Jump to content

Dutch Thread Part 24


Diana

Recommended Posts

Wat ist stil hier vandaag zeg....

Anniehoe, ik heb over een uurtje lekker vrij! Dan even de appie hein bezoeken en dan ga ik wat ingredientjes halen, want ik heb me toch een partij zin in Indiase Curry vanavond!!!

Dus ik ga lekker koken heute!

Met rijst en boontjes. Misschien nog een lekker ijsje als toetje.

Nee ik kook niet zo heel vaak:blush-anim-cl:

Maar als ik kook ist lekker:bleh:

Heb in Dublin curry powder gehaald (die ik lekker vind) dus ik kan weer een tijdje vooruit! Heb vorig jaar na bezoek in Engeland heel veel curry gemaakt. Zeau lekker.

Magoew. Lekker op tijd thuis vanavond. Ook van plan wat aan huishouden te gaan doen (van PLAN).

 

Hoestie bij jullie dan?

Leuke zaterdag?

 

:bleh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja .. Ik moet er om 4u weer uit :roftl:

 

OOOWJA dauwtrappen ist niet?

Deden ze op onze manege vaker en ben nooit geweest, maar wilde zooooo graag eens :crybaby:.

Ma vond dat ik te jong was toendertijd en toen ik de leeftijd had, had ik om die tijd krantenwijk op zaterdagochtend :(:shocked:

 

*edit* ben ff weg, even koken en douchen. Half uurtje ben ik wel weer terug denk ik :)

Link to comment
Share on other sites

OOOWJA dauwtrappen ist niet?

Deden ze op onze manege vaker en ben nooit geweest, maar wilde zooooo graag eens :crybaby:.

Ma vond dat ik te jong was toendertijd en toen ik de leeftijd had, had ik om die tijd krantenwijk op zaterdagochtend :(:shocked:

 

*edit* ben ff weg, even koken en douchen. Half uurtje ben ik wel weer terug denk ik

 

Ja, zo kan je het noemen ... Dauwwandeling en daarna een paarden(en tractor)wijding .. Wil het wel eens meemaken :original:

 

Maar het is wel heel erg vroeg :blink::roftl:

 

Weet niet of ik er nog ga zijn dan, anders spreek ik je morgen of maandag ofzo wel weer :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Nu al? Het weekend is nog maar op de helft (:thumbdown:)!

 

Met mij wel goed hoor!

Ik heb iets belachelijks gedaan! :blush-anim-cl:

 

Ja, ik weet het ..

Het gaat morgen niet goed aflopen denk ik :roftl:

 

Oh? Vertel :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ja, ik weet het ..

Het gaat morgen niet goed aflopen denk ik :roftl

 

Oh? Vertel :bleh:

 

:blush-anim-cl:

Ik heb gister mn collega een smsje gestuurd met dat ik het fijn vind dat ie er is en dat ie me altijd aan t lachen maakt en bla bla bla... :blush-anim-cl: En ik heb niks terug gehad. :blush-anim-cl:(Maar dat kan ook komen omdat mn telefoon uitgevallen is en ik hier geen oplader heb :naughty:)

 

Het is mij die jullie komt irriteren:mf_rosetinted:

 

Nee toch! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Jeeeej

 

:blush-anim-cl:

Ik heb gister mn collega een smsje gestuurd met dat ik het fijn vind dat ie er is en dat ie me altijd aan t lachen maakt en bla bla bla... :blush-anim-cl: En ik heb niks terug gehad. :blush-anim-cl:(Maar dat kan ook komen omdat mn telefoon uitgevallen is en ik hier geen oplader heb :naughty:)

 

 

 

Nee toch! :blink:

 

Toch wel!:mf_rosetinted:

Alles goed hier?:bleh:

Link to comment
Share on other sites

:blush-anim-cl:

Ik heb gister mn collega een smsje gestuurd met dat ik het fijn vind dat ie er is en dat ie me altijd aan t lachen maakt en bla bla bla... :blush-anim-cl: En ik heb niks terug gehad. :blush-anim-cl (Maar dat kan ook komen omdat mn telefoon uitgevallen is en ik hier geen oplader heb :naughty)

 

 

Aaaaaaaaaaaaaw :huglove:

Dat probleem heb ik nu ook .. :roftl:

(stuur wel alleen niet dat soort berichtjes :bleh:)

 

Hij zal vast wel wat terugsturen, maar jij kan het gewoon niet ontvangen :roftl: Wie weet vliegt ie maandag wel rond je nek :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy