Jump to content

Dutch Thread Part 24


Diana

Recommended Posts

Aaah! Je doelde op Jim? :naughty: Da's dan wel een ietwat andere situatie ja! Jij hoeft m maandag in ieder geval niet onder ogen te komen! :naughty: (Ja, wat op zich best wel jammer is voor jou natuurlijk, maarja! :bleh:)

 

Ja, daarmee :bleh:

Voor de rest heb ik recent zo geen dingen uitgehaald (en herinner me ook niet meteen wat van het verleden, maar dat kan komen omdat ik veel te moe ben om te denken :roftl:) dus ...

 

Wil 'm anders best wel maandag onder ogen komen hoor :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

pfff blush-anim-cl: dat hoop ik dan maar :naughty:

 

Hoi trouwens! :bye

Hoe is het?

 

 

 

Ja inderdaad, straks wonen we ook samen! :shocked: (daar heb ik ook echt nu al wel weer behoefte aan.. :mf_rosetinted:)

 

Haaaj

Ja wel goed, weekend he (hoewel het een weekend gaat worden boordevol schoolspul). MORGEN UITSLAPEN!:thumb_yello:

 

Hoestie daar verder? Vlinders al een flinke vlindertuin geworden?:naughty:

 

Maakt niet uit, ik vind vast wel iemand anders..toch bedankt:wink2::thumb_yello:

 

Ok.

Had ik niet zulke grote bedragen van de creditcard af laten schrijven nu, dan had ik je wel geholpen.

Zullen vast meer mensen hier rondwandelen met een creditcard

Link to comment
Share on other sites

Haaaj

Ja wel goed, weekend he (hoewel het een weekend gaat worden boordevol schoolspul). MORGEN UITSLAPEN!:thumb_yello:

 

Hoestie daar verder? Vlinders al een flinke vlindertuin geworden?:naughty:

 

 

 

Ok.

Had ik niet zulke grote bedragen van de creditcard af laten schrijven nu, dan had ik je wel geholpen.

Zullen vast meer mensen hier rondwandelen met een creditcard

 

Ik begrijp het wel:wink2:

Ja, denk het ook wel ja.

 

Ik wil gewoon dat zomertour t-shirt zooo graag, en in Amsterdam was mn maat er niet meer:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Ja, daarmee :bleh

Voor de rest heb ik recent zo geen dingen uitgehaald (en herinner me ook niet meteen wat van het verleden, maar dat kan komen omdat ik veel te moe ben om te denken :roft) dus ...

 

Wil 'm anders best wel maandag onder ogen komen hoor :mf_rosetinted:

 

Hehe, dat dacht ik wel! :das:

Achja.. ik had ook bewust gister het smsje gestuurd, zodat er nog een heel weekend overheen zou gaan! :fisch:

 

Haaaj

Ja wel goed, weekend he (hoewel het een weekend gaat worden boordevol schoolspul). MORGEN UITSLAPEN!:thumb_yello:

 

Hoestie daar verder? Vlinders al een flinke vlindertuin geworden?:naughty:

 

Jahr! Ik ga ook morgen uitslapen!!! (sorry Bienie :naughty:)

 

 

Maar euh, nee ach, tis niet echt erger geworden.. tis gewoon fijn dat hij me zo kan opvrolijken.. maar misschien is dat t ook wel.. I dunno.. :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Hehe, dat dacht ik wel! :das:

Achja.. ik had ook bewust gister het smsje gestuurd, zodat er nog een heel weekend overheen zou gaan! :fisch

 

 

 

Jahr! Ik ga ook morgen uitslapen!!! (sorry Bienie :naughty:)

 

:naughty:

Dat was goed gedacht van je .. kan ie bekomen .. :bleh:

 

 

:sneaky2: Dank je ...

 

Ach neen, vind het niet erg .. ga tenminste plezier maken en iets meemaken wat je niet elke dag meemaakt :mf_rosetinted: Hoop toch dat het een beetje leuk gaat zijn .. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

:naughty

Dat was goed gedacht van je .. kan ie bekomen .. :bleh:

 

 

:sneaky2: Dank je ...

 

Ach neen, vind het niet erg .. ga tenminste plezier maken en iets meemaken wat je niet elke dag meemaakt :mf_rosetinted: Hoop toch dat het een beetje leuk gaat zijn .. :roftl:

 

pffff :blush-anim-cl::sneaky2:

 

 

Ja, dat is waar! Voor leuke dingen is het niet zo moeilijk om vroeg op te staan (vind ik dan)!

 

oow, wat zal het maandag lastig worden om op te staan.. :sweatdrop:

Link to comment
Share on other sites

pffff :blush-anim-cl::sneaky2:

 

 

Ja, dat is waar! Voor leuke dingen is het niet zo moeilijk om vroeg op te staan (vind ik dan)!

 

oow, wat zal het maandag lastig worden om op te staan.. :sweatdrop:

 

Niet alleen voor jou denk ik zo .. :roftl:

Maar ik moet wel nergens voor op :bleh::mf_rosetinted:

 

 

Btw, heb je de foto's nog gezien de ik gisteren gepost heb? Dacht ze nog net voordat je weg was erop te hebben, maar denk dat ik net te laat was.. :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Hehe, dat dacht ik wel! :das:

Achja.. ik had ook bewust gister het smsje gestuurd, zodat er nog een heel weekend overheen zou gaan! :fisch:

 

 

 

Jahr! Ik ga ook morgen uitslapen!!! (sorry Bienie :naughty:)

 

 

Maar euh, nee ach, tis niet echt erger geworden.. tis gewoon fijn dat hij me zo kan opvrolijken.. maar misschien is dat t ook wel.. I dunno.. :biggrin2:

 

Misschien is dat voorlopig wel genoeg. Wie weet wat er in de toekomst nog gaat gebeuren. :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Niet alleen voor jou denk ik zo .. :roftl

Maar ik moet wel nergens voor op :bleh mf_rosetinted

 

 

Btw, heb je de foto's nog gezien de ik gisteren gepost heb? Dacht ze nog net voordat je weg was erop te hebben, maar denk dat ik net te laat was.. :boxed:

 

Ik heb wel wat foto's gezien ja, wantik zag een hele leuke drummer! :mf_rosetinted:

 

Ik ga er vandoor. Doei:huglove:

Buhbye!:huglove:

 

Misschien is dat voorlopig wel genoeg. Wie weet wat er in de toekomst nog gaat gebeuren. :wink2:

 

Ja inderdaad hoor! Stiekem heb ik er ook nog niet zo'n behoefte aan, maar tis gewoon leuk (en soms wat beschamend:blush-anim-cl:) om te doen! Mijn volgende stap gaat worden; een eigen huisje! Dat vind ik nu wat belangrijker! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Bye Linde.

 

O mensen, even egostrelend gedoe hier :)

Heb curry gemaakt en had het er vandaag over met collega, die vroeg wat ik ging eten vanavond (vraagt ze wel vaker).

Dus dat wilde ze ook gaan maken. Samen inkopen gedaan (ik had nog 3/4e van alle ingredienten nodig) en heb dr net gebeld of ze het gemaakt heeft en wat ze ervan vond.

Blijkt dat ze zelf 2 borden ervan leeggegeten heeft en dat iemand bij haar thuis eigenlijk al gegeten had, maar ook een bord meegegeten heeft:wink2:

:)

Supersimpel recept en superlekker ;)

 

Dus als iemand ook recept wil? :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Bye Linde.

 

O mensen, even egostrelend gedoe hier :)

Heb curry gemaakt en had het er vandaag over met collega, die vroeg wat ik ging eten vanavond (vraagt ze wel vaker).

Dus dat wilde ze ook gaan maken. Samen inkopen gedaan (ik had nog 3/4e van alle ingredienten nodig) en heb dr net gebeld of ze het gemaakt heeft en wat ze ervan vond.

Blijkt dat ze zelf 2 borden ervan leeggegeten heeft en dat iemand bij haar thuis eigenlijk al gegeten had, maar ook een bord meegegeten heeft:wink2:

:)

Supersimpel recept en superlekker ;)

 

Dus als iemand ook recept wil? :bleh:

 

 

Nahce!! :thumb_yello:

Hmmm ja ik wil dat recept ook wel! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Bye Linde.

 

O mensen, even egostrelend gedoe hier :)

Heb curry gemaakt en had het er vandaag over met collega, die vroeg wat ik ging eten vanavond (vraagt ze wel vaker).

Dus dat wilde ze ook gaan maken. Samen inkopen gedaan (ik had nog 3/4e van alle ingredienten nodig) en heb dr net gebeld of ze het gemaakt heeft en wat ze ervan vond.

Blijkt dat ze zelf 2 borden ervan leeggegeten heeft en dat iemand bij haar thuis eigenlijk al gegeten had, maar ook een bord meegegeten heeft:wink2:

:)

Supersimpel recept en superlekker ;)

 

Dus als iemand ook recept wil? :bleh:

 

Ik ben altijd in voor supersimpele recepten. :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb wel wat foto's gezien ja, wantik zag een hele leuke drummer! :mf_rosetinted:

 

Ok, dan is het goed .. speciaal voor jou gepost namelijk :mf_rosetinted:

 

 

(en ook een beetje voor mezelf natuurlijk .. :bleh: Met zonnebril is ie leuheuk! :blush-anim-cl:)

Link to comment
Share on other sites

Ok, dan is het goed .. speciaal voor jou gepost namelijk :mf_rosetinted:

 

 

(en ook een beetje voor mezelf natuurlijk .. :bleh: Met zonnebril is ie leuheuk! :blush-anim-cl:)

 

Oooh dank je! Ik voel me vereerd! :mf_rosetinted::naughty:

 

 

trouwens, kijken jullie dat programma waar ze een Joseph zoeken voor de Musical? WHOA :drool: daar zitten me toch een paar prettige exemplaren bij! :shocked:

Link to comment
Share on other sites

Oooh dank je! Ik voel me vereerd! :mf_rosetinted::naughty:

 

 

trouwens, kijken jullie dat programma waar ze een Joseph zoeken voor de Musical? WHOA :drool: daar zitten me toch een paar prettige exemplaren bij! :shocked:

 

Jaja, ik denk aan jou :mf_rosetinted:

 

 

Ik heb geen idee waar je het over hebt, dus neen.. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Nahce!! :thumb_yello:

Hmmm ja ik wil dat recept ook wel! :naughty:

 

Bak in olie: ui, knoflook(poeder) en gemberpoeder (djahé).

Doe er vlees bij (mag je zelf weten wat, ik doe meestal stukjes kipfilet, maar stukjes biefstuk, lamsvlees of whatever kan ook). Ik heb vandaag iets vna 700g kipfilet erbij gedaan.

Dan veel curry poeder (niet kerrie, maar echt CURRY POWDER, geen thaise, maar indian) erbij doen.

Daarna als dat beetje gemengd is, tomatenblokjes erbij *die heb je in blik, ik doe een heel blik erbij*.

Eventueel als je wil een blik cocosnoot melk erbij (blikje).

En dan goed roeren en laten sudderen.

 

ZOOOO simpel, goedkoop en makkelijk!:thumb_yello:

Ik heb het recept van een vriendin in Engeland. Zij had voor mijn komst dus 3 soorten curry gemaakt en ik wist van mijn moeder dat ze een paar dagen in de keuken gestaan had om iets indian curry achtigs te maken. Dus ik vroeg haar het recept...vond het zooo lekker. En toen bleek het dus megasimpel te maken! En ook nog goedkoop! Echt iets voor studente Bianca. hahaha.

En de keuken gaat zo lekker buitenlands ruiken:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Verstandig is dus het allemaal in een hapjespan te doen (een wat grotere koekepan met hoge randen), zodat alles erin past hahaha.

Ik maak altijd een hele berg, ik vries 3/4e van wat ik maak in, zodat ik het een andere keer kan opwarmen, simpel!

En ik maak er rijst of gebakken aardappeltjes bij... :drool:

Link to comment
Share on other sites

Jaja, ik denk aan jou :mf_rosetinted

 

 

Ik heb geen idee waar je het over hebt, dus neen.. :roftl:

 

Dank je! :naughty:

 

check it out!

http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/op_zoek_naar_joseph/finalisten/ :mf_lustslow: (wooow John en Freek vooral! :drool:)

 

Bak in olie: ui, knoflook(poeder) en gemberpoeder (djahé).

Doe er vlees bij (mag je zelf weten wat, ik doe meestal stukjes kipfilet, maar stukjes biefstuk, lamsvlees of whatever kan ook). Ik heb vandaag iets vna 700g kipfilet erbij gedaan.

Dan veel curry poeder (niet kerrie, maar echt CURRY POWDER, geen thaise, maar indian) erbij doen.

Daarna als dat beetje gemengd is, tomatenblokjes erbij *die heb je in blik, ik doe een heel blik erbij*.

Eventueel als je wil een blik cocosnoot melk erbij (blikje).

En dan goed roeren en laten sudderen.

 

ZOOOO simpel, goedkoop en makkelijk!:thumb_yello

Ik heb het recept van een vriendin in Engeland. Zij had voor mijn komst dus 3 soorten curry gemaakt en ik wist van mijn moeder dat ze een paar dagen in de keuken gestaan had om iets indian curry achtigs te maken. Dus ik vroeg haar het recept...vond het zooo lekker. En toen bleek het dus megasimpel te maken! En ook nog goedkoop! Echt iets voor studente Bianca. hahaha.

En de keuken gaat zo lekker buitenlands ruiken:thumb_yell:

 

hmm da's vrij simpel! Thanks! Wie weet ga ik t eens proberen als ik op mezelf woon! Dan zal ik het nog eens aan je vragen! :roftl:

 

Maaaar wtf 700 gram kipfilet?!?! :shocked::naughty:

Link to comment
Share on other sites

Oooh dank je! Ik voel me vereerd! :mf_rosetinted::naughty:

 

 

trouwens, kijken jullie dat programma waar ze een Joseph zoeken voor de Musical? WHOA :drool: daar zitten me toch een paar prettige exemplaren bij! :shocked:

 

Ja, ik kijk er naar. Wie vind je zo prettig?

 

Bak in olie: ui, knoflook(poeder) en gemberpoeder (djahé).

Doe er vlees bij (mag je zelf weten wat, ik doe meestal stukjes kipfilet, maar stukjes biefstuk, lamsvlees of whatever kan ook). Ik heb vandaag iets vna 700g kipfilet erbij gedaan.

Dan veel curry poeder (niet kerrie, maar echt CURRY POWDER, geen thaise, maar indian) erbij doen.

Daarna als dat beetje gemengd is, tomatenblokjes erbij *die heb je in blik, ik doe een heel blik erbij*.

Eventueel als je wil een blik cocosnoot melk erbij (blikje).

En dan goed roeren en laten sudderen.

 

ZOOOO simpel, goedkoop en makkelijk!:thumb_yello

Ik heb het recept van een vriendin in Engeland. Zij had voor mijn komst dus 3 soorten curry gemaakt en ik wist van mijn moeder dat ze een paar dagen in de keuken gestaan had om iets indian curry achtigs te maken. Dus ik vroeg haar het recept...vond het zooo lekker. En toen bleek het dus megasimpel te maken! En ook nog goedkoop! Echt iets voor studente Bianca. hahaha.

En de keuken gaat zo lekker buitenlands ruiken:thumb_yello:

 

Klinkt alsof me dat wel gaat lukken. Misschien kan ik er ook zoveel indruk mee maken. :roftl::bow:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy