Jump to content

Dutch Thread Part 24


Diana

Recommended Posts

Aaaaaaaaaaaaaw :huglove:

Dat probleem heb ik nu ook .. :roftl:

(stuur wel alleen niet dat soort berichtjes :bleh:)

 

Hij zal vast wel wat terugsturen, maar jij kan het gewoon niet ontvangen :roftl: Wie weet vliegt ie maandag wel rond je nek :mf_rosetinted:

 

Ja of hij is zich wild geschrokken en negeert me maandag... aaargh wat heb ik gedaan?! :blush-anim-cl: Ik heb wel een half uur met de telefoon in mn hand gezeten: Zal ik het doen? Zal ik het niet doen? Nee ik doe het niet! Ja toch wel! :insane:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Het is mij die jullie komt irriteren:mf_rosetinted:

 

Kom maar op dan :bleh:

 

aaargh lees dat maar in mn vorige post! Dat durf ik niet nog een keer te vertellen! :blush-anim-cl::roftl:

 

Maar verder goed hoor!

Met jou?

 

Ik las het :naughty: Dapper hoor! Ik ben trots op je.

 

@Bienie: jemig wat moet jij vroeg op morgen. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ja of hij is zich wild geschrokken en negeert me maandag... aaargh wat heb ik gedaan?! :blush-anim-cl: Ik heb wel een half uur met de telefoon in mn hand gezeten: Zal ik het doen? Zal ik het niet doen? Nee ik doe het niet! Ja toch wel! :insane:

 

Aaaaaaaaaaaaw :huglove:

Komt allemaal wel goed :wink2:

 

Het moet toch bij iemand gaan zoals het hoort hé ... :bleh::roftl:

Link to comment
Share on other sites

@Bienie: jemig wat moet jij vroeg op morgen. :blink:

 

Erg hé .. :roftl:

Maar af en toe moet je eens kunnen gek doen? Cobe gaat niet weten wat 'm overkomt als ik daar morgen om 5u sta .. :roftl:

 

Heb vandaag nog gereden, bijna 4u erop gezeten .. Toen we terugkwamen (was rond 18u) dacht ik: over 12u zit ik er alweer op :blink::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik las het :naughty Dapper hoor! Ik ben trots op je.

 

Dapper? Haha ik noem het meer zo'n stomme spontane Jose actie! :hair::naughty:

 

Aaaaaaaaaaaaw :huglove:

Komt allemaal wel goed :wink2:

 

Het moet toch bij iemand gaan zoals het hoort hé ... :bleh::roftl:

 

Hehe achja, t zal wel loslopen, maar achteraf gezien had ik t toch beter niet kunnen doen! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Maaah mijn schouder doet zeer:boxed:

Ik ben naar de kermis geweest, en daar was zo'n ding, the Dominator, en dat ding ging over de kop en heen en weer en hoog jonge! Dan werd je giga hoog achterstevoren ondersteboven naar beneden gegooid:boxed:En nu kan ik mn linkerhelft niet meer goed bewegen:boxed:

Link to comment
Share on other sites

Dapper? Haha ik noem het meer zo'n stomme spontane Jose actie! :hair::naughty:

 

 

 

Hehe achja, t zal wel loslopen, maar achteraf gezien had ik t toch beter niet kunnen doen! :naughty:

 

Ach, zo'n acties zal je altijd hebben :wink2: Ik kan er van meepraten..

Link to comment
Share on other sites

Ja of hij is zich wild geschrokken en negeert me maandag... aaargh wat heb ik gedaan?! :blush-anim-cl: Ik heb wel een half uur met de telefoon in mn hand gezeten: Zal ik het doen? Zal ik het niet doen? Nee ik doe het niet! Ja toch wel! :insane:

 

En dan moet je maandag ook nog naar het werk toe en hem onder ogen komen... ik zou maar vroeg opstaan :naughty:

 

Erg hé .. :roftl:

Maar af en toe moet je eens kunnen gek doen? Cobe gaat niet weten wat 'm overkomt als ik daar morgen om 5u sta .. :roftl:

 

Heb vandaag nog gereden, bijna 4u erop gezeten .. Toen we terugkwamen (was rond 18u) dacht ik: over 12u zit ik er alweer op :blink::roftl:

 

Dat wordt spierpijn!

Link to comment
Share on other sites

Ach, zo'n acties zal je altijd hebben :wink2: Ik kan er van meepraten..

 

Haha, mijn god, ja nou, ik hoop dat ik er niet te veel mee verpest heb! :roftl: Is het bij jou daarna de goede of de foute kant op gegaan? :blink:

 

En dan moet je maandag ook nog naar het werk toe en hem onder ogen komen... ik zou maar vroeg opstaan :naughty:

 

Ja, bedankt voor de steunende woorden, nu kijk ik nog meer uit naar maandag! :blush-anim-cl::naughty:

Link to comment
Share on other sites

Maaah mijn schouder doet zeer:boxed:

Ik ben naar de kermis geweest, en daar was zo'n ding, the Dominator, en dat ding ging over de kop en heen en weer en hoog jonge! Dan werd je giga hoog achterstevoren ondersteboven naar beneden gegooid:boxed:En nu kan ik mn linkerhelft niet meer goed bewegen:boxed:

 

Gezellig ...

 

Mijn linkerkant doet ook pijn, gelukkig enkel mijn pols & knie .. dus nog niet alles .. Zal na morgen wel anders zijn :roftl:

 

Dat wordt spierpijn!

 

Awel, daar heb ik eigenlijk niet zo'n schrik voor .. Eerder kontpijn (heb me volgens mij nu al open gereden :blink::blush-anim-cl:) en uhm tja .. gewrichtspijn zeg maar .. Mijn knie enzo, en mijn pols doet nu ook alweer pijn .. Maar met een beetje geluk blijft het daarbij :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Dapper? Haha ik noem het meer zo'n stomme spontane Jose actie! :hair::naughty:

 

 

 

Hehe achja, t zal wel loslopen, maar achteraf gezien had ik t toch beter niet kunnen doen! :naughty:

 

Wat ik lees over je sms-je kun je altijd nog uitleggen dat jullie contact je goed doet nu je het even moeilijk hebt. Tenzij je ook nog iets hebt gezegd over vlinders :wink2:

 

Maaah mijn schouder doet zeer:boxed:

Ik ben naar de kermis geweest, en daar was zo'n ding, the Dominator, en dat ding ging over de kop en heen en weer en hoog jonge! Dan werd je giga hoog achterstevoren ondersteboven naar beneden gegooid:boxed:En nu kan ik mn linkerhelft niet meer goed bewegen:boxed:

 

Is het stijf en pijnlijk of kun je je echt niet meer bewegen?

Link to comment
Share on other sites

Gezellig ...

 

Mijn linkerkant doet ook pijn, gelukkig enkel mijn pols & knie .. dus nog niet alles .. Zal na morgen wel anders zijn :roftl:

 

 

 

Awel, daar heb ik eigenlijk niet zo'n schrik voor .. Eerder kontpijn (heb me volgens mij nu al open gereden :blink::blush-anim-cl:) en uhm tja .. gewrichtspijn zeg maar .. Mijn knie enzo, en mijn pols doet nu ook alweer pijn .. Maar met een beetje geluk blijft het daarbij :bleh:

 

Waar kwam het door? Paardrijden?:boxed:

Link to comment
Share on other sites

Haha, mijn god, ja nou, ik hoop dat ik er niet te veel mee verpest heb! :roftl: Is het bij jou daarna de goede of de foute kant op gegaan? :blink:

 

Nou .. uhm .. Ik heb nog steeds geen reactie gehad? :boxed:

 

Maar daar moet jij je niks van aantrekken, jouw situatie is anders :roftl:

 

Waar kwam het door? Paardrijden?:boxed:

 

Weet niet ... Ik zou zeggen van niet maar vanmorgen had ik het nog niet .. dus waarschijnlijk wel :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Trouwens...even een heel gekke vraag tussen door.:bleh:

Heeft iemand hier een creditcard? Zoja, wil die persoon dan alsjeblieft voor mij een paar dingen van de Mikasounds webshop bestellen? Ik betaal je dan terug!

Ik vraag dit, omdat ik er dus net achter kwam dat je alleen met creditcard kon betalen, en mijn ouders er geen hebben, en ik ook niet:boxed:

 

Please? Ik ben diegene dan voor eeuwig dankbaar:bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb zoiets ook wel eens gedaan. Heb daarna vijf jaar met 'm samengewoond :naughty:

 

Ow .. leuk ..

Zie je wel José, komt allemaal goed! :mf_rosetinted:

 

 

 

 

Linde: neen sorry, kan je niet helpen..

Link to comment
Share on other sites

Wat ik lees over je sms-je kun je altijd nog uitleggen dat jullie contact je goed doet nu je het even moeilijk hebt. Tenzij je ook nog iets hebt gezegd over vlinders :win2:

 

Uhuh! Nee nee niks verteld daarover gelukkig. Denk ook niet dat ik zoiets via sms zou vertellen! :bleh: Maar serieus, het was ook meer bedoeld als dat ik het fijn vind dat hij me zo opvrolijkt in deze periode! Maar toch ehh... zoiets stuur je niet zomaar :naughty:

 

Ik heb zoiets ook wel eens gedaan. Heb daarna vijf jaar met 'm samengewoond :naughy:

 

Ah kijk! Nou wie weet is er nog hoop! :mf_rosetinted:

 

Nou .. uhm .. Ik heb nog steeds geen reactie gehad? :boxed

 

Maar daar moet jij je niks van aantrekken, jouw situatie is anders :roftl:

 

Aaah! Je doelde op Jim? :naughty: Da's dan wel een ietwat andere situatie ja! Jij hoeft m maandag in ieder geval niet onder ogen te komen! :naughty: (Ja, wat op zich best wel jammer is voor jou natuurlijk, maarja! :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

Trouwens...even een heel gekke vraag tussen door.:bleh:

Heeft iemand hier een creditcard? Zoja, wil die persoon dan alsjeblieft voor mij een paar dingen van de Mikasounds webshop bestellen? Ik betaal je dan terug!

Ik vraag dit, omdat ik er dus net achter kwam dat je alleen met creditcard kon betalen, en mijn ouders er geen hebben, en ik ook niet:boxed:

 

Please? Ik ben diegene dan voor eeuwig dankbaar:bleh:

 

Sorry kan je niet helpen.

Heb net voor 2 anderen (en mezelf) hotel en tickets besteld, vind dat wel even voldoende engheid (ben ook student). Snap dat je het terugbetaald, maar sorry....misschien dat iemand anders je kan helpen.

Link to comment
Share on other sites

Trouwens...even een heel gekke vraag tussen door.:bleh:

Heeft iemand hier een creditcard? Zoja, wil die persoon dan alsjeblieft voor mij een paar dingen van de Mikasounds webshop bestellen? Ik betaal je dan terug!

Ik vraag dit, omdat ik er dus net achter kwam dat je alleen met creditcard kon betalen, en mijn ouders er geen hebben, en ik ook niet:boxed:

 

Please? Ik ben diegene dan voor eeuwig dankbaar:bleh:

 

Kan het ook met Paypal?

Link to comment
Share on other sites

Keistoere actie Jose!

Kan ie alleen maar goed opvatten!:thumb_yello:

 

pfff :blush-anim-cl: dat hoop ik dan maar :naughty:

 

Hoi trouwens! :bye:

Hoe is het?

 

Ow .. leuk ..

Zie je wel José, komt allemaal goed! :mf_rosetinted:

 

Ja inderdaad, straks wonen we ook samen! :shocked: (daar heb ik ook echt nu al wel weer behoefte aan.. :mf_rosetinted:)

Link to comment
Share on other sites

Sorry kan je niet helpen.

Heb net voor 2 anderen (en mezelf) hotel en tickets besteld, vind dat wel even voldoende engheid (ben ook student). Snap dat je het terugbetaald, maar sorry....misschien dat iemand anders je kan helpen.

 

Oh oke. Maakt niet uit. Toch bedankt:wink2:

 

@Kaatje: Volgens mij niet. Er stond geloof ik alleen creditcard:boxed:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy