moest als ik me niet kon bezighouden met fangirl praktijken :roftl:

 

 

 

Ik ga trouwens bijna 100% zeker naar Stone Gods & Airbourne in London Astoria in November :wub2: als verjaardags kadootje aan mezelf

Link to comment
Share on other sites

Ow :blink:

 

:sneaky2:

 

:roftl:

 

Volgens zijn myspace-profiel iets ouder .. klein beetje maar :mf_rosetinted:

 

(maar in hoeverre dat dat klopt kan ik natuurlijk niet zeggen :roftl:)

 

Geloof muzikanten nooit over hun leeftijd :mf_rosetinted: ik ken een zekere Jonny Rocker die zogenaamd 22 is maar heb uit betrouwbare bron vernomen dat hij niet alleen 34 is maar ook 4 kinderen van 3 verschillende vrouwen heeft :roftl:

Link to comment
Share on other sites

De meeste ouders zijn het daar niet zo mee eens :bleh: maar ik zou echt niet weten wat ik met m'n vrije tijd moest als ik me niet kon bezighouden met fangirl praktijken :roftl:

 

 

 

Ik ga trouwens bijna 100% zeker naar Stone Gods & Airbourne in London Astoria in November :wub2: als verjaardags kadootje aan mezelf

 

Die van mij in ieder geval niet neen ... "Wat zit je toch maar altijd aan die computer te doen?!" .. Tja .. nou .. interesseert hen toch niet :roftl:

 

 

 

Jeeeeeeej :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

De meeste ouders zijn het daar niet zo mee eens :bleh: maar ik zou echt niet weten wat ik met m'n vrije tijd moest als ik me niet kon bezighouden met fangirl praktijken :roftl:

 

 

 

Ik ga trouwens bijna 100% zeker naar Stone Gods & Airbourne in London Astoria in November :wub2: als verjaardags kadootje aan mezelf

 

Reis je ook door naar de meeting:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ow :blink:

 

Volgens zijn myspace-profiel iets ouder .. klein beetje maar :mf_rosetinted:

 

(maar in hoeverre dat dat klopt kan ik natuurlijk niet zeggen :roftl:)

 

Ik hou niet van jonge jongetjes. :mf_rosetinted:

 

De meeste ouders zijn het daar niet zo mee eens :bleh: maar ik zou echt niet weten wat ik met m'n vrije tijd moest als ik me niet kon bezighouden met fangirl praktijken :roftl:

 

Ik ga trouwens bijna 100% zeker naar Stone Gods & Airbourne in London Astoria in November :wub2: als verjaardags kadootje aan mezelf

 

Precies!

 

En dat is wel heel leuk zeg!

Link to comment
Share on other sites

Geloof muzikanten nooit over hun leeftijd :mf_rosetinted: ik ken een zekere Jonny Rocker die zogenaamd 22 is maar heb uit betrouwbare bron vernomen dat hij niet alleen 34 is maar ook 4 kinderen van 3 verschillende vrouwen heeft :roftl:

 

Wow :blink::roftl:

 

Ja nou .. als ik wist dat ik een reactie zou krijgen zou ik het vragen .. Maarja, aangezien ik nooit reactie krijg :thumbdown:

 

Maar 16 zal ie toch wel niet zijn .. denk ik .. Of hoop ik :blush-anim-cl::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Reis je ook door naar de meeting:roftl:

 

Nee....... ik zou het wel willen maar ik heb corsetten cursus + niet zo veel geld dus helaas :wink2:

 

Ik hou niet van jonge jongetjes. :mf_rosetinted:

 

 

Ik wel :mf_rosetinted: alhoewel 16 misschien een beetje te jong is lolzz als ik 40 ben neem ik echt allemaal vriendjes van 20

Link to comment
Share on other sites

Maar wat noem jij jong? :mf_rosetinted:

 

Dat zeg ik net, 16.

 

Nee....... ik zou het wel willen maar ik heb corsetten cursus + niet zo veel geld dus helaas :wink2:

 

 

Ik wel :mf_rosetinted: alhoewel 16 misschien een beetje te jong is lolzz als ik 40 ben neem ik echt allemaal vriendjes van 20

 

Oooh ben je al begonnen met de cursus?!

 

Heerlijke toyboys allemaal. :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy