Jump to content

Dutch Thread Part 24


Diana

Recommended Posts

Vind de cd ook wel heel fijn! Hoewel het iets minder electronic is dan ik verwacht had (op een nummer na)! Maar is verder wel de moeite waard vind ik! (heb m nog maar 1x geluisterd hoor! :naughty:)

 

 

 

:roftl:

Ga je nog wel naar dat in Brussel denk je?

 

Hmm oke.

 

Moehaaa, ik weet niet wat ik heb deze tijd, maar ik ben ineens erg errrug pervy, en eet ontzettend veel:blink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

wat zeur je nou!!

die eerst ben je keei slank,...maar ik je je maar voor 1/4e:naughty:

 

en die 2 sta je nogal onflateus op (ofzoiets) maar je bent nog steeds slank!:roftl:

 

Watte? 1/4e? Waar heb je het over? :roftl:

 

Naja .. ik dacht .. we nemen meteen de voor- en achterkant .. hebben we het belangrijkste wel gehad :roftl:

 

Maar slank ben ik niet .. echt niet ..

Zeg ook niet dat ik dik ben, maar een paar kilo (lees: een stuk of 5-6-7-8) mogen er toch zeker vanaf :blush-anim-cl:

 

Size doesn't matter :mf_rosetinted: hij is muzikant dus hij heeft vast genoeg ervaring

 

Wat denk je dat ik ermee van plan ben dan? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Weet het niet .. nog steeds niks officieel gehoord/gelezen ..

 

Wel gelezen dat het waarschijnlijk om een akoestisch (?) concert zou gaan, doen ze blijkbaar allemaal daar ofzo, en dat zou dan betekenen dat alleen Chris & Tom gaan .. En tja .. moet eerlijk bekennen dat het voor mij dan niet meteen hoeft :blush-anim-cl:

 

hmm okee :naughty:

wel mooi hoor, akoestisch.. :wink2: maarja.. zonder Jim..

 

Hmm oke.

 

Moehaaa, ik weet niet wat ik heb deze tijd, maar ik ben ineens erg errrug pervy, en eet ontzettend veel:blink:

 

hmm eh.. wat zal ik daar eens voor verstandigs op zeggen? :roftl:

 

Size doesn't matter :mf_rosetinted: hij is muzikant dus hij heeft vast genoeg ervaring

 

:naughty:

Dat zeggen ze allemaal... maar ondertussen...

Link to comment
Share on other sites

hmm okee :naughty:

wel mooi hoor, akoestisch.. :wink2: maarja.. zonder Jim..

 

:naughty:

Dat zeggen ze allemaal... maar ondertussen...

 

Ja, weet dat het mooi is .. maar om de 1 of andere reden trekt het me toch niet zo .. Bij AT is het gewoon het geheel dat ik leuk vind .. als dan de helft "wegvalt" .. Naja, weet niet of ik het de moeite vind ervoor naar Brussel te gaan :blush-anim-cl:

 

:blink: Leg eens uit?

Link to comment
Share on other sites

Maar slank ben ik niet .. echt niet ..

Zeg ook niet dat ik dik ben, maar een paar kilo (lees: een stuk of 5-6-7-8) mogen er toch zeker vanaf :blush-anim-cl:

 

 

 

Wat denk je dat ik ermee van plan ben dan?

Maar...big girls are beautiful:mf_rosetinted:

hmm okee :naughty:

wel mooi hoor, akoestisch.. :wink2: maarja.. zonder Jim..

 

 

 

hmm eh.. wat zal ik daar eens voor verstandigs op zeggen? :roftl:

 

 

 

:naughty:

Dat zeggen ze allemaal... maar ondertussen...

 

Geef me goede raad:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ja, weet dat het mooi is .. maar om de 1 of andere reden trekt het me toch niet zo .. Bij AT is het gewoon het geheel dat ik leuk vind .. als dan de helft "wegvalt" .. Naja, weet niet of ik het de moeite vind ervoor naar Brussel te gaan :blush-anim-cl:

 

:blink: Leg eens uit?

 

Ik begrijp je probleem! :naughty:

 

 

 

eh, nou, was het niet zo dat "onderzoek" uitgewezen had dat niet de lengte er toe doet, maar de breedte? :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Maar...big girls are beautiful:mf_rosetinted:

 

 

Geef me goede raad:naughty:

 

Ja .. tuurlijk ..

Maar denk niet dat Cobe het zo grappig vindt als er nog x aantal kilo's bijkomen :blush-anim-cl::roftl:

(en voor mezelf vind ik het trouwens ook niks, zit nu al over mijn grens heen :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

Ik begrijp je probleem! :naughty:

 

 

 

eh, nou, was het niet zo dat "onderzoek" uitgewezen had dat niet de lengte er toe doet, maar de breedte? :mf_rosetinted:

 

Dus ..

Als ik niet beter wist had ik al eens een berichtje gestuurd om precies te vragen wie, wat, waar en hoe .. Maarja ..

 

 

Ohja? Weet ik niks van :roftl:

(wat een verassing trouwens dat ik er nog nooit van gehoord heb en jij weer wel :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

Ja .. tuurlijk ..

Maar denk niet dat Cobe het zo grappig vindt als er nog x aantal kilo's bijkomen :blush-anim-cl::roftl:

(en voor mezelf vind ik het trouwens ook niks, zit nu al over mijn grens heen :bleh:)

Ga herbalifen:mf_rosetinted:

Okeey,

euhm..

perverse gedachten lijken me vrij gezond! Dus dat is geen probleem.. :naughty:

en euhm.. ontzettend veel eten lijkt me niet zo gezond.. dus eh.. ja.. tja! :mf_rosetinted:

 

Dankje o wijze Jose, dat was erg zinvol:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Dus ..

Als ik niet beter wist had ik al eens een berichtje gestuurd om precies te vragen wie, wat, waar en hoe .. Maarja ..

 

 

Ohja? Weet ik niks van :roftl:

(wat een verassing trouwens dat ik er nog nooit van gehoord heb en jij weer wel :bleh:)

 

hmm, nouja, misschien kan je een berichtje sturen naar de algemene AT Myspace? :mf_rosetinted:

 

 

tsss, tja ik weet dat soort dingen gewoon oke! :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ga herbalifen:mf_rosetinted:

 

Watte? :blink:

 

hmm, nouja, misschien kan je een berichtje sturen naar de algemene AT Myspace? :mf_rosetinted:

 

 

tsss, tja ik weet dat soort dingen gewoon oke! :mf_rosetinted:

 

Kan ik .. Maar ik heb geen idee wie daarachter zit (soms heb ik het gevoel vooral Jim, maar kom :roftl:) en ik denk als ik info zou krijgen dat ze die dan ook wel gewoon op de myspace zouden gezet hebben ..

 

 

Jaja .. ok .. Weet je ook of het waar is wat ze zeggen? :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Kan ik .. Maar ik heb geen idee wie daarachter zit (soms heb ik het gevoel vooral Jim, maar kom :roftl:) en ik denk als ik info zou krijgen dat ze die dan ook wel gewoon op de myspace zouden gezet hebben ..

 

 

Jaja .. ok .. Weet je ook of het waar is wat ze zeggen? :mf_rosetinted:

 

Nouja, je kan het vragen, misschien zijn ze het vergeten erop te zetten!

 

Of het waar is?

Ik denk van wel! :mf_rosetinted:

 

Ohja, echt wel.:mf_rosetinted:

 

Neuh, denk het niet:blink:

 

hmm, okee, dat is het iets anders! :naughty::mf_rosetinted:

 

 

 

Ik ga even eten! Laterr!!

Link to comment
Share on other sites

Nouja, je kan het vragen, misschien zijn ze het vergeten erop te zetten!

 

Of het waar is?

Ik denk van wel! :mf_rosetinted:

 

 

Ik ga even eten! Laterr!!

 

Dat denk ik toch niet .. Naja, ik zie nog wel .. als er volgende week nog geen nieuws is misschien.. :bleh:

 

Leuk :mf_rosetinted:

 

 

Eet ze!

Link to comment
Share on other sites

Nouja, je kan het vragen, misschien zijn ze het vergeten erop te zetten!

 

Of het waar is?

Ik denk van wel! :mf_rosetinted:

 

 

 

hmm, okee, dat is het iets anders! :naughty::mf_rosetinted:

 

 

 

Ik ga even eten! Laterr!!

 

Tja...ik denk dat het gewoon puberteit is:naughty:

Smakelijk:wink2:

Link to comment
Share on other sites

Wat een verassing :roftl:

Naja, jij was tenminste in de buurt :bleh:

(is tussen 2 campings in)

 

Vind het wel een :wub2:-foto :blush-anim-cl:

 

hmm kan me niet eens herinneren dat we over een brug zijn gekomen (lopend van de camping naar het festivalterrein...? De enige brug die ik me kan herinneren is de brug naar het centrum van Werchter! Maar dat is die weer niet... :naughty:

Link to comment
Share on other sites

hmm kan me niet eens herinneren dat we over een brug zijn gekomen (lopend van de camping naar het festivalterrein...? De enige brug die ik me kan herinneren is de brug naar het centrum van Werchter! Maar dat is die weer niet... :naughty:

 

Nou, het enige wat ik weet is dat het tussen 2 campings in was ofzo? Iets van B0/B1? Kan dat?

 

Naja, maakt verder ook niet echt uit natuurlijk .. Is gewoon :wub2::blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy